logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Оголошеннявсі

Суслова Тетяна Олегівна

маркетингу

СУСЛОВА ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА

кандидат економічних наук,
доцент, доцент кафедри маркетингу

гарант освітньої програми 1 рівня вищої освіти «Маркетинг»

e-mail: t.suslova@knute.edu.ua   

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
ORCID 
Google Scholar

 

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

Торгівельний маркетинг, історія маркетингу, реклами та торгівлі, інформаційні системи та технології в маркетингу.

ДИСЦИПЛІНИ

«Маркетингові інформаційні системи», «Торговельний маркетинг», практичний курс «Бізнес-сімуляція»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • кандидат економічних наук, 075 «Маркетинг» (08.00.04. – «Економіка та управління підприємствами»), 2016 р., тема дисертації: «Маркетингова цінова політика туристичних підприємств», 2015р.)
  • спеціальність «Маркетинг», кваліфікація: економіст (ОС «спеціаліст»), Київський Національний Економічний Університет, 1999 р.
  • напрям підготовки «Маркетинг», викладач економіки (ОС «бакалавр»), Київський Національний Економічний Університет, 1998 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • 2019 – доцент кафедри маркетингу КНТЕУ
  • З 2005 р. початок викладання  на кафедрі маркетингу та комерційної діяльності КНТЕУ.
  • З 2004 р. – початок роботи в в КНТЕУ.
  • 2004 р. менеджер,  туристична фірма ТОВ «Формула».
  • З 2000 р. по 2004 р. менеджер з продажу на підприємствах оптової торгівлі
  • З 1995 р., навчання та практична діяльність в ЗМІ загально-політичного та розважального характеру. 

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Монографії:

  • Детермінанти сталого розвитку економіки [Текст] : [Монографія] / Під заг. ред. д.е.н., проф. Храпкіної В.В., д.ю.н., проф. Устименка В.А. – К. : Інтерсервіс, 2019. – 264 с.
  • Шульгіна Л.М, Суслова Т.О.,  Кузнєцова І.О. Управління маркетингової ціновою політикою туристичних підприємств: теорія та практика [Текст] : монографія / Л.М.  Шульгіна, Т.О. Суслова, І.О. Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т України «КПІ», Київ.нац.торг.-еклн.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. – Київ – Одеса: «МП Леся», 2016. – 227 с.
  • Соціально-етичний маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 327 с. (С. 254–275).

Публікації у наукових виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection

  • Diegtiar, O.A., Bezuhlyi, O.V., Tararuyev, Y.O., Suslova, T.O., Romanchenko, T.V. Certain aspects of the management accounting system for small and medium-sized enterprises / Universal Journal of Accounting and Financethis, 2021, 9(3), р. 469–476. (Scopus.).
  • N. Reshetnyk, N. Nasikan, O. KlymenkoI, K. Svitlychna, T. Suslova. - Strategic financial management in the activities of corporation. Financial and credit activity: problems of theory and practice, vol. 2 No 37 (2021). (Web of Science.).

Статті у фахових виданнях:

  • Суслова Т. О. Особливості email-маркетингу в комунікаційних процесах // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-5-8925
  •     Гамова І.В., Суслова Т.О.        Інновації як драйвер розвитку екоситеми в умовах цифрової економіки / І.В. Гамова, Т.О. Суслова // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Випуск 34 : Серія економічна. Серія юридична. – 2022. – С. 126-134.
  •     Суслова Т.О. Системно-ситуативний підхід до процессу маркетингового планування на підприємствах  сфери послуг / Т.О. Суслова, М.В. Корж, Д.О. Даниленко / Вісник Хмельницького національного університету. – 2018.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Winter school "SOCIAL DIMENSIONS OF EUROPEAN STUDIES" Kyiv, 16-28 January 2023 «2023-EU Practices of Social Cultural Projects» (  Jean Monnet Chair SCAES, EU)
  • Сертифіковані курси використання прикладних рішень «BAS: Управління торгівлею для України» в Центрі Сертифікованого Навчання ТОВ «Проком», 2022 р.
  • Курс підвищення кваліфікації з академічних досліджень та освіти «Стратегії вищої освіти для технологічних інновацій у глобальному контексті мінливих соціальних вимог», - Варненський університет менеджменту, м. Варна,  2019 р.

ХОБІ

подорожі,  саморозвиток, домашні улюбленці

09.03.2021
43220
2800
остання редакція 23.08.2024
43283