logo
Кафедра торговельного підприємництва та логістики
Кафедра торговельного підприємництва та логістики
logo
Кафедра торговельного підприємництва та логістики
img

Видання кафедри

торговельного підприємництва та логістики

ЗМІСТ

Кавун-Мошковська О. О.

Торговельні мережі : підручник / О. О. Кавун-Мошковська. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 488 с.

ІSBN 978-966-918-026-1

DOI: 10.31617/p.knute.2021-539

У підручнику розглянуто тенденції і перспективи розвитку торговельних мереж в умовах глобалізації світової економіки, типи мережевих структур та їх характерні особливості. Окрему увагу приділено передумовам розвитку торго­вельних мереж, видам стратегій формування торговельних мереж та особливостям їх застосування, організації маркетингової діяльності торговельної мережі, вибору напрямів диверсифікації діяльності, розвитку власних торговельних марок, специфіці застосування категорійного менеджменту у корпоративній торговельній мережі, управлінню товаропостачанням торговельної мережі, розвитку франчайзингових торговельних мереж, формуванню добровільних об’єднань у торгівлі.

Видання призначено для студентів економічних спеціальностей. Може бути корисним аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, керівникам підприємств торгівлі та торговельних мереж, а також фахівцям, які цікавляться питаннями формування та управління розвитком торговельних мереж.


ЗМІСТ

Мазаракі А. А.

Проектування торговельних об’єктів : підручник / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко, О. О. Кавун-Мошковська ; за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун‑т, 2018. – 360 с.

ISBN 978-966-629-889-1

У підручнику висвітлюються проблеми визначення суб’єктом госпо­дарювання потреби у будівництві нового або реконструкції існуючого торговельного об’єкта, розроблення та погодження проектів, оцінки потен­ціалу місця розташування та особливостей впливу наявних пішохідних і автомобільних потоків на асортиментний профіль магазину. Приділено увагу основним вимогам до проектування торговельної й неторговельної площ магазину та облаштування зон приймання, зберігання товарів та підготовки їх до продажу, а також особливостям проектування хлібопекарень, виробничих і кулінарних цехів у торговельному об’єкті. Розглянуто специфіку проек­тування торговельних центрів, складів та розподільчих центрів.

Для студентів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, а також фахівців і консультантів у галузі торговельної нерухомості, дизайнерів, архітекторів.


ЗМІСТ

Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А.А. Мазаракі, Н.Б. Ільченко. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 292 с.

ISBN 978-966-629-716-0

У навчальному посібнику проведено дослідження проблем упровадження інструментів мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Висвітлено основні правила, принципи та концепції мерчандайзингу. Приділено увагу формуванню та розподілу потоків покупців у торговій залі магазину, особливостям розроблення планограм магазинів різних типів спеціалізації. Розглянуто основні види, концепції та особливості систематизації викладання товарів на різних видах торговельно-техноло­гічного обладнання у торговій залі магазину. Досліджено впровадження візуального мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Визначено показники-індикатори ефективності мерчандайзингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.

Для студентів, магістрів, аспірантів, викладачів вищих та середніх навчальних закладів торговельного профілю, а також фахівців та консультантів у галузі торгівлі, дизайнерів, архітекторів.

21.03.2023
263422
340
остання редакція 21.03.2023
263422