logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Оголошеннявсі

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

маркетингу

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

кандидат економічних наук, доцент

професор кафедри маркетингу

e-mail:  o.zaytseva @knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

цифрова економіка, споживацтво, формування споживчої цінності, клієнтоорієнтованість, екологічні бренд-комунікації, нейромаркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

 «Поведінка споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки споживачів».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму розробки та реалізації результативної стратегії», 2006 р.
  • вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського національного технічного університету, 2008 р.
  • Львівський торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і організація торгівлі»,1989 р.

ДОСВІД РОБОТИ

Серпень 2022 - теперішній час

• Державний торговельно-економічний університет - професор кафедри маркетингу

Серпень 2022

• Херсонський національний технічний університет - професор кафедри менеджменту, маркетингу та туризму

Листопад 2017 - вересень 2021

• Херсонський національний технічний університет - доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Вересень 2005 - жовтень 2017

• Херсонський національний технічний університет - старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ


Загальна кількість публікацій – 124, з них: монографії – 25, статті в закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз – 10, статті у фахових виданнях України – 59, тези доповідей на конференціях різних рівнів – 30, 6 авторських свідоцтв на наукові твори, зареєстрованих Державною службою інтелектуальної власності України.

Публікації

Монографія:

1. Зайцева О.І. Формування ефективного механізму розробки та реалізації стратегії / О.І. Зайцева. / Херсон: ХНТУ МОН України, Вид-во ПП Вишемирський В.С., 2007. – 194 с. 

2. Зайцева О.І. Кластерний підхід до управління туристичними підприємствами в умовах використання технологій електронного бізнесу / Problem of social and economic development of business – International сollective monograph – Publishing house «BREEZE». – Montreal, Canada. – 2014. – C.287-293.

3. Зайцева О.І. Науково-методичні підходи імплементації «стратегічного форсайту» в систему адаптивного управління підприємством / Foresight management: formation and transformation adaptive business organizations: International collective monograph Volume 1/ Promotion agency “MP Group”. 9. Apakidze str. Tbilisi. Georgia. 2017. – С.7-14.

4. Zaitseva O.I. Incorporation of the value-oriented management concept in the enterprise management system / Adaptation of science, education and business to world innovative megatrends: International collective monograph / Edited by M.M. Iermoshenko – Doctor of Science in Economics, Professor, President of the International Academy of Information Science, Real Member of New York Academy of Sciences USA, St. Louis, Missouri: Publishing House Science and Innovation Center, Ltd., 2018. – С. 42-47.

5. Зайцева О.І. Формування професійних компетенцій фахівців екотуристичного бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового впливу на поведінку споживачів / Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету СМАРТ-спеціалізації території: міжнародна колективна монографія / під ред. д.е.н., професора Г.Г. Савіної. – Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2021. – С.198-158.

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1.         Zaitseva, О.I. Types of self-organizing social and economic systems in the market environment  / О.I.  Zaitseva // British Journal of Science, Education and Culture / Economics, London University Press, 2014. - №1(5), Volume IV: P. 293-299 [Scopus] http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12366/1/Surkalo%20B_Scopus

2.         Zaitseva, О.I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О.I.  Zaitseva, S.V. Nechaev // Науковий вісник Полісся.  2016.  – № 4(8). – С.229-234 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121

3.         Zaitseva, О.I. On evolution of the strategic enterprise adaptation concept /  О.I.  Zaitseva, V.O. Betsna //  Науковий вісник Полісся. – 2016.  – № 3 (7). – С. 201-206 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/1181h8

4.         Зайцева О.І. Організаційні механізми управління соціальними підприємствами в умовах ринкової самоорганізації / О.І. Зайцева, С.В. Нечаєв // Науковий вісник Полісся. –  2017. – № 1(5). – C.114-118. [Web of Science] http://journals.uran.ua/nvp_chntu/article/view/74045

5.         Zaitseva, О.I. Scientific and methodological approaches to the incorporation adaptation potential in enterprise management system strategic /  О.I.  Zaitseva, V.O. Betsna // Науковий вісник Полісся. 2017. – № 1 (9). ч. 2. – С.158-161 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/12792

6.         Zaitseva, О.I. Sales information potential in the management of strategic enterprise adaptation under dysfunction social and economic institutions // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 2 (10). Ч. 2.  С. 70-73 [Web of Science] http://ir.stu.cn.ua/123456789/15169

7.         Zaitseva, О.I.  Providing of innovative activity and economic development of enterprise in the conditions of external environment dynamic changes / M.V. Sharko, О.I. Zaitseva, N.V. Gusarina // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2. – С. 57-60 [Web of Science]  http://ir.stu.cn.ua/123456789/15244

8.         Management of conscious adaptive organizations in the context of socioeconomic changes and financial turbulence / N.S. Tanklevska, Yu. Ye. Kyrylov, О.I. Zaitseva // Науковий вісник Полісся. – 2017. № 4 (12). Ч. 1. – С. 36-39 [Web of Science]  http://ir.stu.cn.ua/handle/123456789/15709?show=full

9.         Zaitseva, О.I. (2021) Management of Tourists’ Enterprises Adaptation Strategies for Identifying and Predicting Multidimensional Non-stationary Data Flows in the Case of Uncertainties  / Sharko M., Lopushynskyi I., Petrushenko N., Zaitseva O., Kliutsevskyi V., Yarchenko Y. // Lecture Notes in Computational Intelligence and Decision Making. ISDMCI 2021. Advances in Intelligent Systems and Computing, Vol. 1246: Р. 135-150. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54215-3_9 [Scopus, Web of Science] https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-54215-3_9

10. Zaitseva, О.I. Evaluation of a company strategic adaptation in conditions of radical technological and socio- economic fractures /  О.I.  Zaitseva, Yu.F. Momotok, V.O. Betsna // Österreichisches Multiscience Journal (Innsbruck, Austria).  – VOL 2, №29 (2020). – Р. 3-6.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в екологічних умовах Таврії»  (2015 р.)
  • Почесна грамота Херсонського національного торговельно-економічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020 р.).

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2022 – Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний №61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
  • 2021 – Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of higher education in the context of a globalized world» (Economic sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет менеджменту, Болгарія
  • 2019 – сертифікат з іноземної мови: English, Level B.
  • 2018 – Міжнародне наукове стажування «Adaptation of Science, Education and Business to World Innovative Megatrends» в Університеті Аристотеля, м. Салоніки, Греція
  • 2017 – Міжнародне наукове стажування «Methodology and Innovative Business Tools of Foresight Management» в Тбіліському державному університеті ім. Іване Джавахішвілі, м. Тбілісі, Грузія
  • 2016  – Міжнародна сертифікаційна програма з бізнес-коучингу ІСС: International Coaching Certification Training

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»
  • Член редакційної колегії наукових журналів: Науковий вісник Льотної академії Національного авіаційного університету, Серія «Економіка, менеджмент і право» (м. Кропивницький); Науковий журнал «Вісник аграрної науки Причорномор’я», Серія «Економіка» (м. Миколаїв)
  • Засновниця проекту «Освітні мандри»
  • Спів засновниця Громадської організації «Новітній погляд»

ХОБІ

подорожі, театр, кіно.

08.09.2022
43283
1935
остання редакція 23.05.2024
43283