logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ПОНОМАРЕНКО ІГОР ВІТАЛІЙОВИЧ

маркетингу

ПОНОМАРЕНКО ІГОР ВІТАЛІЙОВИЧ

кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри маркетингу

e-mail: i.ponomarenko@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Web of Science
ORCID 
Google Scholar

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Digital-маркетинг, Маркетинг соціальних мереж, Data Science.

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетинг», «Digital-маркетинг», «Web-аналітика», «Інтернет-маркетинг»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • вчене звання доцента кафедри міжнародної економіки та маркетингу, 2014 р.
  • кандидат економічних наук 08.00.10 – статистика. Тема дисертації  «Статистичний аналіз зайнятості населення України: регіональний аспект», 2009 р.
  • IT Project Management (ОС «Магістр»), Черкаський державний технологічний університет, 2023 р.
  • економічна статистика (ОС «Магістр»), Київський національний економічний університет, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • завідувач кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Київського національного університету технологій та дизайну, 2021- 2022 рр.
  • доцент кафедри маркетингу та комунікаційного дизайну Київського національного університету технологій та дизайну, 2021- 2022 рр.
  • доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну, 2016- 2021 рр.
  • старший науковий співробітник відділу макроекономічного регулювання та міжнародних економічних відносин Академії фінансового управління, 2014-2016 рр.
  • завідувач кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського університету управління та підприємництва, 2012-2014 рр.
  • доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Української академії бізнесу та підприємництва, 2011 р.
  • доцент кафедри загальноекономічних дисциплін Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2010 р.
  • старший викладач кафедри загальноекономічних дисциплін Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2009-2010 рр.
  • асистент кафедри загальноекономічних дисциплін Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2005-2009 рр.
  • провідний економіст відділу економічної активності населення Державного комітету статистики України, 2004-2005 рр

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

1. Цифрова економіка : підручник / Т. І. Олешко, Н. В. Касьянова, С. Ф. Смерічевський та ін. – К. : НАУ, 2022. – 200 с. (Пономаренко І.В. –Розділ 4. МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. С. 84-114).

2. Економетрія: Навч. посіб. для дистанційного навчання / З. П. Бараник, І. В. Пономаренко. – К.: Університет “Україна”, 2007. – 190 с.

SCOPUS:

3. O. Gryshchenko,  V. Babenko,   O. Bilovodska, I. Ponomarenko,  T. Voronkova,  Z. Shatskaya / Green tourism business as marketing perspective in environmental management. Global J. Environ. Sci. Manage. 8(1): 121-136, Winter 2022. LINK

4. I. Ponomarenko, I.  Panasiuk, V., Pavlenko, O., Panasiuk and O. Kalmykov / Use of Neural Networks for Pattern Recognition in E-Commerce. VIII International conference “Information Technology and Implementation” (IT&I-2021). TARAS SHEVCHENKO NATIONAL UNIVERSITY OF KYIV (FACULTY OF INFORMATION TECHNOLOGY, FACULTY OF COMPUTER SCIENCE AND  CYBERNETICS), Kyiv, Ukraine, December 01-03, 2021. CEUR Workshop Proceedingsthis link is disabled, 2021, 3179, pp. 407–415. LINK

5. Yevseitseva O., Liulchak Z., Semenda O., Järvis M. Ponomarenko I. / Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networks. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики, 2022 № 1 (42). С. 361-370. Режим доступу: LINK

6. V. Pavlenko, I. Ponomarenko, A. Fedorchenko, V. Onofriichuk, O. Chorna and V. Pylypenko / Development and Marketing Promotion of the Educational Program Mobile Application in the Field of Electrical Engineering. 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System (MEES), Kremenchuk, Ukraine, 2022, pp. 1-5, doi: 10.1109/MEES58014.2022.10005680. LINK

7. V. Buhas, A. Ramskyi, A. Fedorchenko, A. Roskladka / Blockchain Applications in Digital Marketing. Proceedings of the Cybersecurity Providing in Information and Telecommunication Systems co-located with International Conference on Problems of Infocommunications. Science and Technology (PICST 2023) Kyiv, Ukraine, February 28, 2023 (online). P. 77-86. LINK

8. V. Pavlenko, I. Ponomarenko, O. Morhulets, A. Fedorchenko, O. Chorna and V. Pylypenko. Creating Educational Products With Using Data Science and Digital Marketing. 2023 IEEE 4th KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek), Kharkiv, Ukraine, 2023, pp. 1-4, doi: 10.1109/KhPIWeek61412.2023.10312906. https://ieeexplore.ieee.org/document/10312906

9. V. Pavlenko, I. Ponomarenko, O. Morhulets, A. Fedorchenko, V. Pylypenko. Use of Information Technologies and Marketing Tools for The Formation of An Educational Platform. ITTAP 2023. Information Technologies: Theoretical and Applied Problems 2023. Ternopil, Ukraine, Opole, Poland, November 22-24, 2023. P. 702-708. https://ceur-ws.org/Vol-3628/short27.pdf

10. V. Pavlenko, I. Ponomarenko, O. Morhulets, D. Ponomarenko and N. Ukhnal. Application of artificial intelligence in digital marketing. 6th Workshop for Young Scientists in Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2023). Virtual Event, Kryvyi Rih, Ukraine, February 2, 2024. P. 155-166. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://ceur-ws.org/Vol-3662/paper22.pd

11. Bilovodska, O., Ivanchenko, K., Ponomarenko, I., Shatskaya, Z., Budiakova, O. Digital Promotion as Innovative Business Management Technologies of Retail Chains. Semenov, A., Yepifanova, I., Kajanová, J. (eds) Data-Centric Business and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 195. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54012-7_13. Data-Centric Business and Applications: Modern Trends in Financial and Innovation Data Processes 2023. Volume 1. Pp. 297-313.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2024 – Scientific and Pedagogical Internship Program “The power of social media in the professional development of university representatives: personal brand, tools for educational products, promotion of sustainable development values”. Training program – 180 hours (6 credits ECTS).
  • 2023 – Advanced training “Modern trends in the development of higher education and academic partnership in the conditions of the formation of an international educational environment” in Kyiv College at Qilu University of Technology, People’s Republic of China. March 06, 2023 to June 06, 2023. Training program – 180 hours (6 credits ECTS). No. KC [2022]0001
  • 2022 – Advanced training “Development of the educational system – from theory to practice” in Kyiv College at Qilu University of Technology, People’s Republic of China. September 26, 2022 to November 20, 2022. Training program – 180 hours (6 credits ECTS). No. KC [2022]0007
  • 2019 – Тренінг «Formation of knowledge economy as the basis for information society» (180 годин).
  • 2019  – Сертифікат англійської мови B2.
  • 2019 – Інститут післядипломної освіти КНУТД «Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників».

ХОБІ

музика, програмування

05.03.2021
43220
3380
остання редакція 23.08.2024
43283