Дослідники
Центр досліджень медіасуспільства
доктор економічних наук, професор Коло наукових інтересів: Реклама, бренд-менеджмент, медіадизайн, маркетингові
дослідження, PR доктор економічних наук, професор Коло наукових інтересів: Маркетинг підприємств рекламної галузі, маркетингові
дослідження, маркетингові комунікації доктор філософських наук, професор Коло наукових інтересів: Релігійна та політична журналістика, релігійна реклама та
релігійний бізнес, політичний PR, іміджмейкінг та брендинг доктор економічних наук, професор Коло наукових інтересів: Інтернет-маркетингові комунікації, зв’язки з громадськістю,
ділові переговори, реклама в торгівлі, електронна комерція кандидат економічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Дизайн реклами, комп’ютерна графіка в рекламі, маркетингові
комунікації торговельних мереж кандидат економічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Маркетингові комунікації підприємств: реалії, виклики,
перспективи. Розвиток ринку інформаційно-комунікаційних технологій.
Маркетингові інформаційні системи. Зв’язки з громадськістю. Ділові
переговори БРЮХАНОВА
ГАЛИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА кандидат педагогічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Дизайн в рекламі, новітні тенденції у дизайні, комп'ютерна
графіка, комп'ютерне моделювання, сучасне програмне забезпечення
для дизайну кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент Коло наукових інтересів: Особливості написання рекламних та PR-текстів, спічрайтинг,
проблеми професійної етики рекламіста та фахівця зі зв’язків з
громадськістю кандидат наук з соціальних комунікацій, доцент Коло наукових інтересів: Структура науково-практичного напряму «медіалогія»; аналіз
застосування PR-технологій за кордоном; нові інструменти для PR та
реклами; організаційне та психологічне забезпечення рекламних
кампаній та PR-заходів; нові можливості ІТ-технологій, креативні
підходи до реклами, PR-кампанії, соціальні ініціативи кандидат економічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Медійна глобалізація, стратегічне партнерство, партнерство на
Близькому Сході, соціальні медіа, бренд-менеджмент інтегрованих
структур бізнесу кандидат психологічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Психологія реклами, особливості написання рекламних текстів,
організаційне та психологічне забезпечення рекламних кампаній ОНОФРІЙЧУК
ІРИНА В’ЯЧЕСЛАВІВНА кандидат економічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі,
інтерактивний маркетинг, інформаційні війни, кіберпропаганда кандидат економічних наук Коло наукових інтересів: Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності ФЕДОРИШИНА
КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА доктор філософії за спеціальністю 052 "Політологія" Коло наукових інтересів: Політологія, політичний маркетинг, міжнародні відносини,
міжнародна інформація, інформаційні війни кандидат філологічних наук Коло наукових інтересів: Маркетинг, масові комунікації, психологія творчості, брендинг,
інформаційне суспільство, цифровізація, урбаністика, соціологія
міста, києвознавство, теорія літератури, літературна творчість,
сторітелінг, культурна та філософська антропологія,
фантастознавство, публіцистикознавство кандидат економічних наук, доцент Коло наукових інтересів: Цифрова інфраструктура маркетингових комунікацій: PPC, SEO,
SERM, SMM, APP, AR. Розвиток ринку комунікаційних технологій МЕЛЬНІКОВ АРТЕМ
МИКОЛАЙОВИЧ аспірант Коло наукових інтересів: Маркетингові комунікаційні стратегії підприємств торгівлі на
соціально-медійних платформах СІДЄЛЬНІКОВ ДАНИЛО
СЕРГІЙОВИЧ аспірант Коло наукових інтересів: Стратегії соціально-відповідального маркетингу підприємств у
сфері спорту САМАРДАК ОЛЕКСАНДР
АНАТОЛІЙОВИЧ аспірант Коло наукових інтересів: Цифровий маркетинг в індустрії моди