logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас "Category Management: Positioning Your Organization to Win"

Загальна інформація

У рамках співпраці між Київським національним торговельно-економічним університетом та компанією «U&SLUNO» 18 листопада 2016 року відбувся майстер-клас англійською мовою на тему «Category Management: Positioning Your Organization to Win» (Управління асортиментом за категоріями: як торговельній організації зайняти лідируючі позиції на ринку).

Програма майстер-класу:

1. Що відноситься до категорійного менеджменту?

2. Які виклики бізнесу долає категорійний менеджмент?

3. Який інструментарій категорійного менеджменту найбільш ефективний?

4. Кроки з вибудовування стратегії управління за категоріями.

5. Практичні приклади реалізації стратегії управління за категоріями.

Майстер клас проводила Patricia Jakešová (лідер MCM команд: Makro Cash and Carry CR s.r.o., METSPA CZ s.r.o., Ahold Czech Republic).

18.11.2016
42265
1744
остання редакція 17.01.2017
42265