logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

До Дня журналіста круглий стіл «Перспективи журналістської освіти»

Загальна інформація

Кафедрою журналістики та реклами Київського національного торговельно економічного університету 4 червня 2021 року було організовано та проведено круглий стіл присвячений Дню Журналіста.

У креативному просторі SMART-бібліотеки у форматі online | offline в.о. завідувачки кафедри Яніна Лісун урочисто відкрила та представила запрошених гостей, професор кафедри Діана Файвішенко привітала із професійним святом Днем журналіста.

Модератор круглого столу доцент кафедри журналістики та реклами Євгенія Кияниця разом із запрошеними online гостями та студентами спеціальності 061 «Журналістика» обговорила перспективні напрями розвитку журналістської освіти в Україні:

  • Ірина Чернявська - співзасновниця, головний редактор Profi Space Media, засновниця, видавець медіаплатформи в Investory News
  • Наталья Мансурова –директор Рекламної агенції «Семья Суриката»
  • Поліна Бєлоглазова - проджект-менеджер Рекламного Агентства DIGITAL CHAIN
  • Євгенія Родіонова - журналіст, засновниця агенції контент-маркетингу «Content.UA»
  • Олексій Делюков - директор дослідницької агенції Research.ua
  • Тетяна Ніжник - PR Manager - Coca-Cola Hellenic Bottling Company

В рамках круглого столу піднімались актуальні питання:

  • принципи професійних етичних стандартів журналістики, PR-діяльності та реклами;
  • перспективи підготовки фахівців для роботи в медіасередовищі;
  • потреби медіа галузі та формування цілісної кар’єрної компетентності здобувачів вищої освіти;
  • студентська та викладацька академічна доброчесність.

Представники медіабізнесу, викладачі та здобувачі вищої освіти дійшли згоди про актуальність обговорюваної теми та необхідність регулярного проведення подібних заходів, адже саме така багатовекторна комунікація не тільки сприяє розвитку фаховості всіх учасників, а і підвищує відповідальність університетської та бізнесової спільноти перед громадськістю.

Кафедра журналістики та реклами разом із представниками медіабізнесу вітає усіх колег із професійним святом! Бажає міцного здоров'я, енергії та творчої наснаги, натхнення та сил у подальшому розвитку нашої спільної справи - формування свідомого та відповідального майбутнього покоління!

Чекаємо на нові зустрічі та плідну співпрацю!
Приєднуйся та дій!

04.06.2021
43630
3927
остання редакція 07.06.2021
43630