logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Підвищення кваліфікації державних службовців

Інститут вищої кваліфікації

Підвищення кваліфікації державних службовців

Підвищення кваліфікації державних службовців здійснюється в Інституті вищої кваліфікації КНТЕУ починаючи з 2000 року. За цей час підвищення кваліфікації в інституті пройшли більше 25 тис. осіб.

Замовниками підвищення кваліфікації своїх фахівців, з якими ІВК КНТЕУ співпрацює останні 5 років, є Апарат Верховної Ради України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Конституційний суд, Мінрегіону, Антимонопольний комітет, Держаудитслужба, Держатомрегулювання, Держпродспоживслужба, ДСНС, АРМА, Пенсійний фонд України, Агенція НАТО з підтримки і постачання та ін.

Крім того, у співпраці з Національним агентством України з питань державної служби реалізовано низку проектів загальнодержавного значення, за якими підвищили кваліфікацію більше 4 тис. державних службовців біля 40 органів державної влади, а саме, з питань:

- європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України;

- мовної підготовки, у т.ч. за сприяння Офісу зв’язку НАТО;

- адаптації державної служби України до Стандартів Європейського Союзу;

- запобігання і протидії проявам корупції, управління змінами, комунікації та взаємодії.

Підвищення кваліфікації державних службовців здійснюється за загальними і спеціальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами на засадах цілеспрямованості, прогностичності та випереджувального характеру, інноваційності та практичної спрямованості, індивідуалізації та диференціації підходів до навчання.

Форма навчання: денна, дистанційна.

Слухачам, які успішно пройшли підвищення кваліфікації видається сертифікат  встановленого зразка.

Також інститут має великий досвід з проведення занять на території замовників.

Короткострокові програми підвищення кваліфікації державних службовців

Управління змінами. Сприйняття змін.

Комунікація та взаємодія.

Ефективні комунікації та взаємодія в команді

Запобігання корупції

Публічні закупівлі

Прийняття ефективних рішень в умовах змін

Виконання на високому рівні поставлених завдань

Створення ефективної команди

Цифрова грамотність державних службовців

Школа мовної вправності для державної служби: практичний курс

Лідерство

Управління організацією роботи та персоналом

Тайм-самоменеджмент керівника – державного службовця

Аналіз державної політики (тренінг з написання аналітичних записок)

Сталий розвиток України: реалії та перспективи

Державне регулювання економічних відносин

Державне регіональне управління

Європейська та євроатлантична інтеграція України

Адаптація державної служби України до Стандартів Європейського союзу

Застосування сучасного ділового українського мовлення в роботі з документами та професійному спілкуванні

Етика поведінки державного службовця

Соціально-психологічні аспекти професійної діяльності

Державне стратегічне планування

Управління державними програмами. Моніторинг та оцінювання

Гендерна політика. Дотримання гендерної рівності

Формування особистісного уявлення публічної персони як перспективного бренду

Історичні знання та їх роль у роботі державного службовця

Національні інтереси України в світовій геополітиці та геоекономіці 

Державна фінансова політика суспільного розвитку

Внутрішній аудит: організація, методика та стандартизація

Облік в бюджетних установах

Особистісні компетенції

Лідерство та лідерські якості

Особистісне зростання

Ефективні комунікації

Публічний виступ як важливий засіб комунікації

Оцінювання компетентностей державного службовця 

Інструменти досягнення успіху керівника

Управління конфліктами

Задачі управління. Декомпозиція системи управління

«Як стати «своїм» у колективі: адаптація працівників з різних сторін

Розвиток емоційного інтелекту керівника

Психологія іміджу: прояв особистості державного службовця

Психологічні технології в переговорному процесі

Діловий імідж як ознака професійної компетентності 

Концепція соціальної відповідальності: роль громадськості, влади і бізнесу

Захист прав споживачів

Основи комп’ютерної графіки (CorelDraw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign)

28.04.2022
433884
347
остання редакція 04.05.2022
41630