Відбувся Х Всеукраїнський круглий стіл «Якість підготовки менеджерів: принципи, технології, перспективи»
Загальна інформація
15 квітня 2016 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбулося засідання Х Всеукраїнського круглого столу «Якість підготовки менеджерів: принципи, технології, перспективи».
У роботі круглого столу взяли участь 43 представники з 15 установ, організацій та навчальних закладів, у т.ч. ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», магазин «Радужний», ТОВ «Юнайтед Алко», ТОВ «Інжинірингова Компанія «Нова Лайт», Міжнародна компанія «UCT», ТОВ «ІПГ «Мастер», ТОВ «ЖКГ «Київжитлофонд», ТОВ «Епіцентр», мережа супермаркетів «РОСТ» (м. Харків), Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Харківський інститут фінансів.
На круглому столі розглядались питання, які стосувалися визначення проблем та перспектив співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України при підготовці менеджерів за новими освітньо-професійними та освітньо-науковими програмами; були представлені кращі практики, інноваційні навчальні технології, що сприяють удосконаленню системи підготовки менеджерів.
З вітальним словом до учасників круглого столу звернувся завідувач кафедри менеджменту КНТЕУ, д.е.н., професор С.І. Бай. Доцент кафедри менеджменту КНТЕУ, к.е.н. І.П. Миколайчук акцентувала увагу присутніх на інноваційному підході при розробці освітньо-професійних програм підготовки менеджерів у Київському національному торговельно-економічному університеті. Заступник директора персоналу мережі супермаркетів «РОСТ» (м. Харків) В.С. Парамонова зупинилася на питаннях ефективного відбору та навчання персоналу, навела приклади дієвих управлінських рішень щодо професійного та кар’єрного розвитку менеджерів підприємств торгівлі через власні корпоративні програми. Директор ТОВ «Інжинірингова Компанія «Нова Лайт» В.В. Кличановський представив своє бачення підготовленості студентів при проходженні практики на підприємстві, привернув увагу присутніх щодо недостатності знань та умінь студентів ставити та структурувати цілі власного розвитку, брати на себе відповідальність за своє майбутнє.
Група студентів КНТЕУ, а саме: Анна Гутниченко, Анастасія Доліновська, Марлена Мгерян, Микита Орлов та Віталій Пугач презентували студентський погляд на удосконалення підготовки менеджерів у КНТЕУ та визначили п’ять головних векторів розвитку навчального процесу у ВНЗ.
Доцент кафедри менеджменту Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ Ю.В. Мірошниченко акцентував увагу на проблемах практичної підготовки випускників та перспективах співпраці закладів освіти з бізнесом. Керівник відділу навчання ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» Катерина Давидова відмітила аспекти відбору і навчання студентів при проходженні їх практики на підприємствах мережі «Ашан». Заступник керівника відділу роботи з клієнтами Міжнародної компанії «UCT» з надання послуг в сфері інтернет-реклами К.С. Фещук відзначила важливість наскрізного проходження практики студентами, починаючи з другого курсу. Докторант кафедри менеджменту КНТЕУ, к.е.н. В.М. Жуковська поділилася новим досвідом креативного проведення лекційних занять на засадах партнерства зі студентами четвертого курсу за програмою підготовки «Менеджмент персоналу». Заступник директора ТОВ «ІПГ «Мастер» Т. Лукашин наголосив на важливості активної участі студентів у процесі удосконалення системи підготовки менеджерів у ВНЗ, їх відповідального ставлення до організації свого саморозвитку. Професор кафедри менеджменту КНТЕУ, д.е.н. Г.Т. П’ятницька, підводячи підсумки роботи круглого столу, наголосила на важливості об’єднання зусиль практиків, науковців та студентів у роботі над удосконаленням системи підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах України.
Враховуючи наявність проблем, пов’язаних з якістю підготовки менеджерів в Україні, учасники круглого столу вирішили:
- спільно розробляти та обґрунтовувати пропозиції щодо удосконалення системи підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах;
- поширювати прогресивний практичний досвід підготовки керівних кадрів, що нині застосовують провідні торговельні мережі;
- ініціювати організацію та проведення науково-дослідних робіт, спрямованих на дослідження та вирішення проблем розвитку системи підготовки менеджерів у ВНЗ.