logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Головна сторінка

журналістики та реклами


Кафедра журналістики та реклами

Кафедра журналістики та реклами готує спеціалістів з реклами та PR на освітніх програмах спеціальності 061 Журналістика. Випускники кафедри працюють на посадах рекламних та PR менеджерів, рекламістів, піарників, SMM-менеджмерів, керівників рекламних та PR агенцій, медіапланерами, спеціалістами з реклами та зв'язких громадськості на торговельних підприємствах.

Освітні програми


Термін навчання:
3 рік і 10 місяців (денна форма)
4 роки і 6 місяців (заочна форма)
Мова навчання: українська


Термін навчання:
1 рік і 4 місяці
(денна та заочна форми)
Мова навчання: українська

Студентські організації та конкурси

Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами AdMind

Коли: жовтень-листопад, щорічно
Для кого: для здобувачів вищої та середньої освіти українських навчальних закладів
Деталі на сторінці конкурсу

AdMind – це можливість продемонструвати свої креативні здібності професійному журі, звернути на себе увагу рекламних агентств України та створити власне портфоліо рекламіста. На конкурс приймають роботи здобувачів вищої освіти, учнів шкіл та коледжів.


Міжнародний студентський конкурс фотографії та фотографіки

Коли: червень, щорічно
Для кого: для здобувачів вищої та середньої освіти українських та зарубіжних навчальних закладів

Мета Фотоконкурсу – розвиток творчих здібностей студентів (майбутніх маркетологів, рекламістів, журналістів, фахівців зі зв’язків з громадськістю та інших спеціальностей) та фотогенерування оригінальних рішень для подальшого їхнього втілення на практиці.

Творче рекламне об’єднання студентів

Коли: на постійній основі
Для кого: для здобувачів вищої освіти ДТЕУ
Деталі на сторінці об'єднання

ТРОС – це команда лідерів, в серцях і очах яких палає вогонь, це команда злагодженої та швидкої роботи, яка долає все на своєму шляху. Учасники об'єднання беруть участь в організації різноманітних професійних івентів в університеті та за участю партнерів.

Наукова діяльність


Міжнародна науково-практична конференція
"Журналістика та реклама: вектори взаємодії"


Міжнародна науково-практична конференція
"Образи сучасності в гуманітарному знанні"

Кафедра щорічно проводить два круглих столи:
‣ у червні до Дня журналіста
‣ у жовтні до Дня рекламіста

20 жовтня 2022
Круглий стіл
"Журналістика та реклама: нова медіареальність"

Статті викладачів кафедри в Google Scholar

13.05.2018
42499
8694
остання редакція 26.01.2023
42499