logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

СТЕМ "Маркетинг 5.0"

маркетингу

Презентація Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 
     


10 квітня відбулась зустріч з Віталієм Александровим випускником Державного торговельно-економічного університету, Хед оф медіа в Promodo, що займається медійною рекламою та всім, що пов'язано з медіа активностями. Тема зустрічі: «Тенденції ринку медіа. Основні формати, метрики та відслідковування медіа». Розповів про основні задачі, які вирішує його команда, а саме: збільшення знання бренду для великих компаній та робота з іншими метриками по типу лояльності бренду та наміру купити продукт. 
Розповів про зміну ринку, про використання класичного телебачення та його стан зараз. Основні тенденції в медіаспоживанні. На зустрічі Віталій зосередився на базових метриках та на тому, що потрібно бреду для виходу на ринок.  Дуже цікава зустріч, дякуємо намиш випускникам
smiley

ФОТО ЗВІТ

В межах зустрічей Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 1 квітня 2024 року відбулась гостьова лекція з Налаєю Юдіною кандидатом економічних наук, засновницею Групи компаній «Фабрика Рішень «Червоні Вітрила», членом «Української асоціації маркетингу» та Автор-консультанткою та ідеологинею Nonfiction-видавництва Порталу «Футуролог».

В межах теми зустрічі «Маркетинг ери невизначеності» обговорювались важливі питання, що стосуються перспектив розвитку Штучного інтелекту та можливих загроз з його боку, обґрунтовано новий тип економічних відносин в умовах невизначеності та особливості маркетингу в цих умовах, окреслено напрямки трансформації маркетингу та розглянуто інструменти управління ним. Пані Наталя надала поради здобувачам вищої освіти щодо вимог бізнесу до сучасного маркетолога.

Дякуємо пані Наталю за цікаву і корисну лекцію та детальні відповіді на всі питання! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з гостею.

До нових зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

ФОТО ЗВІТ

Чи мріяли ви коли небудь побудувати собі успішну кар’єру маркетолога чи може провідного спеціаліста з маркетингу або стати керівником маркетингового відділу в міжнародній компанії!

Саме про це та інші секрети успішної кар’єри в маркетингу 22 березня 2024 року розповіла Ольга САРАНЧА Marketing Manager французького додатку спільних подорожей BlaBlaCar.
На зустрічі обговорили як побудувати кар’єру маркетолога, з якими викликами доведеться зіткнутись та як стати затребуваним спеціалістом.
 

Щиро вдячні пані Ользі за цікавий тьюторіал! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з гостею.
До нових зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

ФОТО ЗВІТ

Запис зустрічі в Інстаграм

27 лютого 2024 року в межах СТЕМ Маркетинг 5.0  відбулась зустріч з Радиславом Алімовим, директором інтеренет-магазину "Фітомаркет".

Було розкрито тему «Вплив диджиталізації на розвиток електронної комерції» в межах якої обговорено питання що стосуються створення та функціонування підприємства електронної комерції та як сучасні інтернет-технологій вплинули на розвиток бізнесу. Радислав поділився лайфхаками з маркетингових досліджень та оцінки конкурентів за допомогою діджитал-ресурсів.

Дякуємо Радиславу за цікаву лекцію та детальні відповіді на всі питання!

ФОТО ЗВІТ

СТЕМ Маркетинг 5.0 продовжує свою роботу в новому 2024 році!

23 лютого 2024 року відбулась гостьова лекція «Особливості створення власного бренду» з Маргаритою Афтанділянц, кандидатом економічних наук, засновницею та керівником салону «Майстерня манікюру».

На зустрічі говорили про історію започаткування та плани в умовах війни, специфіку бізнесу. Обговорили питання що стосуються особливості маркетингу в б’юті сфері та перспектив створення власного бренду.

Студенти проявили значну зацікавленість питаннями просування, впливом війни на бізнес в б’юті сфері, рівнем конкуренції у ніші, тощо. Загалом зустріч відвідало близько 100 студентів, а хто не зміг долучитися - має змогу подивитися запис (Microsoft Teams, СТЕМ «Маркетинг 5.0»).

Щиро вдячні пані Маргариті за таку щиру та теплу розмову!

ФОТО ЗВІТ

Викладачі кафедри Кармазінова Вікторія та Каркушка Олександр відвідали HR- point форум який був присвячений проблемам рекрутингу молодих спеціалістів 

Серед спікерів були представники різних українських компаній, а саме: Юлія Далібук директорка з маркетингу robota.ua, Тетяна Шерман керівник маркетингу Академії ДТЕК, Костянтин Галюк співвласник тренінгової компанії «Академія гри», Любов Шинкарьова фахівець з розвитку бренду роботодавця компанії ОККО.

Головними темами спікерів були тренди ринку праці, аналітика ринку праці з фокусом на джуніорів та їх баченням своєї карʼєри. Окремо акцентовано увагу на гейміфікації навчання та сучасним формам освіти. 

Проведена від час форуму  фокус-група зі студентами надала відповіді компаніям про потреби та вподобання майбутніх фахівців різних спеціальностей.

А ще приємніше чути, що маркетинг, реклама та PR залишаються найзатребуванішими серед молоді.

Дуже приємно бачити єдність бізнесу та освіти за для підтримки молодих спеціалістів. 

enlightened 2 лютого у м. Києві відбулась масштабна щорічна конференція «BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024: NEW REALITY – NEW POSSIBILITIES»

В організації заходу прийняли активну участь кафедра маркетингу ДТЕУ, гарант освітньої програми «Цифровий маркетинг», к.е.н., доцент Янковець Тетяна, здобувачі освітнього ступеня «магістр» Шай Світлана та Шмиглюк Євгенія, які навчаються за освітніми програмами «Цифровий маркетинг» та «Трейд-маркетинг».

У заході прийняло участь понад 350 учасників - виробників і трейдерів, які обговорити тренди й тенденції розвитку трейд-маркетингу у світі та в Україні, отримали прогнози експертів, надихнулися стратегіями та ідеями для досягнення ефективності та лідерства.

♦ Спікерами були заступниця міністра економіки України Надія Бігун, CEO та керівники підрозділів відомих компаній та дослідницьких агентств. Тематичними напрямами виступів були клієнтоорієнтованість, зміни у поведінці споживачів, ракурс на емоції та враження клієнтів, маркетингові та бренд-стратегії ритейлерів та виробників, персоналізація та розвиток клієнтського сервісу, колаборації та стратегічні партнерства, тренди digital-маркетингу, державна підтримка галузі.

ФОТО ЗВІТ

З ініціативи кафедри маркетингу 15 листопада 2023 року відбулася гостьова відкрита лекція Client Service Director digital-агенції Seven EU, яка входить до складу міжнародної групи компаній Seven Group, Каріни Корчаги.

Тема зустрічі «Лідерські якості в рекламному бізнесі: шлях до досягнень» має важливе значення для формування лідерських якостей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, які володіють базовими фаховими знаннями та навичками з маркетингу та рекламного бізнесу, мають досвід роботи, який набувають паралельно з навчанням в університеті, та реалізують амбітні цілі кар’єрного зростання і досягнення успіхів у професії. Гостьова лекція була проведена для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітніми магістерськими програмами кафедри маркетингу «Рекламний бізнес», «Бренд-менеджмент», «Маркетинг менеджмент», «Трейд-маркетинг», «Цифровий маркетинг».

Дякуємо нашій гості за дружність, енергійність, професійний підхід, цінний контент та поради, як стати лідером команди однодумців та досягти успіху в професії та житті, а також організатору к.е.н. доценту кафедри маркетингу Янковець Тетяні Миколаївні.

За ініціативи кафедри маркетингу 13 листопада 2023 року в межах СТЕМ «Маркетинг 5.0» відбулася гостьова лекція доктора економічних наук, професора, гештальт-терапевта, письменниці, засновниці проєкту «Простір стійкості», фасилитатора U&WE Hub у місті Чернівці Лілії Корчевської «Соціальне підприємництво: щастя чи маркетингові витребеньки».

Гостьова лекторка визначила моделі соціального підприємництва і механізми їх прояву у різних сферах: освіті, виробництві, екології, боротьбі з бідністю, захисті прав людини. Проста формула «HtoH» – це бізнес з людським обличчям, коли люди роблять для людей. 

Вдячні пані Лілії за цікавий формат, змістовну, дуже емоційну і теплу зустріч, отримані знання та настанови та організатору зустрічі  к.е.н. доц. професор кафедри маркетингу Зайцевій Олені Іванівні.

За ініціативою кафедри маркетингу 08 листопада 2023 року здобувачі та викладачі Державного торговельно-економічного університету зустрілися з Денисом Каплуновим, засновником агенції копірайтингу та дизайну рекламних матеріалів Kaplunoff Communications, автором 10-ти книжок, кожна з яких після видання стає бестселером: «Контент, маркетинг та рок-н-ролл», «Як писати комерційну пропозицію», «Нейрокопірайтинг 2.0», «Королі соціальних мереж», «Персональний бренд book» та інших. Жодних повторів, кожна книга унікальна. Сьогодні Денис є ментором з комунікацій в Board – міжнародній спільноті українських підприємців для ефективного, стійкого та швидкого зростання бізнесу.

Вдячні нашому гостю за щирість, професіоналізм, корисні та цінні поради, отримані знання, сильні позитивні емоції, та організатору, модератору зустрічі та інтерв’юеру к.е.н. доценту кафедри маркетингу Янковець Тетяні Миколаївні.

02 листопада 2023 року для здобувачів кафедри маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Технології цифрового маркетингу» та «Бренд-менеджмент» відбулась відкрита лекція-тьюторіал, яку провела Middle PPC specialist міжнародного агентства Performance-маркетингу iProspect Ukraine Катерина Медведєва.

Тема зустрічі «Пошукова реклама як сучасний засіб маркетингових комунікацій» є надзвичайно актуальною в умовах цифровізації суспільства, трансформації традиційного маркетингу на цифровий, що обумовлює розвиток та активне використання сучасних інструментів цифрового маркетингу. Були розглянуті такі питання: основні принципи пошукової реклами; цілі, типи та етапи запуску рекламних кампаній в Google Ads; підбір ключових слів. Теоретичні аспекти були підкріплені практичними поясненнями, як складати медіа-план, розраховувати базові метрики пошукової реклами.

Завершилась лекція практичним тьюторіалом, в якому Катерина в режимі реального часу продемонструвала, як створюється рекламна кампанія в рекламному кабінеті Google Ads. Такий симбіоз теорії і практики викликав неабиякий інтерес здобувачів, які задавали багато уточнюючих питань стосовно практики налаштування й різних практичних нюансів пошукової реклами.

Організатором та модератором зустрічі була к.е.н., доц., доцент кафедри маркетингу, гарант освітньої програми «Цифровий маркетинг» Янковець Тетяна Миколаївна.

Вдячні нашій гості за професіоналізм, за концентрат корисної інформації, за мотивацію студентів опановувати сучасні інструменти цифрового маркетингу! Дякуємо нашим студентам за щирий інтерес до заходу, за бажання дізнаватися якомога більше про професію та поглиблювати і зміцнювати свої знання!

Кафедра маркетингу продовжує проводити зустрічі з практиками і запрошує долучатися до наступних заходів. Слідкуйте за анонсами!

23 жовтня в межах студентського театру експериментального маркетингу СТЕМ: Маркетинг 5.0 відбулася гостьова лекція маркетинг-директорки Lviv Croissants Юлії Князик «Маркетинг великої мережі: гольфстрими та підводні камені». Пані Юлія розповіла, що Lviv Croissants – одна з найбільших національних франчайзингових мереж пекарень швидкого харчування, в портфелі якої 5 брендів, 179 закладів, 1000000 гостей щомісяця, 1500 людей в команді і 80 партнерів. В Польщі відкрито 10 пекарень і ще 2 готуються до відкриття. Основними активами і компетенціями бренду лекторка визначила: ефективне виробництво і управління ланцюгом поставок, низькі операційні витрати, потужні R&D, високий рівень сервісу і якості, цільові продажі і міцна підтримка франчайзі від створення сценарію на відкриття, локальних акцій, індивідуальних рекламних матеріалів до налаштування додатку, діджитал-рішень, роботи з відгуками і підтримки національних акцій. На запитання здобувачів: «Як трьома словами можна описати бренд?» маркетинг-директорка відповіла: «Свідомі. Активні. Відповідальні». Це була неймовірно тепла, смачна і яскрава зустріч! З нетерпінням чекаємо нових!

Гостьова лекція «Нетворкінг - головний актив сучасності»

23 жовтня в межах дисципліни «Маркетинг» відбулася гостьова інтерактивна лекція CEO, S&M, Branding, CFO, Co-founder української будівельної компанії "3builD" та community ambassador WhiteBIT Святослава Федоряка «Нетворкінг - головний актив сучасності». На зустрічі розглянули цікаві кейси проте як за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і бізнес-питання. Святослав поділився досвідом розвитку бізнесу та побудови довгострокових відносин через Нетворкінг, бо саме Нетворкінг дає можливість знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів тощо.

З ініціативи кафедри маркетингу 19 жовтня відбулася зустріч здобувачів та викладачів ДТЕУ із засновником та керівником брендформанс digital-агентства UAMASTER, під час якої Євген Шевченко провів відкриту лекцію на тему «Цифрова реклама у вирішенні завдань бізнесу».
Пан Євген радо ділився величезним практичним досвідом у сфері digital-маркетингу, майстерно залучав аудиторію до дискусії й обговорення різних аспектів цифрового маркетингу та цифрової реклами. 
Вдячні нашому стейкголдеру за цікаву, корисну та теплу зустріч, отримані знання, гарний настрій та очікуємо на проведення наступних зустрічей!

16 жовтня в межах студентського театру експериментального маркетингу СТЕМ: Маркетинг 5.0 відбулася гостьова інтерактивна лекція SMM-стратегині Дарини Вєтрової. Лекторка розповіла як допомагає українським бізнесам просуватися та розвивати бренд на ринку, а спеціалістам — будувати кар’єру в маркетингу, поділилася цікавим досвідом співпраці з закладом ізраїльської кухні Pita Kyiv, меблевим магазином Feshemebel, брендами: Palmer’s, Чудо Україна, SkillzRun, волонтерськими об’єднаннями «SMM-загін» і mistosmiley

13 жовтня в межах студентського театру експериментального маркетингу СТЕМ: Маркетинг 5.0 відбулося бізнес-інтерв’ю з Михайлом Шпачинським – нашим здобувачем магістерського освітнього рівня і засновником бренду українського взуття «Eleven Shoes». Михайло розповів про історію створення і становлення бренду, ідею неймінгу та айдентики, як формувалася візія і стратегія маркетингу, як змінилися виробництво, логістика, асортимент і збут у воєнний час. В перспективі кампанія плануює ребрендінг і бажає досягти амбітних комерційних задумів. Ми бажаємо бренду успіхів і реалізації поставлених цілей.

Другого жовтня відбулось відкриття нового сезону студентського театру експериментального маркетингу СТЕМ: Маркетинг 5.0. smiley

Цей сезон розпочали з гостьової лекції: «Як стати бестселером на міжнародних маркетплейсах?» виступила Product Lead Disqover Agency Соломія Павлик 

Спікерка розповіла про особливості електронної комерції і переваги маркетплейсів, зробила огляд найбільших електронних платформ, визначила споживчі мотиви е-покупок і категорії товарів з переважною кількістю продажів у 2023 році на різних платформах, розкрила інструменти просування маркетплейсів і проілюструвала їх успішними кейсами продажів.

Далі більше ❤️

Ти теж можешь стати частиною сучаного, креативного об'єднання студентів СТЕМ: Маркетинг 5.0. Приєднуйся до команди сучасних маркетологів ⭐️

27 квітня під час засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0» було оголошено переможців конкурсу креативних проектів «Студентське життя».
1-е місце посіла команда «Маркетологині» - 542 ❤️

На 2-му місці команда “Holy Trinity” - 497 ❤️

3 місце посіли - «Харизматичні торгаші» - 426 ❤️

Вітаємо переможців!

А також хочемо подякувати всім учасникам конкурсу - кожна робота була особливою!

ФОТО ЗВІТ

11 квітня 2023 року на відкритій лекції «Використання сучасних сервісів на основі штучного інтелекту в маркетингу» студенти дізналися багато нового та цікавого про сучасні інструменти цифрового маркетингу. 
Іван БЛАЖНОВ, к.ф.-м.н., співзасновник компаній «Розумні ігри» та «Individual Marketing» розказав про можливості ChatGPT та MidJourney для маркетологів, надав практичні рекомендації щодо складання ефективних промтів. 

А також лектор запросив учасників СТЕМ «Маркетинг 5.0» вступити до унікального в Україні клубу по роботі з можливостями штучного інтелекту в маркетингу «AI Club».

Дякуємо Івану за цікаву лекцію, детальні відповіді на всі питання та сподіваємося на подальшу співпрацю в межах СТЕМ «Маркетинг 5.0»

ФОТО ЗВІТ

Далі буде…

Для детальнішого вивчення інновацій в цифровому маркетингу радимо почитати статті викладачів кафедри маркетингу:

Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022 DOI: 10.37394/23207.2022.19.152

Dykha, М., Ustik, Т., Krasovska, О., Pilevych, D., Shatska, Z., Iankovets, Т. (2021) Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5 (2021)

Сhernysh R., Pogrebnaya V., Montrin I., Koval T. Paramonova O. Development of Internet communication and social networking in modern conditions: institutional and legal aspects. Revista San Gregorio, 2020, No.42. Special Edition (pp. 79-87)

6 квітня 2023 року відбувся хакатон «Програмне забезпечення маркетолога на початку кар‘єри». 
Владислав ПОПАДІН, маркетолог ТОВ "ТДС Укрспецтехніка", поділився особливостями роботи в різних сучасних сервісах цифрового маркетингу. 

Лектор розказав про переваги і недоліки різних аналітичних інструментів, сервісів графіки і т.д.  Хакатон був насиччений практичними прикладами та жвавими дискусіями. 

Дякуємо Владиславу за цінний досвід і сподіваємося на подальшу співпрацю в межах СТЕМ «Маркетинг 5.0»

ФОТО ЗВІТ

Далі буде…

І нагадуємо, що сучасний маркетолог має розвивати свої софт і хард скіли щоденно. Радимо на сьогодні почитати актуальні дослідження світового рівня викладачів кафедри маркетингу: 

Veselá, N., Hampel, D., Yahelska, K. Krasko, V. Preconditions for the formation of the investment policy of Ukraine as a key set of measures to ensure economic development. Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR). 2022, No 9(2), 319-332. DOI: https://doi.org/10.15549/jeecar.v9i2.691 (Scopus)

Al-Ababneh, H. A., Al-Dhaimesh, H., Alshira’h, A. F., Alibraheem, M. H., Mugableh, M. I., Alhosban, A., Katuse, P., Vasylyshyna, L., Popova, O., Mizina, O. (2022). Formation of scientific and methodological aspects of evaluation transformation of targets economic development of countries. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/13 (117), 52–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.259677 (Scopus)

Inna Nesterchuk, Igor Komarnitskyi, Valentyna Samoday, Tetіana Chunikhina, Taisia Chernyshova and Svitlana Tyshchenko, (2022) Business Planning and Marketing of Gastronomic Projects in the Hotel and Restaurant Industry //Economic Affairs, Vol. 67, № 03, pp. 307-316. https://DOI: 10.46852/0424-2513.3.2022.2 (Scopus)

I. Lorvi, I. Deineha , L. Danilova, Y.Savchenko, O. Yusupova, N. Tiahunova. Internationaliza-tion of Sales Marketing of Agricultural Enterprises in the Conditions of Developed Informatization. Journal of Agriculture and Crops. 2413-886X Vol.8, Issue. 4, pp: 251-258, 2022 URL: https://arpgweb.com/journal/journal/14 DOI: https://doi.org/10.32861/jac.84.251.258 (Scopus)

АНОНС!!! 

Лайфгаками, які допоможуть побудувати кар’єру у сфері маркетингу в сучасних умовах ринку праці, поділиться на хакатоні Ольга САРАНЧА, бренд-менеджерка robota.ua

????16.04.2023 ⏰ 10-00 ???? Microsoft Teams 

СТЕМ «Маркетинг 5.0 » розпочав свою діяльність у другому семестрі з бізнес-інтерв’ю з Альоною Шибунько, засновницею бренду «Епіравлик». Інтерв‘юеркою, Іриною Монтрін, було задано низку запитань щодо продуктово- ринкової стратегії бізнесу. В свою чергу респондентка надала детальні та мотивуючі відповіді на всі запитання: від ідеї створення равликової ферми, участі у конкурсі на фінансування бізнесу та секретів робочих процесів. Неабияку активність проявили студенти, цікавилися питаннями просування, впливом війни на бізнес, рівнем конкуренції у ніші.

Загалом зустріч відвідало близько 130 студентів, а хто не зміг долучитися - має змогу подивитися запис (Microsoft Teams, СТЕМ «Маркетинг 5.0»).

Щиро вдячні пані Альоні за таку щиру та теплу розмову!

Далі буде…

АНОНС!!! СТЕМ «Маркетинг 5.0» запрошує на бізнес інтерв’ю.

Про історію започаткування, плани та специфіку бізнесу в умовах війни розкаже Альона Шибунько, засновниця бренду «Епіравлик».

????16.02.2023 ⏰ 10-00 ???? Microsoft Teams 

29 листопада 2022 року відбулося розширене засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0» в межах проведення Global Trade Days. Не зважаючи на складні часи для кожного українця, студенти ДТЕУ знаходять сили, стійкість на креатив. Це було ще раз доведено під час воркшопу «Поруч з брендами світового рітейлу».

Пишаємося!

Майстер-клас «Особистість як бренд» від Соломії Кревнюх

07 листопада 2022 року студенти ДТЕУ вкотре мали можливість спілкування з фахівцем своєї справи. На засіданні СТЕМ «Маркетинг 5.0» пройшов майстер-клас «Особистість як бренд» від Соломії Кревнюх, авторки однойменного практичного порадника, SMM - спеціалістки, фахівчині з Reels та наставниці експертів в Instagram. Дискусія виявилася дуже жвавою, пані Соломія детально відповідала на всі питання студентів стосовно доцільності ведення сторінок в соціальних медіа офлайн бізнесам, репутаційних ризиків брендів в соціальних медіа, розрахунку бюджету на SMM власного бренду, технічних особливостей створення та розміщення контенту і т.д. Присутні отримали низку порад щодо актуальних трендів Reels та побудови контент-плану в Instagram.

Щиро вдячні за такий цікавий майстер-клас! І сподіваємося на подальшу співпрацю.

Далі буде…

Гостьова лекція «5 сучасних професій в SMM»

01 листопада 2022 року в рамках діяльності СТЕМ «Маркетинг 5.0» до завершення святкування Дня маркетолога відбулася відкрита лекція від практика «5 сучасних професій в SMM» від Катерини Стадник, SMM-фахівця та засновниці освітнього діджитал-простору «Coolest». Лекторка детально познайомила студентів з сучасними професіями в SMM: SM-маркетолог, контент-мейкер, таргетолог, продюсер та ком’юніті менеджер. Катерина пояснила які обов’язки у кожної позиції, заробітня плата в різних куточках світу та якими hard skills та soft skills має володіти претендент на посаду.

Гостя поділилася досвідом побудови власної справи, розказала свої секрети успіху а також поділилася, які професійні труднощі була вимушена долати. Не обійшлося без подарунків, так Катерина надала студентам доступ до «50 ресурсів для пошуку роботи в креативних сферах» з чатами, каналами, сайтами. На засіданні панувала дружня атмосфера, лектор надала відповіді на всі запитання та всіляко мотивувала студентство впевнено йти до своєї мети!

На жаль, не всі студенти змогли долучитися онлайн до лекції, тому відтепер всі бізнес-зустрічі можна переглянути в записі на корпоративній платформі університету.

Щиро вдячні всім учасникам лекції, сподіваємося на подальшу плідну співпрацю з гостею.

ФОТО ЗВІТ

До нових зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»! Далі буде…

Як сформувати бренд персоналії розкаже Соломія Кревнюх, авторка практичного порадника «Особистість як бренд», SMM - спеціалістка, фахівчиня з Reels та наставниця експертів в Instagram.

Запрошуємо на майстер-клас всіх бажаючих дізнатися сучасні тренди просування персонального бренду в соціальних медіа.

????07.11.2022 ⏰ 15-30 ???? Microsoft Teams До зустрічі на черговому засіданні СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

Починаємо листопад з кульної лекції від засновниці “Coolest”! Стадник Катерина розкаже про свій шлях в SMM, про сучасні професії в SMM, про розвиток власного проєкту «Coolest».

enlightenedНе проґав можливість дізнатися про особливості топ-професій в діджитал!

????01.11.2022 ⏰ 14-00 ???? Microsoft Teams СТЕМ «Маркетинг 5.0» запрошує тебе!

Хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» до Дня маркетолога.

27 жовтня 2022 року в рамках діяльності  СТЕМ «Маркетинг 5.0» відбувся  хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» від Тетяни Юрко, діджитал маркетологині німецького міжнародного інституту сертифікації ІТ спеціалістів “iSQI Group”. Лекторка розповіла про дотримання балансу застосування діджитал разом із традиційними маркетинговими методами, детально познайомила з моделлю 5D цифрового маркетингу. Тетяна поділилася досвідом, які задачі та способи їх реалізації виконує діджитал маркетолог згідно моделі STARS. Також гостя продемонструвала розроблений нею з колегами алгоритм DPASD, який допомогає цифровим маркетологам провести аудит відповідно до бізнес-процесів та цілей цифрового маркетингу компанії або продукту.

Щиро вдячні всім учасникам процесу за цікавий та насичений хакатон! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

ФОТО ЗВІТ і ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Також можете переглянути корисне посилання від лектора.

Далі буде…

winkПродовжуємо святкувати День маркетолога! І знову зустріч з практиком yes

Якщо тобі цікаво, як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг, тоді приходь на хакатон від Тетяни Юрко, діджитал маркетологині “iSQI Group” (Німеччина) та випускниці спеціальності «Цифровий маркетинг». ???? 27.10.2022 ⏰12-00 ???? Microsoft Teams

СТЕМ «Маркетинг 5.0» щиро запрошує тебе на зустріч!

winkДо Дня маркетолога в межах СТЕМ «Маркетинг 5.0» 24 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція «Інноваційні технології маркетингу на ринку рекрутменту Великобританії».

Запрошений лектор - Ірина Савчук, маркетологиня британської рекрутингової компанії “Group GTI”, що допомагає молодим талантам знайти омріяну роботу, а компаніям світового рівня (Apple, Google, Sky) відшукати необхідних фахівців серед випускників. Лектор розказала про особливості аутсорсингу процесу найму, проведення маркетингових івентів в найпопулярніших університетах Англії, про платформу для пошуку роботи студентами та про застосування інноваційного програмного забезпечення, що дозволяє автоматизувати рішення рекрутингових завдань. Онлайн зустріч пройшла у доброзичливій святковій атмосфері: не відчувалася ні різниця у часі, ні тисячі кілометрів відстані, а лише любов до спільної справи - до маркетингу.

Щиро вдячні гості за цікаву лекцію, сподіваємося на подальшу співпрацю.

До нових бізнес-зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!  enlightenedДалі буде…

Детальніше про подію...

Добрий день, еврібаді!

enlightenedНа зв’язку - ГрейтБрітан, а саме Ірина Савчук - маркетологиня рекрутингової компанії “Group GTI”. В рамках засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0» відбудеться відкрита лекція Ірини, на якій студенти дізнаються про технології проведення маркетингових івентів в найпопулярніших університетах Англії, про платформу для пошуку роботи студентами Європи та як підбираються кадри для Apple, Google, Sky та інших.

Зустріч буде проведена 24 жовтня 2022 о ⏰14-00, Microsoft Teams

СТЕМ «Маркетинг 5.0» розпочав свою діяльність у новому навчальному році!

Перше засідання ком‘юніті пройшло в улюбленому форматі студентів - відкрита лекція з практиком. Гостем зустрічі став Михайло Пересунько, засновник бренду зі сталевим характером «Ancientsmithy». Бізнесмен поділився досвідом успішного виходу українського бренду на світовий ринок, розказав про особливості маркетингової комунікації та стратегії просування під час війни. Студенти проявили неабияку активність та буквально «засипали» лектора запитаннями.

Детальніше про подію...

Лет‘с гоу!

Ми починаємо роботу в Студентському театрі експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0»! Перше засідання ком‘юніті пройде в улюбленому форматі студентів - відкрита лекція з практиком. Гостем зустрічі є Михайло @varllock засновник бренду з металевим характером @ancientsmithy! Про відновлення бізнесу в умовах війни, секрети просування та адаптацію на міжнародних ринках - тільки для студентів ДТЕУ???? ????12 вересня 2022 ⏰ 14-00 ???? Microsoft Teams - Чекаємо тут!

СТЕМ «Маркетинг 5.0»: проведено завершальне засідання в 2021/2022 навчальному році
16 червня 2022 року на кафедрі маркетингу відбулося завершальне засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0» у 2021/2022 навчальному році на платформі Microsoft Teams. 
Керівники ком’юніті, доценти кафедри маркетингу Монтрін І.І. та Харченко Т.О., відзвітували про діяльність СТЕМ «Маркетинг 5.0» протягом навчального року, зокрема в межах засідань проведено кейс-змагання "lifecell campus", круглий стіл «Соціально-етичний маркетинг малого бізнесу України в умовах війни», відкриті лекції, тьюторіали та доповіді дев'ятьох представників бізнесу. Вдячні всім, хто долучився до роботи СТЕМ «Маркетинг 5.0» та поділився власним досвідом.

 Відкрита лекція «Цифровий маркетинг освітнього онлайн-продукту» 
05.05.2022 року в межах СТЕМ «Маркетинг 5.0» проведено відкриту лекцію засновника освітнього проєкту «Math_zno_online” @math_zno_online Максима Ященко на тему «Цифровий маркетинг освітнього онлайн-продукту».Гість презентував історію запуску проєкту, поділився практичним досвідом щодо застосування різних інструментів визначення ефективності цифрового контенту, механізмів ціноутворення освітнього продукту, а також розказав про подальші плани у розвитку своєї справи.Студенти виявили високу зацікавленність темою та активно взяли участь у обговоренні. Модерувала засідання - співкерівник СТЕМ «Маркетинг 5.0» доц. кафедри маркетингу, к.е.н. Харченко Т.О.Щиро дякуємо гостю за цікаву та динамічну лекцію та сподіваємося на подальшу співпрацю!
Далі буде…

АНОНС!!! Відкрита лекція «Цифровий маркетинг освітнього онлайн-продукту» 
05.05.2022 року о 12-00 відбудеться засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0». Запрошеним гостем є Максим Ященко - засновник освітнього проєкту «Math_zno_online” @math_zno_online. На відкритій лекції «Цифровий маркетинг освітнього онлайн-продукту» слухачі дізнаються історію створення проєкту, дієві інструменти просування та формування контенту на ринку освітніх послуг.
Запрошуються всі бажаючі! Формат: онлайн.

Тьюторіал «Формування каналів продажу під час воєнних дій»
02.05.2022 року на черговому засіданні СТЕМ «Маркетинг 5.0» проведено тьюторіал «Формування каналів продажу під час воєнних дій» від засновника бренду «Ancient Smithy» Михайла Пересунько. Гість презентував історію задуму та реалізації стартапу «Ancient Smithy» @ancientsmithy - сокири і молоти для вікінгів українського виробництва, що відправляються у всі куточки планети. Поділився секретами виходу на міжнародні ринки: про особливості американського інфлюєнс-маркетингу, про «бізнес відгуки» на Amazon, про роботу алгоритмів соціальних мереж та бани, про європейські служби підтримки Google Ads. В режимі реального часу презентував новий проєкт “Ukrainian Story” - маркетплейс для українських цифрових товарів на Etsy. Ґречно дякуємо харизматичному та доброзичливому гостю за щирість і відкритість. Сподіваємося на подальшу плідну співпраці! Далі буде…

АНОНС!!! Зустріч з засновником бренду Ancient Smithy у рамках засідання СТЕМ «Маркетинг 5.0»
Про нього писали відомі ЗМІ України та світу, а 2 травня 2022 року він поділиться своїм досвідом зі студентами ДТЕУ. Михайло Пересунько - засновник бренду Ancient Smithy - українські сокири і молоти для вікінгів, що відправляються в Європу, США та Австралію. Про ідею стартапу, досвід виходу на Etsy, eBay, Amazon та  новинки для міжнародного ринку, які почали виготовляти під час війни, розкаже засновник бренду на тьюторіалі «Формування каналів продажу під час воєнних дій». Детальніше...

Результати проведення круглого столу «Соціально-етичний маркетинг малого бізнесу України в умовах війни»
12 квітня 2022 року в онлайн форматі проведено круглий стіл «Соціально-етичний маркетинг малого бізнесу України в умовах війни» в рамках СТЕМ «Маркетинг 5.0».Учасники активно долучилися до процесу обговорення нагальних питань.
Детальніше про подію...


Інноваційні методи аналізу цільової аудиторії: онлайн-тренінг засновника рекламного агентства "Markidov agency"
На кафедрі маркетингу 23 лютого 2022 року в межах засідання СТЕМ "Маркетинг 5.0" проведено онлайн-тренінг з Денисом Маркідовим, засновником рекламного агентства "Markidov agency".
Детальніше про подію...



 

Круглий стіл «Соціально-етичний маркетинг малого бізнесу України в умовах війни»
        У вівторок 12.04.2022 р. о 12-00 в онлайн-форматі в рамках діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0»      відбудеться круглий стіл  за участі власників українських брендів-виробників, які переорієнтували діяльність в умовах воєнних дій задля підтримання   вітчизняної економіки. Детальніше про подію...
 
Фінал кейс-змагань lifecell campus
24 листопада 2021 року
 на кафедрі маркетингу в рамках Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» відбувся фінал кейс-змагань «lifecell campus».
Детальніше про подію...


 27 жовтня 2021 року кафедрою презентовано  Студентський театр експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 
(СТЕМ "Маркетинг 5.0")

        Започаткування даного ком'юніті спрямовано на розвиток взаємовідносин в ланцюгу "освіта-   бізнес" для задоволення потреб ЗВО та підприємств. Детальніше про подію...

         
Детальніше про СТЕМ «Маркетинг 5.0»  
Деталі та умови участі 

24.10.2021
43283
3144
остання редакція 10.04.2024
43283