ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА ЮРІЇВНА
маркетингу
ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА
ЮРІЇВНА
доктор
економічних наук, професор,
e-mail: k.yahelska@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
Маркетингові
комунікації, брендинг, стратегії економічного
розвитку.
ДИСЦИПЛІНИ
«Бренд-менеджмент», «Стратегічний
маркетинг».
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Загальна
кількість публікацій – 140, з них: монографії – 13, в т.ч. 2
одноосібні, статті в зарубіжних виданнях (і виданнях, які включені
до міжнародних наукометричних баз) та статті у фахових виданнях
України – 63, навчальних посібників – 2.
Монографії: 1.
Ягельська К.Ю. Випереджаючий національний економічний розвиток:
теоретико-методологічний та прикладний аспекти: монографія. Київ,
2015. 350 с. 2.
Ягельська К.Ю. Теоретико-методологічні і концептуальні засади
випереджаючого національного економічного розвитку: монографія.
Краматорськ, 2016. 362 с.
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші): 1.Yahelska
K. Social responsibility of sports industry brands: strategic
behavior and marketing solutions. Ефективна економіка.
2024. № https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/4182/4217 2. Yahelska K. Mechanism of socially responsible
marketing of sports industry brands.
International scientific journal "Internauka". 2024. №
7. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-7-10137 3. Vasylyshyna, L., Yahelska, K. (2024). Modeling the design of
marketing research of the brands’ social responsibility. Technology
Audit and Production Reserves, 3 (4 (77)), 21–24. doi: https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.307653 https://journals.uran.ua/tarp/article/view/307653/299447 4. K. Yahelska, Vasylyshyna, L., Shkurov, Y. Development
of information and communication technologies of the consumer
behavior research in the process of brand management.
Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies. 2023. № 3 (13 (123)). Р. 34-41. doi:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615 (Scopus) 5. Yahelska Kateryna, Vasylyshyna Liubov. Marketing
policy of farms in Ukraine. Scientia Fructuosa. 2023. № 5.
Р.68-88. DOI: 10.31617/1.2023(151)05 6. Любов Василишина, Катерина Ягельська.
Розроблення маркетингової стратегії на основі етнометричного
підходу. Вісник Хмельницького національного університету.
2023, № 5. С. 355-359. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-56 7. K. Yahelska, L. Vasylyshyna. Brand Strategy
Formation in the Conditions of Transformation of Consumer
Sentiments of Ukrainian Society. SWorldJournal.
2023. № 2(19-02). р. 75-81.
https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj19-02 8. О.М. Лизунова, Л.Д.Сарбаш, К.Ю. Ягельська. Тіньова економіка:
сутність, причини виникнення та місце в структурі економіки країни.
Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Економічна». 2023. №1(27).
https://economics.donntu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/06/5_statya_lyzunovasarbash.pdf 9.
Natálie Veselá, David Hampel, Kateryna Yahelska, Vitalii Krasko.
Preconditions for the formation of the investment policy of
Ukraine as a key set of measures to ensure economic development.
Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR).
2022, No 9(2), 319-332.
(Scopus).
DOI: http://dx.doi.org/10.15549/jeecar.9i2.691 10.
K. Yahelska, O. Kendiukhov, O. Yarim-Agayev. The tax system of the
future: a model taxkin. Наукові праці ДонНТУ. №1(25), 2022. С.
28-38.
http://doi.org/10.31474/1680-0044-2022-1(25)-28-38 11.
Halyna Kuzmenko, Kateryna Yahelska, Oksana Artyukh, Iryna Babich,
Volenshchuk Nataliіa, Sulimenko Larisa. Improved Methodology of
Accounting and Audit of Payments to Employees in
Ukraine. Universal Journal of Accounting and Finance.
2021. Vol. 9(1), pp. 44 – 53.
(Scopus) DOI:
10.13189/ujaf.2021.090105 12.
Yahelska Kateryna, Tropina Valentyna, Khomutenko Alla, Petlenko
Yuliia, Kristina Lantukh, Yurii Kryhan. Comparative analysis
of methods for forecasting budget indicators. Estudios de economía aplicada. Vol 39, No 3 2021 (Scopus) DOI:
http://dx.doi.org/10.25115/eea.v39i3.4521 13. O.
Kendiukhov, K. Yahelska, A. Kumar Goel, Yarym-Agaev, N.Shakina
Trends and Prospects of Energy Market Transformation. Integral
Review. A journal of management. Vol.12. Iss. 2, 2021. рр.
34-43. 14.
Ягельська К.Ю., Красько В.М. Методичний підхід до оцінювання впливу
суб’єктів корпоративного контролю на діяльність акціонерних
товариств. Інтелект ХХІ. 2021. № 5. С.53-58. DOI:
https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-5.11 15.
Ягельська К.Ю. Організаційно-економічні особливості
трансформаційної моделі охорони здоров’я України. Вчені
записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Сер.: Економіка і
управління. 2020. Т. 31 (70). № 6. С.
83-88. (фахове видання) DOI:
https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-6-14 16.
Ягельська К.Ю. Державна медицина Vs приватна: в
пошуках ефективного організаційного інструментарію системи
охорони здоров’я у контексті економічної
взаємодії. Підприємництво і торгівля. 2020. № 27. С.
76-81. (фахове видання)
https://doi.org/10.36477/2522-1256-2020-27-14 17.
Oleksandr Kendiukhov, Kateryna Yahelska, Nataliia
Shakina. Digitalization of Ukraine’s Economy: Current State
and Creating Competitive Advantages. Advances
in Economics, Business
and Management
Research. 2020. Vol. 171. рр.
40-49 (Web of Science)
https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210318.008
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ХОБІ
Літературна творчість,
версифікація.
професор кафедри маркетингу