logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тенденції та вимоги сучасного PR-ринку: поради справжнього професіонала

Загальна інформація


24 листопада 2015 року в рамках проекту "Майстерня професійного зростання" відбулася відкрита лекція віце-президента Української PR-Ліги, управляючого партнера агентства PR-Service Олени Дерев’янко на тему  "Історія і тенденції сучасного PR".

Лекція виявилася дуже живою, насиченою цікавими історичними та політичними фактами, які доповідач вдало поєднувала з майже анекдотичними історіями з власного досвіду.

Основними темами виступу були: історія розвитку PR-ринку на пострадянському просторі та в Україні від 90-х до сьогодення, тенденції сучасного PR-ринку, бум PR Digital Marketing, вимоги до майбутніх PR-фахівців.

Пані Дерев’янко дала цінні поради студентам, які хочуть стати справжніми професіоналами з унікальною конкурентною перевагою: мати енциклопедичні знання, широкий кругозір, багато читати, постійно розвиватися. Саме завдяки цим якостям Олена Дерев’янко, людина надзвичайної харизми, змогла утримувати справжню зацікавленість великої студентської аудиторії протягом 1,5 години, а її безцінні поради надовго запам’ятаються всім присутнім.

24.11.2015
adv
2755
остання редакція 05.02.2016
knteu