маркетингу
![](/file/MjI2OTQ=/3b1d84e7ac56ebe95a712e6e12659e74.jpg) |
СУСЛОВА ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА
кандидат
економічних наук,
доцент, доцент кафедри маркетингу
гарант
освітньої програми 1 рівня вищої освіти
«Маркетинг»
e-mail: t.suslova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web of
Science
ORCID
Google
Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
Історія
маркетингу, реклами та торгівлі, інформаційні системи та технології
в маркетингу.
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Маркетинг»,
«Маркетингові інформаційні системи», «Маркетинговідослідження»,
«Маркетинг послуг», практичний курс
«Бізнес-сімуляція»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидат
економічних наук, 075 «Маркетинг» (08.00.04. – «Економіка та
управління підприємствами»), 2016 р., тема дисертації:
«Маркетингова цінова політика туристичних підприємств»,
2015р.)
- спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація: економіст (ОС «спеціаліст»), Київський
Національний Економічний Університет, 1999 р.
- напрям
підготовки «Маркетинг», викладач економіки (ОС «бакалавр»),
Київський Національний Економічний Університет, 1998
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- 2019 –
доцент кафедри маркетингу КНТЕУ
- З 2005
р. початок викладання на кафедрі маркетингу та комерційної
діяльності КНТЕУ.
- З 2004
р. – початок роботи в в КНТЕУ.
- 2004 р.
менеджер, туристична фірма ТОВ «Формула».
- З 2000
р. по 2004 р. менеджер з продажу на підприємствах оптової
торгівлі
- З 1995
р., навчання та практична діяльність в ЗМІ загально-політичного та
розважального характеру.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Монографії:
- Детермінанти
сталого розвитку економіки [Текст] : [Монографія] / Під заг. ред.
д.е.н., проф. Храпкіної В.В., д.ю.н., проф. Устименка В.А. – К. :
Інтерсервіс, 2019. – 264 с.
- Шульгіна
Л.М, Суслова Т.О., Кузнєцова І.О. Управління маркетингової
ціновою політикою туристичних підприємств: теорія та практика
[Текст] : монографія / Л.М. Шульгіна, Т.О. Суслова, І.О.
Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т України «КПІ»,
Київ.нац.торг.-еклн.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. – Київ – Одеса: «МП
Леся», 2016. – 227 с.
- Соціально-етичний
маркетинг : монографія / [А.А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. А.А.
Мазаракі та Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013.
– 327 с. (С. 254–275).
- Статті
у фахових виданнях:
- Суслова
Т.О. Системно-ситуативний підхід до процессу маркетингового
планування на підприємствах сфери послуг / Т.О. Суслова, М.В.
Корж, Д.О. Даниленко / Вісник Хмельницького національного
університету. – 2018.
- Суслова
Т.О. Ціни на готельні послуги як чинник ціноутворення в туристичних
підприємствах України / // Прометей : регіон. зб. наук. пр. з
економіки / Донецьк. держ. ун-т управління МОН України ; Ін-т
економіки промисловості НАН України. – Дружківка : Юго-Восток,
2014. – Вип. 2 (44). – С. 238–241.
- Suslova
T. Current meaning of concepts: price functions and marketing
pricing policy, strategy and tactics of enterprise / T. Suslova //
On the Post of The II International Poster Conference Marketing and
Management, organized by Marketing Department of Wroclaw University
of Economics on 1 June 2012.
- Суслова
Т.О. Порядок формирования маркетинговой ценовой политики
туристических предприятий / Т.О. Суслова, Л.М. Шульгина : сб.
трудов междунар. науч.-практ. конф. Ч.1. – Кутаиси : Изд-во Гос.
ун-та им. Акакия Церетели, 2013. – С. 462–466.
- Суслова
Т.О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку
України / Т.О. Суслова // Вісник Нац. ун-ту «Львівська
політехніка»: Логістика. – 2014. – № 811. – С.
381–389.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Курс
підвищення кваліфікації з академічних досліджень та освіти
«Стратегії вищої освіти для технологічних інновацій у глобальному
контексті мінливих соціальних вимог», - Варненський університет
менеджменту, м. Варна, 2019 р.
- Сертифіковані
курси використання прикладних рішень «1С: Бухгалтерія 8 для
України» та «1С: Управління торгівлею для України» в Центрі
Сертифікованого Навчання ТОВ «Проком», 2017 р.
- Підвищення
кваліфікації Київська редакція журналу «Маркетинг и реклама» НВФ
«Сутдцентр», м. Київ, 2016 р.
- Стажування
на туристичному підприємстві «Туристичний оператор ТОВ «Метрополь
Тревел Груп», м. Київ, 2010 р.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі,
кулінарія, збираю довідкові видання
|
остання редакція 23.05.2024