Головна сторінка
журналістики та реклами
Кафедра журналістики та
реклами
Кафедра журналістики та реклами готує спеціалістів з реклами та PR на освітніх програмах спеціальності 061 Журналістика. Випускники кафедри працюють на посадах рекламних та PR менеджерів, рекламістів, піарників, SMM-менеджмерів, керівників рекламних та PR агенцій, медіапланерами, спеціалістами з реклами та зв'язких громадськості на торговельних підприємствах.
Освітні програми
![]() |
![]() |
![]() Термін навчання: 3 рік і 10 місяців (денна форма) 4 роки і 6 місяців (заочна форма) Мова навчання: українська ![]() |
![]() Термін навчання: 1 рік і 4 місяці (денна та заочна форми) Мова навчання: українська ![]() |
Студентські організації та
конкурси
|
Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами AdMind Коли: жовтень-листопад, щорічно |
|
|
![]() |
Міжнародний студентський конкурс фотографії та фотографіки Коли: червень, щорічноДля кого: для здобувачів вищої та середньої освіти українських та зарубіжних навчальних закладів Мета Фотоконкурсу – розвиток творчих здібностей студентів (майбутніх маркетологів, рекламістів, журналістів, фахівців зі зв’язків з громадськістю та інших спеціальностей) та фотогенерування оригінальних рішень для подальшого їхнього втілення на практиці. |
|
|
![]() |
Творче рекламне об’єднання студентів Коли: на постійній основіДля кого: для здобувачів вищої освіти ДТЕУ Деталі на сторінці об'єднання ТРОС – це команда лідерів, в серцях і очах яких палає вогонь, це команда злагодженої та швидкої роботи, яка долає все на своєму шляху. Учасники об'єднання беруть участь в організації різноманітних професійних івентів в університеті та за участю партнерів. |
Наукова діяльність
![]() |
![]() |
![]() |
![]() Міжнародна науково-практична конференція "Журналістика та реклама: вектори взаємодії" ![]() Міжнародна науково-практична конференція "Образи сучасності в гуманітарному знанні" |
![]() Кафедра щорічно проводить два круглих столи: ‣ у червні до Дня журналіста ‣ у жовтні до Дня рекламіста ![]() 20 жовтня 2022 Круглий стіл "Журналістика та реклама: нова медіареальність" |
![]() Статті викладачів кафедри в Google Scholar |


