logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

маркетингу

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

кандидат економічних наук, доцент

професор кафедри маркетингу

e-mail:  o.zaytseva @knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

цифрова економіка, споживацтво, формування споживчої цінності, клієнтоорієнтованість, екологічні бренд-комунікації, нейромаркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

 «Поведінка споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки споживачів».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму розробки та реалізації результативної стратегії», 2006 р.
  • вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського національного технічного університету, 2008 р.
  • Львівський торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і організація торгівлі»,1989 р.

ДОСВІД РОБОТИ

Серпень 2022 - теперішній час

• Державний торговельно-економічний університет - професор кафедри маркетингу

Серпень 2022

• Херсонський національний технічний університет - професор кафедри менеджменту, маркетингу та туризму

Листопад 2017 - вересень 2021

• Херсонський національний технічний університет - доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Вересень 2005 - жовтень 2017

• Херсонський національний технічний університет - старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ


Загальна кількість публікацій – 124, з них: монографії – 25, статті в закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз – 10, статті у фахових виданнях України – 59, тези доповідей на конференціях різних рівнів – 30, 6 авторських свідоцтв на наукові твори, зареєстрованих Державною службою інтелектуальної власності України.

Публікації

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в екологічних умовах Таврії»  (2015 р.)
  • Почесна грамота Херсонського національного торговельно-економічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020 р.).

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2022 – Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний №61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
  • 2021 – Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of higher education in the context of a globalized world» (Economic sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет менеджменту, Болгарія
  • 2019 – сертифікат з іноземної мови: English, Level B.
  • 2018 – Міжнародне наукове стажування «Adaptation of Science, Education and Business to World Innovative Megatrends» в Університеті Аристотеля, м. Салоніки, Греція
  • 2017 – Міжнародне наукове стажування «Methodology and Innovative Business Tools of Foresight Management» в Тбіліському державному університеті ім. Іване Джавахішвілі, м. Тбілісі, Грузія
  • 2016  – Міжнародна сертифікаційна програма з бізнес-коучингу ІСС: International Coaching Certification Training

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»
  • Член редакційної колегії наукових журналів: Науковий вісник Льотної академії Національного авіаційного університету, Серія «Економіка, менеджмент і право» (м. Кропивницький); Науковий журнал «Вісник аграрної науки Причорномор’я», Серія «Економіка» (м. Миколаїв)
  • Засновниця проекту «Освітні мандри»
  • Спів засновниця Громадської організації «Новітній погляд»

ХОБІ

подорожі, театр, кіно.

08.09.2022
43283
1864
остання редакція 27.02.2024
43283