logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

КОНОНЕНКО ГАННА ІГОРІВНА

маркетингу

КОНОНЕНКО ГАННА ІГОРІВНА

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу

e-mail: h.kononenko@knute.edu.ua 

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Web of Science
Google Scholar
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Маркетинг, аграрний маркетинг, конкурентоспроможність підприємств, висока мода, торговельний маркетинг

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетинг», «Аграрний маркетинг», «Торговельний маркетинг», «Маркетинг високої моди»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • вчене звання доцента кафедри фінансів та бізнес-консалтингу, 2020 р.

  • кандидат економічних наук зі спеціальності 08.00.04  Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: "Управління конкурентними перевагами підприємств швейної промисловості", 2018 р.

  • економіка підприємства (ОС «Спеціаліст»), Київський національний університет технологій та дизайну, 2002 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету, з 2023 р.
  • доцент кафедри фінансів та бізнес-консалтингу Київського національного університету технологій і дизайну, 2022-2023 рр.
  • доцент кафедри фінансів та інвестицій Київського національного університету технологій і дизайну, 2021-2022 рр.
  • доцент кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Київського національного університету технологій і дизайну, 2018-2021 рр.
  • старший викладач кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Київського національного університету технологій і дизайну, 2016-2018 рр.
  • аспірант  кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2013-2016 рр.
  • старший викладач кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2007-2013 рр.
  • асистент кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій та дизайну, 2003-2007 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації
  1. Oliinyk, O., Kononenko, A., Kotsiuk, V., Denysenko, M., Petrovska, S. Ecological Tourism as A Priority for Sustainable Development. Academy of Entrepreneurship Journal Research Article: 2020 Vol: 26, р. 6. Issue: 1S - ISSN: 1087-9595; еISSN: 1528-2686 (Scopus)

  2. Viktor Boiko, Yelizaveta Tymoshenko, Anna Kononenko, Yuliia Rusina, Dmitrii Goncharov The optimization of the cryptocurrency portfolio in view of the risks. Journal of Management Information and Decision Sciencesthis link is disabled, 2021, 24(4) ISSN: 1532-5806 (Scopus)

  3. Financial planning of innovative entrepreneurs in the system of institutional environment and public administration / K. Sieriebriak, O. Krasnoshtan, S. Bebko, A. Kononenko, O. Batrak, P. Dudko, R. Kozhushko, O. Palchuk // The Journal of Hygienic Engineering and Design. – 2023. – Vol. 41. – P. 245-254

  4. Olena Bilovodska, Tetiana Kravchuk, Ihor Ponomrenko, Kseniia Blumska-Danko, Anna Kononenko Artificial intelligence for marketing product strategy in the online education market.Volume 23,  Volume 23, No. 3, 2024 – P. 18-31. https://doi.org/10.57111/econ/3.2024.18

  5. Kovtun, O; Lutsiak, V; Ostapchuk, A; Lavinska, D; Sieriebriak, K; Kononenko, A; Bebko, S. Contemporary Management of University`s Strategic Development: the Case Study on Ukrainian Universities. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.12, December 2021 DOI: 10.22937/IJCSNS.2021.21.12.39 (Web of Science) 
  6. Purdenko, O; Artyushok, K; Riazanova, N; Babaiev, I; Kononenko, A; Lepeyko, T; Zos-Kior, M. Financial management of innovative eco-entrepreneurship. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 2023. Vol. 46. No. 2. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2023.16 (Web of Science)  
  7. Кононенко Г.І. Перспективи розвитку сучасних маркетингових технологій в Україні / Кононенко Г.І.// Тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції «Бренд-менеджмент:маркетингові технології» 14 березня 2023, м. Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023, с. 84-86.

  8. Кононенко Г.І. Функціональний базис аграрного маркетингу / Кононенко Г.І.// Науковий журнал "Scientia fructuosa" // Державний торговельно-еконмічний університет 2024, 153(1), с. 95–109. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(153)06 (фахове видання кат. Б) 

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Грамота за активну участь у житті факультету Економіки та бізнесу Київського національного університету технологій та дизайну та вагомий внесок у його розвиток (2021 р.)
  • Грамота за багаторічну плідну працю та особовий вагомий внесок у розвиток факультету управління та бізнес-дизайну Київського національного університету технологій та дизайну (2023 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2024 - Академії освітнього дизайну Державного торговельно-економічного університету про підвищення кваліфікації викладачів за сертифікатною програмою "ОСВІТНІЙ ДИЗАЙН"
  • 2024 - Підвищення кваліфікації з вдосконалення професійних компетенцій у сфері маркетингового управління  у ТОВ “ГУД ФУДС КОМПАНІ”. Загальний обсяг 3 кредити ЄКТС (90 годин).
  • 2023  – Товариство з обмеженою відповідальністю «Вищий навчальний заклад післядипломної освіти» «СТАТУС» про підвищення кваліфікації за програмою: «МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ, МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ У ФІНАНСАХ, АУДИТІ ТА ОПОДАТКУВАННІ».
  • 2021 – Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» Науково-освітнього центру інтенсивного навчання іноземних та української як іноземної мов «ІНТЕНСИВ» (сертифікат підтверджує рівень В2 володіння англійською мовою.
  • 2018 – European Universities of Slovakia – Czech Republic “EUROPEAN EDUCATION IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT: ADVANCED EXPERIENCE AND GLOBAL TRENDS”.

ХОБІ

 музика, театр, спорт.

09.03.2021
43220
остання редакція 27.09.2025
43587