logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА

маркетингу

ВАСИЛИШИНА ЛЮБОВ МИКОЛАЇВНА

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу

e-mail: L.Vasylyshyna@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus,

Web of Science

Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Стратегічний маркетинг, територіальний маркетинг, ринкові дослідження, дослідження поведінки споживачів.

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетингові дослідження», «Стратегія та планування маркетингу», «Поведінка споживачів».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • вчене звання доцента кафедри маркетингу, 2024 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.05 – «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка», тема дисертації: "Формування оптимальної територіальної структури регіонального господарювання", 2020 р.
  • менеджмент організацій (ОС «Магістр»), Донецький національний технічний університет, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • серпень 2022 – дотепер – доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету;
  • січень 2021 – серпень 2022 – доцент кафедри управління і фінансово-економічної безпеки Донецького національного технічного університету;
  • вересень 2019 – січень 2021 – старший викладач кафедри управління і фінансово-економічної безпеки Донецького національного технічного університету;
  • серпень 2016 – серпень 2019 – старший викладач кафедри менеджменту Донецького національного технічного університету;
  • лютий 2015 – серпень 2016 – старший викладач кафедри менеджменту і маркетингу Донецького національного технічного університету;
  • грудень 2014 – лютий 2015 – старший викладач кафедри менеджменту та господарського права Донецького національного технічного університету;
  • грудень 2007 – грудень 2014 – асистент кафедри менеджменту та господарського права Донецького національного технічного університету.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Більше 100 публікацій у міжнародних та українських виданнях, серед яких:

1. Yahelska, K. & Vasylyshyna, L. (2024). Brand management intelligence: digital technologies and tools. Scientia fructuosa, 158, 6, 51–69. https://doi.org/10.31617/1.2024(158)04

2. Vasylyshyna, L., Yahelska, K., Aldankova, H., & Liashuk, K. (2024). Development of marketing research technologies as the basis of a socially responsible marketing strategy. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(13 (131), 76–85. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2024.312227 (Scopus)

3. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024). Development of marketing models for attracting and retaining consumers in digital branding. Technology Audit and Production Reserves, 5(4 (79), 25–28. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.314525 (Scopus)

4. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024). Constructing a combined brand identity. Scientia fructuosa, 156, 4, 82–102. https://doi.org/10.31617/1.2024(156)05

5. Vasylyshyna, L., & Yahelska, K. (2024). Modeling the design of marketing research of the brands’ social responsibility. Technology Audit and Production Reserves, 3(4 (77)), 21–24. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.307653 (Scopus)

6. Yahelska, K., Vasylyshyna, L., & Shkurov, Y. (2023). Development of information and communication technologies of the consumer behavior research in the process of brand management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(13 (123)), 34–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615 (Scopus)

7. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Marketing policy of farms in Ukraine. Scientia Fructuosa, 5, 68–88. https://doi.org/10.31617/1.2023(151)05

8. Василишина, Л., & Ягельська, К. (2023). Розроблення маркетингової стратегії на основі етнометричного підходу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки, 322(5), 355–359. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-56

9. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Brand Strategy Formation in the Conditions of Transformation of Consumer Sentiments of Ukrainian Society. SWorldJournal, 2(19–02), 75–81. https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj19-02

10. Vasylyshyna, L., Popova, O., Hoholieva, N., Lyzunova, O., Medvedieva, M., Laskavets, K., Mykytenko, T., Diachenko, V., Yemets, A., & Shevchenko, S. (2022). Assessment of the impact of digitalized management on the financial risks of industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(13 (120), 87–95. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.268024 (Scopus)

11. Al-Ababneh, H.A., Al-Dhaimesh, H., Alshira’h, A.F., Alibraheem, M.H., Mugableh, M.I., Alhosban, A., Katuse, P., Vasylyshyna, L., Popova, O., & Mizina, O. (2022). Formation of scientific and methodological aspects of evaluation transformation of targets economic development of countries. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(13 (117), 52–66. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.259677 (Scopus)

12. Мерзлікіна, Є., & Василишина, Л. (2021). Методичні підходи до формування та оцінки економічної поведінки сучасної молоді. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки, 300(6(2), 261–266. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-43

13. Василишина, Л. (2021). Підвищення рівня екологічної безпеки територій в умовах реформи децентралізації. Проблеми екології, (1), 23–30. https://doi.org/10.31474/2073-8102-2021-1-23-31

14. Al-Ababneh, H.A., Wahsheh, F., Popova, О., Vasylyshyna, L., & Liashok, О. (2020). The content of investment activity in the context of macroeconomic instability. PalArch’s Journal of Archaeology of Egypt / Egyptology, 17(8), 70–80.

15. Василишина, Л. (2020). Стратегія розвитку регіонів в умовах диверсифікації економіки. Наукові праці ДонНТУ. Серія: Економічна, 1(22), 140–148. http://doi.org/10.31474/1680-0044-2020-1(22)-140-148

16. Попова, О., & Василишина Л. (2020). Особливості формування організаційної моделі територіальних структур. Менеджер. Вісник ДонДУУ, 1(86). 5–17 https://doi.org/10.35340/2308-104X.2020.86-1-01

  НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
  • 2021 -  подяка Київського національного університету технологій і дизайну за високий професіоналізм та підготовку переможця ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських кваліфікаційних робіт зі спеціальності 073 «Менеджмент»,
  • 202 - подяка компанії МЕТІНВЕСТ за підготовку команди-фіналістів у Кейс-чемпіонаті і переможців у напрямку «Управління персоналом»,
  • 2016 - подяка Донецького національного технічного університету за наполегливу сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та з нагоди святкування 95-річчя ДонНТУ

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2025 - курс підвищення кваліфікації «Великий курс про ШІ в освіті», ГО «Прогресильні». Загальний обсяг 1,5 кредити EСТS (45 годин). Сертифікат № ВКШІО-0521
  • 2023 - програма підвищення кваліфікації̈ «Поведінка споживачів у готельному бізнесі», ТОВ «ДЕОЛ ПАРТНЕРС»
  • 2023 - програма підвищення кваліфікації̈ «Адаптивність та гнучкість викладача», UGEN. Загальний обсяг 8 годин. Сертифікат № 814
  • 2023 - програма підвищення кваліфікації̈ «Освітній дизайн», Академія освітнього дизайну ДТЕУ. Загальний обсяг 4,5 кредити EСТS (135 годин). Сертифікат № АОД 135-02/2023
  • 2022 - семінар «Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ», ДТЕУ. Загальний обсяг 1 кредит EСТS (30 годин). Сертифікат № 00029-23
  • 2022 – проходження курсу «Сучасна мовна комунікація в публічному просторі» в Інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», ПК 0073-22, 24.06.2022 (30 год.).
  • 2021 – сертифікат про рівень володіння державною мовою, №00086321, 23.12.2021;
  • 2021 – науково-педагогічне стажування «Theory and practice of scientific and pedagogical approaches in education» в ISMA University of Applied Sciences, №01-18/160--21, 20.04.2021 (180 год.);
  • 2020 – проходження курсу «Web-програмування і дизайн. Розробка курсу за допомогою Інтернет-технологій» в Навчально-науковому інституті післядипломної освіти ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», ПК 02070826/000057-20, 19.06.2020 (180 год.).

ХОБІ

психологія, театр.

09.03.2021
43220
остання редакція 14.09.2025
43587