logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перші яскраві події початку нового навчального року для студентів кафедри менеджменту

Загальна інформація

Однією з найяскравіших подій початку навчального року для студентів 1-го курсу кафедри менеджменту стала екскурсія в магазинах мережі супермаркетів «Сільпо», що знаходяться за адресою: вул. Маяковського, 43/2  (управляюча магазином – Пушенко Людмила Іванівна); вул. Тичини, 1  (управляюча магазином – Косовиць Вікторія Олександрівна); вул. Полярна, 20Д  (управляюча магазином – Шинкаренко Анна Василівна).

Студентам розповіли про основні принципи, методи роботи та особливості торгівлі в мережі магазинів «Сільпо». Проведена зустріч сприяла підвищенню інтересу до майбутнього фаху і збільшенню потреби у здобутті знань.

З великою зацікавленістю студенти вислухали розповідь керуючої відділом пані Олени про створення та особливості  функціонування супермаркетів «Сільпо», а також ознайомилися з організацією торгово-технологічного процесу в ньому. Найбільше студенти були вражені розмірами підприємства, організацією праці персоналу, інноваціями у виробничих процесах, ставленням керівництва до процесу управління. Найбільше зацікавила можливість кар’єрного росту: від продавця або касира до посади заступника директора. 

Першокурсники вдячні управляючим та всьому персоналу мережі магазинів «Сільпо», зокрема, менеджеру з персоналу регіону "Центр" Облакевич Марині Олегівні та менеджеру з персоналу ТОВ «Рітейл Тренд» Ратушній Олені Олександрівні за організовані екскурсії та цікаву зустріч із фахівцями.


Враження студентів:

«Після екскурсії ми зрозуміли, що зробили вірний вибір як професії, так і університету. КНТЕУ готує найкращих спеціалістів у сфері торгівлі, менеджменту та економіки. Щодо професії, то ми остаточно впевнилась, що менеджмент митної логістики дуже цікава спеціальність, здобувши яку, ми зможемо проявити себе як спеціалісти у тому, що насправді подобається», – студенти 1 к., 25 гр., ФЕМП.

«Вважаємо запропоновані екскурсії для студентів надзвичайно важливими у навчанні, бо вони дають можливість зрозуміти яким видом діяльності будемо займатися  після закінчення університету, в режимі реального часу побачити віддзеркалення спеціалізації «Менеджмент організацій торгівлі». Не менш важливим є те, що ми ознайомились з переліком посад, які може обіймати фахівець нашої спеціальності»,  – студенти 1 к., 19 гр., ФЕМП.

«Під час екскурсії до магазину мережі «Сільпо», ми ознайомились з історією цієї торговельної кампанії. Цікавим було відвідати складові приміщення, побачити процеси постачання, фасування, а також виробництва продукції. Представники компанії відповіли на всі поставлені одногрупниками запитання. Дякуємо колективу цієї торговельної мережі за відкритість та за змістовно проведений час»,  – студенти 1 к., 20 гр., ФЕМП.

«Управляюча магазином Анна Василівна розповіла нам про структуру і організацію роботи супермаркету «Сільпо». Особливу зацікавленість викликали організація роботи з персоналом, а саме відбір і прийом на роботу, навчання, система адаптації і наставництва, просування кар’єрними сходинками, мотивація і змагання продавців».

«Зустріч пройшла в діловій атмосфері торговельного залу, студенти отримали багато нових знань щодо своєї майбутньої спеціальності. Крім того, зустріч надихнула нас на сумлінне навчання і самовдосконалення», – студенти 1 к., 21 гр., ФЕМП.

02.09.2015
adv
3512
остання редакція 05.02.2016
knteu