маркетингу
|
ЯНКОВЕЦЬ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
кандидат економічних наук, доцент,
доцент кафедри маркетингу, докторант
гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського)
рівня вищої освіти «Цифровий маркетинг»
e-mail: t.yankovets@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
Orcid
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
розвиток підприємництва на інноваційних засадах, управління
брендами, вплив цифрових технологій на підвищення вартості брендів,
цифровий маркетинг, цифровий брендинг, економіка вражень
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент», «Брендинг в системі маркетингу», «Технології
цифрового маркетингу», «Маркетинг»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- З 01.09.2023 р. – по теперішній час – докторант кафедри
маркетингу Державного торговельно-економічного університету. Тема
докторської дисертації «Цифровий маркетинг в економіці
вражень».
- доцент кафедри економіки підприємства, 2014 р.
- кандидат економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації:
«Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства», 2012
р.
- економіст, спеціальність «економіка підприємства» (ОС
«спеціаліст»), Інститут післядипломної освіти Київського
національного університету технологій та дизайну, 2004 р.
- інженер-конструктор, спеціальність «технологія та конструювання
виробів зі шкіри» (ОС «спеціаліст»), Державна академія легкої
промисловості України, 1994 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- З 2004 року працювала економістом у ТОВ «Фінансово-будівельна
компанія «Пагода» та водночас викладала на кафедрі економіки,
обліку і аудиту Київського національного університету технологій та
дизайну.
- З 2005 року перейшла на постійну роботу в Київський
національний університет технологій та дизайну:
- 03.2005-06.2013 – асистент кафедри економіки, обліку і
аудиту;
- 07.2013 – 06.2017 – доцент кафедри економіки підприємства,
бізнес-економіки;
- 03.2017 – 09.2018 – заступник декана з науково-педагогічної
роботи факультету підприємництва та права;
- 07.2017 – 09.2018 – доцент кафедри підприємництва та
бізнесу.
- 24.09.2018 – по теперішній час – доцент кафедри маркетингу
Державного торговельно-економічного університету (Київського
національного торговельно-економічного університету).
- Роботу у закладі вищої освіти поєдную з консультуванням з
економічних питань та маркетингу швейних підприємств.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Статті у наукометричних базах Scopus та Web of Science:
- Янковець Т. М. (2010). Інноваційні стратегії підприємства
легкої промисловості як засіб реалізації його інноваційного
потенціалу. Актуальні проблеми економіки, 2, 167–174 (SCOPUS).
- Янковець Т. М. (2015). Взаємозв’язок потенціалу, економічної
безпеки та розвитку економічних систем. Актуальні проблеми
економіки, 9(171), 66–73 (SCOPUS).
- Dykha М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska М.,
Iankovets Т. (2021). Marketing Tools for the Development and
Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of
Digitalization. Studies of applied economics. Special issue
innovation in the economy and society of the digital age, 39 (5).
https://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234 (SCOPUS, Web of Science).
- Prokopenko О., Sadivnychyi V., Batyrbekova Z., Omelyanenko V.,
Kostynets Y., Iankovets T. (2022). The role of digital
(social) media in the management of innovation projects at the
company and self-employment levels (Роль цифрових (соціальних)
медіа в управлінні інноваційним проєктами на рівні підприємства та
самозайнятих осіб). Financial and Credit Activity Problems of
Theory and Practice, 4(45), 165–174.
https://doi.org/10.55643/fcaptp.4.45.2022.3827 (Web of
Science).
- Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S.,
Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using CRM Systems for the
Development and Implementation of Communication Strategies for
Digital Brand Management and Internet Marketing: EU Experience.
International Journal of Professional Business Review, 8(4),
e01613. https://doi.org/10.26668/businessreview/2023.v8i4.1613
(SCOPUS, Web of Science).
- Iankovets, T. (2023). Media planning of digital advertising
campaigns. (Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies, 6 (13(126)), 42–53. DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.293074.
Статті у фахових виданнях (категорія «Б»)
- Янковець Т. М. Вплив інноваційної організаційної культури на
розвиток інноваційного потенціалу підприємства. Проблеми науки.
2011. №6. С. 11-16.
- Янковець Т. М. Удосконалення інноваційної культури у вищому
навчальному закладі. Вісник Київського національного університету
технологій та дизайну. 2011. № 5 (61). С. 198-204.
- Янковець Т. М. Управління розвитком інноваційного потенціалу
підприємств. Вісник Київського національного університету
технологій та дизайну. 2011. № 6 (62). С. 265-268.
- Янковець Т. М. Реалізація інноваційних стратегій для досягнення
конкурентних переваг. Проблеми науки. №12, 2012. С. 33-40.
- Янковець Т. М. Інноваційні підходи до ціноутворення на
продукцію промислового підприємства. Вісник Київського
національного університету технологій та дизайну. 2013. №
1(69). С. 256-263.
- Янковець Т. М. Бізнес-план як інструмент контролю управління
інноваційним проектом. Бухгалтерський облік, аналіз та
аудит: проблеми теорії, методології, організації. 2013. С.
395-399.
- Янковець Т. М. Адаптація світового досвіду планування і
контролю в управлінні інноваційними проектами і програмами.
Проблеми науки. №2, 2014. С. 26-31.
- Янковець Т. М., Нагорна Ю. А. Теоретичні аспекти розвитку
підприємств у сучасних умовах. Вісник Київського національного
університету технологій та дизайну. 2015. № 2 (85). С.
108-113.
- Янковець Т. М., Прокофьєва А. М. Оцінка ефективності
інноваційних проектів в сучасних умовах господарювання. Глобальні
та національні проблеми економіки. № 5, травень 2015 р. С. 657-661.
URL: http://global-national.in.ua/archive/5-2015/135.pdf.
- Янковець Т. М., Чернюк Ю. В. Порівняння сучасних моделей
діагностики ймовірності банкрутства підприємства: закордонний та
вітчизняний досвід. Інвестиції: практика та досвід. № 20, 2016. С.
58-62.
- Денисенко М. П., Янковець Т. М. Передумови впровадження
інновацій на вітчизняних підприємствах з виробництва одягу.
Формування ринкової економіки в Україні. Вип. 37, Ч.1. 2017. С.
141-157.
- Янковець Т. М. Управління ефективністю підприємницької
діяльності підприємств з виробництва одягу в сучасних умовах.
Науковий журнал «Інтелект ХХІ». №5/2017 р. С. 129-133.
- Янковець Т. Експортні можливості підприємств легкої
промисловості на ринках ЄС. Проблеми і перспективи економіки та
управління. Чернігів : ЧНТУ, 2019. № 3 (19). С. 174-183.
- Янковець Т. М. Цифрові технології підвищення вартості брендів.
Вісник КНТЕУ. № 4 (126), 2019. С. 85-100.
- Янковець Т. М. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі
кінотеатрів. Scientia Fructuosa. 2022. № 2(142). С. 61-80.
- Янковець Т. М., Чабан В. О. Стратегія розвитку підприємства та
бренд-менеджмент. Інвестиції: практика та досвід. 2022. №11-12. С.
50-58.
- Янковець Т. М., Медведєва К. Д. Цифровий брендинг підприємства
у комплексі маркетингових комунікацій. Scientia Fructuosa. 2022. №
4. С. 72-83.
- Янковець Т. М., Поремський М. О. Європейський досвід
застосування цифрового маркетингу в публічному управлінні в
Україні. Економіка та держава. 2022. №7. С. 95-101.
- Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом.
Cientia Fructuosa. 145(5), С. 93-112.
- Янковець, Т. (2023). Вебсайт у цифровому маркетингу.
·SCIENTIA·FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного
торговельно-економічного університету), 150(4), 85–104.
https://doi.org/10.31617/1.2023(150)06
- Iankovets T. Digital marketing and experience design in retail.
Scientia Fructuosa. 2023. № 6. S. 51–63.
https://doi.org/10.31617/1.2023(152)04.
Статті у зарубіжних рецензованих виданнях:
- Iankovets Т. (2018). Background of human capital development in
the context of forming the economy of knowledge. EUREKA: Social and
Humanities, 2, 3–9.
- Denysenko M., Iankovets Т. (2019). Innovations and human
capital as factors of entrepreneurship development in the context
of forming the knowledge-based economy. Journal of Economics and
Political Sciences. National Academy of Sciences of Azerbaijan,
Baku State University, No.1, March 2019, 213–223.
- Yankovets Т., Vyshnevska М. (2019). Innovations and digital
marketing: current trends of development. European Journal of
Economics and Management, Volume 5. Issue 4, 21–27
Монографії:
- Янковець Т. М. Комплексна стратегія інноваційного розвитку
промисловості: закордонний досвід. Економічна безпека національної
економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М.
Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за
заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка,
д.е.н., проф. Денисенка, д.е.н., проф. Гречан А. П., к.е.н., доц.
Лойко В. В. Донецьк : РВВ.ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. С. 354-373.
- Янковець Т. М. Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при
складанні бізнес-плану інноваційного проекту. Бухгалтерський облік,
контроль та аналіз: проблеми теорії та методології : колективна
монографія; під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. Київ, 2013. С.
589-604.
- Янковець Т. М. Бізнес-інструменти управління успішними
компаніями в умовах глобалізації : монографія. Ефективність
діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів; за ред.
О. В. Ольшанської, А. О. Мельник, Т. М. Янковець. К. : КНУТД, 2016.
С. 136-164.
- Yankovets T. М., Vyshnevska M. О. Digital marketing:
background, essence, management : collective monograph. Economic
Development: Global Trends and National Peculiarities. Poland:
«Publishing House «Baltija Publishing», 2020. Р. 579-593.
Підручники, навчальні посібники:
- Янковець Т. М. (2008). Розділ 6. Інноваційний потенціал
підприємства. Провайдинг інновацій : [підручник] / [М. П.
Денисенко, А. П. Гречан, М. В. Гаман та ін.]; за ред. проф. М. П.
Денисенка. К. : «Видавничий дім «Професіонал». С. 118-138.
- Янковець Т. М. (2015). Економіка і планування : навч. посіб.
К.: КНУТД. 244 с.
- Лабурцева О.І., Яцишина Л.К., Бондаренко О.С., Янковець Т.М.
(2022). Стратегічний маркетинг : підручник; за ред. А. А. Мазаракі.
Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 260 с.
- Янковець Т. М. (2023). Технології цифрового маркетингу :
підручник. К.: ДТЕУ, 2023. 248 с.
- Загалом опубліковано понад 160 наукових та навчально-методичних
праць.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист подяки за сумлінну працю, високий професіоналізм,
досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди
професійного свята «День працівників освіти», 03.10.2019 р.,
КНТЕУ.
- Подяка за високий професіоналізм та якісну підготовку студентів
для участі в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових
робіт за спеціальності «Маркетинг» у 2020-2021 н.р., 22.04.2021 р.,
м. Дніпро, Університет імена Альфреда Нобеля.
- Почесна грамота за сумлінну працю, високий професіоналізм,
досягнуті успіхи в науково-педагогічній діяльності та з нагоди
75-річчя від дня заснування КНТЕУ, 19.10.2021 р., КНТЕУ.
- Почесна грамота за сумлінну працю та з нагоди ювілею,
15.11.2021 р., КНТЕУ.
- Подяка Деснянської районної в місті Києві державної
адміністрації за сумлінну працю, вагомі досягнення у професійній
діяльності, листопад 2021 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- 2014 р. – підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної
освіти КНУТД з 15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження
інноваційних технологій навчання, тема випускної роботи
«Інноваційні технології в дистанційній формі підготовки
фахівців».
- 2017 р. – стажування на ПП «Українська швейна компанія» з
16.02.2017 р. по 15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р.,
тема «Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному
підприємстві».
- 2020 р. – онлайн-спеціалізація Вищої школи економіки на
Coursera «Основи digital маркетингу», курси: «Маркетингова
стратегія в digital середовищі (Digital marketing strategy)»;
«Контекстна реклама. Goоgle Ads»; «Робота з клієнтською базою та
вхідний маркетинг»; «Підсумковий проєкт спеціалізації «Основи
digital маркетингу».
- 11.2021 р. – 02.2022 р. – практичний курс «NOM 2.0», Лєра
Бородіна, засновниця «O My Look!», «G.Bar» (побудова та розвиток
брендів lovemark).
- 20.09.2022 р. – 26.10.2022 р. – «Менеджмент якості освітніх
програм ДТЕУ» (30 год.).
- 01.10.2022 р. – 31.10.2022 р. – «Цифрові інструменти Google для
освіти»: базовий, середній та поглиблений рівні (60 год.), ТОВ
«Академія цифрового розвитку».
- 07.02.2023 р. – 11.05.2023 р. – професійний курс «Digital
маркетинг» (90 год.), ТОВ «Інтернет Консалтинг Груп» (рекламне
digital агентство UAMASTER, стейкголдер ОПП «Цифровий маркетинг»
освітнього ступеня «магістр»);
- 05.2023 – 06.2023 – «Академічна доброчесність: онлайн-курс для
викладачів» (60 год.), PROMETHEUS.
- 02.11.2023 р. – 27.11.2023 р. – курс підвищення кваліфікації
«Штучний інтелект та майбутнє освіти» (30 год.), ГО «Прогресильні»,
Міністерство цифрової трансформації України.
|
|
|
ХОБІ
|
читання, спорт, театр, фото-, відеозйомка, творчість
|
остання редакція 27.02.2024