маркетингу
|
ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
кандидат
економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу
e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ
АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
Orcid
|
|
|
СФЕРА
НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Розвиток
підприємництва на інноваційних засадах, економіка вражень,
управління цифровим маркетингом, цифровий брендинг, дизайн вражень,
ефективність маркетингу та бізнесу
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент»,
«Брендинг в системі маркетингу», «Технології цифрового маркетингу»,
«Маркетинг»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА
КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- З 01.09.2023 р. – по теперішній час – докторант кафедри
маркетингу Державного торговельно-економічного університету. Тема
докторської дисертації «Цифровий маркетинг в економіці
вражень».
- У 2014 р. отримала вчене звання доцента кафедри економіки
підприємства у Київському національному університеті технологій та
дизайну.
- У 2012 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня
кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та
управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема
дисертації «Механізм розвитку інноваційного потенціалу
підприємства».
- У 2004 р. закінчила Інститут післядипломної освіти Київського
національного університету технологій та дизайну за спеціальністю
«економіка підприємства» та отримала кваліфікацію «економіст».
- У 1994 р. закінчила Державну академію легкої промисловості
України за спеціальністю «технологія та конструювання виробів зі
шкіри» та отримала кваліфікацію «інженер-конструктор».
|
|
|
ДОСВІД
РОБОТИ
|
- З 2004
року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна компанія
«Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки, обліку і
аудиту Київського національного університету технологій та
дизайну.
- З 2005
року перейшла на постійну роботу в Київський національний
університет технологій та дизайну:
- 03.2005-06.2013
– асистент кафедри економіки, обліку і аудиту;
- 07.2013
– 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства,
бізнес-економіки;
- 03.2017
– 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної роботи
факультету підприємництва та права;
- 07.2017
– 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та
бізнесу.
- 24.09.2018
– по теперішній час – доцент кафедри маркетингу Державного
торговельно-економічного університету (Київського національного
торговельно-економічного університету).
- Роботу
у закладі вищої освіти поєдную з консультуванням з економічних
питань та маркетингу швейних підприємств.
|
|
|
ОСНОВНІ
ПУБЛІКАЦІЇ
|
Статті
у наукометричних базах Scopus та Web of
Science:
- Dykha
М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М., Iankovets Т.
(2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the
Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization.
Studies of applied economics. Special issue innovation in the
economy and society of the digital age, 39 (5).
https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web
of Science).
- Prokopenko
О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V., Kostynets Y.,
Iankovets T. (2022). The role of digital (social) media in
the management of innovation projects at the company and
self-employment levels (Роль цифрових (соціальних) медіа в
управлінні інноваційним проєктами на рівні підприємства та
самозайнятих осіб). Financial and Credit Activity Problems of
Theory and Practice, 4(45), 165–174.
https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Web of
Science).
- Berestetska,
O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., &
Medvedieva, K. (2023). Using CRM Systems for the Development and
Implementation of Communication Strategies for Digital Brand
Management and Internet Marketing: EU Experience. International
Journal of Professional Business Review, 8(4),
e01613. https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613
(SCOPUS, Web of Science).
- Iankovets,
T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns.
(Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6
(13(126)), 42–53. DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074.
Статті
у фахових виданнях (категорія «Б»)
- Янковець
Т. М. (2019). Цифрові технології підвищення вартості брендів.
Вісник КНТЕУ, 4 (126), 2019, 85–100.
- Янковець
Т. М. (2022). Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі
кінотеатрів. Scientia Fructuosa, 2(142),
61–80.
- Янковець
Т. М., Чабан В. О. (2022). Стратегія розвитку підприємства та
бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід, №11–12,
50–58.
- Янковець
Т. М., Медведєва К. Д. (2022). Цифровий брендинг підприємства у
комплексі маркетингових комунікацій. Scientia
Fructuosa, 4, 72–83.
- Янковець
Т. М., Поремський М. О. (2022). Європейський досвід застосування
цифрового маркетингу в публічному управлінні в Україні.
Економіка та держава, 7. 95–101.
- Янковець
Т. (2022). Стратегічне управління цифровим маркетингом. Cientia
Fructuosa, 145(5), 93–112.
- Янковець,
Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу.
·Scientia·Fructuosa, 150(4), 85–104.
https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06.
- Iankovets
T. (2023). Digital marketing and experience design in retail.
Scientia Fructuosa, 6, 51–63.
https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.
- Янковець
T. (2024). Search engine marketing in creating website user
impressions. Scientia·Fructuosa, 153(1), 40–69.
https://doi.org/10.31617/1.2024(153)03.
- Янковець
Т. М. (2024). Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні
вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ, 1, 444–454.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454.
- Янковець
Т. (2024). Технології мобільного цифрового маркетингу в електронній
комерції. Foreign trade: Economics, Finance, Law,
133(2), 89–100.
https://doi.org/10.31617/3.2024(133)05.
- Янковець
Т. (2024). Цифровий маркетинг брендів у соціальних медіа.
Міжнародний науково-практичний журнал «Товари і ринки»,
1(49), 27–52.
https://doi.org/10.31617/2.2024(49)02.
- Янковець
T. (2024). Digital marketing automation. Scientia Fructuosa,
154(2), 100–117.
https://doi.org/10.31617/1.2024(154)06.
- Iankovets
T., Levytska I. (2024). Digital tools for territory branding.
Scientia Fructuosa, 4 (156). 58–81.
https://doi.org/ 10.31617/1.2024(156)04.
- Янковець
T., Ніколаєв Д. (2024). Цифрова реклама Meta Ads у соціальних
мережах. Scientia Fructuosa, 5, 157 (Жов 2024), 76–88.
DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(157)06.
Статті
у зарубіжних рецензованих виданнях:
- Iankovets
Т. (2018). Background of human capital development in the context
of forming the economy of knowledge. EUREKA: Social and
Humanities, 2, 3–9.
- Denysenko
M., Iankovets Т. (2019). Innovations and human capital as factors
of entrepreneurship development in the context of forming the
knowledge-based economy. Journal of Economics
and Political Sciences. National Academy of Sciences of
Azerbaijan, Baku State University, No.1,
March 2019, 213–223.
- Yankovets
Т., Vyshnevska М. (2019). Innovations and digital marketing:
current trends of development. European Journal of Economics
and Management, Volume 5.
Issue 4, 21–27.
Монографії:
- Янковець
Т. М. Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах
глобалізації : монографія. Ефективність діяльності підприємств
в умовах глобалізаційних процесів; за ред. О. В. Ольшанської,
А. О. Мельник, Т. М. Янковець. К. : КНУТД, 2016. С.
136-164.
- Yankovets
T. М., Vyshnevska M. О. Digital marketing: background, essence,
management: collective monograph. Economic Development: Global
Trends and National Peculiarities. Poland: «Publishing House
«Baltija Publishing», 2020. Р. 579-593.
- Iankovets,
Tetiana. (2024). Impression design on the customer journey for
sustainable development of brands and retailers. Sustainable
development and circular economy: trends, innovations,
prospects: scientific monograph. Eds. R. Diakon, A. Kucher, M.
Heldak. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. 384 p. 241–261. DOI
https://doi.org/10.30525/978-9934-26-390-3-12.
Підручники,
навчальні посібники:
- Янковець
Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб. К.:
КНУТД. 244 с.
- Лабурцева
О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М. (2022).
Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А.
Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 248 с.
- Янковець
Т. М. (2023). Технології цифрового маркетингу : підручник.
К.: ДТЕУ, 2023. 260 с.
- Загалом
опубліковано понад 180 наукових та навчально-методичних
праць.
|
|
|
НАГОРОДИ
ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм,
досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди
професійного свята «День працівників освіти», 03.10.2019 р.,
КНТЕУ.
- Подяка за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів
для участі в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових
робіт за спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р.,
м. Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
- Почесна грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм,
досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди
75-річчя від дня заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
- Почесна грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею,
15.11.2021 р., КНТЕУ.
- Подяка Деснянської районної в місті Києві державної
адміністрації за сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній
діяльності, листопад 2021 р.
- Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну
сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку
висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну
діяльність, 2024 рік.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- 2014 р. – підвищення кваліфікації
в Інституті післядипломної освіти КНУТД з 15.04.2014 р. по
30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних технологій
навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології в
дистанційній формі підготовки фахівців».
- 2017 р. – стажування на ПП
«Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по 15.06.2017 р. та з
01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема «Дослідження ефективності
виробничих процесів на швейному підприємстві».
- 15.09.2018 – 01.10.2018 – наукове
стажування на тему «Збалансовані економіко-правові процеси у
суспільстві та бізнес-середовищі в умовах глобалізації», Bulgaria,
University of Economics Varna.
- 2020 р. – онлайн-спеціалізація
Вищої школи економіки на Coursera «Основи digital маркетингу»,
курси: «Маркетингова стратегія в digital середовищі (Digital
marketing strategy)»; «Контекстна реклама. Goоgle Ads»; «Робота з
клієнтською базою та вхідний маркетинг»; «Підсумковий проєкт
спеціалізації «Основи digital маркетингу».
- 11.2021 р. – 02.2022 р. –
практичний курс «NOM 2.0», Лєра Бородіна, засновниця «O My
Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток брендів
lovemark).
- 20.09.2022 р. – 26.10.2022 р. –
«Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ» (30 год.).
- 01.10.2022 р. – 31.10.2022 р. –
«Цифрові інструменти Google для освіти»: базовий, середній та
поглиблений рівні (60 год.), ТОВ «Академія цифрового
розвитку».
- 07.02.2023 р. – 11.05.2023 р. –
професійний курс «Digital маркетинг» (90 год.), ТОВ «Інтернет
Консалтинг Груп» (рекламне digital агентство UAMASTER, стейкголдер
ОПП «Цифровий маркетинг» освітнього ступеня «магістр»);
- 05.2023 – 06.2023 – «Академічна
доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 год.),
PROMETHEUS.
- 02.11.2023 р. – 27.11.2023 р. –
курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та майбутнє освіти»
(30 год.), ГО «Прогресильні», Міністерство цифрової трансформації
України.
|
|
|
ХОБІ
|
Читання,
спорт, музика, театр, фото-відеозйомка
|
остання редакція 04.11.2024