logo
Кафедра цифрової економіки та системного аналізу
Кафедра цифрової економіки та системного аналізу
logo
Кафедра цифрової економіки та системного аналізу
img

ЛОВ’ЯНОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА

цифрової економіки та системного аналізу

ЛОВ'ЯНОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА

доктор педагогічних наук, професор,
професор кафедри цифрової економіки та системного аналізу
 

e-mail: i.lovianova@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science
Google Scholar
ORCID

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ теорія та методика змішаного навчання учнів і студентів; ІКТ в освіті; компетентнісний підхід до навчання; проблеми математичної підготовки здобувачів освіти в закладах загальної середньої і вищої освіти; формування професійної компетентності фахівців соціономічних професій, питання розвитку особистості учнів і студентів.
ДИСЦИПЛІНИ «Вища та прикладна математика»
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
  • професор кафедри математики та методики її навчання, КДПУ, 2020 р.
  • доцент кафедри математики, 2011 р.
  • доктор педагогічних наук, Спеціальність 13.00.02 «Теорія і методика навчання (математика)», тема дисертації «Теоретико-методичні засади навчання математики у профільній школі», 2015 р.
  • кандидат педагогічних наук, Спеціальність 13.00.09 «Теорія навчання», тема дисертації «Формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі вивчення предметів природничого циклу», 2006 р. 
  • освітній ступінь спеціаліста за спеціальністю «Математика», за кваліфікацією учитель математики, інформатики та обчислювальної техніки, Криворізький державний педагогічний інститут, 1993 р.
ДОСВІД РОБОТИ

Професор кафедри цифрової економіки та системного аналізу Державного торговельно-економічного університету, з 2025 року до цього часу.

Професор (2019-2025), доцент (2007-2012, 2015-2020), старший викладач (2006-2007), асистент (2001-2006) кафедри математики та методики її навчання Криворізького державного педагогічного університету.  

Докторант (2021-2015) кафедри математики і методики її навчання Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 

Вчитель математики (1994-2000) Криворізький обласний ліцей-інтернаті для сільської молоді.

Вчитель математики та інформатики (1992-1994) СШ № 61 м. Кривого Рогу.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Scopus
  1. Vlasenko, K.V., Armash, T.S., Kostikov, A.A., Lovianova, I.V., Moiseienko, M.V. The usage of stochastic matrices while learning the topic eigenvalues and eigenvectors of a matrix in the course of Higher Mathematics. Journal of Physics: Conference Series. 2024. 2871(1), 012002. DOI 10.1088/1742-6596/2871/1/012002.
  2. Achkan, V.V., Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Yu Kaluhin, R., Armash, T.S. The case classification and their development for would-be mathematics teachers' training. Journal of Physics: Conference Series. 2024. 2871(1), 012001. DOI :10.1088/1742-6596/2871/1/012001.
  3. Lovianova, I.V., Hrebin-Krushelnytska, N.Yu., Kaluhin, R.Yu., Krasnoshchok, A.V., Kozhukhar, O.O. Formation of digital competence of specialists in socionomic professions as a pedagogical problem. CEUR Workshop Proceedings. 2024. 3679, pp. 209–223. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3679/paper40.pdf.
  4. Achkan, V.V., Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Sitak, I.V., Armash, T.S. The method of using the online course Creative Thinking through Learning Elementary Maths in the Mathematics teacher training system. Journal of Physics: Conference Series. 2023. 2611(1), 012003. DOI 10.1088/1742-6596/2611/1/012003.
  5. Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Chumak, O.O., Sitak, I.V., Kovalenko, D.A. The Wheel of Mathematics Learning. Methods Journal of Physics: Conference Series. 2023. 2611(1), 012001. DOI:10.1088/1742-6596/2611/1/012001.
  6. Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Achkan, V.V., Armash, T.S., Chumak, O.O. Interdisciplinary connections of Mathematics and Literature in the preparation for External Independent Assessment of Humanities students. Journal of Physics: Conference Series. 2023. 2611(1), 012002. DOI:10.1088/1742-6596/2611/1/012002.
  7. Vlasenko, K.V.Rovenska, O.H.Lovianova, I.V., ...Achkan, V.V.Tkachenko, Y.M. Inquiry-based learning for enhancing students’ interest in mathematical research: a case study on approximation theory and Fourier series. CEUR Workshop Proceedings. 2023. 3482, Р. 169–186. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3482/paper280.pdf .
  8. Kostikov, A.Vlasenko, K.Lovianova, I., ...Kovalova, D.Zhuravlov, M. Assessment of Test Items Quality and Adaptive Testing on the Rasch Model. Communications in Computer and Information Science. 2022. 1698 CCIS, P. 252–271. DOI:10.1007/978-3-031-20834-8_12.
  9. Vlasenko, K.V.Chumak, O.O.Lovianova, I.V.Achkan, V.V.Sitak, I.V. Personal e-Learning Environment of the Maths teacher' online course as a means of improving ICT competency of a Mathematics teacher. Journal of Physics: Conference Series. 2022. 2288(1), 012038. DOI: 10.1088/1742-6596/2288/1/012038.
  10. Lovianova, I.V.Yu Kaluhin, R.Kovalenko, D.A.Rovenska, O.G.Krasnoshchok, A.V. Development of logical thinking of high school students through a problem-based approach to teaching mathematics. Journal of Physics: Conference Series. 2022. 2288(1), 012021. DOI: 10.1088/1742-6596/2288/1/012021.
  11. Vlasenko, K.Rovenska, O.Lovianova, I.Tarasenkova, N.Achkan, V.A Learner-Centered Syllabus-Based Approach to engaging master students into research activity. Journal of Physics: Conference Series. 2022. 2288(1), 012019. DOI: 10.1088/1742-6596/2288/1/012019.
  12. Kostikov, A.A.Vlasenko, K.V.Lovianova, I.V.Volkov, S.V.Avramov, E.O. The algorithm for knowledge assessment based on the Rusch model. CEUR Workshop Proceedings. 2022. 3083, P. 28–42.
  13. Vlasenko, K.V.Lovianova, I.V.Volkov, S.V.Bohdanova, N.G.Semerikov, S.O. UI/UX design of educational on-line courses. CEUR Workshop Proceedings. 2022. 3085, P. 184–199.
  14. Vlasenko, K.V.Lovianova, I.V.Rovenska, O.G.Armash, T.S.Achkan, V.V. Development of the online course for training master students majoring in mathematics. Journal of Physics: Conference Seriesthis link is disabled. 2021. 1946(1), 012001. DOI: 10.1088/1742-6596/1946/1/012001.
  15. Vlasenko, K.V.Rovenska, O.G.Chumak, O.O.Lovianova, I.V.Achkan, V.V. A Comprehensive Program of activities to develop sustainable core skills in novice scientists. Journal of Physics: Conference Seriesthis link is disabled. 2021. 1946(1), 012017. DOI: 10.1088/1742-6596/1946/1/012017.
  16. Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Chumak, O.O.Sitak, I.V., Achkan, V.V. The arrangement of on-line training of master students, majoring in Mathematics for internship in technical universities Journal of Physics: Conference Series, 2021, 1840(1), 012007. DOI: 10.1088/1742-6596/1840/1/012007.
  17. Vlasenko, K.V.Lovianova, I.V.Armash, T.S.Sitak, I.V.Kovalenko, D.A. A competency-based approach to the systematization of mathematical problems in a specialized school. Journal of Physics: Conference Seriesthis link is disabled. 2021. 1946(1), 012003 DOI: 10.1088/1742-6596/1946/1/012003.
Інші публікації у виданнях, що входять до міжнародних наукометричних баз (з 2019 р.)
  1. Achkan, V.V., Vlasenko, K.V., Lovianova, I.V., Rovenska, O.H., Sitak, I.V. and Chumak, O.O. Web-based support for higher school teachers: insights from a survey and theoretical analysis, CTE Workshop Proceedings [Online] 2023. 10, pp.265–280. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.561 [Accessed 4 October 2023].
  2. Vlasenko, K.V., Volkov, S.V., Lovianova, I.V., Sitak, I.V., Chumak, O.O. and Bohdanova, N.H. Exploring usability principles for educational online courses: a case study on an open platform for online education.( Вивчення принципів юзабіліті для освітніх онлайн-курсів: практичне дослідження на відкритій платформі для онлайн-освіти) , Educational Technology Quarterly [Online] 2023(2), pp.173–187. Available from: https://doi.org/10.55056/etq.602 [Accessed 4 October 2023].
  3. Lovianova, I. V., Krasnoschok, A. V. Kaluhin, R. Yu., Kozhukhar, O. and Dmytriyev, D. S. Methodical preparation as a means of developing prospective Mathematics teachers’ ICT competency. Educational Technology Quarterly. 2021(2). P. 6. URL: https://doi.org/10.55056/etq.14.
нші публікації у фахових наукових виданнях категорії "Б" (з 2019 р.)
  1. Lovyanova Iryna, Kozachenko Oleksii, Krasnoshchok Andriy. Formation of key competencies of education seekers in conditions of blended learning (Формування ключових компетентностей здобувачів освіти в умовах змішаного навчання). Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology. 2025, 1(29)
  2. Лов’янова І. В., Калугін Р. Ю., Зеленська Н. В., Гейдарова Е. З. Електронне портфоліо вчителя математики. Актуальні проблеми природничо-математичної освіти. 2022. Випуск 2(20) С.118-12
  3. Лов’янова І. В., Калугін Р. Ю. Змішане навчання у підготовці магістрів спеціальності 014 Середня освіта (Математика). Актуальні проблеми природничо-математичної освіти. 2022. Випуск 2(20) С. 50-56
  4. Lovianova, I.V. Exploring usability principles for educational online courses: a case study on an open platform for online education. / Vlasenko, K.V., Volkov, S.V., Lovianova, I.V., Sitak, I.V., Chumak, O.O. and Bohdanova, N.H.// Educational Technology Quarterly [Online].- 2023(2).- pp.173–187. Available from: https://doi.org/10.55056/etq.602 [Accessed 4 October 2023]. https://nfv.ukrintei.ua/search?nameSearch=Educational%20Technology%20Quarterly%20&sortOrder=title&
  5. Lovianova, I.V. Web-based support for higher school teachers: insights from a survey and theoretical analysis / Achkan, V.V., Vlasenko, K.V., , Rovenska, O.H., Sitak, I.V. and Chumak, O.O. // CTE Workshop Proceedings [Online]-2023.- 10, pp.265–280. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.561 [Accessed 4 October 2023]. https://nfv.ukrintei.ua/search?nameSearch=CTE%20Workshop%20Proceedings&sortOrder=title&
  6. Iryna Lovianova, Oleksandr Vasetskyi. Formation of key competencies of high school students in learning natural sciences. Mathematics, Informatics, Physics: Science and Education. Vinnytsia: VSPU. 2024. Volume 1, No. 2. P. 147-159. DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1955/2024-01-02-06
  7. Волкова Н.В., Лов’янова І.В. Формування самоосвітньої компетентності студентів медичного коледжу засобами технологій змішаного навчання, Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology. 2024, 2 (28), с.135-145, DOI 10.32342/3041-2196-2024-2-28-13.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

Грамота Міністерства освіти і науки України (2000 )

Грамота Управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації (2002),

Грамота управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (2005).

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
  • Сертифікат стажування «Інноваційні технології в освіті»,  Вища Школа Технічна м. Катовіце (Польща), 2018 р.
  • Сертифікат стажування Тема: «Глобальні тенденції і проблеми реалізації міжнародних освітніх та наукових програм», Вища Школа Лінгвістична м. Ченстохова (Польща), 2018 р.
  • Сертифікат з французької мови, рівень А2, Інститут Франції в Україні, 2018 р.
  • Сертифікат «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти». Академія цифрового розвитку, м. Київ, 2021 р.
  • Сертифікат «Online Learning Design for Educators» (Дизайн онлайн-навчання для педагогів). Курс підготовлений Macquarie University та запропонований освітньою платформою Coursera, 2023 р.
  • Сертифікат про підвищення кваліфікації «Експерт з акредитації освітніх програм», Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, 2023 р.
  • Сертифікат курсів підвищення кваліфікації «Інноваційні методики і практики в освіті» ПВНЗ «Європейський університет»,  м. Київ, 2024 р.
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

Досвід реалізації наукових проєктів:

  • НДР «Організація навчання математики в базовій і старшій профільній школі в умовах компетенізації освіти» (2019-2022рр. ). Номер державної реєстрації № 0119U101735.
  • НДР «Організаційно-педагогічні умови забезпечення індивідуальних освітніх траєкторій учнів багатопрофільної школи в умовах упровадження нових державних стандартів освіти» на базі Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Черкаської міської ради Черкаської області (наказ Міністерства освіти і науки України №1267 від 5 листопада 2014 року) (2014-2019 рр.) (керівниця).

Досвід організаційної роботи:

  • Член науково-методичної комісії (підкомісії 014-3 Середня освіта (математика, фізика, інформатика, трудове навчання та технології)) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України з 2019 року по 2024 рік.
  • Член експертної ради з педагогічних наук, фізичного виховання та спорту з питань проведення експертизи дисертацій МОН України з педагогічних наук (наказ МОН №158 від 11 лютого 2019 року), з 2019 року до цього часу.
  • Член громадської організації «SmartMath» (Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 01.10.2019, 1 390 102 0000 001364) https://project8558782.tilda.ws/ з 2019 року до цього часу.
  • Член громадської організації «Міжнародна асоціація дослідників дидактики математики» https://www.facebook.com/MathDidactics з 2023 року до цього часу.
  • Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (спеціальності 014 «Середня освіта математика» та 011 «Освітні педагогічні науки») з 2023 року до цього часу.
  • Член редакційної колегії збірника наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти», який включено до Переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б») відповідно до наказу МОН № 1471 від 26.11.2020 року. https://fizmat.sspu.edu.ua/component/sppagebuilder/?view=page&id=180
  • Член редакційної колегії рецензованого журналу з відкритим доступом «Educational Dimension», який включено до Переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б»). Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 24093-13933ПР від 19.06.2019 https://acnsci.org/journal/index.php/ed/about/editorialTeam
  • Член редакційної колегії рецензованого електронного наукового журналу з відкритим доступом «Математика, інформатика, фізика: наука та освіта»  який включено до Переліку наукових фахових видань (категорія Б), (Наказ МОН України № 1721 від 10.12.2024 р.) https://intranet.vspu.edu.ua/miph/index.php/journal/about/editorialTeam
  • Науковий керівник кандидатів наук, які захистили дисертації з педагогічних наук, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання математики» (2016, 2017, 2018 рр..) та спеціальність 011 «Освітні педагогічні науки» (2024 р.).
  • Науковий керівник здобувачів рівня PhD за спеціальністю 015 «Професіна освтіа (Цифрові технології)».
  • Член разових спеціалізованих вчених рад із захисту дисертацій докторів філософії у якості рецензента, голови, опонента.
ХОБІ рукоділля, іноземні мови (французька, англійська)

28.09.2025
42718
остання редакція 29.09.2025
42718