logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Самчук Володимир Андрійович

маркетингу

САМЧУК ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ

кандидат філософських наук,
старший викладач кафедри маркетингу

e-mail: v.a.samchuk@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Web of Science
ORCID

 GoogleScholar 

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

сучасні напрями маркетингу та роль філософських ідей у їх становленні і розвитку 

ДИСЦИПЛІНИ

“Івент-маркетинг”, “Поведінка споживачів”

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • асистент кафедри маркетингу, 2020 р.
  • кандидат філософських наук, 09.00.05 «Історія філософії», тема дисертації: "Філософія прагматизму Дж. Г. Міда (історико-філософський аналіз) ", 2018 р.
  • філософія (ОС «магістр»), Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2012 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • старший викладач кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2023 р. до цього часу.
  • асистент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 до 2023 р.
  • провідний спеціаліст кафедри сучасних європейських мов Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2016 до 2020 р.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

  • Самчук В. Подієвий маркетинг у стратегії просування бренду. Scientia Fructuosa. 2022. № 5. S. 113-123. https://doi.org/10.31617/1.2022(145)07
  • Самчук В. Всесвіт порозуміння і властивості значущої комунікації. Multiversum. Philosophical Almanac 1 (1):18-34 (2022)
  • Самчук В. Академічна доброчесність і репутаційний капітал бренду ЗВО. V Міжнародна науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» (березень 2023), Київ, ДТЕУ
  • Самчук В. Репутація торговельного ЗВО та академічна доброчесність. VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації» (травень 2023), Київ, ДТЕУ
  • Самчук В. А. Організація івентів і маркетингова стратегія підприємства матеріали XVIIІ Міжнародної науково-практичної конференції. – НАУ, м. Київ, 2022. С. 201-202
  • Самчук В. А. Подієвий маркетинг і взаємини зі споживачами / Володимир Самчук // Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології, інновації. V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція – Київ: Державний торговельно-економічний університет, 2022
  • Самчук В. А. Соціальне дистанціювання і доречний цифровий контент / Володимир Самчук // Глобалізаційні виклики розвитку національних економік: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ: Київський національний торговельно-економічний університет, 2021. – С. 343-346.
  • Самчук В. А. Огляд актуальних маркетингових інструментів розвитку бренду / Володимир Самчук // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ: Київський національний торговельно-економічний університет, 2021. – С. 235-238.

ХОБІ

література, спорт

05.03.2021
43220
2659
остання редакція 27.02.2024
43283