logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Начальник управління туризму і курортів Мінекономрозвитку Ліптуга І.Л. розповів про мистецтво туристичного брендингу

Загальна інформація

15 березня 2016 р. за спільною ініціативою кафедри туризму та рекреації КНТЕУ та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України відбулася відкрита лекція директора департаменту туризму і курортів Ліптуги Івана Леонідовича на тему «Маркетинг та туристичний брендинг дестинацій, міст та країн».

Іван Леонідович презентував основні тенденції розвитку туризму в Україні та світі, ключові позиції Стратегії розвитку туризму і курортів в Україні, детально зупинився на аналізі складових туристичного бренду України, поділився досвідом розробки та просування туристичного бренду м. Одеси на національному і міжнародному ринку туристичних послуг.

Охочих запрошено на туристичну виставку UITT «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм», яка відбудеться наприкінці березня 2016 року в Міжнародному виставковому центрі. Присутні студенти спеціальності "Туризм" та викладачі ФРГТБ отримали  цікаву та необхідну для професійної туристичної діяльності інформацію. Досягнуто домовленості про цикл лекцій та наступні зустрічі з керівником департаменту.

15.03.2016
adv
3926
остання редакція 01.06.2016
knteu