1. Karkushka O., Karmazinova V. Mobile tools for product
promotion. International scientific-practical journal "Commodities
and markets". 2023. № 3 (47). P. 4-14. https://doi.org/
10.31617/2.2023(47)01.
2.Karkushka О. Branding of retail enterprises. Scientia
Fructuosa. 2024. № 3. P. 81–87.
https://doi.org/10.31617/1.2024(155)05.
3.Каркушка О.О. Управління брендом підприємства роздрібної
торгівлі. Економіка та суспільство, (71). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-71-123.
4.Каркушка О.О. Бренд і клієнтська лояльність, механізми
утримання клієнтів та формування бази адвокатів брендів. І
International scientific and practical conference «Synergy of
knowledge: New Horizons in Global Scientific Research» (November
01-03, 2023) Vancouver, Canada, International Science Unity. 2023.
130-133 p.
5. Каркушка О.О. Бренд-комунікації та їх роль у просуванні
продуктів. Перспективи стабільного економічного розвитку та
економічної безпеки: світовий досвід та вітчизняні реалії:
матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м.
Запоріжжя, 8-9 грудня 2023 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. –
189-193 с.
6. Каркушка О. Методи оцінювання вартості бренду підприємства
роздрібної торгівлі. Бренд-менеджмент: маркетингові технології
[Електронний ресурс] : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф.
(Київ, 14 берез. 2024 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2023. – 90-92 с.
7. Каркушка О.О. Цифрові бренд-комунікації в системі
бренд-менеджменту. Сучасні наукові погляди на реформування
економічної системи: теорії та пропозиції: матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції (м. Одеса, 12 квітня 2024 р.) /
відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Львів-Торунь :
Liha-Pres, 2024. – 98-101 с.
8. Karkushka O. Brand management for retailers. Підприємництво,
торгівля, мартинг: стратегія, технології та іновації [Електроний
ресурс] : тези доп. VII Міжн. наук.-практ. Інтернет-конф. (Київ, 15
травня 2024 р.) / відп. ред. В.А. Осика – Київ. : Держ. торг-екон.
ун-т., 2024 – 129-131 с. DOI: 10.316117/k.knute2024-05-15.
9. Каркушка О.О. Бренд-стратегії підприємств роздрібної
торгівлі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку
агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі
[Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5
листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні
текстові дані. – Харків, 2024.- 183-185 с.
10. Каркушка О.О. Управління портфелем брендів підприємства
роздрібної торгівлі. Браславські читання. Економіка ХХІ
століття: національний та глобальний виміри: Збірник матеріалів ІI
Міжнародної наукової-практичної конференції, 06 листопада 2024
року. Одеса, ОДАУ. 2024. – 153-154 с.
11. Каркушка О. Переваги та недоліки формування брендів
підприємств роздрібної торгівлі електроінструментів.
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс] :
тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Київ, 12 берез. 2025 р.) /
відп. ред. О. С. Бондаренко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025.
– 64-66 с.
12. Каркушка О. Використання архетипів у побудові брендів
українських підприємств роздрібної торгівлі. Підприємництво,
торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації [Електронне
видання] : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.
(Київ, 21 травня 2025 р.) / відп. ред. В. А. Осика. – Київ : Держ.
торг.-екон. ун-т, 2025. – 374-376 с.
|