маркетингу
|
СУСЛОВА ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА
кандидат
економічних наук,
доцент, доцент кафедри маркетингу
гарант
освітньої програми 1 рівня вищої освіти
«Маркетинг»
e-mail: t.suslova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web of
Science
ORCID
Google
Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Торгівельний
маркетинг, історія маркетингу, реклами та торгівлі, інформаційні
системи та технології в маркетингу.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Маркетингові
інформаційні системи», «Торговельний маркетинг», практичний курс
«Бізнес-сімуляція»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидат
економічних наук, 075 «Маркетинг» (08.00.04. – «Економіка та
управління підприємствами»), 2016 р., тема дисертації:
«Маркетингова цінова політика туристичних підприємств»,
2015р.)
- спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація: економіст (ОС «спеціаліст»), Київський
Національний Економічний Університет, 1999 р.
- напрям
підготовки «Маркетинг», викладач економіки (ОС «бакалавр»),
Київський Національний Економічний Університет, 1998
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- 2019 –
доцент кафедри маркетингу КНТЕУ
- З 2005
р. початок викладання на кафедрі маркетингу та комерційної
діяльності КНТЕУ.
- З 2004
р. – початок роботи в в КНТЕУ.
- 2004 р.
менеджер, туристична фірма ТОВ «Формула».
- З 2000
р. по 2004 р. менеджер з продажу на підприємствах оптової
торгівлі
- З 1995
р., навчання та практична діяльність в ЗМІ загально-політичного та
розважального характеру.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Монографії:
- Детермінанти
сталого розвитку економіки [Текст] : [Монографія] / Під заг. ред.
д.е.н., проф. Храпкіної В.В., д.ю.н., проф. Устименка В.А. – К. :
Інтерсервіс, 2019. – 264 с.
- Шульгіна
Л.М, Суслова Т.О., Кузнєцова І.О. Управління маркетингової
ціновою політикою туристичних підприємств: теорія та практика
[Текст] : монографія / Л.М. Шульгіна, Т.О. Суслова, І.О.
Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т України «КПІ»,
Київ.нац.торг.-еклн.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. – Київ – Одеса: «МП
Леся», 2016. – 227 с.
- Соціально-етичний
маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. А.А.
Мазаракі та Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013.
– 327 с. (С. 254–275).
Публікації
у наукових виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus, Web
of Science Core Collection
- Diegtiar,
O.A., Bezuhlyi, O.V., Tararuyev, Y.O., Suslova, T.O., Romanchenko,
T.V. Certain aspects of the management accounting system for small
and medium-sized enterprises / Universal Journal of Accounting and
Financethis, 2021, 9(3), р. 469–476. (Scopus.).
- N.
Reshetnyk, N. Nasikan, O. KlymenkoI, K. Svitlychna, T. Suslova. -
Strategic financial management in the activities of corporation.
Financial and credit activity: problems of theory and practice,
vol. 2 No 37 (2021). (Web of Science.).
Статті
у фахових виданнях:
- Суслова Т. О. Особливості email-маркетингу в комунікаційних
процесах // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія:
"Економічні науки". - 2023. - №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-5-8925
- Гамова І.В., Суслова Т.О.
Інновації як драйвер розвитку
екоситеми в умовах цифрової економіки / І.В. Гамова, Т.О. Суслова
// Наукові записки Львівського університету бізнесу та права.
Випуск 34 : Серія економічна. Серія юридична. – 2022. – С.
126-134.
- Суслова Т.О. Системно-ситуативний підхід до
процессу маркетингового планування на підприємствах сфери
послуг / Т.О. Суслова, М.В. Корж, Д.О. Даниленко / Вісник
Хмельницького національного університету. – 2018.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Winter school "SOCIAL DIMENSIONS OF EUROPEAN STUDIES" Kyiv,
16-28 January 2023 «2023-EU Practices of Social Cultural Projects»
( Jean Monnet Chair SCAES, EU)
- Сертифіковані курси використання прикладних рішень «BAS:
Управління торгівлею для України» в Центрі Сертифікованого Навчання
ТОВ «Проком», 2022 р.
- Курс підвищення кваліфікації з академічних досліджень та освіти
«Стратегії вищої освіти для технологічних інновацій у глобальному
контексті мінливих соціальних вимог», - Варненський університет
менеджменту, м. Варна, 2019 р.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі,
саморозвиток, домашні улюбленці
|
остання редакція 23.08.2024