ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
маркетингу
ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
кандидат економічних наук, доцент
професор кафедри маркетингу e-mail: o.zaytseva
@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ цифрова
економіка, споживацтво, формування споживчої цінності,
клієнтоорієнтованість, екологічні бренд-комунікації,
нейромаркетинг.
ДИСЦИПЛІНИ «Поведінка
споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки
споживачів».
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ Серпень
2022 - теперішній час •
Державний торговельно-економічний університет - професор кафедри
маркетингу Серпень
2022 •
Херсонський національний технічний університет - професор кафедри
менеджменту, маркетингу та туризму Листопад
2017 - вересень 2021 •
Херсонський національний технічний університет - доцент кафедри
менеджменту та маркетингу Вересень
2005 - жовтень 2017 •
Херсонський національний технічний університет - старший викладач
кафедри менеджменту та маркетингу
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Монографія: 1. Зайцева
О.І. Формування ефективного механізму розробки та
реалізації стратегії / О.І. Зайцева. / Херсон: ХНТУ МОН України,
Вид-во ПП Вишемирський В.С., 2007. – 194 с. 2.
Зайцева О.І. Кластерний підхід до управління туристичними
підприємствами в умовах використання технологій електронного
бізнесу / Problem of social and economic development of business –
International сollective monograph – Publishing house «BREEZE». –
Montreal, Canada. – 2014. – C.287-293. 3.
Зайцева О.І. Науково-методичні підходи імплементації «стратегічного
форсайту» в систему адаптивного управління підприємством /
Foresight management: formation and transformation adaptive
business organizations: International collective monograph Volume
1/ Promotion agency “MP Group”. 9. Apakidze str. Tbilisi. Georgia.
2017. – С.7-14. 4.
Zaitseva O.I. Incorporation of the value-oriented management
concept in the enterprise management system / Adaptation of science, education and
business to world innovative megatrends: International collective
monograph / Edited by M.M. Iermoshenko – Doctor of Science in
Economics, Professor, President of the International Academy of
Information Science, Real Member of New York Academy of Sciences
USA, St. Louis, Missouri: Publishing House Science and Innovation
Center, Ltd., 2018. – С. 42-47. 5.
Зайцева О.І. Формування професійних компетенцій фахівців
екотуристичного бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового
впливу на поведінку споживачів / Соціально-економічний розвиток
регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету
СМАРТ-спеціалізації території: міжнародна колективна монографія /
під ред. д.е.н., професора Г.Г. Савіної. – Херсон: ФОП Вишемирський
В.С., 2021. – С.198-158. Статті
у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші): 1.
Zaitseva, О.I. Types of self-organizing social and economic systems
in the market environment / О.I. Zaitseva // British
Journal of Science, Education and Culture / Economics, London
University Press, 2014. - №1(5), Volume IV: P. 293-299 [Scopus]
http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12366/1/Surkalo%20B_Scopus 2.
Zaitseva, О.I. Use of marketing technologies as an intangible asset
in the context of business efficiency / О.I. Zaitseva, S.V.
Nechaev // Науковий вісник Полісся. 2016. – № 4(8). –
С.229-234 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121 3.
Zaitseva, О.I. On evolution of the strategic enterprise adaptation
concept / О.I. Zaitseva, V.O. Betsna // Науковий
вісник Полісся. – 2016. – № 3 (7). – С. 201-206 [Web of
Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/1181h8 4.
Зайцева О.І. Організаційні механізми управління соціальними
підприємствами в умовах ринкової самоорганізації / О.І. Зайцева,
С.В. Нечаєв // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 1(5). –
C.114-118. [Web of Science]
http://journals.uran.ua/nvp_chntu/article/view/74045 5.
Zaitseva, О.I. Scientific and methodological approaches to the
incorporation adaptation potential in enterprise management system
strategic /
О.I. Zaitseva, V.O. Betsna // Науковий вісник Полісся.
– 2017. – № 1 (9).
ч. 2. – С.158-161 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/12792 6.
Zaitseva, О.I. Sales information potential in the management of
strategic enterprise adaptation under dysfunction social and
economic institutions // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 2
(10). Ч. 2. С. 70-73 [Web of Science]
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15169 7.
Zaitseva, О.I. Providing of innovative activity and economic
development of enterprise in the conditions of external environment
dynamic changes / M.V. Sharko, О.I. Zaitseva, N.V. Gusarina //
Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2. – С. 57-60 [Web
of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/15244 8.
Management of conscious adaptive organizations in the context of
socioeconomic changes and financial turbulence / N.S. Tanklevska,
Yu. Ye. Kyrylov, О.I. Zaitseva // Науковий вісник Полісся. – 2017.
№ 4 (12). Ч. 1. – С. 36-39 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/handle/123456789/15709?show=full 9.
Zaitseva, О.I. (2021) Management of Tourists’ Enterprises
Adaptation Strategies for Identifying and Predicting
Multidimensional Non-stationary Data Flows in the Case of
Uncertainties / Sharko M., Lopushynskyi I., Petrushenko N.,
Zaitseva O., Kliutsevskyi V., Yarchenko Y. // Lecture Notes in
Computational Intelligence and Decision Making. ISDMCI 2021.
Advances in Intelligent Systems and Computing, Vol. 1246: Р.
135-150. Springer, Cham.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-54215-3_9 [Scopus, Web of
Science] https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-54215-3_9 10.
Zaitseva, О.I. Evaluation of a company strategic adaptation in
conditions of radical technological and socio- economic fractures
/ О.I. Zaitseva, Yu.F. Momotok, V.O. Betsna //
Österreichisches Multiscience Journal (Innsbruck, Austria). –
VOL 2, №29 (2020). – Р. 3-6.
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
ХОБІ подорожі,
театр, кіно.
Загальна
кількість публікацій – 124, з них: монографії – 25, статті в
закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних
наукометричних баз – 10, статті у фахових виданнях України – 59,
тези доповідей на конференціях різних рівнів – 30, 6 авторських
свідоцтв на наукові твори, зареєстрованих Державною службою
інтелектуальної власності України.