ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
маркетингу
ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА кандидат
економічних наук, доцент, e-mail:
L.Vasylyshyna@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ Стратегічний
маркетинг, територіальний маркетинг, ринкові дослідження,
дослідження поведінки споживачів.
ДИСЦИПЛІНИ
«Маркетингові дослідження», «Стратегія та планування
маркетингу», «Поведінка споживачів».
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Більше 100 публікацій у
міжнародних та українських виданнях, серед яких: 1.
Yahelska, K. & Vasylyshyna, L. (2024). Brand
management intelligence: digital technologies and tools.
Scientia fructuosa, 158, 6, 51–69. https://doi.org/10.31617/1.2024(158)04 2.
Vasylyshyna, L., Yahelska, K., Aldankova, H., &
Liashuk, K. (2024). Development of marketing research technologies
as the basis of a socially responsible marketing strategy.
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(13
(131), 76–85. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.312227
(Scopus) 3.
Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024).
Development of marketing models for attracting and retaining
consumers in digital branding. Technology Audit and Production
Reserves, 5(4 (79), 25–28. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.314525
(Scopus) 4.
Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024).
Constructing a combined brand identity. Scientia
fructuosa, 156, 4, 82–102. https://doi.org/10.31617/1.2024(156)05 5.
Vasylyshyna, L., & Yahelska, K. (2024). Modeling
the design of marketing research of the brands’ social
responsibility. Technology Audit and Production Reserves,
3(4 (77)), 21–24. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.307653
(Scopus) 6.
Yahelska, K., Vasylyshyna, L., & Shkurov, Y.
(2023). Development of information and communication technologies
of the consumer behavior research in the process of brand
management. Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies, 3(13 (123)), 34–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615
(Scopus) 7.
Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Marketing
policy of farms in Ukraine. Scientia Fructuosa, 5, 68–88.
https://doi.org/10.31617/1.2023(151)05 8.
Василишина, Л., & Ягельська, К. (2023).
Розроблення маркетингової стратегії на основі етнометричного
підходу. Вісник Хмельницького національного університету.
Серія: Економічні науки, 322(5), 355–359. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-56 9.
Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Brand
Strategy Formation in the Conditions of Transformation of Consumer
Sentiments of Ukrainian Society. SWorldJournal, 2(19–02),
75–81. https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj19-02 10.
Vasylyshyna, L., Popova, O., Hoholieva, N.,
Lyzunova, O., Medvedieva, M., Laskavets, K., Mykytenko, T.,
Diachenko, V., Yemets, A., & Shevchenko, S. (2022). Assessment of
the impact of digitalized management on the financial risks of
industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies, 6(13 (120), 87–95. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.268024
(Scopus) 11.
Al-Ababneh, H.A., Al-Dhaimesh, H., Alshira’h, A.F., Alibraheem,
M.H., Mugableh, M.I., Alhosban, A., Katuse, P.,
Vasylyshyna, L., Popova, O., & Mizina, O. (2022).
Formation of scientific and methodological aspects of evaluation
transformation of targets economic development of countries.
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(13
(117), 52–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.259677
(Scopus) 12.
Мерзлікіна, Є., & Василишина, Л. (2021). Методичні
підходи до формування та оцінки економічної поведінки сучасної
молоді. Вісник Хмельницького національного університету. Серія:
Економічні науки, 300(6(2), 261–266. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-43 13.
Василишина, Л. (2021). Підвищення рівня
екологічної безпеки територій в умовах реформи децентралізації.
Проблеми екології, (1), 23–30. https://doi.org/10.31474/2073-8102-2021-1-23-31 14.
Al-Ababneh, H.A., Wahsheh, F., Popova, О., Vasylyshyna,
L., & Liashok, О. (2020). The content of investment
activity in the context of macroeconomic instability. PalArch’s
Journal of Archaeology of Egypt / Egyptology, 17(8),
70–80. 15.
Василишина, Л. (2020). Стратегія розвитку регіонів
в умовах диверсифікації економіки. Наукові праці ДонНТУ. Серія:
Економічна, 1(22), 140–148. http://doi.org/10.31474/1680-0044-2020-1(22)-140-148 16.
Попова, О., & Василишина Л. (2020). Особливості
формування організаційної моделі територіальних структур.
Менеджер. Вісник ДонДУУ, 1(86). 5–17 https://doi.org/10.35340/2308-104X.2020.86-1-01
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ХОБІ психологія,
театр.
доцент кафедри маркетингу
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

