logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА ЮРІЇВНА

маркетингу

ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА ЮРІЇВНА

доктор економічних наук, професор,
професор кафедри маркетингу

e-mail: k.yahelska@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
ORCID 
Google Scholar

ResearchGate

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Бренд-маркетинг, маркетингові комунікації, стратегічний розвиток.

ДИСЦИПЛІНИ

«Бренд-менеджмент», «Стратегічний маркетинг».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доктор економічних наук, 08.00.03 – Економіка та управління національним господарством. Тема дисертації «Теоретико-методологічні засади випереджаючого національного економічного розвитку», 2017 р.
  • вчене звання професора кафедри економіки, обліку і оподаткування, 2021 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Тема дисертації: «Організація управління та оцінка ефективності паблік рилейшнз підприємства», 2009 р.
  • економіст-менеджер, Донецький національний технічний університет, 2004 р.
  •  вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, української мови і літератури, Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • Серпень 2022 р. по теперішній час – професор кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету;
  • 2010 – 2022 – доцент, докторант, професор Донецького національного технічного університету;
  • 2005 – 2010 – викладач, старший викладач, доцент Донецького університету економіки і права;
  • 2004 – 2005 – викладач Артемівського навчально-консультативного пункту коледжу Національного авіаційного університету.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

 Більше 200 публікацій у міжнародних та українських виданнях, серед яких:

1. Vasylyshyna, L. Yahelska, K., Aldankova, A. & Liashuk, K. (2024). Development Of Marketing Research Technologies As The Basis Of A Socially Responsible Marketing Strategy. Transfer of technologies: industry, energy, nanotechnology, 5, 13 (131), 76-85 (SCOPUS) https://journals.uran.ua/eejet/issue/view/18472

2. Yahelska, K. (2024). Social Responsibility of Sports Industry Brands: Strategic Behavior and Marketing Solutions. Electronic scientific journal "Efektyvna ekonomika", 7. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/4182/4217

3. Yahelska, K. (2024). Mechanism of Socially Responsible Marketing of Sports Industry Brands. International scientific journal "Internauka", 7. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-7-10137

4. Vasylyshyna, L., & Yahelska, K. (2024). Modeling the Design of Marketing Research of the Brands’ Social Responsibility. Technology Audit and Production Reserves, 3 (4 (77)), 21–24. doi: https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.307653

https://journals.uran.ua/tarp/article/view/307653/299447

5. Yahelska, K., & Vasylyshyna L. (2024). Brand Management Intelligence: Digital Technologies and Tools. Scientia Fructuosa, 6 (158), 5-23. https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/2192

6. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024). Development of Marketing Models for Attracting and Retaining Consumers In Digital Branding.  Technology Audit and Production Reserves, 5 (4 (79)), 25-28. https://journals.uran.ua/tarp/article/view/314525 (SCOPUS)

7. Ponomarenko, I., & Yahelska, K. (2024). Content Marketing in Digital Branding. Problemy suchasnykh transformatsiy. Seriya: ekonomika ta upravlinnya [Problems of modern transformations. Series: economics and management], 15. https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-15-04-01

8. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2024).  Constructing a combined brand identity. Scientia fructuosa, 4, 82-102. https://doi.org/ 10.31617/1.2024(156)05 https://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/2129/1927

9. Yahelska, K., Vasylyshyna, L., & Shkurov, Y. (2023). Development of information and Communication Technologies of the Consumer Behavior Research in the Process of Brand Management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (13 (123)), 34-41. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615 (SCOPUS)

10. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Brand Strategy Formation in the Conditions of Transformation of Consumer Sentiments of Ukrainian Society. SWorldJournal, 2 (19-02), 75-81. https://sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj19-02-069

11. Vasylyshyna, L., & Yahelska, K. (2023). Developing a Marketing Strategy Based on an Ethnometric Approach. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu [Bulletin of Khmelnytskyi National University], 5, 355-359. http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?m=20231013

12. Lyzunova, О., Sarbash, L., & Yahelska, K. (2023). Shadow Economy: Essence, Causes of Occurrence and Place in the Structure Of The Country's Economy. Naukovi pratsi DonNTU. Seriya: «Ekonomichna» [Scientific works of DonNTU. Series: "Economic"], 1 (27). https://economics.donntu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/06/5_statya_lyzunovasarbash.pdf

13. Yahelska, K., & Vasylyshyna, L. (2023). Marketing Policy of Farms in Ukraine. Scientia Fructuosa, 5, 68-88. DOI: 10.31617/1.2023(151)05

14. Veselá, N., Hampel, D., K. Yahelska, & Krasko, V. (2022). Preconditions for the Formation of the Investment Policy of Ukraine as a Key Set of & Measures to Ensure Economic Development. Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR), 9(2), 319-332. (SCOPUS) https://ieeca.org/journal/index.php/JEECAR/article/view/691.

15. Yahelska, K., Kendiukhov, O. & Yarim-Agayev, O. (2022). The Tax System of the Future: a Model Taxkin. Naukovi pratsi DonNTU. Seriya: «Ekonomichna» [Scientific works of DonNTU. Series: "Economic"], 1(25), 28-38. http://doi.org/10.31474/1680-0044-2022-1(25)-28-38

16. Yahelska, K., Tropina, V., Khomutenko, A., Petlenko, Y., Lantukh, K., & Kryhan, Y. (2021). Comparative Analysis of Methods for Forecasting Budget Indicators. Estudios de economía aplicada, 39, 3. https://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4521(SCOPUS). 

17. Kuzmenko, H., Yahelska, K., Artyukh, O., Babich, I., Volenshchuk, N., & Sulimenko, L. (2021). Improved Methodology of Accounting and Audit of Payments to Employees in Ukraine. Universal Journal of Accounting and Finance, 9(1), 44–53. 

18. Kendiukhov, O., Yahelska, K., Goel, A. K. Yarym-Agaev, O. & Shakina, N. (2021). Trends and Prospects of Energy Market Transformation. Integral Review. A journal of management, 12, 2, 34-43.

19. Yahelska, K., & Krasko, V. (2021). Methodological Approach to Assessing the Influence of Corporate Control Entities on the Activities of Joint-Stock Companies. Intelekt ХХІ [Intelligence XXI], 5, 53-58. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-5.11

20. Yahelska, K. (2020). Organizational and Economic Features of the Transformational Model of Healthcare in Ukraine. Vcheni zapysky TNU im. V. I. Vernadsʹkoho. Ser.: Ekonomika i upravlinnya [Scientific Notes of the V. I. Vernadsky Tavrichesky National University],31(70), 6, 83-88.  DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-6-14

21.  Yahelska, K. (2020). Public Medicine Vs Private: in Search of Effective Organizational Tools for the Healthcare System in the Context of Economic Interaction. Pidpryyemnytstvo i torhivlya [Entrepreneurship and trade], 27, 76-81. https://doi.org/10.36477/2522-1256-2020-27-14

22.      Kendiukhov, O., Yahelska, K., & Shakina, N. (2020). Digitalization of Ukraine’s Economy: Current State and Creating Competitive Advantages. Advances in Economics, Business and Management Research, 171, 40-49. https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210318.008

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Державного торговельно-економічного університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в професійній діяльності та з нагоди Дня працівників освіти (2024 р.);
  • Подяка Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації (2021 р.);
  • Подяка Донецького національного технічного університету за наполегливу сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та з нагоди святкування  95-річчя ДонНТУ (2016 р.);
  • Грамота за зайняте ІІІ місце за науковим напрямком «Економічні та соціогуманітарні науки» у конкурсі «Кращий молодий вчений ДонНТУ» (2011 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2025 - Сертифікований онлайн-курс «Від початківця до експерта ШІ», Netpeak Group.
  • 2023 - програма підвищення кваліфікації̈ працівників закладів вищої освіти та акредитація інтегрувати курс «Маркетинг IT-продуктів» (GENESIS&PFE, Україна).
  • 2023 - курс підвищення кваліфікації ТОВ «ДЕОЛ ПАРТНЕРС».
  • 2023 - онлайн-курс для викладачів «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів»  (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus) (60 год.)
  • 2023 - онлайн-курс для викладачів      Tech Summer Bootcamp for Teachers (SoftServe Academy).
  • 2023 - онлайн-курс «SMM: фундамент» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
  • 2020 - курси підвищення кваліфікації за програмою «Web-програмування. Розробка навчального курсу за допомогою Інтернет-технологій» (Україна, Навчально-науковий інститут післядипломної освіти Донецького національного технічного університету) (180 год.);
  • 2019 - стажування за науково-педагогічною програмою «Organization of the educational process, training programs, innovative technologies and scientific work» (Польща, Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University) (180 год.);
  • 2019 - педагогічний семінар Міжнародної бізнес-школи «21st Century teaching techniques» (Іспанія);
  • 2013 – курс «Менеджмент і адміністрування бізнес-структур» (Інститут післядипломної освіти Донецького національного технічного університету) (108 год.).

ХОБІ

        Літературна творчість, версифікація.

29.10.2021
43283
остання редакція 12.09.2025
43587