маркетингу
 |
ЗАЙЦЕВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
кандидат економічних наук, професор
професор кафедри маркетингу
e-mail: o.zaytseva
@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Поведінкова
економіка, маркетинг вражень, дослідження поведінки споживачів у
цифровому середовищі, бренд-комунікації, цифрові
платформи
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Поведінка
споживачів», «Прогнозування цифрової поведінки
споживачів».
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- вчене
звання професора кафедри маркетингу Державного
тоговельно-економічного університету, 2024 р
-
вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу Херсонського
національного технічного університету, 2008 р.
- кандидат
економічних наук 08.06.01 – економіка, організація і управління
підприємствами. Тема дисертації «Формування ефективного механізму
розробки та реалізації результативної стратегії», 2006
р.
- Львівський
торгово-економічний інститут, спеціальність «Товарознавство і
організація торгівлі»,1989 р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
• з 2022 р.- теперішній час - професор кафедри
маркетингу Державного торговельно-економічного
університету
• 2017 - 2021 рр. - професор кафедри менеджменту,
маркетингу та туризму Херсонського національного технічного
університету
• 2005 - 2016 рр. - доцент кафедри менеджменту, маркетингу
та туризму Херсонського національного технічного
університету
• 2000 - 2004 рр. - аспірант кафедри менеджменту та
маркетингу Херсонського національного технічного університету
• до 2000 р. - Начальник комерційного відділу ЗАТ
"Парус"
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Більше 200 публікацій у міжнародних та українських виданнях,
серед яких:
Монографії:
-
Зайцева О.І. Формування професійних компетенцій фахівців
екотуристичного бізнесу з урахуванням принципів нейромаркетингового
впливу на поведінку споживачів. Міжнародна колективна монографія:
Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на
засадах туристичного пріоритету СМАРТ-спеціалізації території.
Херсон: ФОП Вишемирський В.С., 2021. С.198-158.
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
-
Zaitseva, O., & Zhosan, H. (2025). The impact of social
media on consumer choice. Scientia
fructuosa, 4(162), 4-24. http://doi.org/10.31617/1.2025(163)09
(фахове видання кат. Б)
-
Зайцева, О., Жосан, Г., & Чижова, Ю.
(2025). BIG DATA як рушійна сила стратегій цифрового маркетингу.
Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (24),
271-277. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2025.24.29
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева О., Шукліна В.,
Кармазінова В. (2024). Розвиток цифрових торговельних платформ на
ринках В2С та С2С. Міжнародний науково-практичний журнал
«Товари і ринки». №3(51). С. 24-39. https://doi.org/10.31617/2.2024(51)02
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева
О.І.,Гавловська, Н., &
Чумак, Р. (2024). Маркетингові інструменти забезпечення економічної
безпеки рекламного бізнесу у цифровому середовищі. Herald of
Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3),
227-230. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-42
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева
О.І., Зайцев, І., &
Гладун, П. (2024). Цінність бізнес-аналітики в управлінні цифровими
платформами. Development Service Industry Management, (2),
170-175. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(25)
(фахове видання кат.
Б)
- Sharko,
O., Sharko, M., Liubchuk, O., Krapivina, G., Gonchar, О.,
Zaitseva, O. (2023). Building an
Intelligent System for Managing Emigration Labor Resources in
Conditions of Uncertainty of Military Actions Based on Markov
Chains. CEUR Workshop Proceedings, 3403, рр. 375-386. https://ceur-ws.org/Vol-3403/paper30.pdf
(Web of
Science)
-
Зайцева О.І., Шукліна
В.В. (2023). Формування культури усвідомленого цифрового
споживання. Науковий вісник Льотної академії. Економіка,
менеджмент та право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової
літератури». Вип. 8. С. 92-100. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2023-8-92-100
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева
О.І., Шукліна В.В.,
Воскресенська О.Є. (2023). Соціальний медіамаркетинг у системі
бізнес-взаємодії підприємства. SCIENTIA FRUCTUOSA, 148(2),
С. 39-47. https://doi.org/10.31617/1.2023(148)04
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева О.І., Жосан Г.В., Повод Т.М.
(2022). Використання елементів національної автентичності як
інструментів культурної ідентифікації українських брендів.
Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та
право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової
літератури». Вип. 7. С. 58-66. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2022-7-58-66
(фахове видання кат.
Б)
-
Зайцева О.І., Набока
Р.М., Шумаков В.О. (2022). Формування екосистеми інтегрованих
маркетингових бренд-комунікацій в умовах воєнного стану.
Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та
право: збірник наукових праць. Київ: «Центр учбової
літератури». Вип. 6. С. 89-96. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2022-6-89-96
(фахове видання кат.
Б)
- Pysmenna
M.S., Zaіtseva О.I. (2021). The
current concept of administrative management in tourism industry.
Економічні інновації: збірник наукових праць. Том 23, Вип.
3 (80), С. 277-285. https://doi.org/10.31520/ei.2021.23.3(80).277-285
-
Зайцева О.І., Набока Р.М. (2021).
Модернізація освітніх технологій викладання аналітичних дисциплін,
менеджменту та маркетингу в контексті трендів цифрової економіки.
Науковий вісник Льотної академії. Економіка, менеджмент та
право: збірник наукових праць. Вип. 3,4. С. 108-116. https://doi.org/10.33251/2707-8620-2021-3-4-108-116
(фахове видання
кат.
Б)
-
Зайцева О.І., Савіна
Г.Г. (2021). Регіональні аспекти управління маркетингом і
персоніфікації товарів та послуг на підприємствах малого та
середнього бізнесу. Вісник Херсонського національного
технічного університету. №3(78). С. 231-240. https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2021.3.26
(фахове видання
кат.
Б)
- Sharko,
M., Lopushynskyi, I., Petrushenko, N., Zaitseva,
O., Kliutsevskyi, V., Yarchenko, Y. (2021).
Management of tourists’ enterprises adaptation strategies for
identifying and predicting multidimensional non-stationary data
flows in the case of uncertainties. Advances in Intelligent
Systems and Computing, 1246 AISC, pp. 135-150. https://doi.org/10.1007/978-3-030-54215-3_9
(Scopus, Web of
Science)
-
Зайцева О.І., Троцюк
В.О. (2020). Використання інструментів електронного маркетингу в
управлінні поведінкою споживачів в умовах пандемії та соціальної
ізоляції. Вісник Херсонського національного технічного
університету. №4(75). С. 246-253. https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2020.4.30
(фахове видання кат.
Б)
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
-
Подяка Державного торговельно-економічного університету за сумлінну
роботу та професійні здобутки (2025 р.).
-
Почесна грамота Херсонського національного технічного університету
за високу якість підготовки і організації наукових заходів,
підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2020
р.).
- Почесна
грамота Херсонської ОДА за активну участь у проведенні Міжнародного
туристичного форуму «Розвиток відпочинку, оздоровлення, туризму в
екологічних умовах Таврії» (2015 р.)
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
-
2025 –Підвищення кваліфікації
«ВЕЛИКИЙ курс ШІ в освіті» від ГО Прогресильні за підтримки
Міністерства цифрової трансформації та Міністерства освіти і науки
України з 26.05 по 09.06.2025 р. 45 годин, 1,5 кредити ЄКТС,
сертифікат ВКШІО №1333;
- 2023 –
Стажування з безбар’єрності освітнього простору і академічної
доступності від Access Israel Purple Vest Mission, сертифікат
Purple Vest 3_23;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи»
відповідно до наказу від 30.08. 2023 р. № 2495;
- 2023 –
Акредитація на викладання курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» у ЗВО,
Genesis/ГО «Освітня фундація продуктового ІТ», Україна, сертифікат
№289/082;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації експерта НАЗЯВО, Україна, сертифікат
№269/241;
- 2023 –
ChatGPT для підвищення власної ефективності, ДІЯ-Освіта, Україна,
сертифікат №Т0050945146;
- 2023 –
Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів освітньої
платформи Prometheus-Україна, ідентифікаційний сертифікат
№993e5d704ffd4a2a9f1aea78d4d3d294;
- 2023 –
Гендерні стереотипи в маркетингу, ДІЯ-Освіта, Україна, сертифікат
№Т0053871693;
- 2023 –
Підвищення кваліфікації «Штучний інтелект і майбутнє освіти»,
Міністерство цифрової трансформації України та ГО «Прогресильні»,
сертифікат №№00313;
- 2023 –
сертифікат №48Y495G308DQ17 з іноземної мови: English, Level
B.
- 2023 –
Онлайн-курс «Цифровий маркетинг» освітньої платформи
Prometheus-Україна, сертифікат ідентифікаційний
№61d72a9d90e249799a7c97845cb8588d
- 2021 –
Міжнародне наукове стажування «Strategies for modernization of
higher education in the context of a globalized world» (Economic
sciences, Management, Мarketing), Варнінський університет
менеджменту, Болгарія
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
|
-
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти
за спеціальністю «Маркетинг» (з 2019 р.)
- Член
Громадської організації «Українська асоціація
маркетингу»
-
Співзасновниця Громадської організації «Новітній
погляд»
- Член
редакційної колегії Наукового
вісника Льотної академії: Економіка, менеджмент і право, фахова
реєстрація (категорія Б)
-
Член редакційної колегії фахового видання Економічний
вісник Причорномор’я
|
ХОБІ
|
Подорожі, театр, кіно
|
остання редакція 22.09.2025