logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Storytelling від успішних бізнес-вумен

Загальна інформація

22 вересня 2016 року в рамках проекту «B2S by Arricano» - «Бізнес для студентів» відбулися відкриті лекції директора з маркетингу компанії «Arricano Real Estate Plc.» Наталії Дмитренко «Storytelling у бізнесі» та генерального директора  «Ekonomika Communication Hub» Ірини Рубіс «Рухливість, холакратія та інноваційність у креативному, професійному та особистому». 

Успішні жінки, справжні експерти у сфері маркетингу, поділилися своїм безцінним досвідом та корисними порадами зі студентством. Наталія Дмитренко присвятила свій виступ поняттю «storytelling»: що означає цей термін, типи історій та роль, яку вони відіграють в бізнесі і в особистому житті. Сьогодні, у час інформаційного буму, історії вже не можуть нести лише інформативний характер, а мають бути емоційними розповідями, що викликають почуття. Експерт навела саме такі цікаві приклади мотиваційних історій із життя видатних людей та відомих компаній.

Презентація Ірини Рубіс пройшла під гаслом «Жити, щоб навчатися, або навчатися, щоб жити». На прикладі історії власної компанії «Ekonomika Communication Hub» експерт показала, що постійне самовдосконалення, прагнення не зупинятися на досягнутому та руйнування стереотипів – це основні риси успішної людини, так званої «self-made man».

Зустріч закінчилася живим спілкуванням, під час якого експерти відверто відповідали на питання студентів.

22.09.2016
redactor
2322
остання редакція 17.01.2017
42265