logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Янковець Тетяна Миколаївна

маркетингу

ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу

e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
Orcid

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Розвиток підприємництва на інноваційних засадах, економіка вражень, управління цифровим маркетингом, цифровий брендинг, дизайн вражень, ефективність маркетингу та бізнесу

ДИСЦИПЛІНИ

«Бренд-менеджмент», «Брендинг в системі маркетингу», «Технології цифрового маркетингу», «Маркетинг»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • З 01.09.2023 р. – по теперішній час – докторант кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету. Тема докторської дисертації «Цифровий маркетинг в економіці вражень».
  • У 2014 р. отримала вчене звання доцента кафедри економіки підприємства у Київському національному університеті технологій та дизайну.
  • У 2012 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства».
  • У 2004 р. закінчила Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну за спеціальністю «економіка підприємства» та отримала кваліфікацію «економіст».
  • У 1994 р. закінчила Державну академію легкої промисловості України за спеціальністю «технологія та конструювання виробів зі шкіри» та отримала кваліфікацію «інженер-конструктор».

ДОСВІД РОБОТИ

  • З 2004 року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна компанія «Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки, обліку і аудиту Київського національного університету технологій та дизайну.
  • З 2005 року перейшла на постійну роботу в Київський національний університет технологій та дизайну:
  • 03.2005-06.2013 – асистент кафедри економіки, обліку і аудиту;
  • 07.2013 – 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства, бізнес-економіки;
  • 03.2017 – 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної роботи факультету підприємництва та права;
  • 07.2017 – 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та бізнесу.
  • 24.09.2018 – по теперішній час – доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету (Київського національного торговельно-економічного університету).
  • Роботу у закладі вищої освіти поєдную з консультуванням з економічних питань та маркетингу швейних підприємств.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Статті у наукометричних базах Scopus та Web of Science:

  1. Dykha М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М., Iankovets Т. (2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies of applied economics. Special issue innovation in the economy and society of the digital age, 39 (5). https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web of Science).
  2. Prokopenko О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V., Kostynets Y., Iankovets T. (2022).  The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels (Роль цифрових (соціальних) медіа в управлінні інноваційним проєктами на рівні підприємства та самозайнятих осіб). Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4(45), 165–174. https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Web of Science).
  3. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using CRM Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: EU Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613. https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613 (SCOPUS, Web of Science).
  4. Iankovets, T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns. (Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (13(126)), 42–53. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074.

Статті у фахових виданнях (категорія «Б»)

  1. Янковець Т. М. (2019). Цифрові технології підвищення вартості брендів. Вісник КНТЕУ, 4 (126), 2019, 85–100.
  2. Янковець Т. М. (2022). Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів. Scientia Fructuosa, 2(142), 61–80.
  3. Янковець Т. М., Чабан В. О. (2022). Стратегія розвитку підприємства та бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід, №11–12, 50–58.
  4. Янковець Т. М., Медведєва К. Д. (2022). Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. Scientia Fructuosa, 4, 72–83.
  5. Янковець Т. М., Поремський М. О. (2022). Європейський досвід застосування цифрового маркетингу в публічному управлінні в Україні.  Економіка та держава, 7. 95–101.
  6. Янковець Т. (2022). Стратегічне управління цифровим маркетингом. Cientia Fructuosa, 145(5), 93–112.
  7. Янковець, Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу. ·Scientia·Fructuosa, 150(4), 85–104. https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06.
  8. Iankovets T. (2023). Digital marketing and experience design in retail. Scientia Fructuosa, 6, 51–63. https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.
  9. Янковець T. (2024). Search engine marketing in creating website user impressions. Scientia·Fructuosa, 153(1), 40–69. https://doi.org/10.31617/1.2024(153)03.
  10. Янковець Т. М. (2024). Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ, 1, 444–454. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454.
  11. Янковець Т. (2024). Технології мобільного цифрового маркетингу в електронній комерції. Foreign trade: Economics, Finance, Law, 133(2), 89–100. https://doi.org/10.31617/3.2024(133)05.
  12. Янковець Т. (2024). Цифровий маркетинг брендів у соціальних медіа. Міжнародний науково-практичний журнал «Товари і ринки», 1(49), 27–52. https://doi.org/10.31617/2.2024(49)02.
  13. Янковець T. (2024). Digital marketing automation. Scientia Fructuosa, 154(2), 100–117. https://doi.org/10.31617/1.2024(154)06.
  14. Iankovets T., Levytska I. (2024). Digital tools for territory branding. Scientia  Fructuosa, 4 (156).  58–81.  https://doi.org/ 10.31617/1.2024(156)04. 
  15. Янковець T., Ніколаєв Д. (2024). Цифрова реклама Meta Ads у соціальних мережах. Scientia Fructuosa, 5, 157 (Жов 2024), 76–88. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(157)06.

Статті у зарубіжних рецензованих виданнях:

  1. Iankovets Т. (2018). Background of human capital development in the context of forming the economy of knowledge. EUREKA: Social and Humanities, 2, 3–9.
  2. Denysenko M., Iankovets Т. (2019). Innovations and human capital as factors of entrepreneurship development in the context of forming the knowledge-based economy. Journal of Economics and Political Sciences. National Academy of Sciences of Azerbaijan, Baku State University, No.1, March 2019, 213–223.
  3. Yankovets Т., Vyshnevska М. (2019). Innovations and digital marketing: current trends of development. European Journal of Economics and Management, Volume 5. Issue 4, 21–27.

Монографії:

  1. Янковець Т. М. Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах глобалізації : монографія. Ефективність діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів; за ред. О. В. Ольшанської, А. О. Мельник, Т. М. Янковець. К. : КНУТД, 2016. С. 136-164.
  2. Yankovets T. М., Vyshnevska M. О. Digital marketing: background, essence, management: collective monograph. Economic Development: Global Trends and National Peculiarities. Poland: «Publishing House «Baltija Publishing», 2020. Р. 579-593.
  3. Iankovets, Tetiana. (2024). Impression design on the customer journey for sustainable development of brands and retailers. Sustainable development and circular economy: trends, innovations, prospects: scientific monograph. Eds. R. Diakon, A. Kucher, M. Heldak. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. 384 p. 241–261. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-390-3-12.

Підручники, навчальні посібники:

  • Янковець Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб. К.: КНУТД. 244 с.
  • Лабурцева О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М. (2022). Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 248 с.
  • Янковець Т. М. (2023). Технології цифрового маркетингу : підручник. К.: ДТЕУ, 2023. 260 с.
  • Загалом опубліковано понад 180 наукових та навчально-методичних праць.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Лист подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди професійного свята «День працівників освіти», 03.10.2019 р., КНТЕУ.
  • Подяка за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів для участі в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р., м. Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
  • Почесна грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди 75-річчя від дня заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
  • Почесна грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею, 15.11.2021 р., КНТЕУ.
  • Подяка Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній діяльності, листопад 2021 р.
  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність, 2024 рік.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти КНУТД з 15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних технологій навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології в дистанційній формі підготовки фахівців».
  • 2017 р. – стажування на ПП «Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по 15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема «Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному підприємстві».
  • 15.09.2018 – 01.10.2018 – наукове стажування на тему «Збалансовані економіко-правові процеси у суспільстві та бізнес-середовищі в умовах глобалізації», Bulgaria, University of Economics Varna.
  • 2020 р. – онлайн-спеціалізація Вищої школи економіки на Coursera «Основи digital маркетингу», курси: «Маркетингова стратегія в digital середовищі (Digital marketing strategy)»; «Контекстна реклама. Goоgle Ads»; «Робота з клієнтською базою та вхідний маркетинг»; «Підсумковий проєкт спеціалізації «Основи digital маркетингу».
  • 11.2021 р. – 02.2022 р. – практичний курс «NOM 2.0»,  Лєра Бородіна, засновниця «O My Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток брендів lovemark).
  • 20.09.2022 р. – 26.10.2022 р. – «Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ» (30 год.).
  • 01.10.2022 р. – 31.10.2022 р. – «Цифрові інструменти Google для освіти»: базовий, середній та поглиблений рівні (60 год.), ТОВ «Академія цифрового розвитку».
  • 07.02.2023 р. – 11.05.2023 р. – професійний курс «Digital маркетинг» (90 год.), ТОВ «Інтернет Консалтинг Груп» (рекламне digital агентство UAMASTER, стейкголдер ОПП «Цифровий маркетинг» освітнього ступеня «магістр»);
  • 05.2023 – 06.2023 – «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 год.), PROMETHEUS.
  • 02.11.2023 р. – 27.11.2023 р. – курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та майбутнє освіти» (30 год.), ГО «Прогресильні», Міністерство цифрової трансформації України.

ХОБІ

 Читання, спорт, музика, театр, фото-відеозйомка

05.03.2021
43220
5534
остання редакція 04.11.2024
43587