logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Від теорії до практики: виїздне заняття в гіпермаркеті Ашан

Загальна інформація

18 листопада 2016 року студенти І курсу першого рівня підготовки «бакалавр» групи М-20 та студенти ІІІ курсу ФМТП групи оМП-3-11-16 з доцентом кафедри менеджменту Хмуровою Вікторією Валентинівною відвідали гіпермаркет Ашан Райдужний — всесвітньо відому мережу гіпермаркетів.

Мережа Ашан налічує 11 гіпермаркетів в Україні та 5 гіпермаркетів у м. Києві.

Для поглиблення та розуміння практичної сторони дисципліни "Менеджмент" студенти ознайомилися з історією розвитку компанії, її структурою, системою управління, особливостями процесу планування, організації, мотивації та контролю на торгівельному підприємстві.

Цікавим і корисним було спілкування з керівником сектору людських ресурсів Олексієм Зав’яловим, начальником відділу пекарня Олександром Шостак та асистентом дирекції Златою Костюк.

Студенти мали змогу на власні очі побачити, як працюють менеджери відділу закупівель, ознайомитися з унікальною системою контролю сектору кас, побачити технологічний процес м’ясного цеху від отримання товару до прилавка, відвідати цехи Ашану: пекарня та кондитерські вироби та спробувати їх продукцію.

Наприкінці екскурсії студентам було представлено можливості професійної реалізації в мережі гіпермаркетів Ашан.

18.11.2016
42265
1993
остання редакція 17.01.2017
42265