маркетингу
|
СУСЛОВА ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА
кандидат економічних наук,
доцент, доцент кафедри маркетингу
гарант освітньої програми 1 рівня вищої освіти «Маркетинг»
e-mail: t.suslova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web of
Science
ORCID
Google
Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Історія маркетингу, реклами та торгівлі, інформаційні системи та
технології в маркетингу.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Маркетинг», «Маркетингові інформаційні системи»,
«Маркетинговідослідження», «Маркетинг послуг», практичний курс
«Бізнес-сімуляція»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидат економічних наук, 075 «Маркетинг» (08.00.04. –
«Економіка та управління підприємствами»), 2016 р., тема
дисертації: «Маркетингова цінова політика туристичних підприємств»,
2015р.)
- спеціальність «Маркетинг», кваліфікація: економіст (ОС
«спеціаліст»), Київський Національний Економічний Університет, 1999
р.
- напрям підготовки «Маркетинг», викладач економіки (ОС
«бакалавр»), Київський Національний Економічний Університет, 1998
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- 2019 – доцент кафедри маркетингу КНТЕУ
- З 2005 р. початок викладання на кафедрі маркетингу та
комерційної діяльності КНТЕУ.
- З 2004 р. – початок роботи в в КНТЕУ.
- 2004 р. менеджер, туристична фірма ТОВ «Формула».
- З 2000 р. по 2004 р. менеджер з продажу на підприємствах
оптової торгівлі
- З 1995 р., навчання та практична діяльність в ЗМІ
загально-політичного та розважального характеру.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Монографії:
- Детермінанти сталого розвитку економіки [Текст] : [Монографія]
/ Під заг. ред. д.е.н., проф. Храпкіної В.В., д.ю.н., проф.
Устименка В.А. – К. : Інтерсервіс, 2019. – 264 с.
- Шульгіна Л.М, Суслова Т.О., Кузнєцова І.О. Управління
маркетингової ціновою політикою туристичних підприємств: теорія та
практика [Текст] : монографія / Л.М. Шульгіна, Т.О. Суслова,
І.О. Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т України «КПІ»,
Київ.нац.торг.-еклн.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. – Київ – Одеса: «МП
Леся», 2016. – 227 с.
- Соціально-етичний маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі та
ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2013. – 327 с. (С. 254–275).
- Статті у фахових виданнях:
- Суслова Т.О. Системно-ситуативний підхід до процессу
маркетингового планування на підприємствах сфери послуг /
Т.О. Суслова, М.В. Корж, Д.О. Даниленко / Вісник Хмельницького
національного університету. – 2018.
- Суслова Т.О. Ціни на готельні послуги як чинник ціноутворення в
туристичних підприємствах України / // Прометей : регіон. зб. наук.
пр. з економіки / Донецьк. держ. ун-т управління МОН України ; Ін-т
економіки промисловості НАН України. – Дружківка : Юго-Восток,
2014. – Вип. 2 (44). – С. 238–241.
- Suslova T. Current meaning of concepts: price functions and
marketing pricing policy, strategy and tactics of enterprise / T.
Suslova // On the Post of The II International Poster Conference
Marketing and Management, organized by Marketing Department of
Wroclaw University of Economics on 1 June 2012.
- Суслова Т.О. Порядок формирования маркетинговой ценовой
политики туристических предприятий / Т.О. Суслова, Л.М. Шульгина :
сб. трудов междунар. науч.-практ. конф. Ч.1. – Кутаиси : Изд-во
Гос. ун-та им. Акакия Церетели, 2013. – С. 462–466.
- Суслова Т.О. Чинники маркетингового ціноутворення на
туристичному ринку України / Т.О. Суслова // Вісник Нац. ун-ту
«Львівська політехніка»: Логістика. – 2014. – № 811. – С.
381–389.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Курс підвищення кваліфікації з академічних досліджень та освіти
«Стратегії вищої освіти для технологічних інновацій у глобальному
контексті мінливих соціальних вимог», - Варненський університет
менеджменту, м. Варна, 2019 р.
- Сертифіковані курси використання прикладних рішень «1С:
Бухгалтерія 8 для України» та «1С: Управління торгівлею для
України» в Центрі Сертифікованого Навчання ТОВ «Проком», 2017
р.
- Підвищення кваліфікації Київська редакція журналу «Маркетинг и
реклама» НВФ «Сутдцентр», м. Київ, 2016 р.
- Стажування на туристичному підприємстві «Туристичний оператор
ТОВ «Метрополь Тревел Груп», м. Київ, 2010 р.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі, кулінарія, збираю довідкові видання
|
остання редакція 27.02.2024