ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАГІСТРІВ ОП «КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»
менеджменту
1. Збалансування взаємодії між ритейлером … та постачальниками в
рамках категорійного менеджменту (або товарної категоріїї «…»).
2. Стратегія налагодження кооперації між виробниками та
роздрібним(оптовим) торговельним оператором.
3. Розробка стратегії розвитку товарної категорії «…»
4. Система клієнтоорінтованого управління катогорійного менеджменту
на підприємстіві.
5. Управління взаємовідносинами з постачальниками для
товарної категорії «…».
6. Розробка програми стимулювання продажу товарної категорії «…».
7. Система крос-категорійного аналізу в категорійному менеджментіпідприємства.
«…».
8. Розробка
проекту розподілу торговельної площі між товарними категоріямипідприємства.
9. Формування асортиментної політики підприємства на
підставі визначення цільової споживчої групи.
10. Управління
конкурентоспроможністю товарної категорії «…».
11. Інформаційне забезпечення категорійного менеджменту підприємстваторгівлі.
12. Система крос-категорійного аналізу в категорійному менеджментіпідприємства.
13. Розробка ефективної асортиментної
політики підприємства (торгівлі).
14. Система
моніторингу діючих та потенційних конкурентів в
рамках товарноїкатегорії «…».
15. Управління ланцюгами поставок в системі категорійного
менеджменту підприємства.
16. Розробка програми розвитку товарної
категорії «…».
17. Стратегія ціноутворення в системі формування цілісного ценового іміджуритейлера «…».
18. Управління швидкістю обертання товарів в товарній категорії «…».
19. Розробка проекту оптимізації продуктової лінійки
в товарній категорії «…».
20. Категорійний менеджмент
в умовах обмеженого торговельного простору
(на прикладі «формат торговельного обє'кту»).
21. Стратегічне планування асортиментом товарів підприємства.
22. Оптимізація управління товарними запасами
підприємства.
23. Система налагодження взаємодії бізнес-партнерів в процесі
реалізації рішень для товарної категорії «…».
24. Стратегія просування товарної категорії «…»
споживачам.
25. Управління асортиментною матрицею товарної категорії
«…».

