logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Штанова Альона Леонідівна

маркетингу

ШТАНОВА АЛЬОНА ЛЕОНІДІВНА

Доктор філософії з маркетингу

Асистент кафдри маркетингу

e-mail: a.shtanova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus

Google Scholar
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Стратегічний маркетинг, брендинг, сфера розваг та послуг, цифровий маркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

«Мобільний маркетинг»,«Стратегія та планування в маркетингу», «Брендинг»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • Здобувач кафедри маркетингу. Тема дисертації «Маркетингові стратегії мереж кінотеатрів»
  • 2018 р. маркетинг (ОС «Магістр»), Київський національний торговельно-економічний університет.

ДОСВІД РОБОТИ

  • асистент кафедри маркетингу  Державного торговельно-економічного університету МОН України, з 2023 р. до цього часу
  • Менеджер з маркетингу ТОВ «Конкорд Кіно», 2023р.
  • аспірант кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2018- 2022 рр.
  • Менеджер з маркетингу ТОВ «Піраміда Трейд», 2018 р.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації
  1. Svitlana Melnychenko, Anatolii Mazaraki, Nadiia Vedmid, Alla Okhrimenko, Aliona Shtanova. Communication policy of cinema industry enterprises in the context of COVID-19 (on the example of cinema chains). Innovative Marketing. Volume 17, Issue 2, 2021. http://dx.doi.org/10.21511/im.17(2).2021.11  (Scopus)
  2. Roskladka, A.; Roskladka, N.; Kulazhenko, V.; Desiatko, A.; Shtanova, A. Association Rule System for Effective Risk Management of a Cinema Chain. CEUR Workshop Proceedings, 3654, pp. 216-227, 2024 (Scopus).
  3. Штанова, А. Л. (2024). Мобільні застосунки в системі мобільного маркетингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (13). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-04-05
  4. Мельниченко С.В., Штанова А.Л. Сервісна політика компаній кінодемонстраторів. Вісник КНТЕУ. 2018. № 4. С. 36–45.
  5. Штанова А.Л. Програми лояльності мереж кінотеатрів: досвід застосування. Біснес Інформ. 2020. № 3. С. 469–475.
  6. Svitlana Melnychenko, Anatolii Mazaraki, Nadiia Vedmid, Alla Okhrimenko, Aliona Shtanova. Communication policy of cinema industry enterprises in the context of COVID-19 (on the example of cinema chains). Innovative Marketing. Volume 17, Issue 2, 2021. URL: http://dx.doi.org/10.21511/im.17(2).2021.11
  7. Штанова А.Л. Аналіз ринку відвідувачів мереж кінотеатрів. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджент». 2021. Випуск 1 (87). URL:  https://doi.org/10.32845/bsnau.2021.1.6
  8. Штанова А.Л. Мережі кінотеатрів: маркетингові комунікаційні інструменти. Вісник КНТЕУ. 2019. № 4. С. 65–73. URL: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(126)06.
  9. Штанова А.Л. Напрям розвитку мереж кінотеатрів під впливом кризових умов. Причорноморські студії. 2022. Випуск 74. С. 157–162. DOI: https://doi.org/10.32843/bses.74–23.

ХОБІ

 кіно, спорт, читання

05.09.2023
43283
1223
остання редакція 21.08.2024
43283