logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перший рекламний форум: фестиваль, конференція, майстер-класи

Загальна інформація

3 грудня 2015 року в університеті відбувся 11 Український студентський фестиваль реклами. Відкриваючи фестиваль та вітаючи учасників, ректор Київського національного торговельно-економічного університету Анатолій Антонович Мазаракі зазначив, що сьогоднішній успішний бізнес неможливо уявити без реклами та маркетингу, та побажав усім конкурсантам перемоги.

Євген Вікторович Ромат, завідувач кафедри маркетингу та реклами, зауважив: «Фестиваль студентської реклами в КНТЕУ став місцем, яке об’єднує всю Україну». Дійсно, цьогорічний фестиваль зібрав студентів з Одеси, Харкова, Вінниці та Чернівців. Тематика робіт учасників також відзначалася різноманітністю, більшість із яких мали соціальну спрямованість: здоровий спосіб життя, проти тютюнопаління, захист довкілля, інтернет-залежність та небезпека у соцмережах, біженці та війна.

Фестиваль відкрився ІХ Міжнародною науково-практичню конференцією "Реклама: інтеграція теорії та практики", під час якої пройшли цікаві майстер-класи експертів вітчизняної реклами.

Про основні проблеми, з якими стикаються сучасні маркетологи, викладачі маркетингу та студенти – майбутні маркетологи, у своїй презентації «Маркетинг і реклама-2020» розповів декан Kiev Business School М.В. Крикунов.

«Навіщо рекламі психологія?» - під такою риторичною назвою пройшов-майстер-клас генерального директора дослідної компанії MASMI Ukraine Чиглінцева С.П., у якому він ознайомив присутніх із мотивами та поведінкою споживача, основною рушійною силою в рекламному повідомленні – заклику до самореалізації.

Несподіваною стала тема Ангели Піддубної, HR-директора «Баядера Груп», викладача Единбурзької бізнес-школи: як отримати щастя в бізнесі. Виявляється, сьогодні у великих компаніях навіть існує потреба в спеціалістах, які так і називаються «експертами зі щастя».

Шевченко Є.В., директор інтернет-рекламної компанії UA-Master, розповів про нюанси та інструменти розвитку сучасного українського мобільного маркетингу, зазначивши, що диджиталізація – це не лише світовий, а й популярний український тренд, ринок якого виріс за останній рік у 5 разів.

Олександр Горлов, генеральний директор рекламної компанії CMS Group, у своїй презентації зачепив цікаву тему соціальної реклами та найбільш актуальну сьогодні сферу в бізнесі - корпоративну соціальну відповідальність.

Темою доповіді віце-президента рекламної компанії ADV Group Ukraine, члена правління ВРК із розвитку профільної освіти Кустової О.В. став проект «Відеоінститут маркетингу і реклами».

На тему, яка й досі не втрачає своєї важливості для нашого бізнесу – репутація компанії, була презентація віце-президента Української PR-Ліги, управляючого партнера агентства PR-Service Олени Дерев’янко.

Секретами полювання на «Канського лева» ділився генеральний директор рекламної компанії TWIGA Ukraine Степаненко С.О.: головне – постійно вдосконалюватися, не зупинятися на досягнутому та вірити в себе.

Голова журі Фестивалю Анже Йереб, Creative Director в BBDO Ukraine, як завжди, ділився практичними та нестандартними прийомами реклами, яка вражає не лише своїм яскравим креативом, а й може продавати.

Вітаючи переможців фестивалю, Євген Вікторович Ромат відзначив: «Всі роботи фестивалю вражають своїм нестандартним креативом і щороку стають все більш професійними».

Статистика фестивалю:

Загальна кількість учасників: 377 осіб. Загальна кількість робіт – 721.

Серед них студенти:

КНТЕУ – 77 учасників;

ХТЕІ КНТЕУ – 5 учасників;

ВТЕІ КНТЕУ – 24 учасники.

Навчальні заклади, з яких надійшли роботи на фестиваль:

  1. Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ)
  2. Харківський національний  університет радіоелектроніки  (ХНУРЕ)
  3. Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (ДНУ ім. О. Гончара)
  4. Харківський національний економічний університет (ХНЕУ)
  5. Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет (ДДАЕУ)
  6. Харківський державний університет харчування та торгівлі (ХДУХТ)
  7. Одеський національний політехнічний університет (ОНПУ)
  8. Національний університет харчових технологій (НУХТ)
  9. Сумський державний університет (СумДУ)
  10. Харківська державна академія культури (ХДАК)
  11. Вінницький торговельно-економічний інститут (ВТЕІ КНТЕУ)
  12. Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича (ЧНУ ім. Ю. Федьковича)
  13. Харківський торговельно-економічний інститут (ХТЕІ КНТЕУ)
  14. Національний лісотехнічний університет України (НЛТУ)
  15. Запорізький національний університет  (ЗНУ)
  16. Українська академія друкарства (УАД) м. Львів
  17. Черкаський державний бізнес-коледж (ЧДБК)
  18. Харківський машинобудівний коледж (ХМК)
  19. Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (КНУ ім. Т. Шевченка)
  20. Київський національний університет технологій та дизайну
  21. Київський університет ім. Бориса Грінченка (КУБГ)
  22. Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКіМ)
  23. Харківський національний університет ім. Каразіна (ХНУ ім. Каразіна)
  24. Одеська національна академія харчових технологій (ОНАХТ)
  25. Український державний університет залізничного транспорту (УкрДУЗТ)
  26. Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука (КДІДПМД ім. М. Бойчука)

Загальна кількість номінацій – 9. 

Серед них:

  1. Друкована реклама;
  2. Зовнішня реклама;
  3. Фірмовий стиль;
  4. Інтернет-реклама;
  5. Проект рекламної кампанії;
  6. Відеореклама;
  7. Номінація «Молодь за здоровий спосіб життя»;
  8. Номінація «Рошен»;
  9. Номінація «Реклама, створена школярами».

Переможці серед студентів КНТЕУ

  1. Номінація «Друкована реклама»: всього (1 – перше місце; 3 – друге місце; 3 – 3 місце).

2 місце – Ємельянова Аліна за роботу «Пий щастя до дна»;

3 місце – Крусь Маргарита за роботу «Вкус вдохновения».

  1. Номінація «Зовнішня реклама»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 3 – 3 місце).

2 місце – Борецька Ольга за серію робіт «Принцеси Accessorize»;

3 місце – Ільїна Тетяна за серію робіт «Поклади мене у кошик»;

3 місце – Пащук Наталія за роботу «Ми стежимо за Вашою фігурою».

  1. Номінація «Фірмовий стиль»: всього (1 – перше місце; 4 – друге місце; 6 – 3 місце).

2 місце – Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада за серію робіт «Фірмовий стиль УСФР»;

3 місце – Сапсай Світлана, 5 к. 10 гр. ФЕМП, за серію робіт «REINA»;

3 місце – Ємельянова Аліна за роботу «Budda».

  1. Номінація «Інтернет-реклама»: всього 1 – 3 місце. Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.

  1. Номінація «Проект рекламної кампанії»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 1 – 3 місце). Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.

  1. Номінація «Відеореклама»: всього (1 – перше місце; 4 – друге місце; 7 – 3 місце).

2 місце – Чернецька Л., Ратушна А. за відео «Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй»;

2 місце – Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада за відео «Купуй смачняк!»;

3 місце – команда ANKOMA Group за відео «Red Bull окриляє».

  1. Номінація «Молодь за здоровий спосіб життя»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 1 – 3 місце). Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.

  1. Номінація «Рошен»: всього (1 – перше місце; 3 – друге місце; 3 – 3 місце).

3 місце – Сапсай Світлана, Шевчук Юлія, 5 к. 10 гр. ФЕМП, за серію робіт «Roshen».

  1. У номінації «Реклама, створена школярами» брало участь всього 34 школярі.

Переможці:

1 місце – Сапоренко Олександр, Соловйова Валентина, Кащенко Катерина, Варенья Ілля, Фелді Діана, Лященко Ліза за серію відеоробіт для рекламної кампанії «Не дозволяй нікому вирішувати за себе»;

2 місце – Варенья Ілля за серію робіт «Гаджетоманія»;

2 місце – Марвінська Вікторія за відео «Відкрий свій Космос»;

3 місце – Кенік Яна за відео «Анарексія»;

3 місце – Маковська Анастасія, Гурова Валерія, Максименко Юлія за відео «Безмежність»;

3 місце – Підварко Денис за відео «Доля».


Загальні результати фестивалю

Друкована реклама

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

D_121

Черченко Борислав

«Lego. Завантаження Уяви»

КНУТД

2

D_22

Дарий Марія

“Stop”

КДІДПМД ім. М. Бойчука

2

D_74

Пасіченко К. і Петрушак К.

«Live to eat»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

2

D_108c4

Ємельянова Аліна

«Пий щастя до дна!»

КНТЕУ

3

D_39

Крусь Маргарита

«Вкус вдохновения»

КНТЕУ

3

D_69

Савюк О. та Купратий А.

«Щоб ваші ноги не кричали»

ЧНУ ім. Юрія Федьковича

3

D_72

Пасіченко К. і Петрушак К.

«Розiрвемо кайдани корупцiї»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

Диплом

D_82

Кагукіна Марина

«Semki»

КНУКіМ

Диплом

D_90

Пасіченко К. і Петрушак К.

«Допоможи армії»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

Диплом

D_118

Черченко Борислав

«Chateau Haut Vigneau»

КНУТД


Фірмовий стиль

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

F_76c

Олянишин Вячеслав

серія робіт «Dots»

ХНУРЕ

2

F_79c

Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада

серія  робіт «Фірмовий стиль УСФР»

КНТЕУ

2

F_60c

Пасіченко К. і Петрушак К.

серія робіт «Вдорогу»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

2

F_64

Шпильовий Роман

«Магазин Піка»

ЧДБК

2

F_71a

Черченко Борислав

«Roshen Упаковка»

КНУТД

3

F_12c – F_20c

Сапсай Світлана

серія робіт «REINA»

КНТЕУ

3

F_59c

Пасіченко К. і Петрушак К.

серія  робіт «Журнал Байк»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

3

F_61c

Пасіченко К. і Петрушак К.

«Дизайн студії Застібка»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

3

F_69

Ємельянова Аліна

«Budda»

КНТЕУ

3

F_71c

Черченко Борислав

«Roshen Упаковка»

КНУТД

3

F_73c

Олянишин Вячеслав

серія робіт «Swiss Med»

ХНУРЕ


Зовнішня реклама

Місце Код ПІБ Назва ВНЗ

1

Z_39c

Бутенко Ангеліна

серія робіт «Найди отличия»

ХГАК

2

Z_43-45

Борецька Ольга

серія робіт «Принцеси Accessorize»

КНТЕУ

3

Z_111c

Iльїна Тетяна

серія робіт «Поклади мене у кошик!»

КНТЕУ

3

Z_3

Пащук Наталія

«Ми стежимо за Вашою фігурою»

КНТЕУ

3

Z_4c-7c

Марченко Анастасія

серія  робіт «Бережи своє місто»

ОНПУ


Відеореклама

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

V_42

Грицюк Дарина

«Бабушки голосуют за такси 3000»

ХНУ ім. Каразіна

2

V_18

Сьомкіна Альона і  Щербина Ольга

«Вместо»

НУПТ

2

V_37

Грицюк Дарина

«Как смотреть взрослые фильмы по телевизору»

ХНУ ім. Каразіна

2

V_45

Чернецька Л. і Ратушна А.

«Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй»

КНТЕУ

2

V_51c, V_52с, V_53c

Гребенюк, Дмитрович, Гвоздь

серія робіт «Купуй смачняк!»

КНТЕУ

3

V_8

Команда ANKOMA Group

«RedBull окриляє»

КНТЕУ

3

V_13

Гранюк А.

«Бібліотека майбутнього»

КНУ ім.Т. Шевченка

3

V_14

Бутенко А. і Бакаляр А.

«Лес- это жизнь»

ХГАК ХМК№2

3

V_21

Зоболєва К.Д. та Піцюра М.І.

«Колобки»

УАД, НЛТУ

3

V_27

Маслюковська Яна

«ПОСТУПАЙ, ПОСТУПАЙ, ПОСТУПАЙ!!!»

ВТЕІ КНТЕУ

3

V_39

Іванов Ілля

«Pringles Стирает границы»

ХТЕІ КНТЕУ

3

V_12

Неживий Є.

«#Слухай українське»

УКРДУЗТ


Інтернет-реклама

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

3

Int_2

Олянишин Вячеслав

«Astex» 

ХНУРЕ


ПР-кампанії

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

PRK_13

Команда ЗНУ

«Соціальна акція ПРОСТОРУЙ!»

ЗНУ

2

PRK_2

Ярощук Д., Неживий Є., Бабичев В., Козак Н.

«#Слухай українське»

УКРДУЗТ

3

PRK_20

Дармограй Н.,  Тарнавська М., Баранник Є., Крилюк О. 

«Класика глазами молодежи»

ЧНУ ім. Юрія Федьковича


Номінація «Молодь за здоровий спосіб  життя

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

TN-2_9

Джуранюк Ірина

«Дід Остап»

КУБ

2

TN-2_12

Дарий Марія

«Stop»

КДІДПМД ім. М. Бойчука

3

TN-2_31, TN-2_32

Хижняк Юлія

«Обери правильний формат»

ДНУ ім.О. Гончара


Номінація «РОШЕН»

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

TN-1_79

Фараон А.

«Серия упаковок для шоколада Roshen»

КНУКіМ

2

TN-1_93

Авраменко Наталія

«Шоколад из самого сердца Украины»

КНУКіМ

2

TN-1_31

Пьяних Юліана, Андрєєва Ангеліна

«Від  сердечка до сердечка. Любов  (до шоколаду)  єднає  країну»

Beauty HUB, Digital strategist

2

TN-1_44-46

МаКуЛиДо&Co

серія  робіт «ROSHEN»

ДНУ ім. Олеся Гончара

3

TN-1_40с-43с

Сапсай С. та Шевчук Ю.

«Roshen»

КНТЕУ

3

TN-1_56с-60с

Шляхтіна Ксенія

«Концепция дизайна упаковки для кондитерских изделий ТМ «Рошен»

КНУКіМ

3

TN-1_116с-119с

Черченко Борислав

«Roshen Упаковка»

КНУТД


Гран-прі фестивалю

Місце

Код

ПІБ

Назва

ВНЗ

1

TN-2_9

Джуранюк Ірина  

«Дід Остап»

КУБ


03.12.2015
adv
4633
остання редакція 05.02.2016
knteu