Симпозіум до Дня журналіста
журналістики та реклами
щорічна
зустріч
Міжнародний симпозіум до Дня
журналіста
6 червня
Щороку кафедра журналістики та реклами запрошує наукову спільноту, практиків та здобувачів вищої освіти до обговорення актуальних проблем журналістики за круглим столом.
Симпозіум 2023
Соціальні комунікації: виклики
сьогодення
6 червня 2023 року в змішаному форматі з використанням режиму відеоконференції до учасників міжнародної зустрічі з вітанням звернувся ректор Державного торговельно-економічного університету доктор економічних наук, професор Анатолій Мазаракі, який підкреслив важливість тематичних напрямів нинішніх реалій інфодемії та інформаційних війн, обговорення питань розвитку соціальних комунікацій в Україні та за кордоном, підготовки фахівців у сфері медіа, журналістики, реклами та PR, впровадження в освітній процес стратегій, технологій та інновацій в рекламній сфері і зв’язках з громадськістю. |
Круглий стіл 2022
Медіаосвіта в Україні
2 червня 2022 року в змішаному форматі з
режимом відео-конференції було організовано та проведено
міжнародний круглий стіл «Медіаосвіта в Україні», присвячений Дню
журналіста.
За результатами обговорення було
сформовано дайджест "Медіаосвіта в Україні" Придбати
дайджест |
Круглий стіл 2021
Перспективи журналістської
освіти
Кафедрою журналістики та реклами
Київського національного торговельно економічного університету
4 червня 2021 року було організовано та проведено
круглий стіл присвячений Дню Журналіста.
У креативному просторі SMART-бібліотеки у форматі online | offline
в.о. завідувачки кафедри Яніна Лісун урочисто відкрила та
представила запрошених гостей, професор кафедри Діана Файвішенко
привітала із професійним святом Днем журналіста.
Круглий стіл 2020
Сучасні медіа: виклики сьогодення та
перспективи майбутнього
У форматі Zoom конференції 03.06 з
нагоди відзначення Дня журналіста України на кафедрі журналістики
та реклами відбувся круглий стіл «Сучасні медіа: виклики сьогодення
та перспективи майбутнього».
Мета круглого столу – науковий розгляд актуальних проблем у сферах
журналістики, медіа і реклами в умовах діджиталізації
медіапростору, обмін ідеями та технологіями, досвідом їх
запровадження в цифровому суспільстві в сучасних умовах соціальної
взаємодії.