logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Відгуки

журналістики та реклами

Сергійчук Неля Вікторівна
Conference Producer, Allan Lloyds Group, Bratislava

«Я завжди з гордістю розповідаю, що я випускниця КНТЕУ! Університет допоміг розвинути мої організаційні здібності, що стало для мене основою у моїй кар’єрі. Я змогла поєднати свої дві спеціальності: зв’язки з громадськістю та філологію, яку я теж здобула в КНТЕУ. Крім того, надзвичайно важливим подарунком для мене назавжди залишаться друзі, яких я зустріла під час навчання.»

Зюзь Дар'я Сергіївна
Senior Account Manager, OSDirect

«Саме за період навчання в університеті формується особистість людини. В певний момент, через велику кількість інформації, людей навколо, ми починаємо «відсіювати» зайве, а для себе залишати тільки найголовніше. Дуже важливо, щоб в цей момент нас оточували люди, які допоможуть сформувати ту саму особистість з якою ми йдемо по життю. Безмежно вдячна викладачам кафедри журналістики та реклами за найкращі роки, безцінні знання та самовіддачу.»

Анна Ярмоченко
Експерт з реклами та PR, Suzuki (ДП «Авто Інтернешнл»)

«Студентські роки завжди згадую з задоволенням, і не тільки завдяки друзям і вечіркам – процес навчання для мене особисто приносив задоволення. КНТЕУ я і досі асоціюю з іноземними ЗВО, де є всі умови для комфортного здобуття якісної освіти. Процес навчання був складним – багато завдань, різноманітність предметів, вимогливі викладачі. Проте сьогодні я вдячна за ті вимоги, бо виявилось, що працювати ні трохи не легше. Навпаки, університет дав хорошу підготовку до робочих буднів, як в плані знань, так і в плані психологічної витримки. Я точно знала з першого курсу, що планую працювати за спеціальністю, тому вже після третього курсу почала працювати і здобувати практичні знання. Не зважаючи на це вдалось закінчити останні 3 роки навчання на стаціонарі, бо можна знайти компроміс з викладачами і все встигнути. Сьогодні з задоволенням повертаюсь в університет читати лекції для студентів – це ще один важливий плюс, який є для студентів. Важливо, коли на пари запрошують практикуючих спеціалістів поділитись робочим досвідом, розповісти, як теорію використовують на практиці. Як на мене, такі заняття надихають і дають корисні знання, можливість подивитись на так звану «внутрішню кухню» великих проектів.»

Дмитревич Тетяна Олександрівна
Concept manager, TWIGA Ukraine

«Навчання в університеті дало основу, з якою є можливість рухатись і почати працювати в рекламній сфері.
Найкраще запам’ятовувались пари, де були проекти протягом всього курсу, бо під час розробки проекту по етапам я поглиблювалась в предмет і розбирала його детально.
Обов’язково брати участь у фестивалях!!! Важливо бачити конкурентів. Це допомагає в майбутньому зрозуміти, які на ринку є люди, і з ким будеш «змагатись» за місце в омріяному офісі. Знаю, що є проблема, що мало хто проявляє бажання брати участь, тому викладачам варто створити програму лояльності для студентів, вони ж нас цього вчать. Чому ж не використати дану програму і на студентах?»

05.11.2018
42499
8261
остання редакція 28.10.2022
42499