logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Наукова робота

маркетингу

    Професорсько-викладацький та аспірантський склад кафедри бере активну участь у проведенні наукових досліджень та публікує результати в українських та іноземних наукових виданнях, у тому числі включених до міжнародних наукометричних баз даних, апробує їх на конференціях.

   На кафедрі функціонує дві наукові школи – зі стратегічного управління брендами; з цифрового маркетингу та рекламного бізнесу. Навчається 1 докторант та 7 аспірантів. Викладачі є членами редакційних колегій наукових журналів та залучаються до рецензування до журналів, що включені до науко-метричних баз даних Scopus та Web of Science.

   В 2023 році колективом кафедри виконувалися дві науково-дослідні теми «Інноваційні маркетингові технології в умовах глобалізації суспільства» (І кв. 2021 р. – IV кв. 2023 р.) та «Соціологічні аспекти споживацької поведінки населення (І кв. 2021 р. – IV кв. 2023 р.). В процесі виконання науково-дослідних тем викладачами кафедри опубліковано 11 статей журналах, що включені до Scopus та  Web of Science, 12 статей в Університетських виданнях, 31 стаття у фахових виданнях, взято участь в 46 міжнародних науково-практичних конференціях, опубліковано 71 тез доповідей та зроблено 39 доповідей. У вересні-жовтні 2023 року  захищено дві дисертації на здобуття наукового ступеня «доктор філософії».

   В березні 2023 року кафедрою організовано V Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології». У грудні 2023 року видано два підручники «Стратегічний маркетинг» (автори Бондаренко О.С., Янковець Т.М.) та «Технології цифрового маркетингу» (автор Янковець Т.М.).

   Викладачі кафедри в 2023 році проходили підвищення кваліфікації в межах Онлайн-курсів «Академічна доброчесність викладачів», «SMM: фундамент», Foundations of Digital Marketing and E-commerce, Uni-Biz Bridge від UGEN: Адаптивність та гнучкість викладача» та Програми підвищення кваліфікації̈ працівників закладів вищої освіти та акредитації інтегрувати курс «Маркетинг IT-продуктів», 

   Викладачі кафедри активно залучають студентську молодь до науково-дослідної роботи з проблем рекламного бізнесу, бренд-менеджменту, маркетинг менеджменту, цифрового маркетингу, трейд-маркетингу та активують до участі у різноманітних наукових заходах. З жовтня 2021 р. на кафедрі започатковано Студентський театр експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0». В 2023 році опублікованих за участю здобувачів 156 тез доповідей; з них одноосібних 57. Також 156 здобувачів взяли участь в 19 конференціях (86 очно, 70 заочно).

   Кафедра планує продовжувати брати участь в програми Еразмус+ напряму Жана Моне. У 2023 зроблена перша спроба щодо подачі грантової заявки «Європейський досвід територіального маркетингу». Ведеться пошук і розширюється співпраця з новими партнерами та роботодавцями

16.06.2013
chronon
12693
остання редакція 07.02.2024
43283