Михайліченко Ганна Іванівна
туризму та менеджменту креативних індустрій
доктор економічних наук, професор гарант освітньо-наукової програми ОС «магістр»
«Міжнародний туристичний бізнес», керівник групи забезпечення
спеціальності "Туризм і рекреація" e-mail: h.mykhailichenko@knute.edu.ua управління інноваційним розвитком підприємств туризму;
туроперейтинг; новітні освітні технології та формування освітніх
програм підготовки фахівців для сфери туризму «Організація туризму»; «Інновінг в туризмі»; «Курортний
туроперейтинг»; «Екскурсійна справа». Автор / співавтор більш ніж 280 публікацій; із них – 192
наукового та 88 навчально-методичного характеру, у тому числі
наукові праці, опубліковані у вітчизняних і міжнародних
рецензованих фахових виданнях, серед яких найвагоміші: 15. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія /
Т.І. Ткаченко, М.Г. Бойко, Г.І. Михайліченко, Н.І. Ведмідь [та ін.
] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – К. : Київ. нац. торг.-екон.
ун-т, 2010. – 595 с. 1. Антикризова реанімація туристичної галузі України в
післявоєнний період / Михайліченко Г.І., Дворська І.В. // Бізнес
Інформ. 2022. № 8. C. 146–150.
-https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-8-146-150. 2. Svitlana V. Melnychenko, Yuliia B. Zabaldina, Hanna I.
Mykhaylichenko, Sergiy S. Kravtsov, Svitlana S. Skakovska / The
protected area as a tourism eco-brand Journ. Geol. Geograph.
Geology, 30(1), 2021, p.3–12. DOI: 10.15421/112101 https://geology-dnu.dp.ua/index.php/GG/article/view/785
(Web of Science). 3. Мазаракі А.А., Михайліченко Г.І., Мельниченко С.В., Мельник
Т.М., Мірошник О.Ю. Development of Tourism Brand of Ukraine /
«Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики: том 3
№ 34 (2020), с. 421-431. (WoS;
https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/
fkd/article/view/ 3093/3056). 4. Мykhailichenko H., Kravtsov S., Zabaldina Yu. Brand event
program in tourism development in Ukraine // Бізнес-інформ, № 2,
2020. C. 168-178.
https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2020-2_0-pages-168_178.pdf (індексація в Ulrichsweb
Global Serials Directory, Reaserch Papers Economics, OpenAIRE,
SUNCAT, Index
Copernicus, Library Hub Discover та ін.) 5. Михайліченко Г. Розвиток туристичного продукту
лікувально-оздоровчого та медичного туризму України / Ефективна
економіка # 2, 2020 (Дата публікації: 2020-02-27)
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7641 6. Михайліченко Г.І., Клімова А.М. Світовий туристичний
ринок: трансформація після пандемії / Зовнішня торгівля: економіка,
фінанси, право. - № 2 (109) 2020. – с. 21-38. //
http://zt.knteu.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2636&Itemid=756&lang=uk 7. Михайліченко Г. Управління потенціалом туристичних дестинацій
/ Інноваційна економіка, № 1-2, 2020. C. 133-138 // http://inneco.org/index.php
/innecoua/article/view /518/580 8. Hanna Mykhailichenko, Serhii Kravtsov, Yulia Zabaldina.
Branding Event Tourism Programs In Ukraine / Tourism of the XXI
century: Global challenges and civilization values: ІІ
International scientific and practical conference April (8 - 10,
2020 on-line), KNUTE (Web
of Science) 9. Михайліченко Г. І., Кравцов С. С., Мельниченко С. В., Ведмідь
Н. І., Забалдіна Ю. Б. Брендинг роботодавця у формуванні інтелектуального
капіталу туроператора: досвід України / Фінансово-кредитна
діяльність: проблеми теорії і практики, - Том 4 № 35 (2020), с.
367-373 // DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222399
// http://cel.webofknowledge.
com/full_record.do?product=CEL&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=D5nYVNxKKNcUBrvgeAE&pReturnLink
=&pSrcDesc=&page=1&UT
=&doc=1#addressWOS:000605074500037-1 (індексація в
Web of Science. 10. Melnychenko S., Mykhailichenko H., Mezentseva H. Tourism
sphere: way out from quarantine / Туристична сфера: вихід з
карантину / Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право", № 6
(113) Економічні науки, 2020, - ст. 24-35. 11. Мykhailichenko H., Kravtsov S., Zabaldina Yu. Planning of
event portfolio for tourism destination in the post-quarantine
period // Вісник КНТЕУ, № 2 (130), 2020. –с . 36-48.
http://visnik.knteu.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2598&Itemid=705&lang=uk 12. Михайліченко Г.І., Жученко В.Г. Оцінювання інноваційного
розвитку туристичних підприємств // Бізнес-інформ, 2019 р., № 11,
с. 117-122. (індексація в Ulrichsweb
Global Serials Directory, Reaserch Papers Economics, OpenAIRE,
SUNCAT, Index
Copernicus, Library Hub Discover та ін.) 13. Михайліченко Г.І., Клімова А.М. Розвиток дестинацій
замкового туризму (на прикладі Тернопільської області) //
Інвестиції: практика та досвід, 2019 р., № 2, с. 36-43. (індексація
в Index
Copernicus, SIS, Google Scholar та ін.). 14. Mykhailichenko H. and others Strategic solutions for the
implementation of innovation projects / Hilorme Tetiana, Chernysh
Olena, Levchenko Anna, Semenenko Olena, Mykhailichenko Hanna. –
Academy of Strategic Management Journal. – UK: Volume 18, Special
Issue 1, 2019 (Scopus and other) /
https://www.abacademies.org/articles/Strategic-solutions-for-the-implementation-of-innovation-projects-1939-6104-18-SI-1-444.pdf. 15. Розвиток агро-рекреаційних туристичних кластерів /
«Стратегії економічного розвитку в умовах Євроінтеграції» (наукова
публікація) / Aleksandras Stulginskis Universite Business and Rural
Development Management Institute // Economic Development Strategy
in Terms of European Integration: Conference Proceedings, May 27,
2016. Kaunas: Baltija Publishing. 360 pages. (autors pages: 121-125
p.). 16. Михайліченко Г.І. Система управління інноваційним розвитком
туристичних підприємств // Науковий Вісник ПУЕТ, 2014 р., № 3(65),
с. 147-153. 17. National Tourist Brand: Priorities And Formation Resources
(Національний туристичний бренд: пріоритети та ресурси формування)
/ Anatoly Mazaraki, Margarita Boiko, Ganna Mykhailichenko //
Economic Annals–XXI (Scopus; Index
Copernicus, Ulrich’s
Periodicals Directory ін.), № 9-10 (1) - 2013, с.42-46. 18. Михайліченко Г.І. Туристичний потенціал: методи оцінювання
та інноваційний розвиток / Г.І.Михайліченко // Проблеми економіки
(Ulrichsweb Global Serials Directory; Research Papers in Economics; РИНЦ; Index Copernicus та ін.) – 2013. – № 1 –
с.115-124. 19. Михайліченко Г.І. Інноваційний потенціал туристичного
підприємства / Г.І.Михайліченко // Економіка розвитку (Ulrichsweb Global Serials Directory; РИНЦ; Index Copernicus; Directory of Open Access Journals та ін.)
– 2013. – №1 (65) – с. 110-117. 20. Михайліченко Г.І. Методологічні основи оцінювання
інноваційного потенціалу туристичного підприємства / Г.І.
Михайліченко // Економічний часопис - ХХІ (Index
Copernicus, Ulrich’s
Periodicals Directory, EBSCOhost
та ін.) – 2013. – № 1-2 (1)’2013 – с. 80-84. 21. Михайліченко Г.І. Інноваційне зростання інтегрованих
туристичних підприємств / Г.І. Михайліченко // Бізнес-інформ
(Ulrichsweb Global Serials Directory; Research Papers in Economics; РИНЦ; Index Copernicus; Directory of Open Access Journals getCITED та ін.) – 2013. – № 4 – с.
247-253. 22. Михайличенко А.И. Инновационное развитие туристического
потенциала дестинаций / Baltic International Academy // Cultural
Heritage and Tourist Territories: the city as a tourist territory –
RІGA, ВІА, 2013. – с. 110-116. 23. Михайличенко А.И. Туристические кластеры как форма
социального диалога в развитии региона / Dilemma of the era: scarce social
resources, rules and mechanisms of their reproduction and
exploitation: International Academy of Science and Higher
Education – London, IASHE, 2013. – р. 65-69. 24. Mykhailichenko G. The innovative development imperatives of
enterprises in globalization // Contemporary Economy in Times
of the Global Crisis: Economic, Social and Legal Aspects / Edited
by R. Borowiecki, A. Jaki, T. Rojek. – Cracow, 2012.
– Р.153–167. 5. Михайліченко Г.І. Інновінг у туризмології: модернізація
системи підготовки професійних кадрів для сфери туризму / І.Я.
Антоненко, М.Г. Бойко, Г.І.Михайліченко // Міжнародний науковий
вісник (Угорщина, Словаччина, Україна). – 2012. – Вип. 4 (23) Ч.1.
– с. 98–110 / Академічне товариство ім. М.Балудянського (Словацька
Республіка). 26. Михайличенко А.И. Инновации в индустрии путешествий /
А.И. Михайличенко // Весник торг.-технол. инс-та (РИНЦ). –
2012. – №2 (6). – с. 67–75. подорожі, туризм, активний відпочинок
професор кафедри туризму та менеджменту креативних
індустрій,
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ
ІНТЕРЕСІВ
ДИСЦИПЛІНИ
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ
НАГОРОДИ ТА
ВІДЗНАКИ
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ
ДОДАТКОВІ ВИДИ
ДІЯЛЬНОСТІ
ХОБІ


