logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА ЮРІЇВНА

маркетингу

ЯГЕЛЬСЬКА КАТЕРИНА ЮРІЇВНА

доктор економічних наук, професор,
професор кафедри маркетингу

e-mail: k.yahelska@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
ORCID 
Google Scholar

ResearchGate

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Маркетингові комунікації, брендинг, стратегії економічного розвитку.

ДИСЦИПЛІНИ

      «Бренд-менеджмент», «Стратегічний маркетинг».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доктор економічних наук, 08.00.03 – Економіка та управління національним господарством. Тема дисертації «Теоретико-методологічні засади випереджаючого національного економічного розвитку», 2017 р.
  • вчене звання професора кафедри економіки, обліку і оподаткування, 2021 р.
  • кандидат економічних наук, 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Тема дисертації: «Організація управління та оцінка ефективності паблік рилейшнз підприємства», 2009 р.
  • економіст-менеджер, Донецький національний технічний університет, 2004 р.
  •  вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, української мови і літератури, Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, 2004 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • Серпень 2022 р. по теперішній час – професор кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету;
  • 2010 – 2022 – доцент, докторант, професор Донецького національного технічного університету;
  • 2005 – 2010 – викладач, старший викладач, доцент Донецького університету економіки і права;
  • 2004 – 2005 – викладач Артемівського навчально-консультативного пункту коледжу Національного авіаційного університету.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Загальна кількість публікацій – 140, з них: монографії – 13, в т.ч. 2 одноосібні, статті в зарубіжних виданнях (і виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз) та статті у фахових виданнях України – 63, навчальних посібників – 2.

Публікації

Монографії:

1. Ягельська К.Ю. Випереджаючий національний економічний розвиток: теоретико-методологічний та прикладний аспекти: монографія. Київ, 2015. 350 с.

2. Ягельська К.Ю. Теоретико-методологічні і концептуальні засади випереджаючого національного економічного розвитку: монографія. Краматорськ, 2016. 362 с.

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1.Yahelska K. Social responsibility of sports industry brands: strategic behavior and marketing solutions. Ефективна економіка. 2024. № https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/4182/4217

2. Yahelska K. Mechanism of socially responsible marketing of sports industry brands. International scientific journal "Internauka". 2024. № 7. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-7-10137

3. Vasylyshyna, L., Yahelska, K. (2024). Modeling the design of marketing research of the brands’ social responsibility. Technology Audit and Production Reserves, 3 (4 (77)), 21–24. doi: https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.307653 

https://journals.uran.ua/tarp/article/view/307653/299447

4. K. Yahelska, Vasylyshyna, L., Shkurov, Y.  Development of information and communication technologies of the consumer behavior research in the process of brand management. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2023. № 3 (13 (123)). Р. 34-41. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.279615 (Scopus)

5. Yahelska Kateryna, Vasylyshyna Liubov. Marketing policy of farms in Ukraine. Scientia Fructuosa. 2023. № 5. Р.68-88. DOI: 10.31617/1.2023(151)05

6. Любов Василишина, Катерина Ягельська. Розроблення маркетингової стратегії на основі етнометричного підходу.  Вісник Хмельницького національного університету. 2023, № 5. С. 355-359. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-56

7. K. Yahelska, L. Vasylyshyna. Brand Strategy Formation in the Conditions of Transformation of Consumer Sentiments of Ukrainian Society. SWorldJournal. 2023. № 2(19-02). р. 75-81. https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj19-02

8. О.М. Лизунова, Л.Д.Сарбаш, К.Ю. Ягельська. Тіньова економіка: сутність, причини виникнення та місце в структурі економіки країни. Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Економічна». 2023. №1(27). https://economics.donntu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/06/5_statya_lyzunovasarbash.pdf

9. Natálie Veselá, David Hampel, Kateryna Yahelska, Vitalii Krasko.  Preconditions for the formation of the investment policy of Ukraine as a key set of measures to ensure economic development. Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR). 2022, No 9(2), 319-332. (Scopus). DOI: http://dx.doi.org/10.15549/jeecar.9i2.691

10. K. Yahelska, O. Kendiukhov, O. Yarim-Agayev. The tax system of the future: a model taxkin. Наукові праці ДонНТУ. №1(25), 2022. С. 28-38. http://doi.org/10.31474/1680-0044-2022-1(25)-28-38

11. Halyna Kuzmenko, Kateryna Yahelska, Oksana Artyukh, Iryna Babich, Volenshchuk Nataliіa, Sulimenko Larisa. Improved Methodology of Accounting and Audit of Payments to Employees in Ukraine. Universal Journal of Accounting and Finance. 2021. Vol. 9(1), pp. 44 – 53. (Scopus)

DOI: 10.13189/ujaf.2021.090105

12. Yahelska Kateryna, Tropina Valentyna, Khomutenko Alla, Petlenko Yuliia, Kristina Lantukh, Yurii Kryhan. Comparative analysis of methods for forecasting budget indicators. Estudios de economía aplicadaVol 39, No 3 2021 (Scopus)

DOI: http://dx.doi.org/10.25115/eea.v39i3.4521

13. O. Kendiukhov, K. Yahelska, A. Kumar Goel, Yarym-Agaev, N.Shakina Trends and Prospects of Energy Market Transformation. Integral Review. A journal of management. Vol.12. Iss. 2, 2021. рр. 34-43.

14. Ягельська К.Ю., Красько В.М. Методичний підхід до оцінювання впливу суб’єктів корпоративного контролю на діяльність акціонерних товариств. Інтелект ХХІ. 2021. № 5. С.53-58. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-5.11

15. Ягельська К.Ю. Організаційно-економічні особливості трансформаційної моделі охорони здоров’я України. Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Сер.: Економіка і управління. 2020. Т. 31 (70). № 6. С. 83-88. (фахове видання)

DOI: https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-6-14

16. Ягельська К.Ю. Державна медицина Vs приватна: в пошуках ефективного організаційного інструментарію системи охорони здоров’я у контексті економічної взаємодії. Підприємництво і торгівля. 2020. № 27. С. 76-81. (фахове видання)

https://doi.org/10.36477/2522-1256-2020-27-14

17. Oleksandr Kendiukhov, Kateryna Yahelska, Nataliia Shakina. Digitalization of Ukraine’s Economy: Current State and Creating Competitive Advantages. Advances in Economics, Business and Management Research. 2020. Vol. 171. рр. 40-49 (Web of Science)

https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210318.008

18. Ягельська К.Ю., Мірошниченко В.В. Діагностика конкурентоспроможності підприємства в механізмі формування його конкурентної стратегії. Приазовський економічний вісник. Електронний науковий журнал. 2020. № 4(21) С. 81-86. (фахове видання). DOI: https://doi.org/10.32840/2522-4263/2020-4-14

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Подяка Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації (2021 р.);
  • Подяка Донецького національного технічного університету за наполегливу сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та з нагоди святкування  95-річчя ДонНТУ (2016 р.);
  • Грамота за зайняте ІІІ місце за науковим напрямком «Економічні та соціогуманітарні науки» у конкурсі «Кращий молодий вчений ДонНТУ» (2011 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2023 - програма підвищення кваліфікації̈ працівників закладів вищої освіти та акредитація інтегрувати курс «Маркетинг IT-продуктів» (GENESIS&PFE, Україна).
  • 2023 - курс підвищення кваліфікації ТОВ «ДЕОЛ ПАРТНЕРС».
  • 2023 - онлайн-курс для викладачів «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів»  (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus) (60 год.)
  • 2023 - онлайн-курс для викладачів      Tech Summer Bootcamp for Teachers (SoftServe Academy).
  • 2023 - онлайн-курс «SMM: фундамент» (Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus).
  • 2020 - курси підвищення кваліфікації за програмою «Web-програмування. Розробка навчального курсу за допомогою Інтернет-технологій» (Україна, Навчально-науковий інститут післядипломної освіти Донецького національного технічного університету) (180 год.);
  • 2019 - стажування за науково-педагогічною програмою «Organization of the educational process, training programs, innovative technologies and scientific work» (Польща, Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University) (180 год.);
  • 2019 - педагогічний семінар Міжнародної бізнес-школи «21st Century teaching techniques» (Іспанія);
  • 2013 – курс «Менеджмент і адміністрування бізнес-структур» (Інститут післядипломної освіти Донецького національного технічного університету) (108 год.).

ХОБІ

        Літературна творчість, версифікація.

29.10.2021
43283
3471
остання редакція 23.08.2024
43283