logo
Кафедра менеджменту
Кафедра менеджменту
logo
Кафедра менеджменту
img

Тематика курсових робіт для студентів з навчальних дисципін "Категорійний менеджмент" та "Менеджмент"

менеджменту

ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні кафедри менеджменту


Теми курсових робіт з навчальної дисципіни "Категорійний менеджмент" 
для студентів ФТМ 4 курсу 15 групи

  1. Визначення рейтингу товарної категорії «Алкогольні напої»
  2. Формування програми стимулювання продажу товарної категорії «Сад та город»
  3. Управління асортиментним портфелем товарної категорії «Шоколад та шоколадні вироби”
  4. Групування асортименту магазину за товарними категоріями
  5. Розподіл ролей товарних категорій відповідно до бізнес-задач підприємства торгівлі
  6. Застосування крос-категорійного аналізу в категорійному менеджменті підприємства
  7. Інформаційне забезпечення категорійного менеджменту підприємства торгівлі
  8. Розробка ефективної асортиментної політики на підприємстві торгівлі
  9. Формування асортиментної матриці товарної категорії молочних продуктів
  10. Виділення товарних категорій в асортименті підприємства торгівлі
  11. Конкурентоспроможність товарної категорії «POD-системи для вейпінгу»
  12. Формування програми стимулювання продажу товарної категорії “Безалкогольні напої”
  13. Формування асортименту варених ковбас на підставі визначення цільової споживчої групи
  14. Вивчення споживача в системі управління товарною категорією «Вітаміни»
  15. Управління закупівлями в товарній категорії шампуней
  16. Управління прибутковістю товарної категорії сантехніки
  17. Складання планограми товарної категорії “Питна вода”
  18. Моніторинг діючих та потенційних конкурентів в рамках товарної категорії “Чай, кава”
  19. Ідентифікація цільової аудиторії товарної категорії “Товари по догляду за волоссям”
  20. Складання плану розподілу торговельної площі між товарними категоріями підприємства

Теми курсових робіт з навчальної дисципіни "Менеджмент"
для студентів ФЕМП 3 курсу 1 групи, освітньої програми «Економіка бізнесу»

  1. Вдосконалення організаційної структури управління підприємством
  2. Застосовування функції «планування» в системі управлінні підприємством
  3. Життєвий цикл організації. Особливості та можливості
  4. ​Застосування методів менеджменту в діяльності підприємства
  5. Зовнішнє і внутрішнє середовище організації та їх зв’язки
  6. Ефективність управлінських комунікацій на підприємстві
  7. Імідж підприємства як прояв організаційної культури
  8. Комунікаційний процес та його організація на підприємстві
  9. Контроль та його місце в системі управління організацією
  10. Менеджер в системі управління підприємством
  11. Механізм прийняття управлінських рішень на підприємстві в умовах нестабільного зовнішнього середовища
  12. Методи подолання конфліктних ситуацій на підприємстві
  13. Особливості функцій менеджменту та сполучних процесів на підприємстві
  14. Особливості становлення та розвитку управління підприємством на сучасному етапі розвитку суспільства
  15. Процес підготовки та реалізації управлінських рішень на підприємстві та шляхи їх вдосконалення
  16. Процес управління як сукупність взаємопов’язаних і взаємодіючих функцій менеджменту підприємства
  17. Прийняття управлінських рішень на підприємстві в умовах війни
  18. Психологія та етика ділових відносин в системі управління підприємством
  19. Стилі керівництва та моделі лідерства на підприємстві
  20. Стилі управління на підприємстві
  21. Сучасні системи та форми стимулювання праці в організації
  22. Управління ресурсами на підприємстві
  23. Управління соціально-психологічним кліматом у трудовому колективі
  24. Функція мотивування та шляхи її вдосконалення на підприємстві
  25. Формування мотиваційної поведінки працівників підприємства
  26. Формування організаційної культури на підприємстві
  27. Формування організаційної структури управління підприємством та оцінка ефективності її функціонування
  28. Формування системи інформаційного забезпечення управління організацією
  29. Формування успішної мотиваційної політики на підприємстві
  30. Функція організування на підприємстві: взаємовідносини повноважень обов’язків, відповідальності
  31. Характеристика системи управління підприємством в умовах війни

 Теми курсових робіт з навчальної дисципіни "Менеджмент"
для студентів ФЕМП 3 курсу 3 групи, освітньої програми «Економіка торгівлі»

  1. Вдосконалення організаційної структури управління підприємством
  2. ​Імідж підприємства як прояв організаційної культури
  3. Значення контролювання та його місце в системі менеджменту підприємства
  4. Кодекс ділової етики на підприємстві
  5. Прийняття управлінських рішень на підприємстві
  6. Психологія та етика ділових відносин в системі управління підприємством
  7. Формування мотиваційної поведінки працівників підприємства
  8. Формування організаційної культури на підприємстві
  9. Формування організаційної структури управління підприємством та оцінка ефективності її функціонування
  10. Формування успішної мотиваційної політики на підприємстві

24.09.2020
05865
остання редакція 15.10.2025
05865