logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Публічні закупівлі

Інститут вищої кваліфікації

Інститут вищої кваліфікації

Державного торговельно-економічного університету

Запрошуємо спеціалістів з питань організації та здійснення публічних закупівель підвищити кваліфікацію за програмою «Публічні закупівлі»
Питання, які розглядатимуться під час навчання:

1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель.

- Зміни до Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг (ПКМУ №471).

- Відкриття ЄДР.

- Відміна аукціонів.

- Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» від 22.12.2022 № 309.

- Локалізація у 2023 році: враховуємо зміни в законодавстві.

2. Організація діяльності Уповноваженої особи згідно Особливостей.

- Чи потрібно і в яких випадках потрібно вносити зміни до положення про уповноважену особу.

- Тестування Уповноважених осіб замовника.

- Кваліфікований електронний підпис чи Удосконалений електронний підпис: як правильно?

- Питання діловодства: які дії/рішення Уповноваженої особи потребують складання протоколів.

3. Планування закупівель в період воєнного стану. Наслідки невірного планування.

- Вартісні межі: товари, роботи послуги.

- Можливість планування на річну потребу, на потребу кількох років. 

- Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.

- Що є новим предметом закупівлі згідно Особливостей. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.

- Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.

4. Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи).

Повноваження ДАСУ щодо моніторингу «прямих» договорів.

- Закупівлі до 50 тис.грн.: включення до річного плану, необхідність оприлюднення звіту.

- Підстави для укладення договорів про закупівлю без використання електронної системи (винятки) та їх документальне підтвердження: скорочення випадків можливості укладення прямого договору; позитивні зміни для замовників.

- Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.

- Оформлення рішень. 

5. Відкриті торги.

- Строки проведення. 

- Порядок надання роз’яснень на запити/вимоги учасників. 

- Внесення змін до тендерної документації.

- Вибір для замовника: проводити торги із застосуванням аукціонів чи без аукціону?

- Скільки потрібно учасників, щоб торги відбулися? 

- Аномально низька ціна.

- Виправлення недоліків тендерної пропозиції - «24 години»: що можна правити і чи змінився механізм виправлення.

- Нове в підставах для відхилення тендерних пропозицій (з урахуванням змін, внесених ПКМУ №471)

- Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

- Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.

6. Тендерна документація. Тендерна пропозиція. Що потрібно враховувати замовникам/учасникам.

- Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Встановлюємо, перевіряємо, виконуємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність. При закупівлі яких товарів заборонено висувати окремі кваліфікаційні критерії. Обов’язковість кваліфікаційних критеріїв.

- Можливість подання тендерної пропозиції, вартість якої перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
- Правильно прописуємо вимоги до тендерного та договірного забезпечення. 

Відмова в участі у відкритих торгах:

- Що змінилося? Яку інформацію вимагаємо від учасника в електронній системі закупівель шляхом самодекларування ?

- Спосіб документального підтвердження відсутності обставин для відмови для учасника/переможця: які зміни відбулися?

- Повторне визначення переможця: чи потрібно повторно надати раніше подані документи?

- Зразки товару: виконуємо чи ігноруємо  вимогу замовника?

- Авторизаційні/гарантійні листи виробників.

- Оплата учасником/переможцем послуг консультанта торгів.

- Сертифікація ISO.

- Тимчасово окуповані території. Санкційні обмеження: розширення переліку.

- Персональні дані – конфіденційна інформація?

7. Договір про закупівлю. 

- Які документи переможець має надати на момент підписання договору?

- Строки укладання та оприлюднення договорів.

- Зміна істотних умов договору про закупівлю. Що змінилося.

- Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.

- Попередня оплата.

- Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.

- Практика застосовування оперативно-господарських санкцій.

8. Нове в оскарженні рішень замовника. Актуальні практики АМКУ. 

Стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель
Порядок та основні умови планування закупівель
Післятендерний процес
Договір про закупівлю
Укладання прямого договору
Оборонні закупівлі
Електрична енергія
Корисні інструменти електронних закупівель
Публікація на майданчику процедури відкритих торгів
Заняття проводять експерти із публічних закупівель: Колісник Тетяна Василівна - консультант з питань публічних закупівель,  Максименко Зінаїда Володимирівна - експерт з 15-ти  річним досвідом в наданні консалтингових послуг з питань держзакупівель, є однією з розробників нормативно-правових актів, а також  авторкою  методичних рекомендацій та посібників у сфері публічних закупівель, спікер - сертифікований тренер з правил The World Bank Group «Державні закупівлі», стажувалася в Польщі, Фінляндії, екс-заступник директора департаменту Мінекономіки України; Коршун Тарас Олександрович - експерт у сфері публічних закупівель з 15-ти річним досвідом у наданні консалтингових послуг з питань держзакупівель, в минулому виконував обов’язки заступника начальника головного юридичного управління Мінекономіки України, адвокат, представляв інтереси замовників та учасників в АМКУ та судах; Олена Парфенюк - керівник департаменту держзакупівель Zakupki.Prom.ua.
Вартість – 1850 грн. (2023 рік)
Тривалість – 2 дні
Учасникам видається відповідний сертифікат.
Навчання проводиться щомісяця (очно, дистанційно). 
Інформація про програму:
тел.: 531-31-12, 531-31-13, 
e-mail:  ivk@knute.edu.ua
Для підтвердження участі необхідно заповнити реєстраційну форму учасника 

Реєстраційна форма для юридичних осіб

Реєстраційна форма для фізичних осіб

28.04.2022
433884
1193
остання редакція 29.12.2023
41630