logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

маркетингу

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

кандидат економічних наук, професор

професор кафедри маркетингу

e-mail:  o.zaytseva @knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Поведінкова економіка, маркетинг вражень, дослідження поведінки споживачів у цифровому середовищі, бренд-комунікації, цифрові платформи 

ДИСЦИПЛІНИ

 «Поведінка споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки споживачів».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • вчене звання професора кафедри маркетингу Державного тоговельно-економічного університету, 2024 р
  • вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського національного технічного університету, 2008 р.
  • кандидат економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму розробки та реалізації результативної стратегії», 2006 р.
  • Львівський торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і організація торгівлі»,1989 р.

ДОСВІД РОБОТИ

• з 2022 р.- теперішній час - професор кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету 

• 2017 - 2021 рр. - професор кафедри менеджменту, маркетингу та туризму Херсонського національного технічного університету 

• 2005 - 2016 рр. - доцент кафедри менеджменту, маркетингу та туризму Херсонського національного технічного університету 

• 2000 - 2004 рр. - аспірант кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського національного технічного університету

• до 2000 р. - Начальник комерційного відділу ЗАТ "Парус"

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Більше 200 публікацій у міжнародних та українських виданнях, серед яких:

Публікації

Монографії:

  1. Зайцева О.І. Формування професійних компетенцій фахівців екотуристичного бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового впливу на поведінку споживачів. Міжнародна колективна монографія: Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету СМАРТ-спеціалізації території. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2021. С.198-158.

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші): 

  • Zaitseva, O., & Zhosan, H. (2025). The impact of social media on consumer choice. Scientia fructuosa, 4(162), 4-24. http://doi.org/10.31617/1.2025(163)09 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева, О., Жосан, Г., & Чижова, Ю. (2025). BIG DATA як рушійна сила стратегій цифрового маркетингу. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (24), 271-277. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.24.29 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О., Шукліна В., Кармазінова В. (2024). Розвиток цифрових торговельних платформ на ринках В2С та С2С. Міжнародний науково-практичний журнал «Товари і ринки». №3(51). С. 24-39. https://doi.org/10.31617/2.2024(51)02 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І.,Гавловська, Н., & Чумак, Р. (2024). Маркетингові інструменти забезпечення економічної безпеки рекламного бізнесу у цифровому середовищі. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 227-230. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-42 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І., Зайцев, І., & Гладун, П. (2024). Цінність бізнес-аналітики в управлінні цифровими платформами. Development Service Industry Management, (2), 170-175. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(25) (фахове видання кат. Б)
  • Sharko, O., Sharko, M., Liubchuk, O., Krapivina, G., Gonchar, О., Zaitseva, O. (2023). Building an Intelligent System for Managing Emigration Labor Resources in Conditions of Uncertainty of Military Actions Based on Markov Chains. CEUR Workshop Proceedings, 3403, рр. 375-386. https://ceur-ws.org/Vol-3403/paper30.pdf (Web of Science)
  • Зайцева О.І., Шукліна В.В. (2023). Формування культури усвідомленого цифрового споживання. Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової літератури». Вип. 8. С. 92-100. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2023-8-92-100 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І., Шукліна В.В., Воскресенська О.Є. (2023). Соціальний медіамаркетинг у системі бізнес-взаємодії підприємства. SCIENTIA FRUCTUOSA, 148(2), С. 39-47. https://doi.org/10.31617/1.2023(148)04 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І., Жосан Г.В., Повод Т.М. (2022). Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації українських брендів. Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової літератури». Вип. 7. С. 58-66. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2022-7-58-66 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І., Набока Р.М., Шумаков В.О. (2022). Формування екосистеми інтегрованих маркетингових бренд-комунікацій в умовах воєнного стану. Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової літератури». Вип. 6. С. 89-96. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2022-6-89-96 (фахове видання кат. Б)
  • Pysmenna M.S., Zaіtseva О.I. (2021). The current concept of administrative management in tourism industry. Економічні інновації: збірник наукових праць. Том 23, Вип. 3 (80), С. 277-285. https://doi.org/10.31520/ei.2021.23.3(80).277-285
  • Зайцева О.І., Набока Р.М. (2021). Модернізація освітніх технологій викладання аналітичних дисциплін, менеджменту та маркетингу в контексті трендів цифрової економіки. Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Вип. 3,4. С. 108-116. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2021-3-4-108-116 (фахове видання кат. Б)
  • Зайцева О.І., Савіна Г.Г. (2021). Регіональні аспекти управління маркетингом і персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного університету. №3(78). С. 231-240. https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2021.3.26 (фахове видання кат. Б)
  • Sharko, M., Lopushynskyi, I., Petrushenko, N., Zaitseva, O., Kliutsevskyi, V., Yarchenko, Y. (2021). Management of tourists’ enterprises adaptation strategies for identifying and predicting multidimensional non-stationary data flows in the case of uncertainties. Advances in Intelligent Systems and Computing, 1246 AISC, pp. 135-150. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54215-3_9 (Scopus, Web of Science)
  • Зайцева О.І., Троцюк В.О. (2020). Використання інструментів електронного маркетингу в управлінні поведінкою споживачів в умовах пандемії та соціальної ізоляції. Вісник Херсонського національного технічного університету. №4(75). С. 246-253. https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2020.4.30 (фахове видання кат. Б)

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Подяка Державного торговельно-економічного університету за сумлінну роботу та професійні здобутки (2025 р.).
  • Почесна грамота Херсонського національного технічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020 р.).
  • Почесна грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в екологічних умовах Таврії»  (2015 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2025 –Підвищення кваліфікації «ВЕЛИКИЙ курс ШІ в освіті» від ГО Прогресильні за підтримки Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки України з 26.05 по 09.06.2025 р. 45 годин, 1,5 кредити ЄКТС, сертифікат ВКШІО №1333;
  • 2023 – Стажування з безбар’єрності освітнього простору і академічної доступності від Access Israel Purple Vest Mission, сертифікат Purple Vest 3_23;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи» відповідно до наказу від 30.08. 2023 р. № 2495;
  • 2023 – Акредитація на викладання курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» у ЗВО, Genesis/ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», Україна, сертифікат №289/082;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації експерта НАЗЯВО, Україна, сертифікат №269/241;
  • 2023 – ChatGPT для підвищення власної ефективності, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат №Т0050945146;
  • 2023 – Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів освітньої платформи Prometheus-Україна, ідентифікаційний сертифікат №993e5d704ffd4a2a9f1aea78d4d3d294;
  • 2023 – Гендерні стереотипи в маркетингу, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат №Т0053871693;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації «Штучний інтелект і майбутнє освіти», Міністерство цифрової трансформації України та ГО «Прогресильні», сертифікат №№00313;
  • 2023 – сертифікат №48Y495G308DQ17 з іноземної мови: English, Level B.
  • 2023 – Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний №61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
  • 2021 – Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of higher education in the context of a globalized world» (Economic sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет менеджменту, Болгарія

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг» (з 2019 р.)
  • Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»
  • Співзасновниця Громадської організації «Новітній погляд»
  • Член редакційної колегії Наукового вісника Льотної академії: Економіка, менеджмент і право, фахова реєстрація (категорія Б)
  • Член редакційної колегії фахового видання Економічний вісник Причорномор’я

ХОБІ

Подорожі, театр, кіно

08.09.2022
43283
остання редакція 22.09.2025
43587