logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Договір про співпрацю з компанією «Пірсон Ед`юкейшн» - англомовна освіта в КНТЕУ виходить на новий рівень

Загальна інформація

21 лютого 2017 року в КНТЕУ відбулося урочисте підписання договору про співробітництво з представництвом освітньої компанії «Пірсон Ед`юкейшн» (Велика Британія) з метою налагодження міжнародної співпраці в підготовці висококваліфікованих спеціалістів, поширенні інноваційних педагогічних ідей та новітніх технологій.

Підписуючи договір, ректор КНТЕУ Анатолій Антонович Мазаракі сказав: «Укладання договору із всесвітньовідомою компанією, що вже більше 300 років сприяє вивченню англійської мови в усьому світі, для нас є дуже важливою і приємною подією. Адже для нашого університету вивчення англійської – один із найвищих пріоритетів».

Анатолій Антонович розповів, які заходи та освітні процеси, пов’язані з опановуванням англійської та пізнаванням британської культури, відбуваються в КНТЕУ: 8 діючих англомовних магістерських програм, розвиток англомовних бакалаврських програм, творчі вечори, присвячені видатним англійським митцям – Роберту Бернсу та Уїльяму Шекспіру.

Голова представництва «Пірсон Ед’юкейшн» в Україні Марина Малигіна зазначила: «Ми дуже раді співпрацювати з командою людей, які підтримують наші ідеї та мають бажання підняти якість іншомовної освіти на більш високий рівень. Ми маємо на меті налагодити співпрацю, що допоможе розкрити потенціал викладачів і студентів, які в майбутньому будуть гідно представляти Україну перед європейською спільнотою».

Пані Малигіна запевнила, що найновітніші інноваційні технології від компанії «Пірсон Ед’юкейшн» дозволять уже за кілька років побачити ефективні результати. Також у рамках співпраці для студентів будуть постійно організовуватися зустрічі з цікавими спікерами: бізнес- та медіа-персонами, людьми зі сфери освіти.

Наприкінці зустрічі відбулася цікава презентація компанії під назвою «Іншомовна компетентність як частина професійної складової», з якої присутні дізналися, що у компанії 35 млн. користувачів у 125 країнах світу.

21.02.2017
redactor
3511
остання редакція 14.04.2017
redactor