logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

У гостях в «Ашан»: відбір на роботу - за професійними компетенціями

Загальна інформація

20 вересня 2016 року за сприянням Центру розвитку кар’єри відбулася екскурсія до гіпермаркету «Ашан Радужний» для студентів факультету торгівлі та маркетингу. Студентів зустріли менеджер відділу людських ресурсів Запєвалов Олексій та асистент директора магазину Злата Костюк.

Студенти в залі для проведення тренінгів та зустрічей переглянули презентацію про Ашан в інших країнах, дізнались про історію розвитку торгової мережі (у 2008 р. відкрито перший гіпермаркет Ашан Україна в Києві), про цінності та місію компанії, про стратегічні плани розвитку до 2017 року. Студентам розповіли про свій досвід у виборі професії. Співробітники компанії акцентували увагу на тому, що відбір у компанію відбувається не за досвідом роботи, а за компетенціями, що дуже важливо для майбутніх випускників. Студенти мали можливість задати будь-які питання й отримати вичерпні відповіді.

Після інструктажу з правил безпеки й екіпірування в спецодяг для дотримання санітарно-гігієнічних норм студенти мали можливість розпочати знайомство з гіпермаркетом.

Студенти побували в м’ясному цеху, прослухали інформацію про походження різних видів м’яса та принципи зберігання. Менеджер також розповів, як товар приймається до гіпермаркету і потрапляє на полиці.

Також студенти мали змогу побачити хлібопекарський цех. Їм показали, як відбувається процес приготування хлібобулочних виробів та розповіли про специфіку роботи обладнання.
Біля кас менеджер сектору кас розповіла, з чого починається у неї робочий день, яка система роботи на касах, як працють касові світлофори і ще багато всього цікавого.

Знайомство з Ашан закінчилось смачним частуванням круасанами та печивом. А ще дізнались, що компанія є соціально відповідальною: кожен гіпермаркет Ашан опікується «своїм» дитячим будинком. Компанія також бере на роботу людей з обмеженими фізичними можливостями (на касу, робітниками торгового залу, комплектувальниками товару), що не заважає роботі і якості виконуваних обов’язків, бо ці співробітники дуже відповідальні.

20.09.2016
redactor
2188
остання редакція 17.01.2017
42265