logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

маркетингу

ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри маркетингу

e-mail: t.chernysh@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Цифровий маркетинг, соціальний медіа маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетинг інновацій, соціально-відповідальний маркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

“Маркетинг”, "Маркетинг у фармацевтичному бізнесі"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доцент кафедри менеджменту, 2019 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Організаційно-економічна система корпоративного управління на підприємствах легкої промисловості», 2013 р.
  • магістр з економіки за спеціальністю «Економіка підприємства», Державна академія легкої промисловості України, 1999 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • доцент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до цього часу.
  • доцент кафедри економіки підприємства та менеджменту Академії праці, соціальних відносин і туризму, 2020р.
  • доцент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013 рр., 2013 – 2019 рр.
  • старший викладач кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2010 – 2013 рр.
  • асистент кафедри менеджменту Київського національного університету технологій та дизайну МОН України, 2002 – 2010 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

 Загальна кількість публікацій – понад 100.

Публікації

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1. Черниш, Т. О. (2024). Контент-маркетинг в системі бренд-менеджменту на підприємствах торгівлі. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (15). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-15-04-02

2. Arynova, Z., Ashirbaeva, A., Ustik, T., Larka, L., Chernysh, T. & Volkova, O. (2024). Customs Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the Way to Smart Cities in the Global Economy. Econ. Aff., 69 (Special Issue). Р. 317-325. https://doi.org/10.46852/0424-2513.1.2024.3 (Scopus)

3. Черниш, Т.О. (2023). Світові тренди інтернет-маркетингу. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. Серія. Економічні науки. (6). 112-127. https://doi.org/10.31617/3.2023(131)07

4. Черниш, Т., & Салімон, О. (2023). Контекстна реклама як інструмент інтернет-маркетингу. Товари і ринки. 4 (48). 31-43. https://doi.org/10.31617/2.2023(48)03

5. Krasnyuk, M., Kulynych, Y., Hrashchenko, I., Krasniuk, S., Goncharenko, S., & Chernysh, T. (2023). Innovative management information system in post-crіsіs economic conditions on emerging markets. Moderní aspekty vědy : svazek XXXVII mezinárodní kolektivní monografie. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Р.185-204.

6. Черниш, Т.О. (2023). Роль інструментів цифрового маркетингу у формуванні сучасної бізнес-моделі підприємства. Ефективна економіка. (6). DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.6.28

7. Chernysh, T. (2023). Sustainable development in the context of globalization. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference. Gen. Edit. Olha Prokopenko, Tallinn: Teadmus OÜ.  Р.142-146.

8. Харченко, Т.О., & Салімон, О.М. (2021). Формування бренд-комунікацій за допомогою інтернет-технологій. Економічний розвиток: теорія, методологія, управління. Nemoros s.r.o. Prague. 136-145.

9. Kharchenko, T., Klibanska, O., Chunikhina T., & Pryimak, L. (2020). Monitoring mechanism of enterprise industrial marketing management. Paper Publication at the 36th IBIMA International Business Information Management Association Conference «Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic» 4-5 November 2020 Granada, Spain. 9201-9207.

10. Харченко, Т.О. (2020). Прийняття управлінських рішень у сфері соціального медіа-маркетингу з метою покращення послуг у готельному бізнесі. Наукові розробки, передові технології, інновації. Nemoros s.r.o., Prague. 189-192.

11. Tsalko, T., Nevmerzhytska, S., Didenko, Y., Kharchenko, T., & Bondarenko, S. (2020). Optimization of goods implementation on the basis of development of business process re-engineering. Journal of Management Information and Decision Sciences, 23(2), 42-48. (Scopus)

12. Харченко, Т.О. (2019). Соціально-відповідальний маркетинг як основа розвитку підприємств. Ефективна економіка (6). https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.6.64

13. Kharchenko, T. (2019). Marketing innovations in industry. Science and practice: Collection of scientific articles. Midas S.A., Thessaloniki, Greece. 91-93.

14. Khaustova, Y., Breus, S., Nevmerzhytska, S., Tsalko, T., and Kharchenko, T. (2019). Features of social entrepreneurship as a factor in the development of social innovation. Journal of Entrepreneurship Education, Volume 22, Special Issue. Retrieved from: https://www.abacademies.org/articles/Features-of-social-entrepreneurship-1528-2651-22-S1-338.pdf. (Scopus)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Підвищення кваліфікації викладачів за сертифікатною програмою «Освітній дизайн» відповідно до Системи управління якістю/системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, ДТЕУ, 2025 р.
  • Міжнародний науковий проект "Customs Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the Way to Smart Cities in the Global Economy",  Teadmus OU, Tallin, Estonia. 2024 р.
  • Програма стажування «Маркетинг ІТ-продуктів», Компанія GENESIS, платформа студії онлайн-освіти Компанії EdEra 2023 р.
  • Програма стажування «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» в межах проекту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» за підтримки Американської Ради з міжнародної освіти: ACTR/ACCELS та Центру забезпечення якості освіти НаУКМА, платформа онлайн-освіти в Україні PROMETEUS, 2023 р.
  • Тренінг, Полтавський державний аграрний університет «Адаптація під час війни», 2022 р.
  • Підвищення кваліфікації, ТОВ «МедЛаб» «Маркетинг. Вивчення особливостей маркетингу у сфері надання медичних послуг» 2022 р.
  • Вебінари зі співпраці бізнесу та університетів UNI BIZ BRIDGE 6, Агенція UGEN 2021 р.
  • Вебінар UNI BIZ BRIDGE 7 «Створення кейсів та впровадження їх у навчальний процес» Агенція UGEN 2021 р.
  • Програма стажування, Університет Collegium Civitas у місті Варшава «Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах Польщі» (Польща), 2019 р.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Подяка Київського національного університету технологій та дизайну за високий професіоналізм при формуванні покоління молодих науковців, виявлення й підтримку реалізації їх здібностей, активізацію науково-дослідної роботи студентів. 2019 р.
  • Подяка за активну участь у житті факультету Київського національного університету технологій та дизайну та вагомий особистий внесок у його розвиток. 2018 р.
  • Подяка Київського національного університету технологій та дизайну з нагоди 85-ти річчя за високі досягнення і внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців, плідну науково-педагогічну діяльність. 2015 р.

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Член Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу», 2024 р
  • Член журі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт  за напрямом «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності»: Київський національний університет технологій та дизайну, 2019 р.
  • Член Галузевої конкурсної комісій ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів за спеціалізацією «Менеджмент персоналу», 2018-2019 н.р.
  • Наукове консультування та проведення семінарів в рамках проекту Профспілки працівників оборонної промисловості України «Гендерна діяльність у профспілці. Конвенція МОП №190» у співпраці з Фондом Еберта., 2016-2020рр.
  • Асоційований член Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, 2010-2020 рр.

ХОБІ

Читання книжок, спорт, історія, прогулянки

06.03.2021
43220
остання редакція 27.09.2025
43587