Тематика курсових робіт для студентів з навчальних дисципін "Категорійний менеджмент" та "Менеджмент"
менеджменту
ЗАТВЕРДЖЕНО
на
засіданні кафедри менеджменту
Теми курсових робіт
з навчальної дисципіни "Категорійний
менеджмент"
для студентів
ФТМ 4 курсу 15 групи
- Визначення рейтингу товарної категорії «Алкогольні напої»
- Формування програми стимулювання продажу товарної категорії «Сад та город»
- Управління асортиментним портфелем товарної категорії «Шоколад та шоколадні вироби”
- Групування асортименту магазину за товарними категоріями
- Розподіл ролей товарних категорій відповідно до бізнес-задач підприємства торгівлі
- Застосування крос-категорійного аналізу в категорійному менеджменті підприємства
- Інформаційне забезпечення категорійного менеджменту підприємства торгівлі
- Розробка ефективної асортиментної політики на підприємстві торгівлі
- Формування асортиментної матриці товарної категорії молочних продуктів
- Виділення товарних категорій в асортименті підприємства торгівлі
- Конкурентоспроможність товарної категорії «POD-системи для вейпінгу»
- Формування програми стимулювання продажу товарної категорії “Безалкогольні напої”
- Формування асортименту варених ковбас на підставі визначення цільової споживчої групи
- Вивчення споживача в системі управління товарною категорією «Вітаміни»
- Управління закупівлями в товарній категорії шампуней
- Управління прибутковістю товарної категорії сантехніки
- Складання планограми товарної категорії “Питна вода”
- Моніторинг діючих та потенційних конкурентів в рамках товарної категорії “Чай, кава”
- Ідентифікація цільової аудиторії товарної категорії “Товари по догляду за волоссям”
- Складання плану
розподілу торговельної площі між товарними категоріями
підприємства
Теми курсових робіт з навчальної дисципіни
"Менеджмент"
для студентів
ФЕМП 3 курсу 1 групи, освітньої програми «Економіка
бізнесу»
- Вдосконалення організаційної структури управління підприємством
- Застосовування функції «планування» в системі управлінні підприємством
- Життєвий цикл організації. Особливості та можливості
- Застосування методів менеджменту в діяльності підприємства
- Зовнішнє і внутрішнє середовище організації та їх зв’язки
- Ефективність управлінських комунікацій на підприємстві
- Імідж підприємства як прояв організаційної культури
- Комунікаційний процес та його організація на підприємстві
- Контроль та його місце в системі управління організацією
- Менеджер в системі управління підприємством
- Механізм прийняття управлінських рішень на підприємстві в умовах нестабільного зовнішнього середовища
- Методи подолання конфліктних ситуацій на підприємстві
- Особливості функцій менеджменту та сполучних процесів на підприємстві
- Особливості становлення та розвитку управління підприємством на сучасному етапі розвитку суспільства
- Процес підготовки та реалізації управлінських рішень на підприємстві та шляхи їх вдосконалення
- Процес управління як сукупність взаємопов’язаних і взаємодіючих функцій менеджменту підприємства
- Прийняття управлінських рішень на підприємстві в умовах війни
- Психологія та етика ділових відносин в системі управління підприємством
- Стилі керівництва та моделі лідерства на підприємстві
- Стилі управління на підприємстві
- Сучасні системи та форми стимулювання праці в організації
- Управління ресурсами на підприємстві
- Управління соціально-психологічним кліматом у трудовому колективі
- Функція мотивування та шляхи її вдосконалення на підприємстві
- Формування мотиваційної поведінки працівників підприємства
- Формування організаційної культури на підприємстві
- Формування організаційної структури управління підприємством та оцінка ефективності її функціонування
- Формування системи інформаційного забезпечення управління організацією
- Формування успішної мотиваційної політики на підприємстві
- Функція організування на підприємстві: взаємовідносини повноважень обов’язків, відповідальності
- Характеристика системи управління підприємством в умовах війни
Теми курсових робіт з навчальної дисципіни
"Менеджмент"
для студентів
ФЕМП 3 курсу 3 групи, освітньої програми «Економіка
торгівлі»
- Вдосконалення організаційної структури управління підприємством
- Імідж підприємства як прояв організаційної культури
- Значення контролювання та його місце в системі менеджменту підприємства
- Кодекс ділової етики на підприємстві
- Прийняття управлінських рішень на підприємстві
- Психологія та етика ділових відносин в системі управління підприємством
- Формування мотиваційної поведінки працівників підприємства
- Формування організаційної культури на підприємстві
- Формування організаційної структури управління підприємством та оцінка ефективності її функціонування
- Формування успішної мотиваційної політики на підприємстві

