logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Workshop «IT-компоненти маркетингу зарубіжної компанії» для студентів Центру навчально-виробничого тренінгу

Загальна інформація

21 квітня 2016 року в межах навчального тренінгу в ЦНВТ КНТЕУ директором з он-лайн маркетингу та піару американської IT-аутсорсингової компанії Intersog Богдановим Віктором Вікторовичем було проведено workshop для студентів 4 курсу ФМТП спеціальності «Менеджмент ЗЕД».

Тема workshop - «IT-компоненти маркетингу зарубіжної компанії». Організатори заходу  –  к.е.н., ст.викл. Сова В.В, к.е.н., доц. Хіленко О.О.

Під час проведення workshop було визначено особливості управління маркетинговою діяльністю на B2B ринку, нюанси співпраці з європейськими та американськими замовниками послуг в галузі ІТ, на якій спеціалізується компанія "Intersog". Спікером було акцентовано увагу на доцільності використання сучасного програмного забезпечення в управлінні маркетинговими он-лайн комунікаціями. Віктор продемонстрував використання сервісу Google Analytics на прикладі реального сайту компанії, охарактеризував сучасні метрики, які застосовують маркетологи при аналізі ефективності он-лайн реклами. Спікером було охарактеризовано механізм використання таких IT-інструментів: semrush, buzzsumo, mailchimp, upwork та ін. Було акцентовано увагу на важливості формування блог-постів та постійного їх оновлення з метою забезпечення органічного трафіку для підтримки Thought leadership. Окреслено особливості та склад маркетингового бюджету IT-компанії.

Значна увага спікером була приділена компетентностям, якими має оволодіти майбутній фахівець з маркетингу аби бути конкурентоздатним на ринку праці. Workshop був проведений на високому професійному рівні, закінчився жвавою дискусією.

Відгук учасника майстер-класу:

«Кожна проблема містить можливість», - писав Роберт Кійосакі. Якби мене попросили влучно та стисло надати характеристику проведеній зустрічі, то краще за ці слова знайти важко. Але про все по порядку.

Сьогодні у нас була можливість поспілкуватися з директором з маркетингу та піару американської IT-аутсорсингової компанії Intersog, що займається розробкою високотехнологічних рішень у галузі «цифрової охорони здоров’я», wearable («носимих гаджетів»), Internet of Things та Big Data.

Зустріч проходила у вигляді воркшопу, який супроводжувався запитаннями від учасників (студентів). І особисто мені, такий формат проведення тренінгу дуже імпонує. Оскільки я отримав можливість у процесі презентації сучасних IT-інструментів маркетингу послідовно дізнаватися цікаву й досі незрозумілу інформацію, тим самим розставляючи відразу всі крапки над «і». Саме в ході такого спілкування ми змогли дізнатися багато корисних фактів та відомостей щодо особливостей просування компанії та її продукції на ринку, результативного піару та залучення відвідувачів сайту компанії, способів досягнення високого рівня їх конверсії. Було визначено багато тенденцій і напрямків сучасної маркетингової стратегії, а також ефективні способи їх застосування безпосередньо в практичній діяльності підприємства. Що, як на мене, є найціннішим, оскільки найбільш складно, для будь-якого студента, зрозуміти, як можна застосовувати свої знання та навички в умовах реальної діяльності.

Ми особисто переконалися в тому, що велика частина маркетингової політики компанії нерозривно пов'язана з Інтернетом, як одним з головних  технічних інструментів її реалізації і фундаментом для всебічного аналізу смаків та інтересів як загального кола споживачів, так і цільової аудиторії.

Спікером були визначені особливості взаємодії з зарубіжними партнерами, зокрема клієнтами з Ізраїлю, Норвегії, США тощо, у частині пошуку клієнтів, укладання договорів, специфічності моніторингу ними процесу реалізації проекту з використанням інтернет-технологій, форм та способів оплати отриманих послуг.

Особисто від себе хотілося повідомити про приємне здивування фактом демонстрації нашими викладачами обізнаності та розуміння особливостей розвитку IT-інструментарію маркетингу на рівні з профільним фахівцем діючої компанії. Було приємно усвідомлювати, що викладач є сполучною ланкою між університетською підготовкою і сучасними вимогами ділового світу.

Власний фідбек хочу теж закінчити словами Роберта Кійосакі: «Єдина різниця між багатим і бідним, це те як вони використовують свій час». Тому не витрачайте свій час даремно!"

Скрипник Максим, студент 4 курсу ФМПТ

21.04.2016
42265
1985
остання редакція 31.05.2016
knteu