ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА
маркетингу
ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА кандидат
економічних наук e-mail:
L.Vasylyshyna@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ маркетинг,
менеджмент, маркетинг територій, стратегія підприємства,
регіональна економіка.
ДИСЦИПЛІНИ
«Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетинг
менеджмент».
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Загальна
кількість публікацій – 41, з них: монографії – 1, статті в
закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних
наукометричних баз – 2, статті у фахових виданнях України – 14,
тези доповідей на конференціях різних рівнів –
24. Монографія: 1.
Василишина Л.М. Оцінка фінансової спроможності бюджетів об’єднаних
територіальних громад / Фінансово-економічна система України:
сучасний стан та напрями розвитку: колективна монографія / за заг.
ред. Попової О.Ю., Мариної А.С. Покровськ: ДВНЗ «Донецький
національний технічний університет, 2019. С.
221–231. Статті
у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші): 1.
Al-Ababneh, H. A., Al-Dhaimesh, H., Alshira’h, A. F., Alibraheem,
M. H., Mugableh, M. I., Alhosban, A., Katuse, P., Vasylyshyna, L.,
Popova, O., & Mizina, O. (2022). Formation of scientific and
methodological aspects of evaluation transformation of targets
economic development of countries . Eastern-European Journal of
Enterprise Technologies, 3(13 (117), 52–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.259677
(Scopus) 2.
Мерзлікіна Є.А., Василишина Л.М. Методичні підходи до формування та
оцінки економічної поведінки сучасної молоді. Вісник
Хмельницького національного університету. Серія: Економічні
науки. 2021. №6. Т. 2. С. 261–266 https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-43
(фахове видання, Index Copernicus) 3.
Василишина Л.М. Стратегія розвитку регіонів в умовах диверсифікації
економіки. Наукові праці ДонНТУ. Серія: Економічна.
Покровськ: ДонНТУ, 2020. №1 (22). С. 140–148 http://doi.org/10.31474/1680-0044-2020-1(22)-140-148
(Index Copernicus). 4.
Попова О.Ю., Василишина Л.М. Особливості формування організаційної
моделі територіальних структур. Менеджер. Вісник ДонДУУ.
2020. №1 (86). С. 5–17 https://doi.org/10.35340/2308-104X.2020.86-1-01
(фахове видання, Index Copernicus) 5.
Попова О.Ю., Василишина Л.М. Зарубіжний досвід реформування
територіальних систем. Збірник наукових праць Донецького
державного університету управління «Проблеми та перспективи
забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія
«Економіка». Т. ХХ. Вип. 314. Маріуполь: ДонДУУ, 2019. С.
277–286 (фахове видання). 6.Василишина
Л.М. Теоретичні підходи до формування оптимальної територіальної
структури господарства регіону. Вісник Хмельницького
національного університету. Серія: Економічні науки. 2019. №4.
Т. 2. С. 210–214 http://doi.org/10.31891/2307-5740-2019-272-4-2-209-213
(фахове видання, Index Copernicus) 7.
Василишина Л.М. Методичний підхід до формування територіальної
структури регіонального господарювання. Наукові праці ДонНТУ.
Серія: Економічна. Покровськ: ДонНТУ, 2019. №2 (21). С.
133–141 https://doi.org/10.31474/1680-0044-2019-2(21)-133-141
(фахове видання, Index Copernicus) 8.
Попова О.Ю., Василишина Л.М. Організаційно-економічне забезпечення
розвитку територіальної структури регіонального господарювання.
Наукові праці ДонНТУ. Серія: Економічна. Покровськ:
ДонНТУ, 2019. №1(20). С. 153–160 https://doi.org/10.31474/1680-0044-2019-1(20)-153-160
(фахове видання, Index Copernicus) Матеріали
конференцій (найвагоміші): 1.
Василишина Л.М. Розвиток цифрових трендів електронного урядування.
Правові засади організації та здійснення публічної влади:
збірник тез V Міжнародної науково-практичної конференції,
присвяченої світлій пам’яті доктора юридичних наук, професора,
академіка-засновника НАПрНУ, першого Голови Конституційного Суду
України Леоніда Петровича Юзькова (м. Хмельницький, 17 червня
2022 року). Хмельницький: Хмельницький університет управління та
права імені Леоніда Юзькова, 2022. С. 64–66. 2.
Василишина Л.М. Маркетинговий підхід до управління регіональним
розвитком. Multidisciplinary academic research and innovation.
Abstracts of XXVII International Scientific and Practical
Conference. Amsterdam, Netherlands. 2021. P.
126–130. 3.
Василишина Л.М. Стратегія декарбонізації економіки України.
Trends in the development of modern scientific. Abstracts of
XXXI International Scientific and Practical Conference.
Vancouver, Canada. 2021. P. 59–62. 4.
Василишина Л.М. Інтегрована взаємодія корпоративної культури і
стратегії як основа розвитку компанії. Соціально-компетентне
управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали
Міжнародної науково-практичної конференції (м. Луцьк, 18 лют. 2021
р.). Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки. С.
474–476. 5.
Василишина Л.М. Аспекти кроскультурного менеджменту в публічному
адмініструванні. Публічне управління: проведення реформи в
Україні: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. тижню
права в ДВНЗ «Донецький нац. техн. ун-т» (за міжнар. участю) (м.
Покровськ, 10 груд. 2020 р.). Покровськ: ДонНТУ. С.
22–26. 6.
Василишина Л.М., Давидова Д.С.Підвищення конкурентоспроможності
підприємства шляхом створення кластерних форм господарювання.
Економіка, облік, фінанси та право: стратегічні пріоритети в
умовах глобалізації: зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф.: у 10
ч. Ч. 7, (м. Полтава, 5 груд. 2019 р.). Полтава:
ЦФЕНД, 2019. С. 32–34. 7.
Василишина Л.М. Міжнародний досвід створення територіальних громад.
Публічне управління: проведення реформи в Україні: матеріали VІ
Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. тижню права в ДВНЗ «Донецький
нац. техн. ун-т» (за міжнар. участю) (м. Покровськ, 10 груд. 2019
р.). Покровськ: ДонНТУ. С. 149–153. 8.
Штамбург О.О., Василишина Л.М. Лідерські якості керівника як
запорука підвищення ефективності управління організацією.
Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach
naukowych współczesności: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z
materiałami Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji,
Kralow, 17 czerwca 2019 r. Kralow: OP «Europejska platforma
naukowa», 2019. Tom 1. S. 64–66.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ХОБІ психологія,
театр, саморозвиток.
доцент кафедри маркетингу