Програма конференції 2023
журналістики та реклами
Міжнародна
науково-практична конференція
Журналістика та реклама:
вектори взаємодії
22 березня 2023 року
Програма
Модератори конференції |
||||
Діана ФАЙВІШЕНКО |
Яніна ЛІСУН |
Катерина ФЕДОРИШИНА |
Ольга ЮСУПОВА |
|
|
10:00 |
Відкриття конференції та вітання організаторів Анатолій МАЗАРАКІ, ректор Державного торговельно-економічного університету Наталія ПРИТУЛЬСЬКА, перший проректор з науково-педагогічної роботи Державного торговельно-економічного університету Анжеліка ГЕРАСИМЕНКО, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Державного торговельно-економічного університету Діана ФАЙВІШЕНКО, завідувачка кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету Яніна ЛІСУН, докторант кафедри журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету |
|
|
10:10 |
Журналістика як четверта гілка влади в сучасному суспільстві Namig ISAZADE |
|
|
10:20 |
Як комунікації у фейсбук допомагають депутатам змінювати політику місцевого самоврядування та показувати результати власної роботи виборцям Юлія ЧУХАЛО |
|
|
10:40 |
Культурні проєкти за кордоном як засіб формування громадської думки та іміджу України Ніна БУРНЕВІЧ |
|
|
11:00 |
The Word WAR in a War of Words Cyril ASLANOV |
|
|
11:30 |
Tone of voice як фундамент взаємодії Тетяна ШЕРМАН |
|
|
11:45 |
Місцеві медіа та війна: декілька спостережень за трансформаціями практик медіаменеджменту Олексій ПОГОРЕЛОВ |
|
|
12:00 |
Брендинг країн. UKRAINE NOW Артем БІДЕНКО |
|
|
12:20 |
Боротьба з пропагандою та захист журналістів в контексті діяльності Європейської та Міжнародної федерацій журналістів у 2022 році Сергій ШТУРХЕЦЬКИЙ |
|
|
12:40 |
Актуалізація військової лексики в мові газети «День» Марина НАВАЛЬНА |
|
|
13:00 |
«Encyclopedia of Personalities: Representatives of Ethnic Groups of Kazakhstan In Art and Culture» As a Source of Information for Journalists Mendyganym SHAIMERDENOVA |
|
|
13:20 |
Navigating Cultural
Differences And Ethical Issues Anna BEREZETSKA |
|
|
13:40 |
Companies’ Social Media Communications During Natural Disasters: A Case of 2023 Turkey-Syria Earthquake
Dr. Aysun KAHRAMAN |
Selin
Goral NAZLIOGLU |
|
|
|
14:00 |
Perspectives on Leadership Development at 21st century education Mohammad JAMMAL |
|
|
14:20 |
Монетизація сучасних аграрних медіакомпаній України Олександр ГОРДА |
|
|
14:40 |
Відеоконтент як інструмент комунікації бізнесу Марія ЗОРЯ |
|
|
15:00 |
Термінолексема енциклопедія в сучасному науковому, ненауковому й рекламному дискурсі: конфлікт академічного аскетизму та обивательського меркантилізму Микола СТЕПАНЕНКО |
|
|
15:15 |
Літературна критика як сфера журналістики Олеся ШАКУН |
|
|
15:30 |
Digital-стратегії та створення ком'юніті Яна КРАМІНА |
|
|
15:45 |
Глобалізація та антиглобалізація в масс-медіа: сучасні виміри Ольга ГОЛЬД |
|
|
16:00 |
Рекламна кампанія як явище та її особливості на сучасному ринку України Таїсія БОРОВИК |
|
|
16:15 |
Тренди digital-маркетингу на 2023 рік Дмитро ШКАРУПА |
|
|
16:30 |
The Post-pandemic Economic Challenges of the World's Major Stock Markets Younes KARROUK |
Luis FORNIES |
|
Driss EZOUINE |
|
|
|
16:40 |
Advertising and Mass Media Communications in Health and Medicine During Crisis Dr. Wiesław PRZYBYŁA |
Dr. Leszek ZAKRZEWSKI |
|
Dr. Agnieszka MICHALSKA |
|
|
|
16:50 |
The History and Evolution of Sponsored Content in Journalism Aleksander SAPIŃSKI, MBA |
|
|
17:00 |
Climate Change Trends at the Mass Media Khaled GUESMI |
|
|
17:10 |
L’éducation des STEM
SKILLS vers les STEAM skills: Nadia ABAOUB OUERTANI |
|
|
17:20 |
Media Coverage of Religious Issues: Kazakhstan's Experience Timur AIMUKHAMBETOV |
|
|
17:30 |
Заключне слово Діана ФАЙВІШЕНКО |
Яніна ЛІСУН |