маркетингу
![](/file/MjI2OTQ=/5b70b39102e2b88bc4dc06e3d2a71e85.jpg) |
ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
кандидат
економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу, докторант
гарант
освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня
вищої освіти «Цифровий маркетинг»
e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
Orcid
|
|
|
СФЕРА
НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
розвиток
підприємництва на інноваційних засадах, управління брендами, вплив
цифрових технологій на підвищення вартості брендів, цифровий
маркетинг, цифровий брендинг, економіка
вражень
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент»,
«Брендинг в системі маркетингу», «Технології цифрового маркетингу»,
«Маркетинг»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- З
01.09.2023 р. – по теперішній час – докторант кафедри маркетингу
Державного торговельно-економічного університету. Тема докторської
дисертації «Цифровий маркетинг в економіці
вражень».
- доцент
кафедри економіки підприємства, 2014 р.
- кандидат
економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Механізм
розвитку інноваційного потенціалу підприємства», 2012
р.
- економіст,
спеціальність «економіка підприємства» (ОС «спеціаліст»), Інститут
післядипломної освіти Київського національного університету
технологій та дизайну, 2004 р.
- інженер-конструктор,
спеціальність «технологія та конструювання виробів зі шкіри» (ОС
«спеціаліст»), Державна академія легкої промисловості України, 1994
р.
|
|
|
ДОСВІД
РОБОТИ
|
- З 2004
року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна компанія
«Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки, обліку і
аудиту Київського національного університету технологій та
дизайну.
- З 2005
року перейшла на постійну роботу в Київський національний
університет технологій та дизайну:
- 03.2005-06.2013
– асистент кафедри економіки, обліку і аудиту;
- 07.2013
– 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства,
бізнес-економіки;
- 03.2017
– 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної роботи
факультету підприємництва та права;
- 07.2017
– 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та
бізнесу.
- 24.09.2018
– по теперішній час – доцент кафедри маркетингу Державного
торговельно-економічного університету (Київського національного
торговельно-економічного університету).
- Роботу
у закладі вищої освіти поєдную з консультуванням з економічних
питань та маркетингу швейних підприємств.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ
|
Статті
у наукометричних базах Scopus та Web of Science:
- Янковець
Т. М. (2010). Інноваційні стратегії підприємства легкої
промисловості як засіб реалізації його інноваційного потенціалу.
Актуальні проблеми економіки, 2, 167–174
(SCOPUS).
- Янковець
Т. М. (2015). Взаємозв’язок потенціалу, економічної безпеки та
розвитку економічних систем. Актуальні проблеми економіки, 9(171),
66–73 (SCOPUS).
- Dykha
М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М., Iankovets Т.
(2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the
Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies
of applied economics. Special issue innovation in the economy and
society of the digital age, 39 (5).
https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web of Science).
- Prokopenko
О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V., Kostynets Y.,
Iankovets T. (2022). The role of digital (social) media in
the management of innovation projects at the company and
self-employment levels (Роль цифрових (соціальних) медіа в
управлінні інноваційним проєктами на рівні підприємства та
самозайнятих осіб). Financial and Credit Activity Problems of
Theory and Practice, 4(45), 165–174.
https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Web of
Science).
- Berestetska,
O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., &
Medvedieva, K. (2023). Using CRM Systems for the Development and
Implementation of Communication Strategies for Digital Brand
Management and Internet Marketing: EU Experience. International
Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613.
https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613 (SCOPUS, Web
of Science).
- Iankovets,
T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns.
(Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6
(13(126)), 42–53. DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074.
Статті
у фахових виданнях (категорія «Б»)
- Янковець
Т. М. Вплив інноваційної організаційної культури на розвиток
інноваційного потенціалу підприємства. Проблеми науки. 2011. №6. С.
11-16.
- Янковець
Т. М. Удосконалення інноваційної культури у вищому навчальному
закладі. Вісник Київського національного університету технологій та
дизайну. 2011. № 5 (61). С. 198-204.
- Янковець
Т. М. Управління розвитком інноваційного потенціалу підприємств.
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну.
2011. № 6 (62). С. 265-268.
- Янковець
Т. М. Реалізація інноваційних стратегій для досягнення конкурентних
переваг. Проблеми науки. №12, 2012. С. 33-40.
- Янковець
Т. М. Інноваційні підходи до ціноутворення на продукцію
промислового підприємства. Вісник Київського національного
університету технологій та дизайну. 2013. № 1(69). С.
256-263.
- Янковець
Т. М. Бізнес-план як інструмент контролю управління інноваційним
проектом. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми
теорії, методології, організації. 2013. С.
395-399.
- Янковець
Т. М. Адаптація світового досвіду планування і контролю в
управлінні інноваційними проектами і програмами. Проблеми науки.
№2, 2014. С. 26-31.
- Янковець
Т. М., Нагорна Ю. А. Теоретичні аспекти розвитку підприємств у
сучасних умовах. Вісник Київського національного університету
технологій та дизайну. 2015. № 2 (85). С.
108-113.
- Янковець
Т. М., Прокофьєва А. М. Оцінка ефективності інноваційних проектів в
сучасних умовах господарювання. Глобальні та національні проблеми
економіки. № 5, травень 2015 р. С. 657-661. URL:
http://global-national.in.ua/archive/5-2015/135.pdf.
- Янковець
Т. М., Чернюк Ю. В. Порівняння сучасних моделей діагностики
ймовірності банкрутства підприємства: закордонний та вітчизняний
досвід. Інвестиції: практика та досвід. № 20, 2016. С.
58-62.
- Денисенко
М. П., Янковець Т. М. Передумови впровадження інновацій на
вітчизняних підприємствах з виробництва одягу. Формування ринкової
економіки в Україні. Вип. 37, Ч.1. 2017. С.
141-157.
- Янковець
Т. М. Управління ефективністю підприємницької діяльності
підприємств з виробництва одягу в сучасних умовах. Науковий журнал
«Інтелект ХХІ». №5/2017 р. С. 129-133.
- Янковець
Т. Експортні можливості підприємств легкої промисловості на ринках
ЄС. Проблеми і перспективи економіки та управління. Чернігів :
ЧНТУ, 2019. № 3 (19). С. 174-183.
- Янковець
Т. М. Цифрові технології підвищення вартості брендів. Вісник КНТЕУ.
№ 4 (126), 2019. С. 85-100.
- Янковець
Т. М. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів.
Scientia Fructuosa. 2022. № 2(142). С. 61-80.
- Янковець
Т. М., Чабан В. О. Стратегія розвитку підприємства та
бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід. 2022. №11-12. С.
50-58.
- Янковець
Т. М., Медведєва К. Д. Цифровий брендинг підприємства у комплексі
маркетингових комунікацій. Scientia Fructuosa. 2022. № 4. С.
72-83.
- Янковець
Т. М., Поремський М. О. Європейський досвід застосування цифрового
маркетингу в публічному управлінні в Україні. Економіка та
держава. 2022. №7. С. 95-101.
- Янковець
Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Cientia Fructuosa.
145(5), С. 93-112.
- Янковець,
Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу. ·SCIENTIA·FRUCTUOSA
(ВІСНИК Київського національного торговельно-економічного
університету), 150(4), 85–104.
https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06
- Iankovets
T. Digital marketing and experience design in retail.
Scientia Fructuosa. 2023. № 6. S. 51–63.
https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.
Статті
у зарубіжних рецензованих виданнях:
- Iankovets
Т. (2018). Background of human capital development in the context
of forming the economy of knowledge. EUREKA: Social and Humanities,
2, 3–9.
- Denysenko
M., Iankovets Т. (2019). Innovations and human capital as factors
of entrepreneurship development in the context of forming the
knowledge-based economy. Journal of Economics and Political
Sciences. National Academy of Sciences of Azerbaijan, Baku State
University, No.1, March 2019, 213–223.
- Yankovets
Т., Vyshnevska М. (2019). Innovations and digital marketing:
current trends of development. European Journal of Economics and
Management, Volume 5. Issue 4, 21–27
Монографії:
- Янковець
Т. М. Комплексна стратегія інноваційного розвитку промисловості:
закордонний досвід. Економічна безпека національної економіки:
інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М.
П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред.
чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф.
Денисенка, д.е.н., проф. Гречан А. П., к.е.н., доц. Лойко В. В.
Донецьк : РВВ.ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. С. 354-373.
- Янковець
Т. М. Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при складанні
бізнес-плану інноваційного проекту. Бухгалтерський облік, контроль
та аналіз: проблеми теорії та методології : колективна
монографія; під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. Київ, 2013. С.
589-604.
- Янковець
Т. М. Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах
глобалізації : монографія. Ефективність діяльності підприємств в
умовах глобалізаційних процесів; за ред. О. В. Ольшанської, А. О.
Мельник, Т. М. Янковець. К. : КНУТД, 2016. С.
136-164.
- Yankovets
T. М., Vyshnevska M. О. Digital marketing: background, essence,
management : collective monograph. Economic Development: Global
Trends and National Peculiarities. Poland: «Publishing House
«Baltija Publishing», 2020. Р. 579-593.
Підручники,
навчальні посібники:
- Янковець
Т. М. (2008). Розділ 6. Інноваційний потенціал підприємства.
Провайдинг інновацій : [підручник] / [М. П. Денисенко, А. П.
Гречан, М. В. Гаман та ін.]; за ред. проф. М. П. Денисенка. К. :
«Видавничий дім «Професіонал». С. 118-138.
- Янковець
Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб. К.: КНУТД. 244
с.
- Лабурцева
О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М. (2022).
Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А. Мазаракі. Київ :
Держ. торг.-екон. ун-т. 260 с.
- Янковець
Т. М. (2023). Технології цифрового маркетингу : підручник. К.:
ДТЕУ, 2023. 248 с.
- Загалом
опубліковано понад 160 наукових та навчально-методичних
праць.
|
|
|
НАГОРОДИ
ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист
подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи
в науково-педагогічній діяльності та з нагоди професійного свята
«День працівників освіти», 03.10.2019 р., КНТЕУ.
- Подяка
за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів для участі
в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за
спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р., м.
Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
- Почесна
грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи
в науково-педагогічній діяльності та з нагоди 75-річчя від дня
заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
- Почесна
грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею, 15.11.2021 р.,
КНТЕУ.
- Подяка
Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за
сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній діяльності,
листопад 2021 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- 2014 р.
– підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти КНУТД з
15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних
технологій навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології
в дистанційній формі підготовки фахівців».
- 2017 р.
– стажування на ПП «Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по
15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема
«Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному
підприємстві».
- 2020 р.
– онлайн-спеціалізація Вищої школи економіки на Coursera «Основи
digital маркетингу», курси: «Маркетингова стратегія в digital
середовищі (Digital marketing strategy)»; «Контекстна реклама.
Goоgle Ads»; «Робота з клієнтською базою та вхідний маркетинг»;
«Підсумковий проєкт спеціалізації «Основи digital
маркетингу».
- 11.2021
р. – 02.2022 р. – практичний курс «NOM 2.0», Лєра Бородіна,
засновниця «O My Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток брендів
lovemark).
- 20.09.2022
р. – 26.10.2022 р. – «Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ» (30
год.).
- 01.10.2022
р. – 31.10.2022 р. – «Цифрові інструменти Google для освіти»:
базовий, середній та поглиблений рівні (60 год.), ТОВ «Академія
цифрового розвитку».
- 07.02.2023
р. – 11.05.2023 р. – професійний курс «Digital маркетинг» (90
год.), ТОВ «Інтернет Консалтинг Груп» (рекламне digital агентство
UAMASTER, стейкголдер ОПП «Цифровий маркетинг» освітнього ступеня
«магістр»);
- 05.2023
– 06.2023 – «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів»
(60 год.), PROMETHEUS.
- 02.11.2023
р. – 27.11.2023 р. – курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект
та майбутнє освіти» (30 год.), ГО «Прогресильні», Міністерство
цифрової трансформації України.
|
|
|
ХОБІ
|
читання,
спорт, театр, фото-, відеозйомка, творчість
|
остання редакція 23.05.2024