logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Досвід власниці консалтингової компанії "Майстерня гостинності" та журналу "Отельєр і ресторатор"

Загальна інформація

7 листопада 2016 року в КНТЕУ з ініціативи кафедри готельно-ресторанного бізнесу відбулася відкрита лекція Чор Тетяни на тему "Сервіс: як увійти в підсвідомість гостя і залишити там слід".

Чор Тетяна, власниця консалтингової компанії «Майстерня гостинності» та журналу «Отельєр і ресторатор », у минулому випускниця кафедри готельно-ресторанного бізнесу, успішна в науковій сфері та підприємництві, поділилась своїм досвідом зі студентами в розвитку готельного бізнесу, питаннях формування креативного готельного сервісу та праці з персоналом.

Змістовна презентація, цікаве викладення матеріалу викликали інтерес та жваву дискусію у студентському колі.

Щиро вдячні Чор Тетяні за лекцію й гостинно запрошуємо до нашої Альма-матер! 

07.11.2016
42265
2165
остання редакція 17.01.2017
42265