logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу відвідали міжнародну туристичну виставку «Україна» – UITM 2015

Загальна інформація

2 жовтня 2015 року студенти-магістранти першого курсу спеціальностей «Туризмознавство», «Менеджмент туристичного бізнесу» та «Курортна справа» разом з викладачами кафедри туризму та рекреації відвідали ХХІІ Міжнародну туристичну виставку «Україна» - UITM 2015.

Виставка проходила у найбільшій виставковій будівлі України – Міжнародному виставковому центрі з експозиційною площею 28 тис. кв. м. На виставці було представлено більше 100 туристичних компаній з Аргентини, Албанії, Болгарії, Угорщини, В’єтнаму, Грузії, Домініканської Республіки, Ізраїлю, Індії, Італії, Литви, Мальдів, Палестини, Польщі, Словаччини, Таїланду, Туреччини, Франції та України.

«Ukraine International Travel Market – 2015» (UITM 2015) – найбільша в Україні щорічна подія в сфері туризму сезону «осінь-зима», завдяки якій професіонали туристичного бізнесу мають можливість ознайомитися з широким асортиментом пропозицій, представлених на туристичному ринку. UITM 2015  – це потужна платформа для налагодження бізнесу міжнародної туристичної спільноти, де учасники ринку подорожей і туризму можуть ділитися власними здобутками в організації туристичної діяльності та переймати досвід партнерів з різних країн.

На виставці студенти ознайомилися з інноваціями в туристичній індустрії, поспілкувалися з представниками кращих туристичних компаній з різних країн світу, дізналися багато нового про ексклюзивні концепції у сфері туризму, організацію, бронювання та форми оплати турів, умови надання страхових послуг, видачу візових та туристичних документів.

Відвідування виставки UITM 2015 надало можливість студентам КНТЕУ ознайомитися з важливими професійними аспектами туристичної галузі, набути практичних навичок щодо підвищення туристичної привабливості України, активного просування туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках, популяризації регіонального туристичного продукту.

Враження студентів від UITM 2015:

Юлія Нечипоренко, студентка 1 курсу 9м групи спеціальності «Туризмознавство»: «Виставка виправдала мої очікування. Особливо цікаво було подивитися, які туроператори будуть брати участь у виставці цього року і яким буде співвідношення пропозицій туроператорів з внутрішнього та зовнішнього туризму. Дуже сподобалося те, що туристичних напрямків по Україні було дійсно дуже багато».

Володимир Дячук, студент 1 курсу 7м групи спеціальності «Курортна справа»: «Шкодую, що не мав можливості відвідати туристичну виставку UITM 2015 у перші два дні, щоб побачити виставку в повному обсязі. Але й в останній день отримав масу позитивних вражень. Дізнався про можливі варіанти власного відпочинку, зібрав практичний матеріал для виконання індивідуальних завдань з дисциплін «Туристичні дестинації» та «Івентивний менеджмент». Був приємно вражений креативністю підходів окремих туристичних операторів до розробки презентацій своїх туристичних продуктів».

Валерія Коваліцька, студентка 1 курсу 9м групи спеціальності «Туризмознавство»: «Приємне враження справили представники з Індії, які вперше презентували свій туристичний напрям в Україні. Делегація з Індії вразила своїм національним колоритом та відкритістю до спілкування. У цілому виставкою задоволена, оскільки отримала безліч інформації для написання магістерської роботи. З радістю відвідаю туристичну виставку наступного року».

02.10.2015
adv
2670
остання редакція 05.02.2016
knteu