logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Янковець Тетяна Миколаївна

маркетингу

ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу

e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar

Orcid
ResearcherID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Розвиток підприємництва на інноваційних засадах, економіка вражень, управління цифровим маркетингом, цифровий брендинг, дизайн вражень, ефективність маркетингу та бізнесу

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетинг», «Науковий семінар «Брендинг в системі маркетингу», «Технології цифрового маркетингу», «Цифровий брендинг»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • У 2014 р. отримала вчене звання доцента кафедри економіки підприємства у Київському національному університеті технологій та дизайну.
  • У 2012 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства».
  • У 2004 р. закінчила Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну за спеціальністю «економіка підприємства» та отримала кваліфікацію «економіст».
  • У 1994 р. закінчила Державну академію легкої промисловості України за спеціальністю «технологія та конструювання виробів зі шкіри» та отримала кваліфікацію «інженер-конструктор».

ДОСВІД РОБОТИ

  • З 2004 року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна компанія «Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки, обліку і аудиту Київського національного університету технологій та дизайну.
  • З 2005 року перейшла на постійну роботу в Київський національний університет технологій та дизайну:
  • 03.2005-06.2013 – асистент кафедри економіки, обліку і аудиту;
  • 07.2013 – 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства, бізнес-економіки;
  • 03.2017 – 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної роботи факультету підприємництва та права;
  • 07.2017 – 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та бізнесу.
  • 24.09.2018 – по теперішній час – доцент кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету (Київського національного торговельно-економічного університету).

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Загалом опубліковано понад 200 наукових та навчально-методичних праць у вітчизняних та зарубіжних виданнях, серед них: 

Публікації

Монографії:

  1. Янковець Т. М. Цифровий маркетинг та дизайн вражень: монографія. Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. 392 с.
  2. Iankovets T. Impression design on the customer journey for sustainable development of brands and retailers. Sustainable development and circular economy: trends, innovations, prospects: scientific monograph / eds. R. Diakon, A. Kucher, M. Heldak. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2024. Р. 241–261. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-390-3-12.
  3. Yankovets T., Vyshnevska М. Digital marketing: background, essence, management. Economic Development: Global Trends and National Peculiarities: collective monograph. Poland: «Publishing House «Baltija Publishing», 2020. Р. 579–593. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-588-61-7-39.

Статті у наукових періодичних виданнях інших держав та виданнях України, які включені до міжнародних наукометричних баз Scopus та Web of Science:

  1. Arynova Zh., Тsetskhladze М., Khishauyeva Zh., Gelmle А., Iankovets T. Agrotourism as an Instrument of Sustainable Development of the Rural Economy: A Case Study of Central and Eastern Europe. Periodicals of Engineering and Natural Sciences. Vol. 13, №2, June 2025, Р. 389–402. DOI: https://doi.org/10.21533/pen.v13.i2.358 (Scopus та ін.).
  2. Iankovets T. Media planning of digital advertising campaigns. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2023. №6(13(126)). Р. 42–53. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074 (Scopus та ін.).
  3. Berestetska O., Iankovets T., Orozonova A., Voitovych S., Parmanasova A., Medvedieva K. Using CRM Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: EU Experience. International Journal of Professional Business Review. 2023. №8(4). e01613. DOI: https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613 (Scopus та ін.).
  4. Prokopenko О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V., Kostynets Y., Iankovets T. The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. №4(45). Р. 165–174. https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Scopus, Web of Science та ін.).
  5. Dykha М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М., Iankovets Т. (2021). Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Studies of applied economics. Special issue innovation in the economy and society of the digital age, 39 (5). https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web of Science).

Статті у фахових виданнях (категорія «Б»)

  1. Янковець Т. М. Цифрова економіка як драйвер соціально-економічного розвитку. Бізнес інформ. 2025. №8.
  2. Іankovets T. Тhe concept of metamarketing in the experience economy. Scientia Fructuosa. 2024. №6(158). Р. 97–118. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(158)07.
  3. Янковець Т. М. Поведінкова економіка: поведінкові ефекти у маркетингу та брендингу. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менедмжент. 2024. №4(100). С. 13-18. DOI: https://doi.org/10.32782/bsnau.2024.4.3 
  4. Iankovets T., Nikolaiev D. Meta Ads digital advertising in social networks. Scientia Fructuosa. 2024. №5(157). Р. 76–88. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(157)06.
  5. Iankovets T., Levytska I. Digital tools for territory branding. Scientia Fructuosa. 2024. №4(156). Р. 58–81.  DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(156)04.
  6. Iankovets T. Digital marketing automation. Scientia Fructuosa. 2024. №2(154). Р. 100–117. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(154)06.
  7. Янковець Т. ЦИфровий маркетинг брендів у соціальних медіа. Міжнародний науково-практичний журнал «Товари і ринки». 2024. №1(49). С. 27-52. DOI: https://doi.org/10.31617/2.2024(49)02.
  8. Янковець Т. Мобільні технології цифрового маркетингу в електронній комерції. Foreign trade: economics, finance, law. 2024. №2(133). С. 89–100. DOI: https://doi.org/10.31617/3.2024(133)05.
  9. Iankovets T. Search engine marketing in creating website user impressions. Scientia Fructuosa. 2024. №1(153). Р. 40–69. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2024(153)03.
  10. Янковець Т.М. Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ. 2024. №1. С. 444–454. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454.
  11. Iankovets T. Digital marketing and experience design in retail. Scientia Fructuosa. 2023. №6(152). Р. 51–63. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.
  12. Янковець Т. Вебсайт у цифровому маркетингу. Scientia Fructuosa. 2023. №4(150). С. 85–104. DOI:  https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06.
  13. Янковець Т. Стратегічне управління цифровими маркетингом. Scientia Fructuosa. 2022. №5(145). С. 93–112.  DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(145)06
  14. Янковець Т. М., Поремський М.О. Європейський досвід застосування цифрового маркетингу в публічному управлінні в Україні. Економіка та держава. 2022. №7. С. 95–101. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.7.95.
  15. Янковець Т. М.,Чабан В.О. Стратегія розвитку підприємства та бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід. 2022. №11–12. С. 50–58. DOI:https://doi.org/10.32702/2306-6814.2022.11-12.50.
  16. Янковець Т., Медведєва К. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. Scientia Fructuosa. 2022. №4(144). С. 72–83. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)05.
  17. Янковець Т.М. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів. Scientia Fructuosa. 2022. №2(142). С. 61–80. DOI: https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2022(142)05.
  18. Янковець Т. Цифрові технології підвищення вартості брендів. cientia Fructuosa. 2019. №4(126). С. 85–100.  DOI: https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(126)08

Підручники, навчальні посібники:

  • Янковець Т. М. (2025). Технології цифрового маркетингу : підручник. К.: ДТЕУ, 2023. 260 с.
  • Лабурцева О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М. (2022). Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 248 с.
  • Янковець Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб. К.: КНУТД. 244 с.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Лист подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди професійного свята «День працівників освіти», 03.10.2019 р., КНТЕУ.
  • Подяка за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів для участі в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р., м. Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
  • Почесна грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди 75-річчя від дня заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
  • Почесна грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею, 15.11.2021 р., КНТЕУ.
  • Подяка Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній діяльності, листопад 2021 р.
  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність, 2024 рік.
   ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
  •  Член Української Асоціації маркетингу.
  • Член редакційної колегії фахового наукового видання Державного торговельно-економічного університету «Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право», фахова реєстрація (категорія «Б»).

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти КНУТД з 15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних технологій навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології в дистанційній формі підготовки фахівців».
  • 2017 р. – стажування на ПП «Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по 15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема «Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному підприємстві».
  • 15.09.2018 – 01.10.2018 – наукове стажування на тему «Збалансовані економіко-правові процеси у суспільстві та бізнес-середовищі в умовах глобалізації», Bulgaria, University of Economics Varna.
  • 2020 р. – онлайн-спеціалізація Вищої школи економіки на Coursera «Основи digital маркетингу», курси: «Маркетингова стратегія в digital середовищі (Digital marketing strategy)»; «Контекстна реклама. Goоgle Ads»; «Робота з клієнтською базою та вхідний маркетинг»; «Підсумковий проєкт спеціалізації «Основи digital маркетингу».
  • 11.2021 р. – 02.2022 р. – практичний курс «NOM 2.0»,  Лєра Бородіна, засновниця «O My Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток брендів lovemark).
  • 20.09.2022 р. – 26.10.2022 р. – «Менеджмент якості освітніх програм ДТЕУ» (30 год.).
  • 01.10.2022 р. – 31.10.2022 р. – «Цифрові інструменти Google для освіти»: базовий, середній та поглиблений рівні (60 год.), ТОВ «Академія цифрового розвитку».
  • 07.02.2023 р. – 11.05.2023 р. – професійний курс «Digital маркетинг» (90 год.), ТОВ «Інтернет Консалтинг Груп» (рекламне digital агентство UAMASTER, стейкголдер ОПП «Цифровий маркетинг» освітнього ступеня «магістр»);
  • 05.2023 – 06.2023 – «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» (60 год.), PROMETHEUS.
  • 02.11.2023 р. – 27.11.2023 р. – курс підвищення кваліфікації «Штучний інтелект та майбутнє освіти» (30 год.), ГО «Прогресильні», Міністерство цифрової трансформації України.
  • 2025 - курс підвищення кваліфікації «Великий курс про ШІ в освіті», ГО «Прогресильні», Міністерство цифрової трансформації України, МОН України.
  • 2025 - науково-педагогічне стажування «Інноваційні освітні технології: європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців з економіки та управління», м. Рига, Латвійська Республіка. Загальний обсяг 6,0 кредитів ЄКТС (180 годин). 

ХОБІ

 Читання, спорт, музика, подорожі

05.03.2021
43220
остання редакція 07.10.2025
43587