logo
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
logo
Кафедра туризму та менеджменту креативних індустрій
img

Михайліченко Ганна Іванівна

туризму та менеджменту креативних індустрій

41

МИХАЙЛІЧЕНКО ГАННА ІВАНІВНА

доктор економічних наук, професор
професор кафедри туризму та менеджменту креативних індустрій, 

гарант освітньо-наукової програми ОС «магістр» «Міжнародний туристичний бізнес», керівник групи забезпечення спеціальності "Туризм і рекреація"

e-mail:  h.mykhailichenko@knute.edu.ua 

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus 
Web of Science 
Google Scholar  
ORCID 

сертифікати

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

управління інноваційним розвитком підприємств туризму; туроперейтинг; новітні освітні технології та формування освітніх програм підготовки фахівців для сфери туризму

ДИСЦИПЛІНИ

«Організація туризму»; «Інновінг в туризмі»; «Курортний туроперейтинг»; «Екскурсійна справа».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
  • професор кафедри туризму та рекреації, 2021 р.
  • доктор економічних наук, 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: "Управління інноваційним розвитком туристичних підприємств», 2014 р.
  • доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, 2004 р.
  • кандидат економічних наук, 08.06.02 Підприємництво, менеджмент, маркетинг, тема дисертації: «Інформаційна та збутова логістика в туризмі», 2001 р.
  • менеджер-економіст зі спеціальності «Менеджмент у виробничій сфері», спеціалізація «Менеджмент громадського харчування, готельного господарства та туризму» (ОС «спеціаліст»), Київський національний торговельно-економічний університет, 2003 р.
ДОСВІД РОБОТИ
  • професор кафедри туризму та рекреації Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2015 р. до цього часу.
  • доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2002 – 2015 рр.
  • докторант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2010 – 2013 рр.
  • вчений секретар Науково-методичної комісії з менеджменту МОН, 2001 –2010 рр.
  • старший викладач кафедри економіки і менеджменту готельного господарства та туризму Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2001 – 2002 рр.
  • асистент кафедри економіки і менеджменту готельного господарства та туризму Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2000 – 2001 рр.
  • аспірант кафедри економіки і менеджменту готельного господарства та туризму Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 1997 – 2000 рр.
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

 Автор / співавтор більш ніж 280 публікацій; із них – 192 наукового та 88 навчально-методичного характеру, у тому числі наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, серед яких найвагоміші:

Монографії, підручники, навчальні посібники
  1. Myhailichenko H., Zhuchenko V., Viachalo T. Development medical and healthcare tourism product of Transcarpathia region / Ukraine and the world: The tourism system [Collective monograph] / edites A. Mazaraki, Dr.of Economics, Pr.: Neronos s.r.o., Praha (Slovak Republic), 2019. – 323 p. (author’s pages – 68-92).
  2. Melnychenko S.V., Mykhailichenko G.I., Kravtsov S.S. Innovative growth of integrated tourism companies // Innovative development of the economy: global trends and national features. – Collective monograph /; edited by J. Zukovskis, K. Shaposhnykov. – Lithuania: Publishing House “Baltija Publishing”, 2018. – 709 p. (author’s pages – 634-644).
  3. Туристичні кластери: монографія / авторів кафедри туризму та рекреації за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 184 с. (author’s pages – p. 66-101).
  4. Михайліченко Г.І.  Туроперейтинг: підручник – К.: ЦІТ КНТЕУ, 2018.– 304 с.
  5. Спеціалізований туризм: підручник / Розділ 3. Лікувально-оздоровчий туризм: 3.1. Медичний туризм 3.2. Оздоровчий та курортний туризм 3.3. Організаційні форми та ресурсна база розвитку велнес-туризму та спа-послуг. Автори розділів:  Г.І. Михайліченко, Н.І. Ведмідь // К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. –   с.
  6. Туризм: Туристичний продукт: навчальний посібник для виконання випускної кваліфікаційної роботи (проекту) за спеціальністю 8.242 «Туризм» («Міжнародний туристичний бізнес»): колектив авторів кафедри туризму та рекреації за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. – 283 с.
  7. Myhailichenko Ganna, V.S. Bogdanets, Brand’s formation and development in tourism industry [Collective monograph] / Mechanisms of interaction between competitiveness and innovation in modern international economic relations (Механізм взаємодії конкурентоспроможності та інновацій в сучасних міжнародних економічних відносинах): collective monograph edited by M.Bezpartochnyi, – ISMA University, Riga (Latvia): “Landmark”, SIA, 2017. –   252 р. (author’s pages – p. 187-197).
  8. Myhailichenko Ganna, Glushko Volodymyr. Essence and importance of innovative technologies using in the tourism business // Mechanisms and models of development of entities tourism business [Collective monograph] / edites A.Berezin, M.Bezpartochnyi, – ISMA University, Riga (Latvia): “Landmark”, SIA, 2016. (author’s pages – 131-140).
  9. Myhailichenko G., Chernova I. Innovative Development of Tourism Enterprises / Formation strategy of economic structures the tools and practices [Collective monograph] / edites A.Berezin, M. Bezpartochnyi, – ISMA University, Riga (Latvia): “Landmark”, SIA, 2016. – 254 p. (author’s pages – 169-182).
  10. Михайліченко Г.І. Організація туристичних подорожей: підручник / елект. підручник – К.: ЦІТ КНТЕУ, 2015.– 392с.
  11. Інновінг у туризмі: колективна монографія / М.Г. Бойко, Н.І. Ведмідь , С.В. Мельниченко, Г.І. Михайліченко, Т.І.Ткаченко, [та ін. ] за заг. редакцією А.А.Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.–екон. ун–т, 2015. – 384 с.
  12. Модернізація туризмознавства: теорія і практика партнерства: монографія / [авт.кол.]; за заг. ред. Г.П.Скляра // Процеси інтеграційної взаємодії туристичних підприємств (с. 51-72); Формування інноваційних туристичних кластерів як конкурентної переваги розвитку регіону (с.193-206) – Полтава: ПУЕТ, 2015.– 372 с.
  13. Туристські дестинації (теорія управління, бренд) : монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, Н.І. Ведмідь, М.Г.Бойко, Г.І. Михайліченко, [та ін. ]; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 347 с.
  14. Михайліченко Г.І. Інноваційний розвиток туризму: монографія/ Г.І.Михайліченко. – К.: КНТЕУ,  2012. – 608 с.

15. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія / Т.І. Ткаченко, М.Г. Бойко, Г.І. Михайліченко, Н.І. Ведмідь [та ін. ] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. – 595 с.

 
Ключові навчально-методичні праці
Статті  у наукових періодичних, виданнях інших держав та виданнях України, які включені до міжнародних наукометричних баз

1. Антикризова реанімація туристичної галузі України в післявоєнний період / Михайліченко Г.І., Дворська І.В. // Бізнес Інформ. 2022. № 8. C. 146–150. -https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-8-146-150.

2. Svitlana V. Melnychenko, Yuliia B. Zabaldina, Hanna I. Mykhaylichenko, Sergiy S. Kravtsov, Svitlana S. Skakovska / The protected area as a tourism eco-brand Journ. Geol. Geograph. Geology, 30(1), 2021, p.3–12. DOI: 10.15421/112101 https://geology-dnu.dp.ua/index.php/GG/article/view/785 (Web of Science).

3. Мазаракі А.А., Михайліченко Г.І., Мельниченко С.В., Мельник Т.М., Мірошник О.Ю. Development of Tourism Brand of Ukraine / «Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: том 3 № 34 (2020), с. 421-431. (WoS; https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/ fkd/article/view/ 3093/3056).

4. Мykhailichenko H., Kravtsov S., Zabaldina Yu. Brand event program in tourism development in Ukraine // Бізнес-інформ, № 2, 2020. C. 168-178.

https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2020-2_0-pages-168_178.pdf

 (індексація в Ulrichsweb Global Serials Directory, Reaserch Papers Economics, OpenAIRE, SUNCAT, Index Copernicus, Library Hub Discover та ін.)

5. Михайліченко Г. Розвиток туристичного продукту лікувально-оздоровчого та медичного туризму України / Ефективна економіка # 2, 2020 (Дата публікації: 2020-02-27)  http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7641

6. Михайліченко Г.І., Клімова А.М.  Світовий туристичний ринок: трансформація після пандемії / Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - № 2 (109) 2020. – с. 21-38. // http://zt.knteu.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2636&Itemid=756&lang=uk

7. Михайліченко Г. Управління потенціалом туристичних дестинацій / Інноваційна економіка, № 1-2, 2020. C. 133-138 // http://inneco.org/index.php /innecoua/article/view /518/580

8. Hanna Mykhailichenko, Serhii Kravtsov, Yulia Zabaldina. Branding Event Tourism Programs In Ukraine / Tourism of the XXI century: Global challenges and civilization values: ІІ International scientific and practical conference April (8 - 10, 2020 on-line), KNUTE (Web of Science)

9. Михайліченко Г. І., Кравцов С. С., Мельниченко С. В., Ведмідь Н. І., Забалдіна Ю. Б. Брендинг роботодавця у формуванні інтелектуального капіталу туроператора: досвід України / Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики, - Том 4 № 35 (2020), с. 367-373 // DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222399 //  http://cel.webofknowledge. com/full_record.do?product=CEL&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=D5nYVNxKKNcUBrvgeAE&pReturnLink =&pSrcDesc=&page=1&UT =&doc=1#addressWOS:000605074500037-1 (індексація в Web of Science.

10. Melnychenko S., Mykhailichenko H., Mezentseva H. Tourism sphere: way out from quarantine / Туристична сфера: вихід з карантину / Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право", № 6 (113) Економічні науки, 2020, - ст. 24-35.

11. Мykhailichenko H., Kravtsov S., Zabaldina Yu. Planning of event portfolio for tourism destination in the post-quarantine period // Вісник КНТЕУ, № 2 (130), 2020. –с . 36-48.

http://visnik.knteu.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2598&Itemid=705&lang=uk

12. Михайліченко Г.І., Жученко В.Г. Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств // Бізнес-інформ, 2019 р., № 11, с. 117-122. (індексація в Ulrichsweb Global Serials Directory, Reaserch Papers Economics, OpenAIRE, SUNCAT, Index Copernicus, Library Hub Discover та ін.)

13. Михайліченко Г.І., Клімова А.М.  Розвиток дестинацій замкового туризму (на прикладі Тернопільської області) // Інвестиції: практика та досвід, 2019 р., № 2, с. 36-43. (індексація в Index Copernicus, SIS, Google Scholar та ін.).

14. Mykhailichenko H. and others Strategic solutions for the implementation of innovation projects / Hilorme Tetiana, Chernysh Olena, Levchenko Anna, Semenenko Olena, Mykhailichenko Hanna. – Academy of Strategic Management Journal. – UK: Volume 18, Special Issue 1, 2019 (Scopus and other) / https://www.abacademies.org/articles/Strategic-solutions-for-the-implementation-of-innovation-projects-1939-6104-18-SI-1-444.pdf.

15. Розвиток агро-рекреаційних туристичних кластерів / «Стратегії економічного розвитку в умовах Євроінтеграції» (наукова публікація) / Aleksandras Stulginskis Universite Business and Rural Development Management Institute // Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, May 27, 2016. Kaunas: Baltija Publishing. 360 pages. (autors pages: 121-125 p.).

16. Михайліченко Г.І. Система управління інноваційним розвитком туристичних підприємств // Науковий Вісник ПУЕТ, 2014 р., № 3(65), с. 147-153.

17. National Tourist Brand: Priorities And Formation Resources (Національний туристичний бренд: пріоритети та ресурси формування) / Anatoly Mazaraki, Margarita Boiko, Ganna Mykhailichenko // Economic Annals–XXI (Scopus; Index Copernicus, Ulrich’s Periodicals Directory ін.), № 9-10 (1) - 2013, с.42-46.

18. Михайліченко Г.І. Туристичний потенціал: методи оцінювання та інноваційний розвиток / Г.І.Михайліченко // Проблеми економіки (Ulrichsweb Global Serials Directory; Research Papers in Economics; РИНЦ; Index Copernicus та ін.) – 2013. – № 1 – с.115-124.

19. Михайліченко Г.І. Інноваційний потенціал туристичного підприємства / Г.І.Михайліченко // Економіка розвитку (Ulrichsweb Global Serials Directory; РИНЦ; Index Copernicus; Directory of Open Access  Journals та ін.)  – 2013. – №1 (65) – с. 110-117.

20. Михайліченко Г.І. Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства / Г.І. Михайліченко // Економічний часопис - ХХІ  (Index Copernicus, Ulrich’s Periodicals Directory, EBSCOhost та ін.) – 2013. – № 1-2 (1)’2013 – с. 80-84.

21. Михайліченко Г.І. Інноваційне зростання інтегрованих туристичних підприємств / Г.І. Михайліченко // Бізнес-інформ  (Ulrichsweb Global Serials Directory; Research Papers in Economics; РИНЦ; Index Copernicus; Directory of Open Access Journals getCITED та ін.) – 2013. – № 4 – с. 247-253.

22. Михайличенко А.И. Инновационное развитие туристического потенциала дестинаций / Baltic International Academy // Cultural Heritage and Tourist Territories: the city as a tourist territory – RІGA, ВІА, 2013. – с. 110-116.

23. Михайличенко А.И. Туристические кластеры как форма социального диалога  в развитии региона / Dilemma of the era: scarce social resources, rules and mechanisms of their reproduction and exploitation: International Academy of Science and Higher Education – London, IASHE, 2013. – р. 65-69.

24. Mykhailichenko G. The innovative development imperatives of enterprises in globalization  // Contemporary Economy in Times of the Global Crisis: Economic, Social and Legal Aspects / Edited by R. Borowiecki, A. Jaki, T. Rojek. – Cracow, 2012. – Р.153–167.

5. Михайліченко Г.І. Інновінг у туризмології: модернізація системи підготовки професійних кадрів для сфери туризму / І.Я. Антоненко, М.Г. Бойко, Г.І.Михайліченко // Міжнародний науковий вісник (Угорщина, Словаччина, Україна). – 2012. – Вип. 4 (23) Ч.1. – с. 98–110 / Академічне товариство ім. М.Балудянського (Словацька Республіка).

26. Михайличенко А.И. Инновации в индустрии путешествий / А.И. Михайличенко // Весник торг.-технол. инс-та (РИНЦ). – 2012. – №2 (6). – с. 67–75.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
  • Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення», 2021 р.
  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку кваліфікованих спеціалістів та плідну педагогічну діяльність, 2017 р.
  • Почесна грамота Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за вагомий внесок у поліпшення навчальної та наукової діяльності, 2003р., 2017 р.
  • Лист подяки Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за високі досягнення, значний особистий внесок у науково-педагогічну діяльність та з нагоди Дня працівників освіти, 2015 р., 2016 р., 2019 р.
  • Відмінник освіти України, 2003 р.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
  • Тренінг для експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, 2020 р.
  • Онлайн тренінг «Експерт з акредитації освітніх програм», Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, 2020 р.
  • Український Практичний курс гостинності «Travel with Purpose» Project Hilton Kyiv; Certificate of Recognition, 2019 р.
  • Training Program “European Integration: Models of Students’ Practical Training” at the Merkur Academy of Professional Education, Slovak Republic; Certificate,  2019 р.
  • Academic Society of Michal Baludansky and Pan-European University in Bratislava Advanced Traning in European Universitis Slovakia-Austria by Traning Program «Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education» (Certificate # 043/1-2018), 2018 р.
  • Тренінговий центр Іноземного підприємства «Амадеус Україна» / Amadeus Ukraine Central System Course (Traning Diploma Amadeus IT Group), 2015 р.
  • Докторантура КНТЕУ, 2010–2013 рр.
  • Літній інститут Академії викладацької майстерності Консорціуму із вдосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) http://www.ceume.org.ua; 2001р.,  2004р.
  • Практичний досвід роботи в УЗЕК «Укрзовнішінтур», ЗАТ «Компанія «Європа-груп», ПП «Світовид’2007» з 1995 р.
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Експерт НАГА за спеціальностями: 073 «Менеджмент», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм», з 2020 р.
  • Член редакційної колегії наукового журналу «Товари і ринки» Київського національного торговельно-економічного університету» з 2019 р. до цього часу.
ХОБІ

подорожі, туризм, активний відпочинок

17.02.2021
43220
2954
остання редакція 05.04.2024
42396