logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Суслова Тетяна Олегівна

маркетингу

СУСЛОВА ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА

кандидат економічних наук,
доцент, доцент кафедри маркетингу

гарант освітньої програми 1 рівня вищої освіти «Маркетинг»

e-mail: t.suslova@knute.edu.ua   

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
ORCID 
Google Scholar

 

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Історія маркетингу, реклами та торгівлі, інформаційні системи та технології в маркетингу.

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетинг», «Маркетингові інформаційні системи», «Маркетинговідослідження», «Маркетинг послуг», практичний курс «Бізнес-сімуляція»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук, 075 «Маркетинг» (08.00.04. – «Економіка та управління підприємствами»), 2016 р., тема дисертації: «Маркетингова цінова політика туристичних підприємств», 2015р.)
  • спеціальність «Маркетинг», кваліфікація: економіст (ОС «спеціаліст»), Київський Національний Економічний Університет, 1999 р.
  • напрям підготовки «Маркетинг», викладач економіки (ОС «бакалавр»), Київський Національний Економічний Університет, 1998 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • 2019 – доцент кафедри маркетингу КНТЕУ
  • З 2005 р. початок викладання  на кафедрі маркетингу та комерційної діяльності КНТЕУ.
  • З 2004 р. – початок роботи в в КНТЕУ.
  • 2004 р. менеджер,  туристична фірма ТОВ «Формула».
  • З 2000 р. по 2004 р. менеджер з продажу на підприємствах оптової торгівлі
  • З 1995 р., навчання та практична діяльність в ЗМІ загально-політичного та розважального характеру. 

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Монографії:

  • Детермінанти сталого розвитку економіки [Текст] : [Монографія] / Під заг. ред. д.е.н., проф. Храпкіної В.В., д.ю.н., проф. Устименка В.А. – К. : Інтерсервіс, 2019. – 264 с.
  • Шульгіна Л.М, Суслова Т.О.,  Кузнєцова І.О. Управління маркетингової ціновою політикою туристичних підприємств: теорія та практика [Текст] : монографія / Л.М.  Шульгіна, Т.О. Суслова, І.О. Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т України «КПІ», Київ.нац.торг.-еклн.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. – Київ – Одеса: «МП Леся», 2016. – 227 с.
  • Соціально-етичний маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 327 с. (С. 254–275).
  • Статті у фахових виданнях:
  • Суслова Т.О. Системно-ситуативний підхід до процессу маркетингового планування на підприємствах  сфери послуг / Т.О. Суслова, М.В. Корж, Д.О. Даниленко / Вісник Хмельницького національного університету. – 2018.
  • Суслова Т.О. Ціни на готельні послуги як чинник ціноутворення в туристичних підприємствах України / // Прометей : регіон. зб. наук. пр. з економіки / Донецьк. держ. ун-т управління МОН України ; Ін-т економіки промисловості НАН України. – Дружківка : Юго-Восток, 2014. – Вип. 2 (44). – С. 238–241.
  • Suslova T. Current meaning of concepts: price functions and marketing pricing policy, strategy and tactics of enterprise / T. Suslova // On the Post of The II International Poster Conference Marketing and Management, organized by Marketing Department of Wroclaw University of Economics on 1 June 2012.
  • Суслова Т.О. Порядок формирования маркетинговой ценовой политики туристических предприятий / Т.О. Суслова, Л.М. Шульгина : сб. трудов междунар. науч.-практ. конф. Ч.1. – Кутаиси : Изд-во Гос. ун-та им. Акакия Церетели, 2013. – С. 462–466.
  • Суслова Т.О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України / Т.О. Суслова // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка»: Логістика. – 2014. – № 811. – С. 381–389.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Курс підвищення кваліфікації з академічних досліджень та освіти «Стратегії вищої освіти для технологічних інновацій у глобальному контексті мінливих соціальних вимог», - Варненський університет менеджменту, м. Варна,  2019 р.
  • Сертифіковані курси використання прикладних рішень «1С: Бухгалтерія 8 для України» та «1С: Управління торгівлею для України» в Центрі Сертифікованого Навчання ТОВ «Проком», 2017 р.
  • Підвищення кваліфікації Київська редакція журналу «Маркетинг и реклама» НВФ «Сутдцентр», м. Київ, 2016 р.
  • Стажування на туристичному підприємстві «Туристичний оператор ТОВ «Метрополь Тревел Груп», м. Київ,  2010 р.

ХОБІ

подорожі,  кулінарія, збираю довідкові видання

09.03.2021
43220
2210
остання редакція 27.02.2024
43283