ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
маркетингу
ЧЕРНИШ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА кандидат
економічних наук, доцент e-mail: t.chernysh@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ Цифровий
маркетинг, соціальний медіа маркетинг, стратегічний маркетинг,
маркетинг інновацій, соціально-відповідальний
маркетинг.
ДИСЦИПЛІНИ “Маркетинг”,
"Маркетинг у фармацевтичному бізнесі"
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Загальна кількість публікацій – понад 100.
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші): 1. Черниш, Т. О. (2024).
Контент-маркетинг в системі бренд-менеджменту на підприємствах
торгівлі. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та
управління, (15). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-15-04-02 2. Arynova, Z., Ashirbaeva, A.,
Ustik, T., Larka, L., Chernysh, T. & Volkova, O. (2024). Customs
Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the
Way to Smart Cities in the Global Economy. Econ. Aff., 69 (Special
Issue). Р. 317-325. https://doi.org/10.46852/0424-2513.1.2024.3
(Scopus) 3. Черниш, Т.О. (2023). Світові
тренди інтернет-маркетингу. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси,
право. Серія. Економічні науки. (6). 112-127.
https://doi.org/10.31617/3.2023(131)07 4. Черниш, Т., & Салімон, О.
(2023). Контекстна реклама як інструмент інтернет-маркетингу.
Товари і ринки. 4 (48). 31-43. https://doi.org/10.31617/2.2023(48)03 5. Krasnyuk, M., Kulynych, Y.,
Hrashchenko, I., Krasniuk, S., Goncharenko, S., & Chernysh, T.
(2023). Innovative management information system in post-crіsіs
economic conditions on emerging markets. Moderní aspekty vědy :
svazek XXXVII mezinárodní kolektivní monografie. Mezinárodní
Ekonomický Institut s.r.o., Česká republika: Mezinárodní Ekonomický
Institut s.r.o. Р.185-204. 6. Черниш, Т.О. (2023). Роль
інструментів цифрового маркетингу у формуванні сучасної
бізнес-моделі підприємства. Ефективна економіка. (6). DOI:
https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.6.28 7. Chernysh, T. (2023). Sustainable
development in the context of globalization. Sustainable
Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the
Monthly International Scientific and Practical Conference. Gen.
Edit. Olha Prokopenko, Tallinn: Teadmus OÜ. Р.142-146. 8. Харченко, Т.О., & Салімон, О.М.
(2021). Формування бренд-комунікацій за допомогою
інтернет-технологій. Економічний розвиток: теорія, методологія,
управління. Nemoros s.r.o. Prague. 136-145. 9. Kharchenko, T., Klibanska, O.,
Chunikhina T., & Pryimak, L. (2020). Monitoring mechanism of
enterprise industrial marketing management. Paper Publication at
the 36th IBIMA International Business Information Management
Association Conference «Sustainable Economic Development and
Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic» 4-5
November 2020 Granada, Spain. 9201-9207. 10. Харченко, Т.О. (2020).
Прийняття управлінських рішень у сфері соціального медіа-маркетингу
з метою покращення послуг у готельному бізнесі. Наукові розробки,
передові технології, інновації. Nemoros s.r.o., Prague.
189-192. 11. Tsalko, T., Nevmerzhytska, S.,
Didenko, Y., Kharchenko, T., & Bondarenko, S. (2020). Optimization
of goods implementation on the basis of development of business
process re-engineering. Journal of Management Information and
Decision Sciences, 23(2), 42-48. (Scopus) 12. Харченко, Т.О. (2019).
Соціально-відповідальний маркетинг як основа розвитку підприємств.
Ефективна економіка (6).
https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.6.64 13. Kharchenko, T. (2019).
Marketing innovations in industry. Science and practice: Collection
of scientific articles. Midas S.A., Thessaloniki, Greece.
91-93. 14. Khaustova, Y., Breus, S.,
Nevmerzhytska, S., Tsalko, T., and Kharchenko, T. (2019). Features
of social entrepreneurship as a factor in the development of social
innovation. Journal of Entrepreneurship Education, Volume 22,
Special Issue. Retrieved from:
https://www.abacademies.org/articles/Features-of-social-entrepreneurship-1528-2651-22-S1-338.pdf.
(Scopus)
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
ХОБІ Читання
книжок, спорт, історія, прогулянки
доцент кафедри маркетингу

