logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Янковець Тетяна Миколаївна

маркетингу

ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу, докторант

гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського)  рівня вищої освіти «Цифровий маркетинг»

e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
Orcid

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

розвиток підприємництва на інноваційних засадах, управління брендами, вплив цифрових технологій на підвищення вартості брендів, цифровий маркетинг, цифровий брендинг, економіка вражень

ДИСЦИПЛІНИ

«Бренд-менеджмент», «Брендинг в системі маркетингу», «Технології цифрового маркетингу», «Маркетинг»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • З 01.09.2023 р. – по теперішній час – докторант кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету. Тема докторської дисертації «Цифровий маркетинг в економіці вражень».
  • доцент кафедри економіки підприємства, 2014 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації: «Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства», 2012 р.
  • економіст, спеціальність «економіка підприємства» (ОС «спеціаліст»), Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну, 2004 р.
  • інженер-конструктор, спеціальність «технологія та конструювання виробів зі шкіри» (ОС «спеціаліст»), Державна академія легкої промисловості України, 1994 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • З 2004 року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна компанія «Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки, обліку і аудиту Київського національного університету технологій та дизайну.
  • З 2005 року перейшла на постійну роботу в Київський національний університет технологій та дизайну:
  • 03.2005-06.2013 – асистент кафедри економіки, обліку і аудиту;
  • 07.2013 – 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства, бізнес-економіки;
  • 03.2017 – 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної роботи факультету підприємництва та права;
  • 07.2017 – 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та бізнесу.
  • 24.09.2018 – по теперішній час – доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету (Київського національного торговельно-економічного університету).
  • Роботу у закладі вищої освіти поєдную з консультуванням з економічних питань та маркетингу швейних підприємств.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Статті у наукометричних базах Scopus та Web of Science:

  1. Янковець Т. М. (2010). Інноваційні стратегії підприємства легкої промисловості як засіб реалізації його інноваційного потенціалу. Актуальні проблеми економіки, 2, 167–174 (SCOPUS).
  2. Янковець Т. М. (2015). Взаємозв’язок потенціалу, економічної безпеки та розвитку економічних систем. Актуальні проблеми економіки, 9(171), 66–73 (SCOPUS).
  3. Dykha М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М., Iankovets Т. (2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies of applied economics. Special issue innovation in the economy and society of the digital age, 39 (5). https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web of Science).
  4. Prokopenko О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V., Kostynets Y., Iankovets T. (2022).  The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels (Роль цифрових (соціальних) медіа в управлінні інноваційним проєктами на рівні підприємства та самозайнятих осіб). Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4(45), 165–174. https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Web of Science).
  5. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using CRM Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: EU Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613. https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613 (SCOPUS, Web of Science).
  6. Iankovets, T. (2023). Media planning of digital advertising campaigns. (Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (13(126)), 42–53. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074.

Статті у фахових виданнях (категорія «Б»)

  1. Янковець Т. М. Вплив інноваційної організаційної культури на розвиток інноваційного потенціалу підприємства. Проблеми науки. 2011. №6. С. 11-16.
  2. Янковець Т. М. Удосконалення інноваційної культури у вищому навчальному закладі. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2011. № 5 (61). С. 198-204.
  3. Янковець Т. М. Управління розвитком інноваційного потенціалу підприємств. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2011. № 6 (62).  С. 265-268.
  4. Янковець Т. М. Реалізація інноваційних стратегій для досягнення конкурентних переваг. Проблеми науки. №12, 2012. С. 33-40.
  5. Янковець Т. М. Інноваційні підходи до ціноутворення на продукцію промислового підприємства. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2013. № 1(69).  С. 256-263.
  6. Янковець Т. М. Бізнес-план як інструмент контролю управління інноваційним проектом. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації. 2013. С. 395-399.
  7. Янковець Т. М. Адаптація світового досвіду планування і контролю в управлінні інноваційними проектами і програмами. Проблеми науки. №2, 2014. С. 26-31.
  8. Янковець Т. М., Нагорна Ю. А. Теоретичні аспекти розвитку підприємств у сучасних умовах. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. 2015. № 2 (85). С. 108-113.
  9. Янковець Т. М., Прокофьєва А. М. Оцінка ефективності інноваційних проектів в сучасних умовах господарювання. Глобальні та національні проблеми економіки. № 5, травень 2015 р. С. 657-661. URL: http://global-national.in.ua/archive/5-2015/135.pdf.
  10. Янковець Т. М., Чернюк Ю. В. Порівняння сучасних моделей діагностики ймовірності банкрутства підприємства: закордонний та вітчизняний досвід. Інвестиції: практика та досвід. № 20, 2016. С. 58-62.
  11. Денисенко М. П., Янковець Т. М. Передумови впровадження інновацій на вітчизняних підприємствах з виробництва одягу. Формування ринкової економіки в Україні. Вип. 37, Ч.1. 2017. С. 141-157.
  12. Янковець Т. М. Управління ефективністю підприємницької діяльності підприємств з виробництва одягу в сучасних умовах. Науковий журнал «Інтелект ХХІ». №5/2017 р. С. 129-133.
  13. Янковець Т. Експортні можливості підприємств легкої промисловості на ринках ЄС. Проблеми і перспективи економіки та управління. Чернігів : ЧНТУ, 2019. № 3 (19). С. 174-183.
  14. Янковець Т. М. Цифрові технології підвищення вартості брендів. Вісник КНТЕУ. № 4 (126), 2019. С. 85-100.
  15. Янковець Т. М. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів. Scientia Fructuosa. 2022. № 2(142). С. 61-80.
  16. Янковець Т. М., Чабан В. О. Стратегія розвитку підприємства та бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід. 2022. №11-12. С. 50-58.
  17. Янковець Т. М., Медведєва К. Д. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. Scientia Fructuosa. 2022. № 4. С. 72-83.
  18. Янковець Т. М., Поремський М. О. Європейський досвід застосування цифрового маркетингу в публічному управлінні в Україні.  Економіка та держава. 2022. №7. С. 95-101.
  19. Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Cientia Fructuosa. 145(5), С. 93-112.
  20. Янковець, Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу. ·SCIENTIA·FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно-економічного університету), 150(4), 85–104. https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06
  21. Iankovets T. Digital marketing and experience design in retail. Scientia Fructuosa. 2023. № 6. S. 51–63. https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.

Статті у зарубіжних рецензованих виданнях:

  1. Iankovets Т. (2018). Background of human capital development in the context of forming the economy of knowledge. EUREKA: Social and Humanities, 2, 3–9.
  2. Denysenko M., Iankovets Т. (2019). Innovations and human capital as factors of entrepreneurship development in the context of forming the knowledge-based economy. Journal of Economics and Political Sciences. National Academy of Sciences of Azerbaijan, Baku State University, No.1, March 2019, 213–223.
  3. Yankovets Т., Vyshnevska М. (2019). Innovations and digital marketing: current trends of development. European Journal of Economics and Management, Volume 5. Issue 4, 21–27

Монографії:

  1. Янковець Т. М. Комплексна стратегія інноваційного розвитку промисловості: закордонний досвід. Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. Денисенка, д.е.н., проф. Гречан А. П., к.е.н., доц. Лойко В. В. Донецьк : РВВ.ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. С. 354-373.
  2. Янковець Т. М. Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при складанні бізнес-плану інноваційного проекту. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз: проблеми теорії та методології : колективна монографія;  під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. Київ, 2013. С. 589-604.
  3. Янковець Т. М. Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах глобалізації : монографія. Ефективність діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів; за ред. О. В. Ольшанської, А. О. Мельник, Т. М. Янковець. К. : КНУТД, 2016. С. 136-164.
  4. Yankovets T. М., Vyshnevska M. О. Digital marketing: background, essence, management : collective monograph. Economic Development: Global Trends and National Peculiarities. Poland: «Publishing House «Baltija Publishing», 2020. Р. 579-593.

    Підручники, навчальні посібники:

  • Янковець Т. М. (2008). Розділ 6. Інноваційний потенціал підприємства. Провайдинг інновацій : [підручник] / [М. П. Денисенко, А. П. Гречан, М. В. Гаман та ін.]; за ред. проф. М. П. Денисенка. К. : «Видавничий дім «Професіонал». С. 118-138.
  • Янковець Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб. К.: КНУТД. 244 с.
  • Лабурцева О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М. (2022). Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 260 с.
  • Янковець Т. М. (2023). Технології цифрового маркетингу : підручник. К.: ДТЕУ, 2023. 248 с.
  • Загалом опубліковано понад 160 наукових та навчально-методичних праць.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Лист подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди професійного свята «День працівників освіти», 03.10.2019 р., КНТЕУ.
  • Подяка за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів для участі в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р., м. Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
  • Почесна грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди 75-річчя від дня заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
  • Почесна грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею, 15.11.2021 р., КНТЕУ.
  • Подяка Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній діяльності, листопад 2021 р.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти КНУТД з 15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних технологій навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології в дистанційній формі підготовки фахівців».
  • 2017 р. – стажування на ПП «Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по 15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема «Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному підприємстві».
  • 2020 р. – онлайн-спеціалізація Вищої школи економіки на Coursera «Основи digital маркетингу», курси: «Маркетингова стратегія в digital середовищі (Digital marketing strategy)»; «Контекстна реклама. Goоgle Ads»; «Робота з клієнтською базою та вхідний маркетинг»; «Підсумковий проєкт спеціалізації «Основи digital маркетингу».
  • 11.2021 р. – 02.2022 р. – практичний курс «NOM 2.0»,  Лєра Бородіна, засновниця «O My Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток брендів lovemark).
  • 20.09.2022 р. – 26.10.2022 р. – «Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ» (30 год.).
  • 01.10.2022 р. – 31.10.2022 р. – «Цифрові інструменти Google для освіти»: базовий, середній та поглиблений рівні (60 год.), ТОВ «Академія цифрового розвитку».
  • 07.02.2023 р. – 11.05.2023 р. – професійний курс «Digital маркетинг» (90 год.), ТОВ «Інтернет Консалтинг Груп» (рекламне digital агентство UAMASTER, стейкголдер ОПП «Цифровий маркетинг» освітнього ступеня «магістр»);
  • 05.2023 – 06.2023 – «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 год.), PROMETHEUS.
  • 02.11.2023 р. – 27.11.2023 р. – курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та майбутнє освіти» (30 год.), ГО «Прогресильні», Міністерство цифрової трансформації України.

ХОБІ

 читання, спорт, театр, фото-, відеозйомка, творчість

05.03.2021
43220
3718
остання редакція 27.02.2024
43283