Що вивчають |
Ким працюють |
Яку роботу
виконують |
Освітня програма «Торговельний
менеджмент»
(денна
форма навчання)
|
бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Помічник керівника
підприємства (установи, організації); представник торговельний;
агент торговельний; завідувач секції; інспектор торговельний;
організатор з постачання (із збуту); торговельний брокер (маклер);
торговець комерційний, комівояжер, мерчендайзер; фахівець-аналітик
з дослідження товарного ринку, трейд-маркетинг менеджер,
продакт-менеджер, спеціаліст з методів розширення ринку збуту;
спеціаліст-аналітик з дослідження товарного ринку
|
Зміст
діяльності:
Організовування
основних та допоміжних процесів в торговельній діяльності;
забезпечення раціонального використання всіх видів ресурсів в
організаціях торгівлі; використання інформаційних технологій та
системи для вирішення професійних завдань в менеджменті організацій
торгівлі; обґрунтування стратегії розвитку організацій торгівлі,
оцінювання ефективності торговельної діяльності
|
Education
program
«Trade
Management»
(денна
форма навчання) |
master
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Commercial director;
director (head) of small trade company; store manager; manager in
wholesale trade; manager in retail nonfood goods; manager in retail
non-domestic and nonfood products; manager in retail trade; manager
in transport vehicles trade; sourcing manager; sales manager;
manager concerning business activities and management; head of
commercial department; business development director of
distributive network; director of retail entity; storekeeper; sales
manager; director of supplies; transport officer
|
Зміст
діяльності:
Optimal model
development of management in trade organizations; formation of
alternative development directions of trade organizations;
implementation of innovative management technologies of trade
process, crisis diagnosis in the activities of trade organizations;
justification of programs to improve the quality of trade processes
and strategy of the balanced development of trade
organizations
|
Освітня програма «Управління
бізнесом»
(денна
та заочна форми навчання) |
бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Помічник керівника
малого підприємства без апарату управління; помічник керівника
підприємства (установи, організації); помічник керівника іншого
основного підрозділу; бренд-менеджер; менеджер по роботі з
клієнтами (із тендером); спеціаліст з управління проектами та
програмами в сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
фахівець з корпоративного управління; торговець (обслуговування
бізнесу та реклами); фахівець інфокомунікацій
|
Зміст
діяльності:
Формування дієвої
системи менеджменту з урахуванням специфіки та
організаційно-правової форми організації бізнесу; проведення
аналітико-дослідницької роботи та моніторингу бізнес-процесів в
організації з використанням відповідного науково-методичного
інструментарію; забезпечення раціонального використання ресурсів;
використання інформаційних технологій та систем для вирішення
професійних управлінських завдань; обґрунтування стратегії розвитку
організацій; оцінювання ефективності діяльності організацій
та бізнесу загалом.
|
магістр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої торговельної фірми;
директор з матеріально-технічного забезпечення (з транспорту);
директор з операційної діяльності; менеджер (управитель) з
дослідження ринку; керуючий відділенням; менеджер (управитель) з
адміністративної діяльності; менеджер (управитель) з організації
консультативних послуг; менеджер (управитель) з питань
регіонального розвитку; менеджер (управитель) із соціальної та
корпоративної відповідальності; менеджер (управитель) систем
якості; начальник (завідувач) підрозділу; начальник відділу (у
складі управління); начальник відділу (служби, управління);
начальник філіалу (філії); завідувач відділу (у складі управління);
професіонал з корпоративного управління; фахівець з ефективності
підприємництва; фахівець із якості
|
Зміст
діяльності:
Формування оптимальної
моделі управління бінесом; формування альтернативних напрямів
стратегічного розвитку бізнесу; запровадження інноваційних
технологій в управлінні бізнесом, діагностика кризових явищ в
діяльності організацій; обґрунтування програм підвищення якості
бізнес-процесів та стратегії збалансованого розвитку
бізнесу.
|
Освітня програма «Менеджмент
персоналу»
(денна форма
навчання) |
бакалавр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Інспектор з кадрів;
кадровий аудитор; аналітик у сфері професійної зайнятості;
організатор з персоналу; професіолог; профконсультант; фахівець з
аналізу ринку праці; фахівець з найму робочої сили; фахівець з
інтерв’ювання; фахівець з питань вирішення колективних трудових
спорів (конфліктів); інспектор з кадрів; фахівець з питань
зайнятості (хедхантер); фахівець з профорієнтації
|
Зміст
діяльності:
Організація роботи
персоналу підприємства та кадрової служби; використання
інформаційних технології та систем для вирішення професійних
завдань; діагностика кадрового потенціалу підприємства;
обґрунтування кадрової політики підприємства; оцінювання
організаційної динаміки та командоутворення
|
магістр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Директор з кадрових
питань та побуту; менеджер (управитель) у соціальній сфері;
менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) із
соціальної та корпоративної відповідальності; начальник відділу
кадрів; начальник відділу організації праці та заробітної плати;
начальник відділу підготовки кадрів; начальник відділу соціального
розвитку; начальник курсів підвищення кваліфікації; спеціаліст з
питань кадрової роботи та державної служби; інженер з нормування
праці
|
Зміст
діяльності:
Розроблення ефективної
кадрової політики в організації; забезпечення дотримання принципів
соціального партнерства, впровадження результативних змін в системі
менеджменту персоналу; обґрунтування стратегії
соціально-відповідальної поведінки підприємства; оцінювання
ефективності системи менеджменту персоналу в організації
|
Освітня програма «Бізнес-адміністрування»
(денна, вечірня та заочна форми
навчання) |
магістр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої фірми; директор
комерційний; директор з операційної діяльності; менеджер
(управитель) з дослідження ринку; керуючий відділенням; менеджер
(управитель) з адміністративної діяльності; менеджер (управитель) з
питань регіонального розвитку; менеджер (управитель) з дослідження
ринку та вивчення суспільної думки; менеджер (управитель) із
соціальної та корпоративної відповідальності; менеджер (управитель)
із комунікаційних технологій; менеджер (управитель) з постачання;
менеджер (управитель) із збуту; менеджер (управитель) в оптовій
торгівлі та посередництві у торгівлі; менеджер (управитель) в
роздрібній торгівлі побутовими товарами (та їх ремонті); менеджер
(управитель) з питань комерційної діяльності та управління;
начальник комерційного відділу, начальник (завідувач) підрозділу;
начальник відділу (у складі управління); начальник філіалу (філії);
професіонал з корпоративного управління; фахівець з ефективності
підприємництва; фахівець із якості.
|
Зміст
діяльності:
Забезпечення ефективної
системи менеджменту в організації, співпраця з державними та
громадськими інституціями, вміння працювати в
інтернаціональних командах й адаптуватися до змін, використовувати
сучасні методи діагностики та експертизи діяльності організацій,
створювати раціональну модель корпоративного управління, вирішувати
корпоративні конфлікти, розробляти оптимальну фінансову політику
підприємства, вивчати міжнародні ринки та перспективи співпраці із
закордонними партнерами на засадах кроскультурної взаємодії,
формувати антикризові програми, ініціювати, розробляти та
забезпечувати реалізацію інвестиційно-інноваційних проектів і
креативних програм розвитку, використовувати ефективні механізми
управління змінами на основі комплексного системного аналізу
бізнесу.
|
Освітня програма «Промисловий
менеджмент»
(денна форма
навчання) |
бакалавр
Інформаційний
пакет |
Можливі
посади:
Директор підприємства, заступник
директора підприємства, головний інженер; директор (керівник)
малого промислового підприємства (фірми); керівник
бригади; (дослідної, проектної організації);
завідувач (начальник) відділу (науково-дослідного,
конструкторського, проектного та ін.); керівник проектів та програм
у сфері матеріального виробництва; менеджер з розвитку компанії,
начальник цеху, виробничої дільниці та інших підрозділів;
начальник відділу механізації та автоматизації виробничих процесів;
консультант з раціоналізації виробництва; фахівець з ефективності
підприємництва та раціоналізації виробництва
|
Зміст
діяльності:
Формування оптимальної
моделі поєднання людського потенціалу з виробничою системою з метою
створення суспільно корисної якісної і безпечної продукції,
організування основних та допоміжних процесів виробничої системи,
створення і управління промисловою інфраструктурою підприємства,
матеріальними ресурсами і виробничими запасами, забезпечення
раціонального управління ресурсами та собівартістю продукції,
використання інформаційних технологій та систем для розв`язування
складних спеціалізованих завдань та практичних проблем управління в
промисловості, розробка та впровадження інноваційних технологій;
управління ефективністю реалізації програм розвитку, управління
ефективністю виробничої діяльності ідприємництва та
раціоналізації виробництва
|
Освітня програма «Управління
закладами охорони здоров'я»
(денна, вечірня та заочна форми навчання) |
магістр |
Можливі
посади:
генеральний директор
(директор) / начальник (завідувач) закладу охорони здоров'я,
заступник генерального директора (директора)/начальника
(завідувача) закладу охорони здоров'я, медичний директор, начальник
(завідувач, керівник) структурного підрозділу закладу охорони
здоров'я
|
Зміст
діяльності:
Управління
виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу
охорони здоров'я, фінансово-господарськими результатами його
діяльності. Організація розробки та забезпечення реалізації
довгострокової стратегії розвитку закладу. Забезпечення виконання
зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними
позабюджетними соціальними фондами. Організація роботи та
ефективної взаємодії структурних підрозділів. Забезпечення
залучення коштів на інвестиційні потреби закладу. Забезпечення
закладу охорони здоров'я кваліфікованими працівниками. Зовнішнє
представництво закладу в адміністративних органах, засобах масової
інформації тощо. Захист майнових інтересів закладу охорони здоров'я
в суді, органах державної влади та управління. Забезпечення
дотримання вимог трудового законодавства. Забезпечення створення на
робочому місці в кожному структурному підрозділі умов праці
відповідно до нормативно-правових актів, забезпечення додержання
вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони
праці
|
Освітня програма «Менеджмент»
(денна форма
навчання) |
молодший бакалавр
Інформаційний
пакет
|
Можливі
посади:
Інспектор
з контролю за виконанням доручень; технік з підготовки виробництва;
технік з праці; агент з постачання; агент торговельний; представник
торговельний; інспектор торговельний; адміністративний помічник;
торговець (обслуговування бізнесу та реклами); організатор
діловодства (види економічної діяльності); помічник керівника
підприємства (установи, організації); помічник керівника
виробничого підрозділу; фахівець з організації побутового
обслуговування
|
Зміст
діяльності:
Управління
допоміжними бізнес-процесами на підприємствах різних форм власності
та різної правової форми, в т.ч. дослідження та впровадженя системи
технологій, побудова організаційних структур управління,
застосування практичних навичок з менеджменту і маркетингу,
економічного аналізу, інформаційних систем і управлінських
технологій, організації підприємницької діяльності
тощо.
|
Освітньо-наукова програма «Менеджмент»
для
підготовки здобувачів ступеня вищої
освіти доктор філософії
(очна (денна, вечірня) та заочна форми
навчання)
|
|