Відгуки
журналістики та реклами
Сергійчук Неля Вікторівна
Conference Producer, Allan Lloyds Group, Bratislava
«Я завжди з гордістю розповідаю, що я випускниця
КНТЕУ! Університет допоміг розвинути мої організаційні здібності,
що стало для мене основою у моїй кар’єрі. Я змогла поєднати свої
дві спеціальності: зв’язки з громадськістю та філологію, яку я теж
здобула в КНТЕУ. Крім того, надзвичайно важливим подарунком для
мене назавжди залишаться друзі, яких я зустріла під час
навчання.»
Зюзь Дар'я Сергіївна
Senior Account Manager, OSDirect
«Саме за період навчання в університеті формується
особистість людини. В певний момент, через велику кількість
інформації, людей навколо, ми починаємо «відсіювати» зайве, а для
себе залишати тільки найголовніше. Дуже важливо, щоб в цей момент
нас оточували люди, які допоможуть сформувати ту саму особистість з
якою ми йдемо по життю. Безмежно вдячна викладачам кафедри
журналістики та реклами за найкращі роки, безцінні знання та
самовіддачу.»
Анна Ярмоченко
Експерт з реклами та PR, Suzuki (ДП «Авто Інтернешнл»)
«Студентські роки завжди згадую з задоволенням, і
не тільки завдяки друзям і вечіркам – процес навчання для мене
особисто приносив задоволення. КНТЕУ я і досі асоціюю з іноземними
ЗВО, де є всі умови для комфортного здобуття якісної освіти. Процес
навчання був складним – багато завдань, різноманітність предметів,
вимогливі викладачі. Проте сьогодні я вдячна за ті вимоги, бо
виявилось, що працювати ні трохи не легше. Навпаки, університет дав
хорошу підготовку до робочих буднів, як в плані знань, так і в
плані психологічної витримки. Я точно знала з першого курсу, що
планую працювати за спеціальністю, тому вже після третього курсу
почала працювати і здобувати практичні знання. Не зважаючи на це
вдалось закінчити останні 3 роки навчання на стаціонарі, бо можна
знайти компроміс з викладачами і все встигнути. Сьогодні з
задоволенням повертаюсь в університет читати лекції для студентів –
це ще один важливий плюс, який є для студентів. Важливо, коли на
пари запрошують практикуючих спеціалістів поділитись робочим
досвідом, розповісти, як теорію використовують на практиці. Як на
мене, такі заняття надихають і дають корисні знання, можливість
подивитись на так звану «внутрішню кухню» великих
проектів.»
Дмитревич Тетяна Олександрівна
Concept manager, TWIGA Ukraine
«Навчання в університеті дало основу, з якою є
можливість рухатись і почати працювати в рекламній сфері.
Найкраще запам’ятовувались пари, де були проекти протягом всього
курсу, бо під час розробки проекту по етапам я поглиблювалась в
предмет і розбирала його детально.
Обов’язково брати участь у фестивалях!!! Важливо бачити
конкурентів. Це допомагає в майбутньому зрозуміти, які на ринку є
люди, і з ким будеш «змагатись» за місце в омріяному офісі. Знаю,
що є проблема, що мало хто проявляє бажання брати участь, тому
викладачам варто створити програму лояльності для студентів, вони ж
нас цього вчать. Чому ж не використати дану програму і на
студентах?»