logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відомі світові бренди та транснаціональні корпорації туризму

Загальна інформація

3 листопада 2016 року відбулася друга з циклу відкрита лекція генерального директора готельного оператора Premier Hotels and Resorts Ірини Юріївни Сидлецької на тему "Управління транснаціональними корпораціями в туризмі".

Було розглянуто особливості формування структури готельних брендів, рейтинги готельних мереж та операторів за критеріями, визнаними у світі. Детально охарактеризовані організаційні та економічні особливості різних форм управління, зокрема найбільш поширених в Україні – на основі контрактного управління та франчайзингу на прикладі відомих світових брендів - готельних операторів Marriott, Intercontinental Hotel Group, Accor, Rezidor тощо.

Тетяна Іванівна Ткаченко, зав. кафедри туризму та рекреації, відзначила унікальність наданої інформації та професійність її представлення як комплексу міжгалузевих взаємовідносин та прояву міжпредметного взаємозв’язку викладеного матеріалу.

Студенти магістратури, які навчаються за спеціалізаціями «Міжнародний туристичний бізнес» та «Міжнародний готельний бізнес», а також викладачі щиро вдячні випускниці КНТЕУ за представлення практичного досвіду в матеріалах та відповіді на питання.

02.11.2016
redactor
2867
остання редакція 17.01.2017
42265