маркетингу
 |
КАРМАЗІНОВА ВІКТОРІЯ ДМИТРІВНА
Кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
e-mail: v.karmazinova@knute.edu.ua
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Web
of Science
ORCID
Google Scholar
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
бренд-менеджмент, брендинг, лояльність, маркетингові
комунікації
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Бренд-менеджмент», «Управління лояльністю споживачів», «Прямий
маркетинг», «Моделювання фінансово-господарської діяльності»
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- кандидата економічних наук, 08.00.04 – економіка та управління
підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації
«Управління брендом маркетингового дослідного агентства», 2018
р.
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- старший викладач кафедри маркетингу, Київський національний
торговельно-економічного університету, 2018 р. – по теперішній
час.
- аспірант, Київський національний торговельно-економічний
університет, 2014 р. – 2017 р.
- маркетолог, Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕМ Груп»,
2013 р. –2014 р.
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Монографія:
Соціально-етичний маркетинг : монографія / Є.В. Ромат, В.Д.
Кармазінова та ін.; заг. ред. А.А. Мазаракі, Є.В. Ромата. – 2-ге
вид., перероб. і допов. – Київ.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.
– 372 с. (Особистий внесок здобувача полягає у дослідженні етичних
проблем маркетингу суб’єктів ринку дослідних послуг).
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
-
Кармазінова В.Д. Корпоративна соціальна відповідальність
маркетингових дослідних агентств / В.Д. Кармазінова // Вісн.
Херсонського держ. ун-ту, – 2016. - № 16 (3). – С. 39–43.
-
Кармазінова В.Д. Формування бренду В2В послуг / В.Д. Кармазінова
// Вісн. Запорізької держ. академії, – 2016. – №5 (05). – С.
103–107.
-
Кармазінова В.Д. Маркетингова комунікаційна політика
маркетингових дослідних агентств / В.Д. Кармазінова // Інтелект
ХХІ. – 2017. – №5. – С. 113–118.
-
Кармазінова В.Д. Аналіз брендів маркетингових дослідних агентств
[Електронний ресурс] / В.Д. Кармазінова // Економіка та
суспільство. – 2017. – №8. – Режим доступу до журналу: http: //
economyandsociety.in.ua.
-
Кармазінова В.Д. Формування бренд-комунікацій маркетингових
дослідних агентств / В.Д. Кармазінова // Вісн. Ужгород. нац. ун-т.
– 2017. –№ 15. – С. 48-52. (Index Copernicus (ICV 2015:
32/42)).
-
Кармазінова В.Д. Брендинг в електронній торгівлі / В.Д.
Кармазінова, М.В. Котова // Наук. вісник Херсонського державного
університету, – 2019. – №34. – С. 45-51.
Матеріали конференцій (найвагоміші):
- Кармазінова В.Д. Система управління брендом маркетингових
дослідних агентств / В.Д. Кармазінова // Реклама: інтеграція
теорії та практики : тези. доп. ІХ Міжнар. наук.-прак. конф. (м.
Київ, 3 грудня 2015р. ). – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2015. – С. 70– 72.
- Кармазінова В.Д. Бренд-менеджмент як сучасна концепція
управління підприємством / В.Д. Кармазінова // Актуальні проблеми
економіки в умовах фінансової кризи : зб. тез. Міжнар. наук.-практ.
конф. (м. Київ, 18–19 вересня 2015 р. ). – –: Нова економіка, 2015.
– С. 89– 91.
- Кармазінова В.Д. Підвищення конкурентоспроможності бренду
маркетингового дослідного агентства [Електронний ресурс] /
В.Д. Кармазінова // Проблеми та перспективи розвитку підприємництва
в Україні : матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 14–15
травня 2015 р. ) / відп. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац.
торг-економ. ун-т., 2015. – С. 99– 101.
- Кармазінова В.Д. Формування бренду маркетингового дослідного
агентства / В.Д. Кармазінова // Проблеми та перспективи розвитку
інноваційної діяльності в Україні : матер. VIII Міжнар.
бізнес-форуму (м. Київ, 19 березня 2016 р.) : відп. ред. А.А.
Мазаракі . – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С.
202–204.
- Кармазінова В.Д. Корпоративний брендинг: сутність та
особливості / В.Д. Кармазінова // Економічні та інноваційні
процеси: стан та розвиток: Всеукр. наук-прак. конф. (м. Одеса,
25-26 березня 2016 р. ). / Одеса : ЦЕДР, 2016. – С. 45–47.
- Кармазінова В.Д. Комунікаційні бренд-стратегії дослідних
організацій / В.Д. Кармазінова // Напрямки та сучасні чинники
розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти :
мат. доп. Міжнар. наук.-прак. конф. (м. Запоріжжя, 8 вересня 2017
р.). – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С.
62–64.
- Кармазінова В.Д. Проблеми та перспективи розвитку
бренд-менеджменту на ринку В2В послуг / В.Д. Кармазінова, Н.В.
Ясюченко// Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези
доп. Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018
р.) / відп. ред. Є.В. Ромат. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т,
2018. – 57 с.
- Кармазінова В.Д. Вплив реклами на процес створення обізнаності
про бренд / В.Д. Кармазінова // Журналістика та реклама: вектори
взаємодії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня
2019 р.) / за заг. ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2019. – 236 с.
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Лист подяка Київського національного торговельно-економічного
університету за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті
успіхи в науково-педагогічній діяльності, 2019 р.
- Почесна грамота Київського національного
торговельно-економічного університету за сумлінну і плідну працю,
2020 р.
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- Вища школа педагогічної майстерності КНТЕУ. Підготовлено
комплект науково-методичного матеріалу для дисципліни
«Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності», 2019 рік.
- Спілка рекламістів України. Результатом стажування є ситуаційна
вправа (кейс) «Бренд-менеджмент у некомерційній діяльності» для
студентів ОС «магістр», спеціальність «Маркетинг», 2020 рік.
|
|
|
ХОБІ
|
подорожі, кулінарія, садівництво
|
остання редакція 16.03.2023