Що вивчають |
Ким працюють |
Яку роботу
виконують |
Конкурентні переваги
ОП |
Освітня
програма «Торговельний
менеджмент»
(денна
форма навчання, українська, англійська
- на
ОС "магістр")
|
бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Помічник керівника підприємства
(установи, організації); представник торговельний; агент
торговельний; завідувач секції; інспектор торговельний; організатор
з постачання (із збуту); торговельний брокер (маклер); торговець
комерційний, комівояжер, мерчендайзер; фахівець-аналітик з
дослідження товарного ринку, трейд-маркетинг менеджер,
продакт-менеджер, спеціаліст з методів розширення ринку збуту;
спеціаліст-аналітик з дослідження товарного ринку
|
Зміст діяльності:
Організовування основних та допоміжних
процесів в торговельній діяльності; забезпечення раціонального
використання всіх видів ресурсів в організаціях торгівлі;
використання інформаційних технологій та системи для вирішення
професійних завдань в менеджменті організацій торгівлі;
обґрунтування стратегії розвитку організацій торгівлі, оцінювання
ефективності торговельної діяльності
|
Конкуренті переваги:
- Поглиблене вивчення іноземних мов, що формує
перспективи отримання паралельної освіти за кордоном у провідних
європейських та американських закладах вищої
освіти
- Постійне
оновлення та удосконалення змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти, найкращі міжнародні освітні програми, із врахуванням
інтересів стейкхолдерів, змін на ринку праці та освітніх
послуг
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Участь в
освітньому процесі провідних практиків та стратегічних партнерів
університету (відкриті лекції, майстер-класи, тренінги
тощо)
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Участь
науковому товаристві студентів, аспірантів і молодих вчених, що
формує дослідницькі навички та закладає фундамент траєкторії
реалізації успішної наукової кар’єри
- Участь у
численних наукових подіях університетського, всеукраїнського та
міжнародного рівнів
- Унікальне поєднання професійних знань та вмінь з
менеджменту, маркетингу, логістики, товарознавства, категорійного
менеджменту, мерчандайзингу, психології торгівлі
- Підготовка фахівців, готових кинути виклик
застарілим стратегіям розвитку підприємств торгівлі,
переформатувати бізнес-процеси з огляду на сучасні тенденції
цифровізації галузі, здатних до розробки та впровадження проєктів з
повоєнного відновлення країни за міжнародними стандартами
менеджменту.
- Надсучасна навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги та зони
відпочинку)
- «Зал
віртуальної реальності» для групових занять студентів,
що забезпечує яскраві враження про роботу в
командах
- Інноваційні технічні можливості університету та
digital-технології навчання студентів з торговельного менеджменту в
будь-яких інтерактивних формах, що передбачають наскрізний розвиток
загальних та фахових компетентностей
- Можливість підготовки до підсумкової атестації та
забезпечення стандартів якості освіти, що передбачена навчальними
планами кожної освітньої програми
- Унікальність змішаної форми навчання
(стаціонарної та дистанційної) дозволяє поєднувати навчання та
роботу на підприємствах з дотриманням принципу
студентоцентризму
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
опануванню soft/hard skills при взаємодіїї з брендом роботодавця,
можливість вивчати поглиблені курси з торговельного
менеджменту
- Єдиний
комплекс численних навчальних корпусів та гуртожитків, спортивних
майданчиків, що забезпечує комфортні умови для навчання та
проживання студентам з різних регіонів України
- Насичене
спортивне, громадське та культурне житті
університету
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
- Створення сприятливого освітнього середовища,
безпечного для життя і здоров’я здобувачів вищої освіти та такого,
що дозволяє задовольнити їхні потреби та
інтереси.
|
магістр
Інформаційний пакет
|
Можливі посади:
Завідувач підприємства
роздрібної торгівлі; завідувач ринку; завідувач секції; керівник
торговельно-економічної місії; директор комерційний; директор
(керівник) малої торговельної фірми; керуючий магазином; менеджер
(управитель) в торгівлі транспортними засобами; менеджер
(управитель) в оптовій торгівлі; менеджер (управитель) в роздрібній
торгівлі побутовими та непродовольчими товарами; менеджер
(управитель) в роздрібній торгівлі продовольчими
товарами.
|
Зміст діяльності:
Розробка оптимальної
моделі управління в торгових організаціях; формування
альтернативних напрямів розвитку торговельних організацій;
впровадження інноваційних технологій управління торговим процесом,
кризової діагностики в діяльності торгових організацій;
обґрунтування програм підвищення якості торговельних процесів та
стратегії збалансованого розвитку торговельних
організацій
|
Конкуренті переваги:
- Постійне оновлення та удосконалення змісту
освіти з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні
освітні програми, з урахуванням особливостей ведення роздрібної та
оптової торгівлі як в Україні, так і за умови виходу на ринки інших
країн світу
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Поглиблене вивчення іноземних мов та можливість
навчатися на англомовній освітній програмі
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Універсальний контент освітньої програми, що
дозволяє торговельному менеджеру планувати гнучку професійну
кар’єру, завдяки поєднання його міждисциплінарних компетенцій з
цілями торговельного бізнесу
- Розгалужена система взаємозв’язків з бізнес
партнерами/стейкхолдерами, що дозволяє обирати перспективну
організацію для практичної підготовки, наукових досліджень,
успішного працевлаштування
- Наявна сучасна матеріально-технічна база
університету, що використовує цифрові технології у навчанні,
дозволяє гнучко планувати навчальний та особистий простір студентів
на основі онлайн та/або офлайн форматів;
- Наявна програма академічної мобільності, що
дозволяє отримати освіту за кордоном
- Можливість реалізації студентами творчого та
наукового потенціалу і бути залученим до спортивних, культурних та
бізнес заходів в ДТЕУ, у т.ч брати участь у конференціях, вебінарах
з представниками бізнесу та державних структур
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
набуттю компетенцій з вирішення завдань підприємств торгівлі у
зв'язку з поширенням практики КСВ, сталого розвитку та концепції
ESG, з урахуванням ймовірної часткової або повної релокації
бізнесу, розвитку омніканальності та роботизації у
торгівлі
- можливість працювати з досвідченими
менторами/практиками міжнародних компаній й вивчати поглиблені
курси з торговельного менеджменту
- Участь у створенні нової філософії менеджменту
на підприємстві торгівлі – завдяки виконанню актуальних для
професійної діяльності випускних кваліфікаційних робіт, генерування
досягнень сучасних технологій інформатизації та прийняття рішень в
умовах високих ризиків, спричинених війною та Сovid-кризою з
урахуванням нових вимог до персоналу у сфері торгівлі
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні, що сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
|
Освітня програма «Управління
бізнесом»
(денна
та заочна форми навчання, українська, англійська
- на
ОС "магістр") |
бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Помічник керівника
малого підприємства без апарату управління; помічник керівника
підприємства (установи, організації); помічник керівника іншого
основного підрозділу; бренд-менеджер; менеджер по роботі з
клієнтами (із тендером); спеціаліст з управління проектами та
програмами в сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
фахівець з корпоративного управління; торговець (обслуговування
бізнесу та реклами); фахівець інфокомунікацій
|
Зміст діяльності:
Формування дієвої
системи менеджменту з урахуванням специфіки та
організаційно-правової форми організації бізнесу; проведення
аналітико-дослідницької роботи та моніторингу бізнес-процесів в
організації з використанням відповідного науково-методичного
інструментарію; забезпечення раціонального використання ресурсів;
використання інформаційних технологій та систем для вирішення
професійних управлінських завдань; обґрунтування стратегії розвитку
організацій; оцінювання ефективності діяльності організацій
та бізнесу загалом.
|
Конкуренті переваги:
- Поглиблене вивчення іноземних мов, що формує
перспективи отримання паралельної освіти за кордоном у провідних
європейських та американських закладах вищої освіти
- Постійне оновлення та удосконалення змісту освіти
з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні освітні
програми, із врахуванням інтересів стейкхолдерів, змін на ринку
праці та освітніх послуг
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Участь в освітньому процесі провідних практиків
та стратегічних партнерів університету (відкриті лекції,
майстер-класи, тренінги тощо)
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Участь науковому товаристві студентів, аспірантів
і молодих вчених, що формує дослідницькі навички та закладає
фундамент траєкторії реалізації успішної наукової
кар’єри
- Участь у численних наукових подіях
університетського, всеукраїнського та міжнародного
рівнів
- Надсучасна навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги та зони
відпочинку)
- «Зал
віртуальної реальності» для групових занять студентів,
що забезпечує яскраві враження про роботу в
командах
- Інноваційні технічні можливості університету та
digital-технології навчання студентів з управління бізнесом в
будь-яких інтерактивних формах, що передбачають наскрізний розвиток
загальних та фахових компетентностей
- Можливість підготовки до підсумкової атестації та
забезпечення стандартів якості освіти, що передбачена навчальними
планами кожної освітньої програми
- Унікальність змішаної форми навчання
(стаціонарної та дистанційної) дозволяє поєднувати навчання та
роботу на підприємствах з дотриманням принципу
студентоцентризму
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
опануванню soft/hard skills при взаємодіїї з брендом роботодавця,
можливість вивчати поглиблені курси з управління
бізнесом
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Насичене спортивне, громадське та культурне житті
університету
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
- Створення сприятливого освітнього середовища,
безпечного для життя і здоров’я здобувачів вищої освіти та такого,
що дозволяє задовольнити їхні потреби та інтереси.
|
магістр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої торговельної фірми;
директор з матеріально-технічного забезпечення (з транспорту);
директор з операційної діяльності; керуючий відділенням;
менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; менеджер
(управитель) з організації консультативних послуг; менеджер
(управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності;
менеджер (управитель) систем якості; завідувач відділу (у
складі управління); професіонал з корпоративного управління;
фахівець з ефективності підприємництва; фахівець із
якості
|
Зміст діяльності:
Формування оптимальної
моделі управління бінесом; формування альтернативних напрямів
стратегічного розвитку бізнесу; запровадження інноваційних
технологій в управлінні бізнесом, діагностика кризових явищ в
діяльності організацій; обґрунтування програм підвищення якості
бізнес-процесів та стратегії збалансованого розвитку
бізнесу.
|
Конкуренті переваги:
- Постійне оновлення та удосконалення змісту освіти
з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні освітні
програми, з урахуванням особливостей ведення роздрібної та оптової
торгівлі як в Україні, так і за умови виходу на ринки інших країн
світу
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Поглиблене вивчення іноземних мов та можливість
навчатися на англомовній освітній програмі
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Універсальний контент освітньої програми, що
дозволяє торговельному менеджеру планувати гнучку професійну
кар’єру, завдяки поєднання його міждисциплінарних компетенцій з
цілями торговельного бізнесу
- Розгалужена система взаємозв’язків з бізнес
партнерами/стейкхолдерами, що дозволяє обирати перспективну
організацію для практичної підготовки, наукових досліджень,
успішного працевлаштування
- Наявна сучасна матеріально-технічна база
університету, що використовує цифрові технології у навчанні,
дозволяє гнучко планувати навчальний та особистий простір студентів
на основі онлайн та/або офлайн форматів;
- Наявна програма академічної мобільності, що
дозволяє отримати освіту за кордоном
- Можливість реалізації студентами творчого та
наукового потенціалу і бути залученим до спортивних, культурних та
бізнес заходів в ДТЕУ, у т.ч брати участь у конференціях, вебінарах
з представниками бізнесу та державних структур
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
набуттю компетенцій з вирішення завдань в бізнесі у зв'язку з
поширенням практики КСВ, сталого розвитку та концепції ESG, з
урахуванням ймовірної часткової або повної релокації бізнесу,
цифровізації бізнес-процесів
- Можливість працювати з досвідченими
менторами/практиками міжнародних компаній й вивчати поглиблені
курси з управління бізнесом
- Участь у створенні нової філософії менеджменту в
бізнес-організаціях – завдяки виконанню актуальних для професійної
діяльності випускних кваліфікаційних робіт, генерування досягнень
сучасних технологій інформатизації та прийняття рішень в умовах
високих ризиків, спричинених війною та Сovid-кризою з урахуванням
нових вимог до персоналу підприємств різних галузей
діяльності
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні, що сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
|
Освітня програма «Менеджмент
персоналу»
(денна та заочна
форми навчання - на ОС "магістр") |
бакалавр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Кадровий аудитор;
аналітик у сфері професійної зайнятості; організатор з персоналу;
професіолог; профконсультант; фахівець з найму робочої сили;
фахівець з інтерв’ювання; фахівець з питань вирішення колективних
трудових спорів (конфліктів); фахівець з питань зайнятості
(хедхантер); фахівець з профорієнтації
|
Зміст діяльності:
Організація роботи
персоналу підприємства та кадрової служби; використання
інформаційних технології та систем для вирішення професійних
завдань; діагностика кадрового потенціалу підприємства;
обґрунтування кадрової політики підприємства; оцінювання
організаційної динаміки та командоутворення
|
Конкуренті переваги:
- Поглиблене вивчення іноземних мов, що формує
перспективи отримання паралельної освіти за кордоном у провідних
європейських та американських закладах вищої освіти
- Постійне оновлення та удосконалення змісту освіти
з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні освітні
програми, із врахуванням інтересів стейкхолдерів, змін на ринку
праці та освітніх послуг
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Участь в освітньому процесі провідних практиків
та стратегічних партнерів університету (відкриті лекції,
майстер-класи, тренінги тощо)
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Участь науковому товаристві студентів, аспірантів
і молодих вчених, що формує дослідницькі навички та закладає
фундамент траєкторії реалізації успішної наукової
кар’єри
- Участь у численних наукових подіях
університетського, всеукраїнського та міжнародного
рівнів
- Надсучасна навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги та зони
відпочинку)
- «Зал
віртуальної реальності» для групових занять студентів,
що забезпечує яскраві враження про роботу в
командах
- Інноваційні технічні можливості університету та
digital-технології навчання студентів з менеджменту персоналу в
будь-яких інтерактивних формах, що передбачають наскрізний розвиток
загальних та фахових компетентностей
- Можливість підготовки до підсумкової атестації та
забезпечення стандартів якості освіти, що передбачена навчальними
планами кожної освітньої програми
- Унікальність змішаної форми навчання
(стаціонарної та дистанційної) дозволяє поєднувати навчання та
роботу на підприємствах з дотриманням принципу
студентоцентризму
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
опануванню soft/hard skills при взаємодіїї з брендом роботодавця,
можливість вивчати поглиблені курси з HR-менеджменту
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Насичене спортивне, громадське та культурне житті
університету
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
- Створення сприятливого освітнього середовища,
безпечного для життя і здоров’я здобувачів вищої освіти та такого,
що дозволяє задовольнити їхні потреби та інтереси.
|
магістр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Директор з кадрових
питань та побуту; менеджер (управитель) у соціальній сфері;
менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) із
соціальної та корпоративної відповідальності; спеціаліст з питань
кадрової роботи та державної служби; інженер з нормування
праці
|
Зміст діяльності:
Розроблення ефективної
кадрової політики в організації; забезпечення дотримання принципів
соціального партнерства, впровадження результативних змін в системі
менеджменту персоналу; обґрунтування стратегії
соціально-відповідальної поведінки підприємства; оцінювання
ефективності системи менеджменту персоналу в організації
|
Конкуренті переваги:
- Постійне оновлення та удосконалення змісту освіти
з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні освітні
програми, із врахуванням інтересів стейкхолдерів, змін на ринку
праці та освітніх послуг
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Універсальний контент освітньої програми, що
дозволяє HR-менеджеру планувати гнучку професійну кар’єру,
завдяки поєднання його міждисциплінарних компетенцій з цілями
бізнесу
- Розгалужена система взаємозв’язків з бізнес
партнерами/стейкхолдерами, кадровими і консалтинговими компаніями,
що дозволяє обирати перспективну організацію для практичної
підготовки, наукових досліджень, успішного
працевлаштування
- Наявна сучасна матеріально-технічна база
університету, що використовує цифрові технології у навчанні,
дозволяє гнучко планувати навчальний та особистий простір студентів
на основі онлайн та/або офлайн форматів;
- Наявна програма академічної мобільністі, що
дозволяє отримати освіту за кордоном
- Можливість реалізації студентами творчого та
наукового потенціалу і бути залученим до спортивних, культурних та
бізнес заходів в ДТЕУ, у т.ч брати участь у конференціях, вебінарах
з представниками бізнесу та НR-cпільнот
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
опануванню soft/hard skills при взаємодіїї з брендом роботодавця,
можливість працювати з досвідченими менторами/практиками
міжнародних компаній й вивчати поглиблені курси з
HR-менеджменту
- Участь у створенні нової філософії менеджменту на
підприємстві завдяки виконанню актуальних для професійної
діяльності випускних кваліфікаційних робіт, генерування
інновацій у вітчизняній кадровій політиці
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
|
Освітня програма «Бізнес-адміністрування»
(очна
(денна, вечірня) та заочна форми навчання,
українська) |
магістр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої фірми; директор
комерційний; директор з операційної діяльності; керуючий
відділенням; менеджер (управитель) з адміністративної
діяльності; менеджер (управитель) із соціальної та
корпоративної відповідальності; менеджер (управитель) із
комунікаційних технологій; менеджер (управитель) з постачання;
менеджер (управитель) в оптовій торгівлі та посередництві у
торгівлі; менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі побутовими
товарами (та їх ремонті); менеджер (управитель) з питань
комерційної діяльності та управління; професіонал з
корпоративного управління; фахівець з ефективності підприємництва;
фахівець із якості.
|
Зміст діяльності:
Забезпечення ефективної
системи менеджменту в організації, співпраця з державними та
громадськими інституціями, вміння працювати в
інтернаціональних командах й адаптуватися до змін, використовувати
сучасні методи діагностики та експертизи діяльності організацій,
створювати раціональну модель корпоративного управління, вирішувати
корпоративні конфлікти, розробляти оптимальну фінансову політику
підприємства, вивчати міжнародні ринки та перспективи співпраці із
закордонними партнерами на засадах кроскультурної взаємодії,
формувати антикризові програми, ініціювати, розробляти та
забезпечувати реалізацію інвестиційно-інноваційних проектів і
креативних програм розвитку, використовувати ефективні механізми
управління змінами на основі комплексного системного аналізу
бізнесу.
|
Конкуренті переваги:
|
Освітня програма «Промисловий
менеджмент»
(денна форма навчання,
українська) |
бакалавр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Директор підприємства, заступник
директора підприємства, головний інженер; директор (керівник)
малого промислового підприємства (фірми); керівник
бригади; (дослідної, проектної організації); завідувач
відділу (науково-дослідного, конструкторського, проектного та ін.);
керівник проектів та програм у сфері матеріального виробництва;
начальник цеху, виробничої дільниці та інших підрозділів;
консультант з раціоналізації виробництва; фахівець з ефективності
підприємництва та раціоналізації виробництва
|
Зміст діяльності:
Формування оптимальної
моделі поєднання людського потенціалу з виробничою системою з метою
створення суспільно корисної якісної і безпечної продукції,
організування основних та допоміжних процесів виробничої системи,
створення і управління промисловою інфраструктурою підприємства,
матеріальними ресурсами і виробничими запасами, забезпечення
раціонального управління ресурсами та собівартістю продукції,
використання інформаційних технологій та систем для розв`язування
складних спеціалізованих завдань та практичних проблем управління в
промисловості, розробка та впровадження інноваційних технологій;
управління ефективністю реалізації програм розвитку, управління
ефективністю виробничої діяльності ідприємництва та
раціоналізації виробництва
|
Конкуренті переваги:
- Поглиблене вивчення іноземних мов, що формує
перспективи отримання паралельної освіти за кордоном у провідних
європейських та американських закладах вищої освіти
- Постійне оновлення та удосконалення змісту освіти
з орієнтацією на світові стандарти, найкращі міжнародні освітні
програми, із врахуванням інтересів стейкхолдерів, змін на ринку
праці та освітніх послуг
- Можливість паралельного навчання на інших
освітніх програмах, що формує комплексність фахових
навичок
- Участь в освітньому процесі провідних практиків
та стратегічних партнерів університету (відкриті лекції,
майстер-класи, тренінги тощо)
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін за вибором студента,
що відповідає його особистісним та професійним інтересам, набуттю
фахових компетентностей
- Підготовка компетентних професіоналів-менеджерів
з високим лідерським потенціалом, які здатні створювати нові умови
та ціннісні орієнтири щодо ефективного функціонування та розвитку
підприємств промисловості України
- Участь науковому товаристві студентів, аспірантів
і молодих вчених, що формує дослідницькі навички та закладає
фундамент траєкторії реалізації успішної наукової
кар’єри
- Участь у численних наукових подіях
університетського, всеукраїнського та міжнародного
рівнів
- Надсучасна навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги та зони
відпочинку)
- «Зал
віртуальної реальності» для групових занять студентів,
що забезпечує яскраві враження про роботу в
командах
- Інноваційні технічні можливості університету та
digital-технології навчання студентів у промисловому менеджменті в
будь-яких інтерактивних формах, що передбачають наскрізний розвиток
загальних та фахових компетентностей з фокусуванням на харчовій та
легкій промисловості
- Навчання протягом життя на 2 та 3 рівнях
освіти
- Можливість підготовки до підсумкової атестації та
забезпечення стандартів якості освіти, що передбачена навчальними
планами кожної освітньої програми
- Унікальність змішаної форми навчання
(стаціонарної та дистанційної) дозволяє поєднувати навчання та
роботу на підприємствах з дотриманням принципу
студентоцентризму
- Перспективи дуального навчання, що сприятиме
опануванню soft/hard skills при взаємодіїї з брендом роботодавця,
можливість вивчати поглиблені курси з промислового
менеджменту
- Соціальний захист та психологічна підтримка
професійними фахівцями викладачами відповідних кафедр
- Єдиний комплекс численних навчальних корпусів та
гуртожитків, спортивних майданчиків, що забезпечує комфортні умови
для навчання та проживання студентам з різних регіонів
України
- Насичене спортивне, громадське та культурне житті
університету
- Географічна локація університету у лісовій та
парковій зоні сприяє комфортному відпочинку та дозвіллю кожного
студенту
- Створення сприятливого освітнього середовища,
безпечного для життя і здоров’я здобувачів вищої освіти та такого,
що дозволяє задовольнити їхні потреби та інтереси.
|
Освітня програма «Управління
закладами охорони здоров'я»
(очна (денна, вечірня) та заочна форми навчання,
українська) |
магістр |
Можливі
посади:
генеральний директор
(директор) / начальник (завідувач) закладу охорони здоров'я,
заступник генерального директора (директора)/начальника
(завідувача) закладу охорони здоров'я, медичний директор, начальник
(завідувач, керівник) структурного підрозділу закладу охорони
здоров'я
|
Зміст діяльності:
Управління
виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу
охорони здоров'я, фінансово-господарськими результатами його
діяльності. Організація розробки та забезпечення реалізації
довгострокової стратегії розвитку закладу. Забезпечення виконання
зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними
позабюджетними соціальними фондами. Організація роботи та
ефективної взаємодії структурних підрозділів. Забезпечення
залучення коштів на інвестиційні потреби закладу. Забезпечення
закладу охорони здоров'я кваліфікованими працівниками. Зовнішнє
представництво закладу в адміністративних органах, засобах масової
інформації тощо. Захист майнових інтересів закладу охорони здоров'я
в суді, органах державної влади та управління. Забезпечення
дотримання вимог трудового законодавства. Забезпечення створення на
робочому місці в кожному структурному підрозділі умов праці
відповідно до нормативно-правових актів, забезпечення додержання
вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони
праці
|
Конкуренті переваги:
|
Освітня програма «Менеджмент»
для підготовки здобувачів ступеня вищої
освіти
молодший бакалавр
(денна
та заочна форми навчання,
українська) |
молодший бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Інспектор
з контролю за виконанням доручень; технік з підготовки виробництва;
технік з праці; агент з постачання; агент торговельний; представник
торговельний; інспектор торговельний; адміністративний помічник;
торговець (обслуговування бізнесу та реклами); помічник керівника
підприємства (установи, організації); помічник керівника
виробничого підрозділу; фахівець з організації побутового
обслуговування
|
Зміст діяльності:
Управління
допоміжними бізнес-процесами на підприємствах різних форм власності
та різної правової форми, в т.ч. дослідження та впровадженя системи
технологій, побудова організаційних структур управління,
застосування практичних навичок з менеджменту і маркетингу,
економічного аналізу, інформаційних систем і управлінських
технологій, організації підприємницької діяльності
тощо.
|
Конкуренті переваги:
- Орієнтир на світові стандарти, пріоритети
розвитку національної економіки і забезпечує не тільки здобуття
певної кваліфікації, а й формування світогляду здобувачів вищої
освіти.
- Підготовка студентів здійснюється в межах системи
управління якістю в університеті, гармонійною складовою якої є
система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої
освіти (сертифікована ISO 9001:2015)
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії,
студентоцентроване викладання та навчання
- Наявність необхідного матеріально-технічного
забезпечення та навчально-методичних ресурсів для організації
освітнього процесу, в тому числі під час дистанційного
навчання
- Реалізація безперервності навчання в системі
«освіта впродовж життя»: можливість випускників продовжити навчання
на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти з перспективою
подальшого навчання на другому (магістерському) та третьому (PhD
«доктор філософії») за різними освітніми програмами галузі знань
«Управління та адміністрування»
- Випускники ОП «Менеджмент» можуть виконувати
роботу та займати первинні посади відповідно до Національного
класифікатора України «Класифікатор професій ДК
003:2010»
- Постійне удосконалення освітньої програми із
врахуванням інтересів стейкхолдерів, змін на ринку праці та
освітніх послуг.
- Цифровізація в організації освітнього процесу,
дотримання політики академічної доброчесності під час навчання,
вимогливість та наскрізне контролювання результатів навчання
студентів.
- Створення сприятливого освітнього середовища,
безпечного для життя і здоров’я здобувачів вищої освіти та такого,
що дозволяє задовольнити їхні потреби та інтереси.
|
Освітньо-наукова програма «Менеджмент»
для
підготовки здобувачів ступеня вищої освіти
доктор
філософії
(очна
(денна, вечірня) та заочна форми навчання, українська,
англійська)
|
|
|