logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Каркушка Олександр Олександрович

маркетингу

Каркушка Олександр Олександрович

асистент кафедри маркетингу

e-mail: O.Karkushka@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Web of Science
ORCID
Scholar

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

сучасні напрями маркетингу, цифровізація маркетингу, 

ДИСЦИПЛІНИ

“Діджитал маркетинг”, “Управління лояльністю споживачів”, "Технології цифрового маркетингу"

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • асистент кафедри маркетингу, 2022 р.
  • перекладач - виклададач англійської мови 2012

ДОСВІД РОБОТИ

  • асистент кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2022 р. до цього часу.
  • Квітень 2022 - ТОВ Хуавей - Фінансовий спеціаліст

  • Липень 2021 р. - CLICK Aviation Network - Travel Accountant.

  • Березень 2020 - Готель Aloft Kiev - Фінансовий відділ.

  • Березень 2018 - ТОВ «ТТС» – технічна підтримка користувачів сайту.

  • Серпень 2017 - Fairmont Grand Hotel Kyiv - Департамент фінансів.

  • Червень 2016 - Київський національний торговельно-економічний університет - викладач англійської мови для абітурієнтів перед іспитами.

  • Березень 2014 - Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

  • Червень 2013 - Інтернет-платформа Prom.ua - технічна підтримка

  • Серпень 2012 - Візовий центр Іспанії - Менеджер з роботи з обліковими записами та документацією

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

1. Karkushka O., Karmazinova V. Mobile tools for product promotion. International scientific-practical journal "Commodities and markets". 2023. № 3 (47). P. 4-14. https://doi.org/ 10.31617/2.2023(47)01.

2.Karkushka О. Branding of retail enterprises. Scientia Fructuosa. 2024. № 3. P. 81–87. https://doi.org/10.31617/1.2024(155)05.

3.Каркушка О.О. Управління брендом підприємства роздрібної торгівлі. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-123.

4.Каркушка О.О. Бренд і клієнтська лояльність, механізми утримання клієнтів та формування бази адвокатів брендів. І International scientific and practical conference «Synergy of knowledge: New Horizons in Global Scientific Research» (November 01-03, 2023) Vancouver, Canada, International Science Unity. 2023. 130-133 p.

5. Каркушка О.О. Бренд-комунікації та їх роль у просуванні продуктів. Перспективи стабільного економічного розвитку та економічної безпеки: світовий досвід та вітчизняні реалії: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 8-9 грудня 2023 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – 189-193 с.

6. Каркушка О. Методи оцінювання вартості бренду підприємства роздрібної торгівлі. Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2024 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 90-92 с.

7. Каркушка О.О. Цифрові бренд-комунікації в системі бренд-менеджменту. Сучасні наукові погляди на реформування економічної системи: теорії та пропозиції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 12 квітня 2024 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2024. –  98-101 с.

8. Karkushka O. Brand management for retailers. Підприємництво, торгівля, мартинг: стратегія, технології та іновації [Електроний ресурс] : тези доп. VII Міжн. наук.-практ. Інтернет-конф. (Київ, 15 травня 2024 р.) / відп. ред. В.А. Осика – Київ. : Держ. торг-екон. ун-т., 2024 – 129-131 с. DOI: 10.316117/k.knute2024-05-15.

9.  Каркушка О.О. Бренд-стратегії підприємств роздрібної торгівлі.  Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2024.- 183-185 с.

10. Каркушка О.О. Управління портфелем брендів підприємства роздрібної торгівлі.  Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри: Збірник матеріалів ІI Міжнародної наукової-практичної конференції, 06 листопада 2024 року. Одеса, ОДАУ. 2024. – 153-154 с.

11. Каркушка О.  Переваги та недоліки формування брендів підприємств роздрібної торгівлі електроінструментів. Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Київ, 12 берез. 2025 р.) / відп. ред. О. С. Бондаренко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. – 64-66 с.

12. Каркушка О. Використання архетипів у побудові брендів українських підприємств роздрібної торгівлі. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Електронне видання] : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21 травня 2025 р.) / відп. ред. В. А. Осика. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. – 374-376 с.

ХОБІ

автомобілі, спорт

14.09.2021
43283
остання редакція 12.09.2025
43587