logo
Кафедра журналістики та реклами
Кафедра журналістики та реклами
logo
Кафедра журналістики та реклами
img

Програма конференції 2023

журналістики та реклами

Міжнародна науково-практична конференція
Журналістика та реклама: вектори взаємодії
22 березня 2023 року

Програма

Модератори конференції

Діана
ФАЙВІШЕНКО
Яніна
ЛІСУН
Катерина
ФЕДОРИШИНА
Ольга
ЮСУПОВА

10:00

Відкриття конференції та вітання організаторів

Анатолій МАЗАРАКІ, ректор Державного торговельно-економічного університету

Наталія ПРИТУЛЬСЬКА, перший проректор з науково-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету

Анжеліка ГЕРАСИМЕНКО, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Державного торговельно-економічного університету

Діана ФАЙВІШЕНКО, завідувачка кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету

Яніна ЛІСУН, докторант кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету


10:10

Журналістика як четверта гілка влади в сучасному суспільстві

Namig ISAZADE
Professor, Deputy Director, Energy Economy Research Center of Azerbaijan,
The International Research Education & Training Center (IRETC MTÜ),
Tallinn, Estonia


10:20

Як комунікації у фейсбук допомагають депутатам змінювати політику місцевого самоврядування та показувати результати власної роботи виборцям

Юлія ЧУХАЛО
депутат Одеської обласної ради,
заступник голови комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики


10:40

Культурні проєкти за кордоном як засіб формування громадської думки та іміджу України

Ніна БУРНЕВІЧ
арт кураторка, арт менеджерка, засновник фундації Арт Кластер (Польща)


11:00

The Word WAR in a War of Words

Cyril ASLANOV
Aix-Marseille University/Institut Universitaire de France,
The Academy of the Hebrew Language, Israel


11:30

Tone of voice як фундамент взаємодії

Тетяна ШЕРМАН
керівник з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК,
автор пробоно проєктів "Суспільство та держава", D.Government


11:45

Місцеві медіа та війна: декілька спостережень за трансформаціями практик медіаменеджменту

Олексій ПОГОРЕЛОВ
президент Української асоціації медіабізнесу (УАМБ)


12:00

Брендинг країн. UKRAINE NOW

Артем БІДЕНКО
керівник Інституту інформаційної політики,
експерта з питань комунікацій проєкту CEU4U (Communicating EU in Ukraine)


12:20

Боротьба з пропагандою та захист журналістів в контексті діяльності Європейської та Міжнародної федерацій журналістів у 2022 році

Сергій ШТУРХЕЦЬКИЙ
голова Незалежної медіа-профспілки України,
кандидат наук з державного управління, доцент


12:40

Актуалізація військової лексики в мові газети «День»

Марина НАВАЛЬНА
доктор філологічних наук, професор,
в. о. завідувача кафедри журналістики та мовної комунікації,
Національний університет біоресурсів і природокористування України


13:00

«Encyclopedia of Personalities: Representatives of Ethnic Groups of Kazakhstan In Art and Culture» As a Source of Information for Journalists

Mendyganym SHAIMERDENOVA
Candidate of Historical Sciences,
Professor at Kazakh National Academy of Arts named after T.K. Zhurgenov,
Almaty, Kazakhstan


13:20

Navigating Cultural Differences And Ethical Issues
in Intercultural Business and Marketing Communication

Anna BEREZETSKA
Business Development and Business Event Management Expert
with over 25 years of experience in media, communication, and events
and a background in psychology


13:40

Companies’ Social Media Communications During Natural Disasters: A Case of 2023 Turkey-Syria Earthquake

Dr. Aysun KAHRAMAN
Assoc. Prof. at Manisa Celal Bayar University, Turkey

Selin Goral NAZLIOGLU
Research Assistan at Manisa Celal Bayar University, Turkey


14:00

Perspectives on Leadership Development at 21st century education

Mohammad JAMMAL
PhD in Educational management and leadership Policy,
The British University in Dubai, UAE


14:20

Монетизація сучасних аграрних медіакомпаній України

Олександр ГОРДА
аспірант кафедри журналістики та філології СумДУ


14:40

Відеоконтент як інструмент комунікації бізнесу

Марія ЗОРЯ
здобувачка вищої освіти Державного торговельно-економічного університету


15:00

Термінолексема енциклопедія в сучасному науковому, ненауковому й рекламному дискурсі: конфлікт академічного аскетизму та обивательського меркантилізму

Микола СТЕПАНЕНКО
доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики та мовної комунікації, Національний університет біоресурсів і природокористування України


15:15

Літературна критика як сфера журналістики

Олеся ШАКУН
здобувачка вищої освіти Запорізького національного університету


15:30

Digital-стратегії та створення ком'юніті

Яна КРАМІНА
редактор та піар-менеджер в агентстві інтернет-маркетингу Conversor


15:45

Глобалізація та антиглобалізація в масс-медіа: сучасні виміри

Ольга ГОЛЬД
докторантка ЖДУ імені Івана Франка,
дослідник центру Mesopolhis соціології, політики та історії Середземного моря
(Aix - Marseille university, France)


16:00

Рекламна кампанія як явище та її особливості на сучасному ринку України

Таїсія БОРОВИК
здобувачка вищої освіти Державного торговельно-економічного університету


16:15

Тренди digital-маркетингу на 2023 рік

Дмитро ШКАРУПА
здобувач вищої освіти Державного торговельно-економічного університету


16:30

The Post-pandemic Economic Challenges of the World's Major Stock Markets

Younes KARROUK
Dr. Associate professor Marketing and Law,
Presented Leaders Club, Morocco

Luis FORNIES
Dr. Associate professor,
Leaders Club, Morocco

Driss EZOUINE
Dr. Associate professor,
Leaders Club, Morocco


16:40

Advertising and Mass Media Communications in Health and Medicine During Crisis

Dr. Wiesław PRZYBYŁA
Deputy rector for development and remote learning

Dr. Leszek ZAKRZEWSKI
Dean Faculty of Medical Sciences and Health Sciences

Dr. Agnieszka MICHALSKA
Dean Faculty of Dietetics
University of Humanities and Economics in Lodz, Poland


16:50

The History and Evolution of Sponsored Content in Journalism

Aleksander SAPIŃSKI, MBA
Rector's Plenipotentiray, Bielsko-Biala School of Finance and Law
Former specialist, Polskapresse media company, Poland


17:00

Climate Change Trends at the Mass Media

Khaled GUESMI
Director, Center of Research for Energy and Climate Change (CRECC),
Paris School of Business, France


17:10

L’éducation des STEM SKILLS vers les STEAM skills:
Importance face aux défis du 21eme siècle

Nadia ABAOUB OUERTANI
Professeur de l'Enseignement Supérieur
Présidente de la Commission de Doctorat en Sciences Economiques
Directrice du Département des Sciences Economiques
Ecole Supérieure de Commerce de Tunis, Université de la Manouba, Tunisia


17:20

Media Coverage of Religious Issues: Kazakhstan's Experience

Timur AIMUKHAMBETOV
Balzhan KALEMSHARIF

Senior Lecturers at the Department of Religious Studies,
L.N. Gumilyov Eurasian National University, Astana, Kazakhstan


17:30

Заключне слово

Діана ФАЙВІШЕНКО
завідувачка кафедри журналістики та реклами
Державного торговельно-економічного університету

Яніна ЛІСУН
докторант кафедри журналістики та реклами
Державного торговельно-економічного університету

17.03.2023
42499
1968
остання редакція 17.02.2024
42499