logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Навчальна практика «Моделювання PR та рекламної діяльності підприємства» в офісі газет «Вечірній Київ» та «Хрещатик»

Загальна інформація

У рамках навчальної практики «Моделювання PR та рекламної діяльності підприємства» 18 травня 2016 року студенти 2 курсу 10 групи ФТМ відвідали офіс газет «Вечірній Київ» та «Хрещатик» (м. Київ). Дві газети об’єднались під одним дахом: «Вечірній Київ» — це найстаріша україномовна щоденна громадсько-політична газета Києва, а «Хрещатик» - щоденна київська муніципальна газета.

Побувавши на цьому підприємстві, студенти на власні очі побачили всі етапи виготовлення та редакції газет. Головний редактор газети «Вечірній Київ», Філіппов Максим Олександрович,  з радістю розповів студентам про роботу цього видання та відповів на всі запитання, що були поставлені аудиторією. Крім того, студентам продемонстрували як саме відбувається редагування кожного номера газети. Працівники цього відділу розповіли найважливіші аспекти журналістської діяльності і побажали натхнення майбутнім фахівцям.

            Викладачі кафедри маркетингу та реклами постійно проводять виїзні заняття для студентів ФТМ з метою інтеграції практичного досвіду в навчальний процес.

18.05.2016
adv
2360
остання редакція 28.11.2016
redactor