1. Роскладка Н. Методичні підходи до оцінювання економічного
потенціалу підприємства готельного господарства / Н. Роскладка, І.
Вівсюк // Економіка та суспільство. – 2021. – Випуск 34. – URL:
http://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/989/947
2. Роскладка Н. О. Визначення частки туризму в регіональній
економіці з використанням методики допоміжного (сателітного)
рахунку туризму на прикладі Івано-Франківської області / Ю. Б.
Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. П. Передерко // Інфраструктура
ринку. – 2021. – Випуск 60. – С. 222-231.
3. Роскладка Н. О. Сутність та структура економічного потенціалу
підприємства готельного господарства / Н. О. Роскладка, І. О.
Вівсюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету.
Серія: Економіка і менеджмент. – 2021. – Випуск 47. – С. 14-21.
4. Роскладка Н. О. Технології персоналізації послуг в туризмі /
Н. О. Роскладка // Економіка та держава. – 2019. – № 12. – С. 24-32
(Index Copernicus).
5. Роскладка Н. О. Експертні методи формування ціни на
туристичний продукт / Н. О. Роскладка // Інвестиції: практика та
досвід. – 2019. – № 22. – С. 10–16 (Index Copernicus).
6. Роскладка Н. О. GDS-тур як інструмент оптимізації
продуктового портфеля туристичного підприємства / Н. О. Роскладка,
А. О. Врона // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. –
Вип. 4 (72). – Ч. 2. – С. 100–106 (Index Copernicus, OAJSE,
Scientific Object Identifier).
7. Роскладка Н. О. Кластерний аналіз клієнтської бази даних
підприємств сфери послуг / Н. О. Роскладка, А. А. Роскладка, О. О.
Дзигман // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
– 2019. – № 2 (35). – С. 151–159 (Index Copernicus, Ulrich's
Periodicals Directory, ResearchBib, CrossRef).
8. Роскладка Н. О. Формування програм споживчої лояльності в
туризмі / Н. О. Роскладка, Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. М.
Клімова // Ефективна економіка. – 2019. – № 11. – URL:
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2019/54.pdf (Index
Copernicus).
9. Роскладка Н. О. Комп’ютерне моделювання процесу ціноутворення
у цукровому виробництві / Н. О. Роскладка, А. А. Роскладка, О. В.
Поплавський // Агросвіт. – 2019. – № 16. – С. 8–17 (Index
Copernicus).
10. Роскладка Н. О. Система моніторингу ключових показників
ефективності діяльності підприємства / А. А. Роскладка, А. В.
Пушкарьова // Ефективна економіка. – 2019. – № 12. – URL:
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2019/8.pdf (Index
Copernicus).
11. Sagalakova N. Expert system of forecasting, quantification
and price adjustment for a tourism product / N. Sagalakova, A.
Roskladka // Studia i Materiały. – 2016. – № 12 (lipiec-grudzień).
– Warszawa : Europejska uczelnia informatyczno-ekonomiczna w
Warszawie, 2016. – Р. 11–25 (Index Copernicus).
12. Sagalakova N. O. System analysis of the pricing process in
tourism / N. O. Sagalakova // Scientific letters of Academic
Society of Michal Baludansky. – 2016. – № 4. – Košice : Academic
Society of Michal Baludansky, 2016. – P. 61–63.
13. Sagalakova N. Innovative approaches to the researching of
variability of the tourism industry indicators / N. Sagalakova, A.
Roskladka // Studia i Materiały. – 2015. – № 10 (lipiec-grudzień).
– Warszawa : Europejska uczelnia informatyczno-ekonomiczna w
Warszawie, 2015. – Р. 61–68 (Index Copernicus).
14. Роскладка Н. О. GDS-тур як інструмент оптимізації
продуктового портфеля туристичного підприємства / Н. О. Роскладка,
А. О. Врона // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. –
Вип. 4 (72). – Ч. 2. – С. 100–106 (Index Copernicus, Google
Scholar, CiteFactor, OAJSE).
15. Роскладка Н. О. Комп'ютерне моделювання процесу
ціноутворення у цукровому виробництві / Н. О. Роскладка, А. А.
Роскладка, О. В. Поплавський // Агросвіт. – 2019. – № 16. – С. 8–17
(Index Copernicus, Google Scholar).
16. Sagalakova N. O. Essential characteristics of pricing
process in tourism / N. O. Sagalakova // Глобальні та національні
проблеми економіки : електронне наукове видання. – 2016. – Вип. 10.
– С. 481–485 (Index Copernicus).
17. Sagalakova N. O. Target controlling method of the pricing
process in the tourism enterprises / N. O. Sagalakova // Bulletin
of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics. – 2016.
– № 2 (179). – Р 32–38 (Index Copernicus, Science Index, Ulrich’s
Periodicals Directory, Google Scholar, RepEc, Socionet, OCLC
WorldCat, BASE, ROAR, OpenDOAR, MIAR).
18. Сагалакова Н. О. Експертна система формування ціни на
туристичний продукт / Н. О. Сагалакова // Інвестиції: практика та
досвід. – 2016. – № 14. – С. 34–40 (Index Copernicus, SIS).
19. Сагалакова Н. О. Ініціалізація факторів впливу на ціну
туристичного продукту / Н. О. Сагалакова // Вісник Волинського
інституту економіки та менеджменту. – 2016. – № 14. – С.
173–179.
20. Сагалакова Н. О. Інформаційне забезпечення процесу
ціноутворення на туристичних підприємствах / Н. О. Сагалакова //
Агросвіт. – 2016. – № 13–14. – С. 56–66 (Index Copernicus,
SIS).
21. Сагалакова Н. О. Методичні аспекти ціноутворення в туризмі /
Н. О. Сагалакова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного
університету. Серія: Економіка і менеджмент. – 2016. – Вип. 16. –
С. 87–91.
22. Сагалакова Н. О. Функціональний та процесний підходи до
формування ціни туристичного продукту / Н. О. Сагалакова // Вісник
Одеського національного університету. Економіка. – 2016. – Т. 21. –
Вип. 3. – С. 96–100.
23. Сагалакова Н. О. Імітаційне моделювання процесу
ціноутворення на туристичному підприємстві / Н. О. Сагалакова //
СХІД : аналітично–інформаційний журнал. – 2015. – № 8 (140). – С.
59–62 (Ulrich's Periodicals Directory, Bielefeld Academic Search
Engine (BASE), EBSCO , Philosophy Documentation Center, Index
Copernicus, WorldCat, Directory of Open Access Journals (DOAJ),
Google Scholar).
24. Сагалакова Н. О. Класифікація невизначеності ключових
факторів ціноутворення у сфері туризму / Н. О. Сагалакова // Вісник
Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Економіка. – 2015. – № 12 (177). – С. 53–59 (Index Copernicus,
Science Index, Ulrich’s Periodicals Directory, Google Scholar,
RepEc, Socionet, OCLC WorldCat, BASE, ROAR, OpenDOAR, MIAR).
25. Сагалакова Н. О. Концептуальна еволюція поняття туризму як
соціально–економічного явища / Н. О. Сагалакова // Вісник
Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки :
науковий журнал. – Хмельницький : Хмельницький національний
університет, 2015. – № 2. – Т. 2. – С. 72–77 (Index Copernicus,
Google Scholar).
26. Сагалакова Н. О. Побудова мережі бізнес–процесів
туристичного підприємства / Н. О. Сагалакова // Науковий вісник
Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. –
2015. – Вип. 15. – Ч. 3. – С. 102–105.
27. Сагалакова Н. О. Систематизація принципів ціноутворення в
сфері туризму / Н. О. Сагалакова // Науковий вісник Полтавського
університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». –
2015. – № 2 (71). – С. 35–41.
28. Сагалакова Н. О. Сучасний стан та основні тенденції розвитку
туристичних підприємств України / Н. О. Сагалакова // Проблеми та
перспективи розвитку підприємництва : збірник наукових праць
Харківського національного автомобільно–дорожнього університету. –
Харків : ХНАДУ, 2015. – № 1 (8). – Т. 1. – С. 123–131 (Index
Copernicus).
29. Сагалакова Н. О. Характеристика туристичного продукту як
специфічного об’єкту ціноутворення / Н. О. Сагалакова //
Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 17. – С. 27–33 (Google
Scholar, SIS).
30. Сагалакова Н. О. Ціноутворення як основа ефективного
функціонування туристичних підприємств / Н. О. Сагалакова // Вісник
Одеського національного університету. Економіка. – Одеса : ОНУ,
2015. – Т. 20. – Вип. 2/2. – С. 69–72.