маркетингу
|
ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
кандидат економічних наук, професор
професор кафедри маркетингу
e-mail: o.zaytseva
@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Економіка
вражень, цифрова поведінка споживачів, екологічні
бренд-комунікації, реклама та PR
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Поведінка
споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки
споживачів».
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- вчене
звання професора кафедри маркетингу Державного
тоговельно-економічного університету, 2024 р
-
вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського
національного технічного університету, 2008 р.
- кандидат
економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління
підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму
розробки та реалізації результативної стратегії», 2006
р.
- Львівський
торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і
організація торгівлі»,1989 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
Серпень
2022 - теперішній час
•
Державний торговельно-економічний університет - професор кафедри
маркетингу
Серпень
2022
•
Херсонський національний технічний університет - професор кафедри
менеджменту, маркетингу та туризму
Листопад
2017 - вересень 2021
•
Херсонський національний технічний університет - доцент кафедри
менеджменту та маркетингу
Вересень
2005 - жовтень 2017
•
Херсонський національний технічний університет - старший викладач
кафедри менеджменту та маркетингу
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Загальна
кількість публікацій – 150, з них: монографії – 25, статті в
закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних
наукометричних баз – 11, статті у фахових виданнях України – 90,
тези доповідей на міжнародних конференціях – 49, 6 авторських
свідоцтв на наукові твори, зареєстрованих Державною службою
інтелектуальної власності України.
Публікації у періодичних виданнях, які включено до наукометричних
баз Web of Science і Scopus та міжнародних рецензованих
виданнях:
- Zaitseva,
О.I., Momotok, Yu.F., Betіna, V.O. (2020) Evaluation of a company
strategic adaptation in conditions of radical technological and
socio- economic fractures. Österreichisches Multiscience Journal
(Innsbruck, Austria). VOL 2. №29. Р. 3-6.
- Sharko,
M., Lopushynskyi, I., Petrushenko, N., Zaitseva,
O., Kliutsevskyi, V., Yarchenko, Y. Management of
tourists’ enterprises adaptation strategies for identifying and
predicting multidimensional non-stationary data flows in the case
of uncertainties. Advances in Intelligent Systems and Computing,
1246 AISC, 2021, pp. 135-150. DOI:
10.1007/978-3-030-54215-3_9
- Sharko,
O., Sharko, M., Liubchuk, O., Krapivina, G., Gonchar, О.,
Zaitseva, O. Building an Intelligent System for Managing
Emigration Labor Resources in Conditions of Uncertainty of Military
Actions Based on Markov Chains. CEUR Workshop Proceedings,
2023, 3403, рр. 375-386. https://ceur-ws.org/Vol-3403/paper30.pdf
Монографії:
- Зайцева
О.І. Формування професійних компетенцій фахівців екотуристичного
бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового впливу на
поведінку споживачів. Міжнародна колективна монографія:
Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на
засадах туристичного пріоритету СМАРТ-спеціалізації території.
Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2021. С.198-158.
Статті у фахових виданнях (категорія
«Б»):
- Зайцева
О.І., Фурсов А.М. Маркетинг вражень як інструмент реалізації
клієнтоорієнтованого підходу в діяльності готельних підприємств.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні
науки». 2019, № 4, Т. 1, С. 95-99.
-
Зайцева
О.І., Вольвач І.Ю., Бетіна В.О. Стартапи як адаптивна модель
інноваційно-креативного підприємництва на українському ринку.
Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон,
2020. №1(72). С. 38-45
-
Зайцева
О.І., Троцюк В.О. Використання інструментів електронного маркетингу
в управлінні поведінкою споживачів в умовах пандемії та соціальної
ізоляції. Вісник Херсонського національного технічного
університету. Херсон, 2020. №4(75). С.
246-253.
-
Зайцева
О.І., Набока Р.М. Модернізація освітніх технологій викладання
аналітичних дисциплін, менеджменту та маркетингу в контексті
трендів цифрової економіки. Науковий вісник Льотної академії.
Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць.
2021, Вип. 3,4 С.
108-116.
-
Зайцева
О.І., Савіна Г.Г. Регіональні аспекти управління маркетингом і
персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та
середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного
університету. Херсон, 2021. №3(78). С.
231-240.
-
Зайцева
О.І., Набока Р.М., Шумаков В.О. Формування екосистеми інтегрованих
маркетингових бренд-комунікацій в умовах воєнного стану. Науковий
вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право:
збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової літератури», 2022.
Вип. 6, С.
89-96.
-
Зайцева
О.І., Шукліна В.В., Воскресенська О.Є. Соціальний медіамаркетинг у
системі бізнес-взаємодії підприємства. SCIENTIA FRUCTUOSA, 2023,
148(2), С.
39-47.
-
Зайцева
О.І., Жосан Г.В., Повод Т.М. Використання елементів національної
автентичності як інструментів культурної ідентифікації українських
брендів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка,
менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М. С.
Письменна. Київ: «Центр учбової літератури», 2022. Вип. 7, С.
58-66.
-
Зайцева
О.І., Шукліна В.В. Формування культури усвідомленого цифрового
споживання. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка,
менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М. С.
Письменна. Київ: «Центр учбової літератури», 2023. Вип.8. С.
92-100.
-
Зайцева
О.І., Гавловська, Н., & Чумак, Р. (2024). Маркетингові інструменти
забезпечення економічної безпеки рекламного бізнесу у цифровому
середовищі. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic
Sciences, 330(3),
227-230.
- Зайцева
О.І., Зайцев, І., & Гладун, П. (2024). Цінність бізнес-аналітики в
управлінні цифровими платформами. Development Service Industry
Management, (2), 170-175.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Почесна
грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного
туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в
екологічних умовах Таврії» (2015 р.)
- Почесна
грамота Херсонського національного технічного університету за
високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку
іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020
р.).
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- 2023 –
Стажування з безбар’єрності освітнього простору і академічної
доступності від Access Israel Purple Vest Mission, сертифікат
Purple Vest 3_23;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи»
відповідно до наказу від 30.08. 2023 р. № 2495;
- 2023 –
Акредитація на викладання курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» у ЗВО,
Genesis/ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», Україна, сертифікат
№289/082;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації експерта НАЗЯВО, Україна, сертифікат
№269/241;
- 2023 –
ChatGPT для підвищення власної ефективності, ДІЯ-Освіта, Україна,
сертифікат №Т0050945146;
- 2023 –
Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів освітньої
платформи Prometheus-Україна, ідентифікаційний сертифікат
№993e5d704ffd4a2a9f1aea78d4d3d294;
- 2023 –
Гендерні стереотипи в маркетингу, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат
№Т0053871693;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації «Штучний інтелект і майбутнє освіти»,
Міністерство цифрової трансформації України та ГО «Прогресильні»,
сертифікат №№00313;
- 2023 –
сертифікат №48Y495G308DQ17 з іноземної мови: English, Level
B.
- 2022 –
Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи
Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний
№61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
- 2021 –
Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of
higher education in the context of a globalized world» (Economic
sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет
менеджменту, Болгарія
- 2019 –
сертифікат з іноземної мови: English, Level B.
- 2018 –
Міжнародне наукове стажування «Adaptation of Science, Education and
Business to World Innovative Megatrends» в Університеті Аристотеля,
м. Салоніки, Греція
- 2017 –
Міжнародне наукове стажування «Methodology and Innovative Business
Tools of Foresight Management» в Тбіліському державному
університеті ім. Іване Джавахішвілі, м. Тбілісі,
Грузія
- 2016
– Міжнародна сертифікаційна програма з бізнес-коучингу ІСС:
International Coaching Certification Training
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
|
- Член
Громадської організації «Українська асоціація
маркетингу»
- Експерт
Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за
спеціальністю 075 «Маркетинг»
- Член
редакційної колегії наукових журналів: Науковий вісник Льотної
академії Національного авіаційного університету, Серія «Економіка,
менеджмент і право» (м. Кропивницький); Науковий журнал «Вісник
аграрної науки Причорномор’я», Серія «Економіка» (м.
Миколаїв)
- Засновниця
проекту «Освітні мандри»
- Спів
засновниця Громадської організації «Новітній
погляд»
|
ХОБІ
|
подорожі,
кіно, музика, театр
|
остання редакція 06.09.2024