logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"Майстерня професійного зростання": ключова роль бізнес-асоціацій у кризовий період

Загальна інформація

8 вересня 2015 року в університеті відбулася лекція-дискусія генерального директора Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України, в.о. президента Всеукраїнської асоціації роботодавців Биковця  Вячеслава Михайловича на тему "Роль і місце бізнес-асоціацій в системі підтримки і розвитку підприємництва в Україні".

Тема лекції надзвичайно актуальна в сьогоднішній ситуації погіршення бізнес-середовища, слабкості механізмів «зворотного зв’язку» між державою і бізнесом. Представник Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України розповів про основні умови, необхідні для успішного функціонування малого і середнього бізнесу, основні види діяльності бізнес-асоціацій та помилкові принципи їхнього створення. Доповідь була насичена цікавими прикладами із власного досвіду багаторічної праці Вячеслава Михайловича.

Доповідач, розповідаючи  про світовий досвід європейських країн, наголосив, що працюючі бізнес-асоціації можуть виступати в якості рушійної сили проведення політики модернізації. А відсутність ефективних каналів обміну інформацією і координації дій з урядовими структурами в кризовий період призводить до накопичення негативних очікувань у бізнес-середовищі. Тому важливою запорукою успішного проведення політики модернізації країни є створення бізнес-асоціацій, що включають у себе економічні суб’єкти, які зацікавлені в процесах перетворень, та підтримання конструктивного діалогу з ними.

07.09.2015
adv
2675
остання редакція 05.02.2016
knteu