logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Представники ресторанно-готельного та туристичного бізнесу провели презентацію колегам-першокурсникам

Загальна інформація

1 вересня 2015 року першокурсники факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу зустрілися з керівниками бакалаврських програм: д.е.н., проф. Ткаченко Т.І., д.т.н., проф. Кравченко М.Ф., д.е.н. проф. Бойко М.Г., Михайличенко Г.І., д.т.н., проф. Гніцевич В.А., д.е.н., проф. Антоненко І.Я. Студенти дізналися про зміст бакалаврських програм, організацію навчального процесу в університеті, а також особливості обраних професій.

Для студентів напрямів підготовки «Харчові технології та інженерія», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу», в рамках знайомства з майбутньою професією, організовано виїзні заняття з презентацією провідних закладів готельного та ресторанного бізнесу  м. Києва:  готелів «11 Mirrors», «Hilton», «Alfavito», «Hilton», ресторанів «Міміно», «Текіла Хаус», «Маракеш», «Щастя» мережі «Козирна карта». Менеджери готелів та ресторанів представили студентам інформацію про особливості діяльності готельного та ресторанного бізнесу, професійні вимоги до персоналу, правила облаштування номерного фонду, види додаткових послуг для споживачів готельного та ресторанного бізнесу. Наголосили на вимозі володіння іноземними мовами. Засвідчили високий рівень випускників КНТЕУ.

Cтуденти 1 курсу спеціалізації «Менеджмент туристичного бізнесу» та напряму підготовки «Туризм» отримали можливість безпосередньо ознайомитися зі своєю майбутньою професією. Першим кроком стало відвідування туристичної компанії «IVA Travel Partners». Менеджери компанії презентували студентам напрями роботи підприємства: організація відпочинку, навчання за кордоном, діловий туризм та послуги MICE. Менеджери розповіли про тенденції розвитку туристичної галузі, особливості роботи з клієнтами та інші аспекти роботи туристичного підприємства. Студенти із задоволенням слухали розповідь професіоналів та ставили запитання, цікавилися можливостями проходження практики в туристичній компанії.

Наступним кроком презентації майбутньої професії стало проведення для студентів навчально-оглядової екскурсії по Києву. Екскурсоводи туроператора «Бригантина», основним напрямом діяльності якого є внутрішній туризм, провели майстер-клас з організації та проведення екскурсії. Протягом трьохгодинної екскурсії студенти як професіонали дали оцінку туристичному потенціалу міста.

Тож студенти отримали перше уявлення про майбутню професію, що в подальшому спонукатиме їх до отримання ґрунтовних професійних знань та практичних навичок, які стануть їх конкурентними перевагами під час працевлаштування.

03.09.2015
adv
3957
остання редакція 05.02.2016
knteu