Лекція генерального директора консалтингового агентства Sonnelle Communication Олени Привалової
Загальна інформація
27 квітня 2016 року за сприянням викладачів кафедри фінансів, у рамках вивчення дисципліни «страховий маркетинг», відбулася відкрита лекція відомого фахівця в галузі зв’язків із громадськістю, консультанта з комунікацій державних та приватних установ, генерального директора консалтингового агентства Sonnelle Communication, кандидата економічних наук, а також випускниці аспірантури кафедри економічної теорії та конкурентної політики Київського національного торговельно-економічного університету Олени Миколаївни Привалової.
Фахівець провела для студентів майстер-клас на тему «Маркетингові комунікації на страховому ринку». Відкрита лекція була присвячена практичним аспектами застосування PR-інструментів для просування страхових компаній та їх послуг на ринку, особливостям функціонування служб зв’язків із громадськістю у вітчизняних та іноземних страхових і перестрахових компаніях.
Студенти факультету фінансів та банківської справи почули про важливі складові успішної кар’єри фахівця з комунікацій на фінансовому ринку, про те, чому інструменти маркетинг-мікс важливо застосовувати для побудови власного бренду і як конкурувати з випускниками закордонних вишів.
Олена Привалова щиро ділилася зі студентами своїми професійними секретами, наголосивши, що КНТЕУ є потужною вищою школою, яка готує конкурентних фахівців, але постійна самостійна робота з поглиблення фахових знань є вкрай нагальною потребою сучасного фінансового ринку, що постійно змінюється.
Лекція виявила неабиякий професійний інтерес майбутніх страховиків до практичних аспектів маркетингової складової у страхуванні, а також вирішенню практичних завдань зі стратегічного мислення. Окрему увагу під час лекції Олена Привалова приділила необхідності вивчення європейського досвіду в галузі страхового піару шляхом навчання та проходження стажування у закордонних страхових та PR-компаніях.
«Довіра сьогодні є найціннішим активом будь-якої інституції – чи то державної, чи приватної, чи громадської. Побудувати її можливо лише при наявності ґрунтовних знань, порядності у стосунках з аудиторіями та постійному пошуку і самовдосконаленні. У страхуванні ми продаємо обіцянку виконати свої зобов’язання у майбутньому – тому принцип найвищої добросовісності і його виконання має бути найголовнішим від керівника до фахівця страхової компанії. В іншому випадку краще страхуванням не займатись», - наголосила Олена Миколаївна.
Виступ фахівця-практика завершився запрошенням студентів до проходження практики та участі у міжнародних та всеукраїнських конкурсах і конференціях для підвищення практичних навичок майбутніх фахівців.
Ключові компетенції лектора: стратегічне планування комунікаційних кампаній, внутрішні і зовнішні комунікації на фінансовому ринку, управління PR-проектами, страховий маркетинг. Олена Миколаївна Привалова має великий досвід у галузі приватних і державних комунікацій на страховому ринку (зокрема, завдяки роботі керівником з комунікацій у страховій компанії одного з лідерів ринку та державних установах, серед яких Верховна Рада та Нацкомфінпослуг). Володіє фундаментальними знаннями у сфері страхового бізнесу, а також досвідом роботи в іноземних установах - в PR-агентстві LansonsCommunications (Великобританія, Лондон), що спеціалізується на фінансовому ринку, у рекламному агентстві повного циклу Zarafa (Великобританія, Манчестер), перестраховому гіганті HannoverRe (Ганновер, Німеччини). Зараз є консультантом голови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, засновником PR-агенції SonnelleCommunications, постійним членом журі Міжнародного конкурсу студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас пам’яті Олексія Кононова».