Коноплянникова Маріанна Анатоліївна
маркетингу
КОНОПЛЯННИКОВА МАРІАННА
АНАТОЛІЇВНА кандидат економічних наук, доцент, e-mail: m.konoplyannykova@knute.edu.ua ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ ринкові дослідження, маркетинг, промисловий маркетинг,
маркетингові дослідження ДИСЦИПЛІНИ “Маркетинг”, “Маркетинговий аналіз”, “Промисловий
маркетинг” АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ ДОСВІД РОБОТИ ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Статті у фахових виданнях, матеріали
конференцій 1. Коноплянникова М. А. Формування маркетингової
діяльності підприємства на засаді комунікативних технологій / М. А.
Коноплянникова // Актуальні проблеми ринкової економіки. – 2009. –
№ 5. – С. 122–128. 2. Коноплянникова М. А. Інформаційно-комунікаційні
технології в картографії: рівень застосування / М. А.
Коноплянникова // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 6. – С.
42–45. 3. Коноплянникова М. А. Формування структури інформаційних
потоків промислового підприємства в умовах глобалізації товарних
ринків / М. А. Коноплянникова // Екон. вісн. НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК
«Політехніка». – 2011. – № 8. – С. 358–362. 4. Коноплянникова М. А. Генезис ринкових умов розвитку
управління маркетинговою діяльністю підприємств у сфері
картографічних послуг / М. А. Коноплянникова [Електронне видання
«Ефективна економіка»] – 2014. – № 6. – Режим
доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3101. 5. Коноплянникова М. А. Фактори інтенсифікації розвитку
маркетингової діяльності на ринку картографічних послуг / М. А.
Коноплянникова // Глобалізація у сфері економіки та технологій :
матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., (Чернівці, 26–27 квітня
2014 р.). – Чернівці, 2014. – С. 90–92. 6. Коноплянникова М. А. Оцінка ефективності управління
маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг
/ М. А. Коноплянникова // Ольвійський форум-2014: механізм
формування і розвитку ринкової економіки : матеріали ХІІІ Міжнар.
наук.-практ. конф. молодих вчених, (Миколаїв-Коблево, 16–18 травня
2014 р.). – Миколаїв-Коблево, 2014. – С. 90–92. 7. Коноплянникова М. А. Особливості функціонування ринку
картографічних послуг в умовах інтенсифікації дії факторів
макросередовища / М. А. Коноплянникова // Актуальні проблеми
соціально-економічного розвитку : матеріали ХІІІ
Міжнар.наук.-практ. конф., (Чернівці, 24–25 травня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92. 8. Програма. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2012. 9. Робоча программа. Промисловий маркетинг К.:Київ.
нац. торг-екон. ун-т, 2012. 10. Промисловий маркетинг Опорний конспект лекцій К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2013. 11. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою
діяльністю: поняття, принципи, підходи. / М. А.
Коноплянникова // Глобальні та національні проблеми економіки., 17
червня 2017 р. 12. Коноплянникова М. А. Маркетингова збутова стратегія в
умовах інтенсифікації конкуренції. / М. А. Коноплянникова //
Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку,
менеджменту та права: теорія та практика. м. Полтава,
Україна. 9 березня. 2019 р. 13. Коноплянникова М. А. Завдання вибору
інформаційно-комунікаційних технологій. / М. А. Коноплянникова //
Clobal Marketing: Аnalysis and challenges of our time. May 16-17,
2019, Batumi, Georgia. 2019 р. 12. Коноплянникова М. А. Задачі вибору інформаційного
забезпечення маркетингової діяльністю підприємств /М. А.
Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] – 2020. –
№ 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7740 ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ХОБІ подорожі, спорт
доцент кафедри маркетингу


