logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

маркетингу

ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

кандидат економічних наук, професор

професор кафедри маркетингу

e-mail:  o.zaytseva @knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Економіка вражень, цифрова поведінка споживачів, екологічні бренд-комунікації, реклама та PR 

ДИСЦИПЛІНИ

 «Поведінка споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки споживачів».

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • вчене звання професора кафедри маркетингу Державного тоговельно-економічного університету, 2024 р
  • вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського національного технічного університету, 2008 р.
  • кандидат економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму розробки та реалізації результативної стратегії», 2006 р.
  • Львівський торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і організація торгівлі»,1989 р.

ДОСВІД РОБОТИ

Серпень 2022 - теперішній час

• Державний торговельно-економічний університет - професор кафедри маркетингу

Серпень 2022

• Херсонський національний технічний університет - професор кафедри менеджменту, маркетингу та туризму

Листопад 2017 - вересень 2021

• Херсонський національний технічний університет - доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Вересень 2005 - жовтень 2017

• Херсонський національний технічний університет - старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Загальна кількість публікацій – 150, з них: монографії – 25, статті в закордонних виданнях та виданнях, які включені до міжнародних наукометричних баз – 11, статті у фахових виданнях України – 90, тези доповідей на міжнародних конференціях – 49, 6 авторських свідоцтв на наукові твори, зареєстрованих Державною службою інтелектуальної власності України.

Публікації

Публікації у періодичних виданнях, які включено до наукометричних баз Web of Science і Scopus та міжнародних рецензованих виданнях:

  • Zaitseva, О.I., Momotok, Yu.F., Betіna, V.O. (2020) Evaluation of a company strategic adaptation in conditions of radical technological and socio- economic fractures. Österreichisches Multiscience Journal (Innsbruck, Austria). VOL 2. №29. Р. 3-6.
  • Sharko, M., Lopushynskyi, I., Petrushenko, N., Zaitseva, O., Kliutsevskyi, V., Yarchenko, Y. Management of tourists’ enterprises adaptation strategies for identifying and predicting multidimensional non-stationary data flows in the case of uncertainties. Advances in Intelligent Systems and Computing, 1246 AISC, 2021, pp. 135-150. DOI: 10.1007/978-3-030-54215-3_9
  • Sharko, O., Sharko, M., Liubchuk, O., Krapivina, G., Gonchar, О., Zaitseva, O. Building an Intelligent System for Managing Emigration Labor Resources in Conditions of Uncertainty of Military Actions Based on Markov Chains. CEUR Workshop Proceedings, 2023, 3403, рр. 375-386. https://ceur-ws.org/Vol-3403/paper30.pdf

Монографії:

  1. Зайцева О.І. Формування професійних компетенцій фахівців екотуристичного бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового впливу на поведінку споживачів. Міжнародна колективна монографія: Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету СМАРТ-спеціалізації території. Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2021. С.198-158.

Статті у фахових виданнях (категорія «Б»):

  • Зайцева О.І., Фурсов А.М. Маркетинг вражень як інструмент реалізації клієнтоорієнтованого підходу в діяльності готельних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки».  2019, № 4, Т. 1, С. 95-99.
  • Зайцева О.І., Вольвач І.Ю., Бетіна В.О. Стартапи як адаптивна модель інноваційно-креативного підприємництва на українському ринку. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон, 2020. №1(72). С. 38-45
  • Зайцева О.І., Троцюк В.О. Використання інструментів електронного маркетингу в управлінні поведінкою споживачів в умовах пандемії та соціальної ізоляції. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон, 2020. №4(75). С. 246-253.
  • Зайцева О.І., Набока Р.М. Модернізація освітніх технологій викладання аналітичних дисциплін, менеджменту та маркетингу в контексті трендів цифрової економіки. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. 2021, Вип. 3,4 С. 108-116.
  • Зайцева О.І., Савіна Г.Г. Регіональні аспекти управління маркетингом і персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон, 2021. №3(78). С. 231-240.
  • Зайцева О.І., Набока Р.М., Шумаков В.О. Формування екосистеми інтегрованих маркетингових бренд-комунікацій в умовах воєнного стану. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової літератури», 2022. Вип. 6, С. 89-96.
  • Зайцева О.І., Шукліна В.В., Воскресенська О.Є. Соціальний медіамаркетинг у системі бізнес-взаємодії підприємства. SCIENTIA FRUCTUOSA, 2023, 148(2), С. 39-47.
  • Зайцева О.І., Жосан Г.В., Повод Т.М. Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації українських брендів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М. С. Письменна. Київ: «Центр учбової літератури», 2022. Вип. 7, С. 58-66.
  • Зайцева О.І., Шукліна В.В. Формування культури усвідомленого цифрового споживання. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М. С. Письменна. Київ: «Центр учбової літератури», 2023. Вип.8. С. 92-100.
  • Зайцева О.І., Гавловська, Н., & Чумак, Р. (2024). Маркетингові інструменти забезпечення економічної безпеки рекламного бізнесу у цифровому середовищі. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 227-230.
  • Зайцева О.І., Зайцев, І., & Гладун, П. (2024). Цінність бізнес-аналітики в управлінні цифровими платформами. Development Service Industry Management, (2), 170-175.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в екологічних умовах Таврії»  (2015 р.)
  • Почесна грамота Херсонського національного технічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020 р.).

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2023 – Стажування з безбар’єрності освітнього простору і академічної доступності від Access Israel Purple Vest Mission, сертифікат Purple Vest 3_23;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи» відповідно до наказу від 30.08. 2023 р. № 2495;
  • 2023 – Акредитація на викладання курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» у ЗВО, Genesis/ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», Україна, сертифікат №289/082;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації експерта НАЗЯВО, Україна, сертифікат №269/241;
  • 2023 – ChatGPT для підвищення власної ефективності, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат №Т0050945146;
  • 2023 – Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів освітньої платформи Prometheus-Україна, ідентифікаційний сертифікат №993e5d704ffd4a2a9f1aea78d4d3d294;
  • 2023 – Гендерні стереотипи в маркетингу, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат №Т0053871693;
  • 2023 – Підвищення кваліфікації «Штучний інтелект і майбутнє освіти», Міністерство цифрової трансформації України та ГО «Прогресильні», сертифікат №№00313;
  • 2023 – сертифікат №48Y495G308DQ17 з іноземної мови: English, Level B.
  • 2022 – Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний №61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
  • 2021 – Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of higher education in the context of a globalized world» (Economic sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет менеджменту, Болгарія
  • 2019 – сертифікат з іноземної мови: English, Level B.
  • 2018 – Міжнародне наукове стажування «Adaptation of Science, Education and Business to World Innovative Megatrends» в Університеті Аристотеля, м. Салоніки, Греція
  • 2017 – Міжнародне наукове стажування «Methodology and Innovative Business Tools of Foresight Management» в Тбіліському державному університеті ім. Іване Джавахішвілі, м. Тбілісі, Грузія
  • 2016  – Міжнародна сертифікаційна програма з бізнес-коучингу ІСС: International Coaching Certification Training

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»
  • Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»
  • Член редакційної колегії наукових журналів: Науковий вісник Льотної академії Національного авіаційного університету, Серія «Економіка, менеджмент і право» (м. Кропивницький); Науковий журнал «Вісник аграрної науки Причорномор’я», Серія «Економіка» (м. Миколаїв)
  • Засновниця проекту «Освітні мандри»
  • Спів засновниця Громадської організації «Новітній погляд»

ХОБІ

подорожі, кіно, музика, театр

08.09.2022
43283
2516
остання редакція 06.09.2024
43283