Програма конференції 2023
журналістики та реклами

Міжнародна
науково-практична конференція
Журналістика та реклама:
вектори взаємодії
22 березня 2023 року

Програма
|
Модератори конференції |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
||
| Діана ФАЙВІШЕНКО |
Яніна ЛІСУН |
Катерина ФЕДОРИШИНА |
Ольга ЮСУПОВА |
|
|
|
|
|
10:00 |
Відкриття конференції та вітання організаторів ![]() ![]() ![]() ![]()
Анатолій МАЗАРАКІ, ректор Державного торговельно-економічного університету Наталія ПРИТУЛЬСЬКА, перший проректор з науково-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету Анжеліка ГЕРАСИМЕНКО, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Державного торговельно-економічного університету Діана ФАЙВІШЕНКО, завідувачка кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету Яніна ЛІСУН, докторант кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету |
|
|
|
|
10:10 |
Журналістика як четверта гілка влади в сучасному суспільстві
Namig ISAZADE |
|
|
|
|
10:20 |
Як комунікації у фейсбук допомагають депутатам змінювати політику місцевого самоврядування та показувати результати власної роботи виборцям
Юлія ЧУХАЛО |
|
|
|
|
10:40 |
Культурні проєкти за кордоном як засіб формування громадської думки та іміджу України
Ніна БУРНЕВІЧ |
|
|
|
|
11:00 |
The Word WAR in a War of Words
Cyril ASLANOV |
|
|
|
|
11:30 |
Tone of voice як фундамент взаємодії
Тетяна ШЕРМАН |
|
|
|
|
11:45 |
Місцеві медіа та війна: декілька спостережень за трансформаціями практик медіаменеджменту
Олексій ПОГОРЕЛОВ |
|
|
|
|
12:00 |
Брендинг країн. UKRAINE NOW
Артем БІДЕНКО |
|
|
|
|
12:20 |
Боротьба з пропагандою та захист журналістів в контексті діяльності Європейської та Міжнародної федерацій журналістів у 2022 році
Сергій ШТУРХЕЦЬКИЙ |
|
|
|
|
12:40 |
Актуалізація військової лексики в мові газети «День»
Марина НАВАЛЬНА |
|
|
|
|
13:00 |
«Encyclopedia of Personalities: Representatives of Ethnic Groups of Kazakhstan In Art and Culture» As a Source of Information for Journalists
Mendyganym SHAIMERDENOVA |
|
|
|
|
13:20 |
Navigating Cultural
Differences And Ethical Issues
Anna BEREZETSKA |
|
|
|
|
13:40 |
Companies’ Social Media Communications During Natural Disasters: A Case of 2023 Turkey-Syria Earthquake
|
|
|
|
|
|
|
|
14:00 |
Perspectives on Leadership Development at 21st century education
Mohammad JAMMAL |
|
|
|
|
14:20 |
Монетизація сучасних аграрних медіакомпаній України
Олександр ГОРДА |
|
|
|
|
14:40 |
Відеоконтент як інструмент комунікації бізнесу
Марія ЗОРЯ |
|
|
|
|
15:00 |
Термінолексема енциклопедія в сучасному науковому, ненауковому й рекламному дискурсі: конфлікт академічного аскетизму та обивательського меркантилізму
Микола СТЕПАНЕНКО |
|
|
|
|
15:15 |
Літературна критика як сфера журналістики
Олеся ШАКУН |
|
|
|
|
15:30 |
Digital-стратегії та створення ком'юніті
Яна КРАМІНА |
|
|
|
|
15:45 |
Глобалізація та антиглобалізація в масс-медіа: сучасні виміри
Ольга ГОЛЬД |
|
|
|
|
16:00 |
Рекламна кампанія як явище та її особливості на сучасному ринку України
Таїсія БОРОВИК |
|
|
|
|
16:15 |
Тренди digital-маркетингу на 2023 рік
Дмитро ШКАРУПА |
|
|
|
|
16:30 |
The Post-pandemic Economic Challenges of the World's Major Stock Markets
Younes KARROUK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16:40 |
Advertising and Mass Media Communications in Health and Medicine During Crisis
Dr. Wiesław PRZYBYŁA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16:50 |
The History and Evolution of Sponsored Content in Journalism
Aleksander SAPIŃSKI, MBA |
|
|
|
|
17:00 |
Climate Change Trends at the Mass Media
Khaled GUESMI |
|
|
|
|
17:10 |
L’éducation des STEM
SKILLS vers les STEAM skills:
Nadia ABAOUB OUERTANI |
|
|
|
|
17:20 |
Media Coverage of Religious Issues: Kazakhstan's Experience
Timur AIMUKHAMBETOV |
|
|
|
|
17:30 |
Заключне слово
Діана ФАЙВІШЕНКО |
|
|
|







Dr. Aysun KAHRAMAN
Selin
Goral NAZLIOGLU
Luis FORNIES
Driss EZOUINE
Dr. Leszek ZAKRZEWSKI
Dr. Agnieszka MICHALSKA
